Auteur Topic: Hoteldebotel  (gelezen 63251 keer)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Hoteldebotel
« Reactie #20 Gepost op: 24-03-2003, 17:12:36 »
is de heer BF van belgische komaf, of is dat de achterdochtigheid van de Bellboy, die hem nu danig parten speelt.

Ik ga met Manwel mee mollen zoeken







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Re:Hoteldebotel
« Reactie #21 Gepost op: 24-03-2003, 17:39:46 »
*er komt een zeer extravagnant geklede gast met een grote piepende (??) kist binnen*

Hij begint wat in de het engels (zowel schotse als australische invloeden) te lullen:

"Ik ben hier voor het vrijdag-avonds-amusement-programma met mijnen mollen. Ik begreep dat er een kamer gereed gemaakt is voor mij en voor mijn mollen. Oh ja, heeft U misschien ook nog wat wormen en fruit voor mijn molletjes?, ze hebben al een jaar niks meer gegeten... ;)"

*Deze gast is niet iemand die je in deze extreem chique contreien zou verwachten maar naar verluidt schijnt hij goed overweg te kunnen met mollen en er de gasten mee te kunnen amuseren. Om te voorkomen dat zijn mollen niet zullen ontsnappen krijgt deze ongeschoren jongeman de kelder als kamer toegewezen omdat het daar het donkerst is voor zijn mollen. De gasten zijn zeer benieuwd naar zijn mollenstreken...*







« Laatst bewerkt op: 29-03-2003, 14:40:36 door arjanzoektmol »

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Hoteldebotel
« Reactie #22 Gepost op: 24-03-2003, 17:41:43 »
Ondertussen heeft kastelein Knudde wat digitale frisse lucht opgesnoven in het 'nieuwe Schotland' waar ook regelmatig het geluid van doedelzakken doorheen het landschap van de oude Appalachen weerklinkt. De grote vrouw des huizes heeft er blijkbaar een boontje voor.
Een ander boontje welke er te rapen viel, vertelde mij dat de oudste maar volgens mijn kennersoog toch knapste dame samen met de jongst aanwezige snaak er een eigen controlerende taktiek op na houden en dus voor de volle winst gaan.
De kaartlegster komt plots uit haar schulp gekropen terwijl de ontwerper der grafstenen zijn naam alle eer aandoet en maar wat rond holt als een kip zonder kop. Ik leg hen vast op de gevoelige plaat -  geen digitale want die vertoont grijsgepijde trekjes - en pin ze aan het memobord in de foyer. Deze moet ik de volgende dagen maar eens goed in de gaten houden indien ze hier voorbij passeren...

Bellboy! Er staan nog gasten aan de deur. Help ze even met hun koffers wil je? Of hebben ze die niet bij zich?












De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hoteldebotel
« Reactie #23 Gepost op: 24-03-2003, 17:44:34 »
Met enige vertraging kom ik u toch nog de wijn brengen! En om eens lekker op te warmen in het koude Canada, krijgt u er nog een glühwein van het huis bij.

Ik ben hier nog wel een groene riem tegengekomen, ik vrees dat de bellboy hem vergeten mee te nemen is. Van wie is die riem?








Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hoteldebotel
« Reactie #24 Gepost op: 24-03-2003, 17:49:30 »
Is er hier ook een kledingwinkel in de buurt?
Er is wel een hele gezellige supermarkt, net over de brug, waar je o.a. staples kan kopen. Ik vermoed dat dat nietjes zijn. Maar ze zullen er ook wel kleren hebben. ;)








Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:Hoteldebotel
« Reactie #25 Gepost op: 24-03-2003, 18:03:02 »
Toevalligerwijze is Baziel Flauwtie in een vroeger leven nog vertegenwoordiger geweest in thermisch ondergoed, winterkleding,Schotse whisky,hutkoffers, sneeuwkettingen en caoutchouc botten.
In het hotelwinkeltje, dat is naast de fitnesszaal,kan je dus vanaf nu terecht voor modieuze Damartjes in lange en korte versie.
En onze vrienden in het Hoge Noorden zullen ze kunnen gebruiken, zeker als ze niet met de billen bloot willen gaan...
En is daar de Mol nu net niet op uit ?







En niets lijkt wat het is...

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Hoteldebotel
« Reactie #26 Gepost op: 24-03-2003, 18:29:58 »
een groene riem, nee mij kostuum bevat niet de kleuren red gold or green..Dus mijn riem is het niet.

en baas ben niet bevreesd ik heb geen Mol laten ontsnappen, dus ook dit keer zijn er geen 2 Mollen in het spel.

Tot op heden heb ik nog geen speelkaarten ergens gevonden , dus is onze bruggenspelende jonkvoruwe hier niet gesignaleerd.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Hoteldebotel
« Reactie #27 Gepost op: 24-03-2003, 18:32:32 »
eh nogmaals baas, waar is het prikbord in de foyer te vinden, vroeg een gast mij. Tot mijn spijt kon ik hem geen antwoord geven.

Dus dit doet mij 2 zaken gewaar worden. enige uitleg bij de lokatie van het prikbord, graag? en
2) misschien dat we een gids nodig hebben in het hotel of anders goede richtingsbordjes..

De kamers kan ik al wel vinden hoor, vooral zo rond kamer 28, erg lastige klanten daar hoor.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hoteldebotel
« Reactie #28 Gepost op: 24-03-2003, 18:33:45 »
Does anybody know wher the toilets are ?







Wij willen WIDM in 2004 !

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Hoteldebotel
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2003, 18:39:09 »
zie je baas, i rest my case, ik heb die vriendelijke mijnheer al een bedpan gegeven hoor.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #30 Gepost op: 24-03-2003, 19:28:03 »
Oei oei oei, al vanaf dag één een ware toeloop. Miss Polly komt zot tussen al haar administratief werk. En daarnet stond er nog ene als een zot op die bel te drukken omdat hij de toiletten niet vond. Eens ff zien of er niemand wat 'wegwijzers' wil maken. Enfin, voor de dringende plassers: eerste gang rechts, dan direct links, de trap op naar boven, 2 deuren verder de trap naar beneden en dan heb u op uw rechterkant onze fantastische toiletten.







« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 19:28:32 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Hoteldebotel
« Reactie #31 Gepost op: 24-03-2003, 21:12:51 »
Het prikbord wacht op een passend nageltje, doch puntje komt slechts morgenvroeg bij paaltje. Dan wordt het definitief opgehangen en net als de menukaart tijdig opgefrist. Bel dit even naar de gasten boy, zodat ze niet nodeloos kriskras door het hotel lopen te hollen op zoek naar ene Smith of Jones.
En breng ondertussen wat apenootjes naar de mollen van meneer Arjan zodat ze zich koest houden tot vrijdag. Daarna mogen ze hun dansje opvoeren.








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #32 Gepost op: 24-03-2003, 21:47:15 »
*geeuw* Is er hier niemand die Miss Polly voor de nacht vervangt? Zo vanaf een uur of 11 misschien?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Hoteldebotel
« Reactie #33 Gepost op: 24-03-2003, 22:36:19 »
ook de bellboy hoeft nu niet meer te werken in de stoffige boekenkasten en heeft dus meer vrije tijd, die hij invult met hetz oeken naar Mollen,







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hoteldebotel
« Reactie #34 Gepost op: 24-03-2003, 22:44:11 »
Oh er kwam net nog iemand vragen of er hier ergens een wedding chapel was, want de ultieme wens van die persoon was om te trouwen. Maar ik heb de naam niet goed begrepen...

Weet er iemand of er eentje in de buurt is?








Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Hoteldebotel
« Reactie #35 Gepost op: 24-03-2003, 22:47:08 »
De alom verzochte wegwijzerbordjes zullen morgen opgehangen worden... Is er nog een speciale lounge voor discussies met betrekking tot de zoektocht naar de Mol? Ook het prikbord zal ik dan van een passend nageltje voorzien, zodat ook die zichtbaar bij de receptie opgehangen zal worden...







« Laatst bewerkt op: 24-03-2003, 22:48:46 door Rocky »
Thank U

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Hoteldebotel
« Reactie #36 Gepost op: 24-03-2003, 22:47:47 »
ja buiten het hotel staan er richtingaanwijzers naar de chiesa de san antonio. op 500 meter van het hotel, zeg dat maar tegen Ron.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Hoteldebotel
« Reactie #37 Gepost op: 24-03-2003, 22:49:37 »
zoekt en gij zult vinden Rocky, als Bellboy kom ik in alle kamers(vnl in kamer 28) maar overal fluisteren de muren me theorien in, dus roept u maar. Zelfs de muren hebben hier oren.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Manwel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Speak!!!
Re:Hoteldebotel
« Reactie #38 Gepost op: 25-03-2003, 14:08:47 »
Aaah :o nee toch?? Toch geen oren aan de muren?
Er gebeuren hier rare dingen. Eerst die mollen in die mooie (koude) tuin en nu dit weer...







Manwel Towers... This is Manwel speaking...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Hoteldebotel
« Reactie #39 Gepost op: 25-03-2003, 14:19:07 »
Kastelein Knudde likt zijn eerste wonden en beseft dat de smaak nog meevalt.
In de lounge prijkt ondertussen het prikbord aan de muur waarop één grijnzende boeventronie de nieuwsgierige blikken in hun kopje troost koffiedik doet kijken. Er werd nogal wat geld over de balk gegooid en daar had hij uiteraard een vinger in. Maar een kinderhand is vlug gevuld en telt nog steeds vijf vingers. Benieuwd welke er afgelikt dient te worden na het laatste avondmaal.
Knudde zet de radio op en luistert afwezig naar de klanken van een schizofrene boy. Nee, niet onze bellboy, alhoewel die ook soms wat rare trekjes vertoont, maar wel die andere, die vorig jaar ook al het hotel op stelten wist te zetten met zijn zenuwachtig gefrunnik. Ondertussen valt Celine Dion in herhaling. Is die trouwens niet afkomstig uit Canada? Ik ga straks eens navraag doen in het dorp.
Knudde is iig niet van plan om zich deze keer door cryptische intermezzo's een rondje in de tuin te laten maken. Daardoor heeft hij in het verleden al genoeg in het gras gebeten zonder dat er een mol zijn kop op stak.
En terwijl ik dan toch in het dorp ben, kan ik zowel nog een bak Bass Premium opdoen; niet dat er nog vraag naar is - de smaak blijft nooit lang hangen - maar je weet maar nooit dat er nog één van de gasten de boer wil opgaan. Dan zal zijn dorst wel vlug gestild zijn...








« Laatst bewerkt op: 25-03-2003, 14:21:31 door Knudde »
De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat