Auteur Topic: Hoteldebotel  (gelezen 63262 keer)

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hoteldebotel
« Reactie #60 Gepost op: 26-03-2003, 10:02:25 »
"Een heel goede morgen allemaal toegewenst!"

Master3L komt breed glimlachend vanwege het fantastische weer op de receptie aflopen. "Ja dank je, ik maak het prima. Gelukkig wel ja. Heeft u een mooi kamertje voor me vrij waar ik gedurende de door-de-weekse dagen me kan verpozen in deze jachtige wereld?"

"Heeft u ook een ontbijtje voor me klaar staan?"







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Baziel

  • Forumlid
  • Niets is wat het lijkt...
Re:Hoteldebotel
« Reactie #61 Gepost op: 26-03-2003, 12:40:12 »
Maître d'hotel Baziel bedankt de kastelein voor zijn behulpzame medewerking voor het fotootje van ons nederig stulpje. Nu kan iedereen zien waar ons hotelletje zich bevindt.
Kamer 28 is trouwens aan de achterkant,dus niet te zien. Maar dat zal wel de bedoeling zijn zeker, nietwaar, beste Aafke ?
 







En niets lijkt wat het is...

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Hoteldebotel
« Reactie #62 Gepost op: 26-03-2003, 13:13:08 »
Aafke? Aafke?
In het register staat wat anders. Hier staat dat in die kamer een politieagent, afkomstig uit het plaatsje Zeeland in de lage landen, genaamd Rene verblijft.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #63 Gepost op: 26-03-2003, 13:26:50 »
Aafke?? Rene?? Ik was juist voor een partijtje bridge in kamer 28 uitgenodigd door ene Patricia.... duistere praktijken!







When God created man, she was only joking!

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hoteldebotel
« Reactie #64 Gepost op: 26-03-2003, 13:28:23 »
Fotos storen mij in het geheel net en de charmante jonge dame achter de balie al evenmin.
NØtuurlijk stØØrt men zich nØt aan de dØme achter de bØlie, is dat mogelijk, dØn?
Ik zØg dat Øp kØmer 28 een blonde vrØØw aanwezig is... Øs dat die ØØfke of die rØne







Take a glorious bite out of the whole world

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Hoteldebotel
« Reactie #65 Gepost op: 26-03-2003, 13:41:32 »
tot nu toe  heb ik slechts 1 kamer 28 gezien, de blonde studente is de buuv van kamer 27; Waar aafke verbleef, weet ik niet, heb geen aafke gezien met haar koffers;;;







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Hoteldebotel
« Reactie #66 Gepost op: 26-03-2003, 14:13:42 »
(frans accent) goedemiddag, ik ben mlle sjappozjoon en ik en mijn hondje idefix zouden zeer genegen zijn mochten wij met z'n 2en kamer 14 mogen betrekken.
Mijn hondje is zeer ervaren in het opsporen van molletjes, (al zeg ik niet dat hij ze ook altijd vindt :-\) En ik bied hierbij dus gaarne mijn diensten en die van Idefix aan.

Sommelier, een Chateau d'Yquem graag.











we're back :(

Offline Manwel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Speak!!!
Re:Hoteldebotel
« Reactie #67 Gepost op: 26-03-2003, 14:15:04 »
NØtuurlijk stØØrt men zich nØt aan de dØme achter de bØlie, is dat mogelijk, dØn?
Ik zØg dat Øp kØmer 28 een blonde vrØØw aanwezig is... Øs dat die ØØfke of die rØne
De Mol? Is dat die rare televisieserie? Erg leuk enzo hoor, maar wie is die mol dan?
Is het die Aafke? met d'r hoogtelijnen? Zelf vind ik haar te verdacht over komen, iets subtieler mag ook wel...
Of Ferdi? de trouwgraage? Opzich lijkt hij me wel een leuke vent, maar de mol? Misschien... ik sluit het niet uit... Patricia zat bij de bootopdracht wel te suffen hoor... dat kán beter... Een mollenstreek? Of gewoon onhandigheid?
Nuja, kamer 28 is bezet, en de man betaalt, dat is genoeg, toch?







Manwel Towers... This is Manwel speaking...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hoteldebotel
« Reactie #68 Gepost op: 26-03-2003, 14:30:00 »
Nuja, kamer 28 is bezet, en de man betaalt, dat is genoeg, toch?
dØ mØn ØF VrØw...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Hoteldebotel
« Reactie #69 Gepost op: 26-03-2003, 14:32:18 »
 ???

Volgens het computer staat er nu helemaal niemand meer geregistreerd in kamer 28.
Reden van vertrek: Drie "vrienden" hebben mijn bagage kwijtgemaakt.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Hoteldebotel
« Reactie #70 Gepost op: 26-03-2003, 16:23:09 »
Uh... dat ontbijt dat ik vanochtend had besteld? Maak d'r maar een diner van.... Als het maar wel vanavond nog wordt bezorgd. Is er al een kamer voor mij vrijgemaakt?

Graag vervoeg ik mij aan de stamtafel der mollenvangers en discusseer ik gaarne met mijn mede-hotelgasten. Wat die drie "vrienden" betreft: volgens mij heb ik die net nog gezien. Als ik het goed hoorde, hadden ze het over een plan waarin ik de volgende woorden opving: "metalen ton.... bagage erop.... explosieven in ton.... fout antwoord.... explosie..." of iets van gelijke strekking. Eveneens hoorde ik ze mompelen over iets van "leuke idee van vorig jaar" Iemand die weet wat ze zouden kunnen bedoelen?







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Hoteldebotel
« Reactie #71 Gepost op: 26-03-2003, 19:25:48 »
Uh... dat ontbijt dat ik vanochtend had besteld? Maak d'r maar een diner van.... Als het maar wel vanavond nog wordt bezorgd. Is er al een kamer voor mij vrijgemaakt?
Ø, jee, dØt ontbØt, hØlemØØl vergØten...
Ik mØØt niet zo vØØl aan Øndere dØngen dØnken... ::)




Poll







« Laatst bewerkt op: 26-03-2003, 19:26:09 door D**n »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Hoteldebotel
« Reactie #72 Gepost op: 26-03-2003, 19:28:19 »
En wat voor andere dingen zijn dat dan wel niet, beste kok?







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #73 Gepost op: 26-03-2003, 19:34:34 »
Kauwgom doet wonderen wanneer men achter de balie van een hotel staat. Verschilllende check-in's vandaag en één speciale check-out. Miss Polly vraagt zich af waar die lekkere Ron naartoe gegaan is. Zo zwaar zeulen met die koffer zeg. En dan verdween ie nog stiekem in de koffer van een geblendeerde auto.
En dan had je nog die persfotograaf. Die bleef maar foto's maken (niet dat Miss Polly zich daar aan stoort hoor, zolang ze maar niet kwijtraken) en vragen stellen. Waar zou dat voor geweest zijn?

Het lijkt er alvast op dat het een drukke avond wordt in ons restaurant. Mijn beste Zweedse kok, maak je Miss Poll even wat lekkers klaar? Dan kan ze dat samen verorberen met Elmar en jezelf erbij, ze houdt de desk van aan de tafel wel in de gaten.








« Laatst bewerkt op: 26-03-2003, 19:35:10 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Hoteldebotel
« Reactie #74 Gepost op: 26-03-2003, 20:05:55 »
Joehoeeeee!!! Goh die meid achter de receptie is wel erg ver van de wereld zeg. Oh he eindelijk.. Eh ja ik wou graag een kamer, zijn die nog vrij? Ik heb begrepen dat in dit hotel de geheimen aan het licht komen.. Dus ik wil graag een centrale kamer zodat ik iedereen in de gaten kan houden. En een glas witte wijn gaat er altijd in..  ;D

Welke kamer kan ik betrekken? En doe voorzichtig met die bagage jongen, daar zit allemaal opsporingsapparatuur in. Hier heb je 5 euro, alvast bedankt voor met mijn bagage slepen (jaja 2 koffers en een weekendtas, dat valt niet mee)









Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Hoteldebotel
« Reactie #75 Gepost op: 26-03-2003, 20:14:41 »
Mevrouw, het spijt me maar miss Polly is hard aan het blokken voor een examen van morgen. Maar ik, haar collega, ben er om het van haar over te nemen.
Ik zie dat kamer 14 en kamer 2 nog vrij zijn.
Beide kamers liggen centraal, maar kamer 14 heeft uitzicht op de haven en kamer 2 heeft uitzicht op de binnenplaats.
Kiest U maar.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Hoteldebotel
« Reactie #76 Gepost op: 26-03-2003, 20:36:41 »
Elise, die blonde buuv uit kamer 27 kwam naar mij toe met een wel heel vreemd verzoek; of ik met mijn Giant Dino even de tuin wou afgraven. Dit vanwege het feit dat zij haar bagage kwijt was en hoopte dat die in de tuin gevonden kon worden. Aangezien ik niet het idee had dat er na vrijdag in gespit was, heb ik haar doorverwezen naar de supermarkt en naar de winkel van Baziel Flauwtie...







Thank U

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re:Hoteldebotel
« Reactie #77 Gepost op: 26-03-2003, 20:57:45 »
Kamer twee dan graag. Misschien dat die binnenplaats nog wat voordelen oplevert.

Verder verzoek ik dat er gezamenlijke activiteiten worden georganiseerd, zodat we de kandi.. eh gasten wat beter kunnen leren kennen. Misschien dat de eigenaar hierop iets kan verzinnen.

De kamer ziet er trouwens prima uit, mijn complimenten








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoteldebotel
« Reactie #78 Gepost op: 26-03-2003, 22:14:14 »
Mevrouw, het spijt me maar miss Polly is hard aan het blokken voor een examen van morgen. Maar ik, haar collega, ben er om het van haar over te nemen.

Miss Polly laat ff een zucht à la : kijk-nou-eens-wat-lief-zeg en beseft dat het tegenwoordig nog moeilijk is om goede collega's te vinden. Gelukkig is dit één vrolijke bende. Het is haar opgevallen dat meerdere gasten graag de tuin bezoeken en die molshopen daar gaan volgen. Rare snuiters...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Hoteldebotel
« Reactie #79 Gepost op: 26-03-2003, 22:18:18 »
Miss Polly laat ff een zucht à la : kijk-nou-eens-wat-lief-zeg en beseft dat het tegenwoordig nog moeilijk is om goede collega's te vinden. Gelukkig is dit één vrolijke bende. Het is haar opgevallen dat meerdere gasten graag de tuin bezoeken en die molshopen daar gaan volgen. Rare snuiters...
Oh, is het hierom dat blonde buuv Elise haar verzoek aan mij deed om met Giant Dino de tuin af te doen graven...?







Thank U