Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 44665 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #80 Gepost op: 30-03-2003, 14:18:41 »
Sorry Robbie , maar dat stukje van "Nico is de mol"
was uit de scene dat het beeld naar het kasteel ging over het water , het fort verdedigings spel.
Daar was het ook ja. Het is 2 keer gebruikt. Eén keer bij de museumkraak op het nummer Baby uit de film "The Devil's Advocate".
En een keer bij dat beeld over het water naar het kasteel met het nummer The Assignment uit de film "American History X"

Maar iemand heeft het al gecheckt en er is idd niets te horen.


MAAR nu is me nog iets opgevallen! Ik keek zojuist nog eens en in het introfilmpje zie je Ron lopen met zo'n helmcamera. Het beeld komt dus uit deze aflevering waarin hij op een pad loopt op zoek naar lintjes. Maar je hoort daarbij een hoop gejuich. Dat kan niet, want Ron liep daar alleen.
Toen is me opgevallen dat er bij iedere kandidaat gejuich en geroep is, behalve bij Patricia, Aafke en Ferdi. De rest wordt allemaal toegejuichd en aangemoedigd.
Op zich zou ik dat niet een hint vinden, maar nu dus wel, omdat er bij Ron's filmpje in de aflevering zelf geen gejuich was omdat hij alleen was.








Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:Aflevering 3
« Reactie #81 Gepost op: 30-03-2003, 14:21:17 »
Dát is het!!!
Ik zat gistermiddag al de intro-filmpjes opnieuwe te bekijken omdat ik het gevoel had dat er een aanwijzing in moest zitten. Ik dacht dat het iets te maken had met welke kandi's wel of niet iets zeiden tijdens hun stukje. Maar daar kwam een raar lijstje uit waar ik geen chocola van kon maken. Maar de achtergrondgeluiden.....daar had ik nog niet aan gedacht. Nog maar een keer kijken (en luisteren)dus!







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #82 Gepost op: 30-03-2003, 14:35:48 »
Wat zijn er een paar trouwens toch afschuwelijk zelfverzekerd. "De mol is maar een B-acteur, ik vind dat ze slecht bezig is." "Ik weet wie de mol is!"

Die gaan naar mijn bescheiden mening VET op hun bek vallen.


Ohw en dit klinkt negatief, maar het is niet denigrerend bedoeld tegenover de kandi's. Ik ben zelf niet erg zelfzeker en als je dan met zo'n uitspraken afkomt vind ik het zelf vrij 'hoog uit de lucht'-gedrag.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 3
« Reactie #83 Gepost op: 30-03-2003, 14:47:18 »
Ik denk dan ook dat we uit het (uitzenden van) Ferdi's commentaar over een B-acteur kunnen opmaken dat ofwel Ferdi zelf de mol is, ofwel (een van) de volgende afvaller(s) omdat hij gewoon op de verkeerde zit.

Als hij op de juiste mol zit (Chandrika) zend je zoiets toch niet uit?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 3
« Reactie #84 Gepost op: 30-03-2003, 14:56:45 »
Nee, dat denk ik ook niet, Tweety. Ik denk dat ze het vooral hebben uitgezonden om te laten zien dat arrogante Ferdi straks hard op zijn bek gaat.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 3
« Reactie #85 Gepost op: 30-03-2003, 14:56:59 »
ik weet niet of dat zo is tweety, sigrid in NL 2 zat al vanaf afl. 2 op nico en werd daar ook steeds overtuigder van. dat lieten ze ook gewoon op tv zien.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #86 Gepost op: 30-03-2003, 14:57:44 »
Tweety, helemaal mee eens. Ik denk dat Chandrika er eerder uitvliegt dan Ferdi, want als Ferdi eerst weg moet, weten we allemaal dat Chandrika het ZEKER NIET is.








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Aflevering 3
« Reactie #87 Gepost op: 30-03-2003, 14:58:04 »
Jawel, maar toen kraakte ze Nico niezzo af....







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #88 Gepost op: 30-03-2003, 14:58:38 »
Maar Sigrid zei niet dat Nico maar een domme slechte mol was.

EDIT: wat D**n zei dus ;)







« Laatst bewerkt op: 30-03-2003, 14:58:59 door Robbieazerty »

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #89 Gepost op: 30-03-2003, 15:02:54 »

MAAR nu is me nog iets opgevallen! Ik keek zojuist nog eens en in het introfilmpje zie je Ron lopen met zo'n helmcamera. Het beeld komt dus uit deze aflevering waarin hij op een pad loopt op zoek naar lintjes. Maar je hoort daarbij een hoop gejuich. Dat kan niet, want Ron liep daar alleen.
Toen is me opgevallen dat er bij iedere kandidaat gejuich en geroep is, behalve bij Patricia, Aafke en Ferdi. De rest wordt allemaal toegejuichd en aangemoedigd.
Op zich zou ik dat niet een hint vinden, maar nu dus wel, omdat er bij Ron's filmpje in de aflevering zelf geen gejuich was omdat hij alleen was.

Zouden wij hier een aanwijzing te pakken? Tot nu toe heeft geloof ik altijd wel een aanwijzing in de introfilmpjes gezeten (het abseilen van Nico en de samenopdrachten van John, Jantien en George). Ik zie het wel zitten, Aafke is mijn mol, en ik zie in Ferdi en Patricia niet echte mollen.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Aflevering 3
« Reactie #90 Gepost op: 30-03-2003, 15:12:41 »
Jawel, maar toen kraakte ze Nico niezzo af....

ja dat klopt, had k ff niet aangedacht :) k dacht ff dat t dr alleen over ging of iemand zo duidelijk liet zien wie zijn/haar mol was (en dat uiteindelijk ook bleek te kloppen)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lene

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #91 Gepost op: 30-03-2003, 15:13:45 »

Wat me nog meer opviel was dat Ron in bed lag tijdens dat filmpje in dat huisje. Als ik de mol zou zijn en ik moet me eigen filmpje zien dan zou ik het heel moeilijk vinden om het niet op te laten vallen. Ik zou een brok in me keel krijgen en zenuwachtig zijn.
Misschien heeft Ron dit proberen te voorkomen en is in bed gaan liggen.



Ik denk persoonlijk dat de mol daar wel boven kan staan.. Hij zal wel vaker geconfronteerd worden met dit soort dingen.








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 3
« Reactie #92 Gepost op: 30-03-2003, 16:59:54 »
MAAR nu is me nog iets opgevallen! Ik keek zojuist nog eens en in het introfilmpje zie je Ron lopen met zo'n helmcamera. Het beeld komt dus uit deze aflevering waarin hij op een pad loopt op zoek naar lintjes. Maar je hoort daarbij een hoop gejuich. Dat kan niet, want Ron liep daar alleen.
Toen is me opgevallen dat er bij iedere kandidaat gejuich en geroep is, behalve bij Patricia, Aafke en Ferdi. De rest wordt allemaal toegejuichd en aangemoedigd.
Op zich zou ik dat niet een hint vinden, maar nu dus wel, omdat er bij Ron's filmpje in de aflevering zelf geen gejuich was omdat hij alleen was.

Oei oei oei! :o Dit zou best wel eens een hint kunnen zijn naar de drie finalisten! Ik hoop het niet, want mijn mol zit er niet tussen! Het kan natuurlijk ook een valkuil zijn...  :-X








Offline tuindwerg

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #93 Gepost op: 30-03-2003, 17:03:51 »
De boodschappen-opdracht:
Beide dames zitten ontzettend te mollen met het rekenen. Het lijkt mij dat je na anderhalf uur toch wel de tijd hebt gehad om dit duidelijk uit te rekenen, kom dan even bij elkaar en reken het goed uit. Het ging nu heel erg chaotisch. Beide dames hebben overigens er duidelijk plezier in om weer te gaan winkelen!  :)

Bungeejumpen:
Aafke meldt direct dat ze niet gaat, waarom was dit? Had ze hoogtevrees? Dan had ze dat wel eerder mogen melden. Vervolgens melden Ferdi en Patricia bijna in koor "dat zij dan ook niet gaan". Erg vreemd.
Er blijven er 5 over, van Elise is het redelijk logisch/niet vreemd dat zij zich dan afmeldt.
Dan springt de eerste, ik geloof Chandrika. Ferdi en Patricia reageren opeens heel agressief, dan vinden ze het opeens wel erg! Ik vind het heel erg vreemd dat Ferdi en Patricia zo reageerden. Daarbij, in de aflevering werd het ook al gezegd: waarom wordt er alleen zo gereageerd bij Chandrika en Astrid?  ???

De lintjes opdracht, tja, daar ben ik zelf nog niet helemaal uit, denk ik nog even over na.

Er was nog iets opvallends met Ferdi, ik kan er alleen even niet meer opkomen.










Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 3
« Reactie #94 Gepost op: 30-03-2003, 17:05:34 »
Oei oei oei! :o Dit zou best wel eens een hint kunnen zijn naar de drie finalisten! Ik hoop het niet, want mijn mol zit er niet tussen! Het kan natuurlijk ook een valkuil zijn...  :-X

Heb net even bij aflevering 2 gekeken, maar ook bij Julien zit geen gejuich... Dat maakt de kans op een hint naar de drie finalisten al wat kleiner gelukkig. :)








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #95 Gepost op: 30-03-2003, 17:22:04 »
Mijn idee is dat de mol bij de springers was. Niet alleen om zo een vrijstelling minder te kunnen weggeven, maar zeker ook om de anderen het idee te geven dat hij zelf niet zo zeker is van wie de mol is.

Verder denk ik, zoals eerder vermeld, dat de mol zich bevond onder de lopers. En wel bij de vier volgers. Omdat hier de meeste kansen waren om de boel te laten mislukken. (Rene en Patricia hebben niet gemold, want zowel de eerste als de derde vertrekker hebben het doel behaald.)

Overigens denk ik ook dat de mol er zeker voor gezorgd heeft dat hij/zij NIET zonder bagage kwam te zitten (aflevering 2)

Blijven dus over: Ron en Chandrika







« Laatst bewerkt op: 30-03-2003, 17:23:10 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 3
« Reactie #96 Gepost op: 30-03-2003, 17:49:00 »
iets klopt er niet met de lintenopdracht....Ron vertrekt als tweede en heeft het hele parcour gerend, volgens Angela...
Dan zou hij Ferdi toch ingehaald moeten hebben??? Hij vertrok een kwartier later dan Ferdi....Ferdi heeft gewoon gelopen en nog wat " constructies" gebouwd...Raar dat hij Ferdi dan niet heeft gezien onderweg   ???







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 3
« Reactie #97 Gepost op: 30-03-2003, 17:58:13 »
Ron heeft veel meer lintjes, we kunnen slechts gedeeltelijk mee tellen omdat de camera er niet bijblijft maar het zijn er echt veel.

Later zien we ze netjes opeengestapeld, maar het is niet duidelijk of dat enkel de lintjes van ron zijn.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 3
« Reactie #98 Gepost op: 30-03-2003, 18:13:40 »
Hahaha, die Ferdi mag bijna niemand, heeeeeerlijk!! :D :D :D

Houden jullie je wel in tijdens de Molfandag dan??? ;) :P







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline ParacetaMOLLETJE

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 3
« Reactie #99 Gepost op: 30-03-2003, 18:55:47 »


Wat me nog meer opviel was dat Ron in bed lag tijdens dat filmpje in dat huisje. Als ik de mol zou zijn en ik moet me eigen filmpje zien dan zou ik het heel moeilijk vinden om het niet op te laten vallen. Ik zou een brok in me keel krijgen en zenuwachtig zijn.
Misschien heeft Ron dit proberen te voorkomen en is in bed gaan liggen.



Dat denk ik niet, je zou toch kunnen verwachten dat de anderen je wakker zullen maken als er zo'n band wordt afgespeeld?? (Trouwens erg raar dat er niemand van die 7 kandidaten hem wakker maken ???)