Auteur Topic: filmpje angela groothuizen  (gelezen 11867 keer)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #20 Gepost op: 5-04-2003, 12:27:05 »
Yep, bedoelde natuurlijk Ferdi.
Shit, even Ferdi over het hoofd gezien. :-[

Inderdaad, ik vind dat Astrid en Ferdi hier heel erg onmols bezig zijn.

Maar goed, er waren dus nog 5 kandidaten over toen Angela de executie stopte. Dat maakt mijn eerder geposte theorie, waarbij de mol alleen voor een meerderheid kon zorgen als hij/zij al aan bod was geweest, tot onzin. Sorry! ;D

Ben dus nu weer terug bij ook mijn eerste veronderstelling, dat de Mol nog niet aan bod was geweest.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #21 Gepost op: 5-04-2003, 12:40:57 »
ik heb nog ff over die verspreking nagedacht.

angela is zowiezo geen maand met de kandi's weggeweest, maar ongeveer 20 dagen. ik denk dat als ze 21 dagen een maand kan noemen, ze 19 dagen ook een maand kan noemen. mi zegt het alleen maar dat patricia en ferdi ver komen, maar niet per se tot in de finale.

ik heb het een beetje vaag opgeschreven omdat ik niet precies weet hoe ik het onder woorden moet brengen, k hoop dat jullie t volgen. zo niet, zeg het maar dan probeer ik het wat duidelijker uit te leggen :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline swatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #22 Gepost op: 5-04-2003, 12:47:07 »
Als we de mol dus moeten zoeken onder de kandidaten die bij de executie van afl.2 nog niet aan de beurt waren geweest op het moment dat Angela de vraag stelde, en tevens onder degenen die vóór inleveren van het geld stemden, dan blijven over...?








Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #23 Gepost op: 5-04-2003, 12:48:09 »
hmm... ik had dat "een maand met ze opgetrokken" geinterpreteerd als ze=de kandidaten. dus niet perse ferdi en elise.

Wat ze trouwens ook zei is dat ze altijd nog schichtig wordt zelfs als ze de "oude" mollen nog ziet. Maw: angela gedraagt zich dus schichtig t.o. de mol - dus blik ontwijken etc. Als ze iemand dus recht kan aankijken tijdens een gesprek zal dat dus niet de mol zijn.

Ik herinner me het vraaggesprek dat ze met george had vorig jaar (dat ze overhoord werden) ze was toen ook erg zenuwachtig en kon hem niet goed aankijken. Hebben we dat gedrag al gezien bij haar in canada?  








Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #24 Gepost op: 5-04-2003, 14:32:16 »
Ik herinner me het vraaggesprek dat ze met george had vorig jaar (dat ze overhoord werden) ze was toen ook erg zenuwachtig en kon hem niet goed aankijken. Hebben we dat gedrag al gezien bij haar in canada?  

Dit herinner ik me ook hoor, ze deed heel overdreven met Goed zo George, vond het toen al verdacht, maar durfde niet te switchen :(. Maar ik heb nu nog geen opvallende dingen van Angela gezien. Mss moet ik ff terugkijken toen ze alleen was met Ferdi en Ron. Mss dat daar iets bijzit.

Groetjes Laafje







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #25 Gepost op: 5-04-2003, 14:51:56 »
Als we de mol dus moeten zoeken onder de kandidaten die bij de executie van afl.2 nog niet aan de beurt waren geweest op het moment dat Angela de vraag stelde, en tevens onder degenen die vóór inleveren van het geld stemden, dan blijven over...?
Ron en Chandrika.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #26 Gepost op: 5-04-2003, 15:42:29 »
Heb het filmpje nu wel bekeken. Leuk! :)

Inderdaad zou je er uit op kunnen maken dat men écht verwacht had dat de executie van afl. 2 zou worden afgekocht.

Maar die opmerking over een maand hebben opgetrokken met Ferdi en Patricia.... ik weet het niet hoor... Ok, misschien zal de volgende afvaller niet één van hen zijn, maar om er onverbiddelijk uit te concluderen dat ze daarom in de finale belanden gaat me toch net te ver.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #27 Gepost op: 5-04-2003, 15:44:57 »
Bedoelde Angela niet gewoon dat ze een maandlang heeft opgetrokken met de groep? Anders wordt de kans dat Chandrika de mol is, toch wel weer heel groot.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #28 Gepost op: 5-04-2003, 15:47:39 »
Bedoelde Angela niet gewoon dat ze een maandlang heeft opgetrokken met de groep?

Ja, dat denk ik eigenlijk ook.

Citaat
Anders wordt de kans dat Chandrika de mol is, toch wel weer heel groot.

Waarom? Misschien heb ik iets gemist....?  :-[








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #29 Gepost op: 5-04-2003, 15:49:04 »
Ik denk omdat Ferdi op Chandrika stemt ofzo. :-\








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #30 Gepost op: 5-04-2003, 15:51:42 »
Ja, dat denk ik eigenlijk ook.Waarom? Misschien heb ik iets gemist....?  :-[

Ferdi en Patricia waren toch wel erg overtuigd dat Chandrika de mol is.








Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #31 Gepost op: 5-04-2003, 16:04:22 »
Oh, ok! :)








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #32 Gepost op: 5-04-2003, 16:37:46 »
Bedoelde Angela niet gewoon dat ze een maandlang heeft opgetrokken met de groep? Anders wordt de kans dat Chandrika de mol is, toch wel weer heel groot.
Ze zal alle kandidaten niet op de 1e dag van het programma voor het eerst hebben gezien. Ze zal ze wel van te voren ook hebben gezien en die tijd bij elkaar zal ong. een maand zijn geweest o.i.d.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #33 Gepost op: 5-04-2003, 16:51:30 »
 :D haha ik vind angela erg mollig bezig in dat filmpje ! Ik heb een sterk vermoeden dat de mol zelf niet heeft aangedurfd om te kiezen voor het afkopen van Julien's exit.









Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #34 Gepost op: 5-04-2003, 18:58:34 »
Ik heb het nog eens nageluisterd en ik vermoed dat de 'ze' in de 'ik heb een maand lang met ze opgetrokken' gewoon de kandidaten in het algemeen betekend.








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #35 Gepost op: 5-04-2003, 19:11:11 »
Hallo iedereen die op mijn topic heeft gereageerd,

Het zou natuurlijk heel erg goed kunnen dat Angela met ZE de hele groep bedoelt. En met die maand kun je ook relatief bekijken. Het spel zelf duurt 3 weken, maar verdwijnen ze na afloop dan meteen richting Nederland? Zou kunnen, maar hoeft niet.

Maar dan vind ik het nog steeds grappig, dat ze dit zegt als de rol van Ferdi en Patricia ter sprake komt. Het kan natuurlijk ook WISHFUL THINKING geweest zijn, maar als ik zo eens op de site rondsnuffel, ben ik blijkbaar niet de enige geweest.

Het filmpje weghalen als het echt een verspreking van Angela is geweest, heeft mijns inziens geen zin meer. Als het inderdaad een verspreking was, dan is  :oimmers het kwaad al aangericht. Maar het kijkplezier is er niet minder om, want er ontbreekt immers nog 1 finalist (of wel 2, wie weet????)

Ik hou het dus ook maar op een aanval van paranoia. Krijg je als je alle afleveringen een stuk of dertig keer bekijkt, ben ik geloof ik niet de enige in........... :o ::) ;D







« Laatst bewerkt op: 5-04-2003, 19:12:36 door bodejosm43 »

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #36 Gepost op: 5-04-2003, 19:17:24 »
Angela ziet de kandi's niet voor het eerst als ze in canada zijn....Daarvoor heeft ze ook al "contact met hun  :o







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #37 Gepost op: 5-04-2003, 19:36:10 »
Maar dan toch zeker apart van elkaar, want volgens de regels zien de kandidaten elkaar op de bestemming pas voor het eerst :o :P








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #38 Gepost op: 6-04-2003, 13:37:28 »
Moest toch nog ff iets toevoegen.

Degenen die zeggen dat Angela met ZE de hele groep bedoelt, vergeten misschien, dat de groep per executie (uitgevoerde executie-ronde bedoel ik daarmee.....) 1 deelnemer kwijtraakt. De groep wordt dus iedere twee dagen kleiner.

Als je dat weet, en je hoort vervolgens Angela zeggen dat ze met Ferdi en Patricia een maand heeft opgetrokken, dan lijkt het er toch echt op dat ze het over die twee heeft. Vergeet niet dat de gestelde vraag over Ferdi en Patricia gaat en dat Angela daarop antwoord geeft. Toch niet zo paranoia als ik dacht, misschien? ::) ::) ::)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:filmpje angela groothuizen
« Reactie #39 Gepost op: 6-04-2003, 15:52:49 »
Moest toch nog ff iets toevoegen.

Degenen die zeggen dat Angela met ZE de hele groep bedoelt, vergeten misschien, dat de groep per executie (uitgevoerde executie-ronde bedoel ik daarmee.....) 1 deelnemer kwijtraakt. De groep wordt dus iedere twee dagen kleiner.



DOH! Helemaal vergeten!  ::)