Auteur Topic: www.wieisdemol.nl  (gelezen 1418 keer)

Offline Christian

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wis melodie?
www.wieisdemol.nl
« Gepost op: 8-04-2003, 19:52:18 »
Bij mij doet www.wieisdemol.nl het niet.
doet ie het bij jullie ook niej??? k vin et jammer, want ik kan zo het dagboek van de mol nie lezen...... :(  :'( :'(







Wis melodie? Heet winkel wit!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:www.wieisdemol.nl
« Reactie #1 Gepost op: 8-04-2003, 19:56:24 »
Bij mij doet ie het gewoon wel. Misschien moet je het zo nog eens proberen...

Hier is iig het dagboek van de Mol van deze aflevering:
____________________________________________________
Aflevering 4, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
Ik ben de mol. Ik ben één van de acht kandidaten. Zeven ervan zijn mensen die doen alsof ze weten wie de mol is, het denken te weten, net doen alsof ze het niet weten en het soms ook echt niet weten. En ik? Tja.

Voor mij ligt een lijst met de onderlinge verdenkingen. Of ik word verdacht, laat ik nog maar even in het midden. Vast staat dat dit belangrijke informatie is. Ze moesten eens weten, opnieuw ben ik ze een stap voor.

Er volgen een paar lastige dagen, waarin veel op het spel staat. Twee moeilijke opdrachten, een fijne opdracht, een vrijstelling en een interview. Aan het einde van deze dagen zijn er voor de groep weer voldoende vragen: "Stond ik op het Lumberjackveld? Werd ik in het hotel verwend? Kreeg ik de vrijstelling? Met wie sprak ik tijdens het interview?"

Gelukkig er zijn ook een paar zekerheden: Ik was absoluut aanwezig bij de blinddoek opdracht, er is weer weinig geld verdiend en Aafke is naar huis. Ik ben de mol. Ik ben één van de zeven kandidaten...

 









Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:www.wieisdemol.nl
« Reactie #2 Gepost op: 8-04-2003, 21:23:09 »
Het dagboek past beter in het topic "Dagboek de mol" :)


slotje...







« Laatst bewerkt op: 8-04-2003, 21:23:45 door Malcolm »