Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 24822 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 5
« Reactie #40 Gepost op: 13-04-2003, 12:53:57 »
(damn had ik net een verhaal uitgetypt gebeurt er wat raars, is het weg. Wat een mollestreek.. ::))

Maar goed, wat ik kwijt wil(de):

Ik vond de ik-ga-op-reis-en-ik-neem-mee-opdracht echt hilarisch, geweldig gewoon, vooral omdat je wist dat Ron en Chandrika de dingen moesten zoeken (eikel ;D).

Verder vond ik dat van Astrid ook erg raar, waarom komen ze nou steeds met dat soort rare dingen (behalve als ze er echt uit zou willen, dan is het best aardig eigenlijk)?

En als laatste: het helpt ook niet echt als er geen mensen afvallen, maakt het alleen maar moeilijker..
Maar goed, er zijn dus volgende week 2 executies? (hoe moet dat dan met de pool??)







« Laatst bewerkt op: 13-04-2003, 13:15:11 door Milk »
No Milk today???

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #41 Gepost op: 13-04-2003, 12:54:25 »
Leuke aflevering, maar imo niet zo leuk als de vorige.

Ik heb niet erg veel molacties gezien volgens mij. Maar wel leuke opdrachten enz.

Over Astrid; ik denk dat de crew dit al bedacht had. (Het is toch een interessant dilemma enslotte) en dat ze Astrid gekozen hadden omdat ze zelf al in haar intro-filmpje aangaf dat ze het geld goed kon gebruiken...

Ik denk dat ze het ook gaat aannemen...

Overigens heb ik de finale aflevering van vorig jaar bekenen en dat scherm van 'Wordt vervolgd' komt rechtstreeks uit die aflevering! ->Montage!










Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #42 Gepost op: 13-04-2003, 13:06:49 »
Aan het begin zegt Angela tegen de mol dat deze verdacht wordt. Als je dat combineert met het lijstje wat de mol aan het begin van afl. 4 heeft gekregen... vallen René en Patricia af, die op dat lijstje niet verdacht worden.








Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #43 Gepost op: 13-04-2003, 13:08:35 »
Er ligt een foto naast het videoschermpje van de mol. Kan iemand de afbeelding herkennen? Mij lukt het niet echt.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #44 Gepost op: 13-04-2003, 13:09:43 »
Er ligt een foto naast het videoschermpje van de mol. Kan iemand de afbeelding herkennen? Mij lukt het niet echt.

Rene of Ferdi dacht ik








Offline thie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenstreek? Nou...
Re:Aflevering 5
« Reactie #45 Gepost op: 13-04-2003, 14:47:36 »
Tuurlijk is ze (Astrid) niet de mol, noem een goede reden om de mol uit de groep te halen? Kom op laat je niet misleiden door zoiets!
Je post geeft precies de perfekte reden aan: om deelnemers en kijkers Astrid te laten uitsluiten als Mol.







« Laatst bewerkt op: 13-04-2003, 14:48:15 door thie »
E.Thie Phone Mole

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #46 Gepost op: 13-04-2003, 15:11:46 »
m.i hebben ze astrid eruit gehaald omdat zij op aafke als mol zat. Haar mol is er nu dus uit, dat zegt ze zelf ook in haar filmpjes, "ik moet weer helemaal opnieuw beginnen met mijn mol".
oftewel: ze verwacht eigenlijk al dat ze eruit gaat liggen omdat ze weet dat ze al die tijd de verkeerde in de gaten heeft gehouden.








Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #47 Gepost op: 13-04-2003, 15:27:31 »
Volgens mij heeft Astrid niet van het begin af aan op Aafke gestemd. Overigens, Patricia kreeg geen gehoor bij het bellen. Ze zei ook: "Niet thuis..."
Astrid is pr-adviseur en je zou denken dat dat redelijk verdient. Het kan zijn dat ze het spel meespeelt om het spannend te maken. Het zou me verbazen als ze ervoor kiest om naar huis te gaan.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #48 Gepost op: 13-04-2003, 15:31:41 »

Astrid is pr-adviseur en je zou denken dat dat redelijk verdient. Het kan zijn dat ze het spel meespeelt om het spannend te maken. Het zou me verbazen als ze ervoor kiest om naar huis te gaan.

je weet toch niet of ze dat fulltime doet met 2 kleintjes... waarschijnlijk niet..
Daar kun je respect voor hebben en ik gun haar dan ook wel wat extra's. Vind het juist voor haar dan ook een rot dillema...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Antje2

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #49 Gepost op: 13-04-2003, 18:30:03 »
Er zijn m.i. 2 redenen te bedenken waarom Astrid is gekozen om 2 dagen van de groep te worden gescheiden en waarom zij 7.000 euro ontvangt als ze vrijwillig naar huis gaat:

1. Ze staat er als kandi het slechtste voor; zij zal met de eerstvolgende executie het rode scherm krijgen. Dit is ook wat zij zelf denkt. Met die 7.000 euro krijgt ze een mooie aanbieding. Geen wonder dat ze in dubio zit  :-\

2. ze is de mol en om de een of andere reden hebben ze de mol tijdelijk apart genomen van de groep. Om de kijkers op een verkeerd spoor te zetten (en de groep natuurlijk ook) bieden ze de mol geld aan om zogenaamd de indruk te wekken dat Astrid een keuze moet maken.

Het blijft gissen maar ik ga voor de 1e reden.








Offline MrJasper

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #50 Gepost op: 13-04-2003, 19:19:42 »
Misschien is Astrid we de MOL en nam ze teveel risico's, daarom hebben ze astrid misschien genomen omdat ze dan een keuze heeft, en dat haalt haar dan van de "MOL-verdenking". Misschien moet ze dan net doen alsof ze gaat..maar
moet ze blijven, omdat ze de mol is....
ik weet niet hoor
voor mij is Patricia de Mol duz.. :-\ ;) ;D








Offline Vinkje

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #51 Gepost op: 13-04-2003, 19:45:40 »
je weet toch niet of ze dat fulltime doet met 2 kleintjes... waarschijnlijk niet..
Daar kun je respect voor hebben en ik gun haar dan ook wel wat extra's. Vind het juist voor haar dan ook een rot dillema...

Zo klein zullen die twee kleintjes niet meer zijn, ik denk eerder dat het grote dochters zijn, Astrid is al 44 jaar.
Maar ik geloof niet dat zij de mol is.









Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aflevering 5
« Reactie #52 Gepost op: 13-04-2003, 19:52:33 »
Citaat
Is eigenlijk een beetje off-topic maar kan iemand hier ff posten wat angela in afl. 5 zei tegen de mol?

Hallo mol, Je weet nu wie jou verdenkt. raak niet in paniek, want het zou raar zijn als niemand je zou verdenken.
Aan het einde van de 1e dag komt iedereen weer bij elkaar. En jij weet waar. De komende dagen zal je wellicht ook een persoonlijk offer moeten brengen, want er mag naar huis gebeld worden. Als je dat niet doet kun je beter saboteren. maar ja de mol is ook maar een mens....


Weet iemand wat er op de papieren staat die de mol in het introfilmpje vast houd??
Ik kon alleen dit lezen: ....answer for each player

In dat introfilmpje zag je ook dat de mol in het donker met de laptop bij een meer zat. Of heb ik dat verkeerd gezien?

Ik vroeg me idd ook af of Patricia dan nog een andere keer haar belminuten mag gebruiken.
Toen ik zat te kijken zei ik net "wat zou er gebeuren als er niemand opneemt" en ja hoor.. 10 seconden later krijgt Patricia geen gehoor. Was wel toevallig  :D









Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Rose

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #53 Gepost op: 13-04-2003, 20:08:36 »
Je hebt er nu nog niet veel aan, maar dit zijn de verdenkingen,die ik deze week gezien en gehoord heb:
...
Ron verdenkt Patricia
...

Volgens mij verdenkt Ron nog steeds gewoon Elise. Hij zei iets van: Ze heeft allemaal onmogelijke woorden gekozen bij dat ik-ga-op-reis-en-neem-mee-spel en je zag toen een shot van Patricia maar dat wil nog niet zeggen dat hij het ook over haar had natuurlijk...

Ik vermoed dat Astrid enorm veel heimwee heeft en zich niet goed meer voelt bij de groep.
Het WIDM team heeft dit waarschijnlijk ingezien en het is een heel mooie daad dat men haar de kans gunt om een mooi spaarpotje, wat ze broodnodig heeft, mee naar huis te nemen.

Ik denk dat ze het geld neemt en naar huis gaat.

Deze keer ben ik het helemaal met je eens, Gotcha. Ik denk dat ze inderdaad d'r kinderen mist en naar huis gaat.








Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #54 Gepost op: 13-04-2003, 20:12:58 »
Zo klein zullen die twee kleintjes niet meer zijn, ik denk eerder dat het grote dochters zijn, Astrid is al 44 jaar.
Maar ik geloof niet dat zij de mol is.


kzou aflevering 1 dan nog maar eens bekijken...  ::)







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #55 Gepost op: 13-04-2003, 21:02:13 »
Ik zat net nog 'ns te denken over wie op wie gestemd heeft in aflevering 5. Alleen Rene, Chandrika en Astrid spreken niet specifiek uit op wie ze gaan stemmen. Bij Rene is 't nog vrij voor de hand liggend dat hij op Astrid heeft gestemd, want hij noemt alleen haar tijdens zijn test.

De enige waarvan we 't niet weten zijn dus Chandrika en Astrid. De conclusie die ik hieruit dus trek is eigenlijk dat als Astrid niet naar huis gaat (omdat ze 't geld niet aanneemt én ook nog 'ns de test niet 't slechtste blijkt te hebben gemaakt), Chandrika zal moeten vertrekken. Van degene die vertrekt laten de makers namelijk nooit precies horen op wie ze gestemd hebben om er voor te zorgen dat we op basis daarvan geen kandi kunnen wegstrepen.

Ik realiseerde me tijdens 't kijken gisterenavond eigenlijk al dat Chandrika of Astrid zal moeten vertrekken, maar ik was 't effe vergeten toen 'wordt vervolgd' in beeld kwam te staan. Ik hoop natuurlijk niet dat ik gelijk krijg, want dat betekent dat we komende aflevering dus eigenlijk al 'n week wisten dat er 1 van deze 2 zou moeten vertrekken.  :-[







« Laatst bewerkt op: 13-04-2003, 21:15:23 door Han13 »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 5
« Reactie #56 Gepost op: 13-04-2003, 21:05:07 »
Ik zat net nog 'ns te denken over wie op wie gestemd heeft in aflevering 5. Alleen Rene, Chandrika en Astrid spreken niet specifiek uit op wie ze gaan stemmen. Bij Rene is 't nog vrij voor de hand liggend dat hij op Astrid heeft gestemd, want hij noemt alleen haar tijdens zijn test.

De enige waarvan we 't niet weten zijn dus Chandrika en Astrid. De conclusie die ik hieruit dus trek is eigenlijk dat als Astrid niet naar huis gaat (omdat ze 't geld niet aanneemt én ook nog 'ns de test niet 't slechtste blijkt te hebben gemaakt), Chandrika zal moeten vertrekken. Van degene die vertrekt laten de makers namelijk nooit precies horen op wie ze gestemd hebben om er voor te zorgen dat we op basis daarvan geen kandi kunnen wegstrepen.

Ik realiseerde me tijdens 't kijken gisterenavond eigenlijk al dat Chandrika of Astrid zal moeten vertrekken, maar ik was 't effe vergeten toen 'wordt vervolgd' in beeld kwam te staan. Ik hoop natuurlijk niet dat ik gelijk krijg, want dat betekent dat we dus eigenlijk al 'n week weten dat er 1 van deze 2 zal vertrekken.  :-[

Precies wat ik ook dacht, je ziet wel een filmpje, maar ze neemt geen naam in de mond..(was al blij misschien een afvaller goed voorspeld te hebben.. brengen die *Y&Y*&FW me aan het twijfelen...







No Milk today???

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aflevering 5
« Reactie #57 Gepost op: 13-04-2003, 21:32:53 »
Ik heb hier nog niets gehoord over de perfect kaartlezende vrouwen.. :P en de "ik rij even in de modder actie" etc. etc.







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline elisabeth

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #58 Gepost op: 13-04-2003, 21:50:11 »
Ondanks die modderactie is de opdracht goed gelukt. Er gaat altijd weleens iets fout. Ik denk dat 't bij mislukte opdrachten echt zin heeft om te kijken wie er heeft zitten mollen.








Offline Mark_van_Rooijen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #59 Gepost op: 13-04-2003, 21:52:41 »
Ik denk wel dat Astrid dit geld pakt
Maar ik blijf het een rotstreek vinden
 >:(
Je doet mee aan een spel,en als het om geld gaat moet je niet mee doen


 >:(