Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 24820 keer)

Offline manon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #60 Gepost op: 13-04-2003, 22:31:10 »
Toch denk ik dat er de volgende keer meerdere mensen naar huis moeten, er is al 2 keer niemand naar huis gegaan!! Deden ze dit in Belgie niet ook eens? Lijkt me fantastisch, ik hoor het Angela al zeggen: vandaag gaan er 2 mensen naar huis.....

En ik blijf erbij dat Patricia, Ferdi en Chandrika de mol niet zijn. Er wordt in iedere aflevering zo de nadruk gelegd op het feit dat zij Chandrika verdenken en dat Chandrika Patricia verdenkt dat ik dit niet geloof. Dat zou te makkelijk zijn.







Slapen kan altijd nog!!

Offline KING2003

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #61 Gepost op: 14-04-2003, 00:35:14 »
Ik denk dat de mol bij de kaartlezende vrouwen zit. Angela zegt in het begin dat de mol een kaart heeft en weet waar ie naartoe moet. De groep moest wel bij het huisje aankomen, omdat daar het filmpje van Astrid te zien was. De mannen werden volgens mij gewoon naar het huisje gebracht, dus die hoefden niet te weten waar het was. De mol kon bij de vrouwen makkelijk aansturen om naar het goede adres te rijden (wist al waar het eindpunt was). Het gewonnen geld zou toch van de pot gaan als Astrid uit het spel gaat dus winnen of verliezen maakt niet uit. Kortom de mol kan zich mooi van z'n goede kant laten zien, terwijl er toch geen geld verdient wordt :)

Ik denk dat de AVRO al lang afspraken had gemaakt met dat hotel. Aangezien Elise de leiding nam bij het zoeken verdenkt ik haar nu (ze wist bij welk hotel ze moesten uitkomen). Verder heeft ze bij het ik-neem-op-reis spel moeilijke voorwerpen genoemd, die bijna niet te vinden waren. Ze wil zich opofferen om goed over te komen op de groep (volgens mij kan de mol zowiezo makkelijk even naar huis bellen tussendoor).

Verder erg leuke aflevering, maar weinig molacties gezien...








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #62 Gepost op: 14-04-2003, 02:27:33 »
Gokje:

Ferdi valt in Afl 9 af als laaste.
Uit eindelijk hou je gewoon 2 kanidaten en de Mol over. (Patricia,Chandrika en Ron)
In aflevering 6,7,8 en 9 vallen totaal dus nog 4 mensen af.(Rene,Astrid,Elise en Ferdi.)
In Aflevering 10 Word alles pas bekend gemaakt en kijken we ook meteen terug.







« Laatst bewerkt op: 14-04-2003, 02:27:54 door Pierce Brosnan »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #63 Gepost op: 14-04-2003, 09:42:45 »
Ik denk dat de mol bij de kaartlezende vrouwen zit. Angela zegt in het begin dat de mol een kaart heeft en weet waar ie naartoe moet.

't enige wat Angela tegen de mol zegt, is: 'aan 't einde van de dag komt iedereen weer bij elkaar en jij weet waar'. Tuurlijk weet de mol waar ze bijeen zullen komen. De mol krijgt immers van te voren instructies en te horen wat 't eindpunt van de opdracht is. Deze uitspraak van Angela zegt naar mijn idee verder helemaal niks over of de mol zich bevond onder de kokerzoekende mannen, de kaartlezende vrouwen of afgezonderd werd van de groep en van te voren al naar 't hutje werd gebracht.  :-\


Citaat
Ik denk dat de AVRO al lang afspraken had gemaakt met dat hotel. Aangezien Elise de leiding nam bij het zoeken verdenkt ik haar nu (ze wist bij welk hotel ze moesten uitkomen).

Maar wat hadden ze dan gedaan als 'n ander hotel, waar Rene en Elise eerst langsgingen, ook toestemming gaf om gratis te verblijven?








Offline ozzieman

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #64 Gepost op: 14-04-2003, 09:45:23 »
Ik ben alle reacties aan het lezen en ik denk dat de makers van WIDM een hele goede zet hebben gedaan.
Bijna alle verdenkingen op Astrid zijn verdwenen. Maar als Rene moet vertrekken volgende keer dan heb ik niets gezegd.
Maar voor mij is en blijft Astrid de mol. Zeker na de knippende beweging (zie topic "astrid is (niet) de mol").










Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 5
« Reactie #65 Gepost op: 14-04-2003, 10:03:34 »
Ik denk echt niet dat de AVRO zo ver gaat dat ze alvast hotels zoeken voor de avond en de mol daar dan naartoe sturen.
En waarom zou de mol juist wel bij dat huisje uit moeten komen? Als de groep het niet gevonden had, zouden ze de groep daar uiteindelijk wel gewoon naartoe brengen, alleen was dan de opdracht mislukt.
We moeten ook niet al te moeilijk gaan denken!

Wat betreft de executies: ik denk dat volgende week aan het begin van de aflevering de uitslag van de executie van deze week bekend wordt (waarbij dus óf Astrid vertrekt, óf er iemand anders uit gaat).
Aan het eind van de aflevering krijgen we dan weer de 'normale' executie voor die aflevering.







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #66 Gepost op: 14-04-2003, 10:14:07 »
Ik denk ook dat dat gezegd is om niet alle verdenking gelijk op Astrid uit te sluiten... "Jij weet waar"... Zij gaat daar immers ook naar toe en neemt daar de boodschap voor de groep op. De groep zal dus altijd bij dat huisje komen, want ze moesten die boodschap immers lezen.

edit: dat lezen moet bekijken zijn...







« Laatst bewerkt op: 14-04-2003, 10:15:17 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #67 Gepost op: 14-04-2003, 12:27:31 »
Wat betreft de executies: ik denk dat volgende week aan het begin van de aflevering de uitslag van de executie van deze week bekend wordt (waarbij dus óf Astrid vertrekt, óf er iemand anders uit gaat).
Aan het eind van de aflevering krijgen we dan weer de 'normale' executie voor die aflevering.

Ja uiteraard. Sommige mensen denken een beetje te moeilijk, geloof ik. Twee afvallers tegelijk? Nee natuurlijk niet. De executie die je eigenlijk zaterdag had moeten zien, wordt gewoon vooraan de aflevering van volgende week geplakt, als het ware. En dan aan het eind van de aflevering, 2 dagen later dus, valt er gewoon weer iemand af.

Tja, Astrid.... Ik had haar al afgeschreven als mol, vooral omdat ze tegen afkopen van de executie in afl. 2 stemde. Daarmee heeft ze een hoop geld uit de kas gespaard. Door nu het aanbod niet aan te nemen, zou ze de groep opnieuw geld opleveren! Dat kan een mol zich niet 2x veroorloven! Maar ja, een mol kan ook niet vertrekken natuurlijk...

Astrid is gewoon de mol niet, imho, en het zou me ook niet verbazen als ze het aanbod aannam.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 5
« Reactie #68 Gepost op: 15-04-2003, 08:43:17 »
Even dit: Ik vond afl. 5 wel de coolste aflevering tot nu toe, met een paar prachtige camerashoots erin en mooie muziek. Bv. toen de mannen bezig waren in de watervallen, maar vooral dat ene stukje zag er cool uit, dat je de mannen van rechts zag komen aanrennen en de vrouwen van links en dat ze toen samenvoegden. Ik weet niet waarom, maar dat zag er erg cool uit.








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aflevering 5
« Reactie #69 Gepost op: 15-04-2003, 09:05:09 »
Maar wat hadden ze dan gedaan als 'n ander hotel, waar Rene en Elise eerst langsgingen, ook toestemming gaf om gratis te verblijven?
Ze zouden bv van te voren af hebben gesproken met het hotel dat ze geen toestemming zouden geven. (Ik denk btw dat ze wel gewoon eerlijk hebben gespeelt)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 5
« Reactie #70 Gepost op: 15-04-2003, 09:50:35 »
Het alternatief voor een gratis hotel was toch de jeugdherberd op eigen kosten ( zakgeld)?








Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #71 Gepost op: 16-04-2003, 11:25:54 »
Het alternatief voor een gratis hotel was toch de jeugdherberd op eigen kosten ( zakgeld)?
Als het nou op kosten van de pot was geweest, dan hadden ze lekker kunnen mollen.







"Only thing to do is jump over the moon"

Michiel#74

  • Gast
Re:Aflevering 5
« Reactie #72 Gepost op: 16-04-2003, 12:08:16 »
Hallo mollenvangers,

Hoewel mijn mol nog steeds Patricia is, vind ik de rol van Astrid steeds dubieuzer worden. Ik heb al een paar reacties van jullie gezien, waarin jullie stellen dat het zo zielig is voor Astrid. Aan de ene kant denk ik: weet waar je aan begint als je deelneemt aan De Mol. Bovendien hebben we niet gezien wat Astrid tijdens de laatste aflevering allemaal deed. Het kan zijn dat ze via monitors gewoon heeft meegekeken met de opdrachten, die werden gefilmd door de crew. En misschien heeft ze ook wel een half uur met het thuisfront gebeld, alleen is dat natuurlijk niet uitgezonden. Je moet niet alles geloven wat je (niet) ziet. Succes!








Offline la rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • O happy day! : )
Re:Aflevering 5
« Reactie #73 Gepost op: 16-04-2003, 18:10:13 »
weet iemand trouwens wie er zei: " Moeten we dat geldkistje niet meenemen?"

volgens mij zei patricia dat
maar ik moet eerlijk zeggen
dat ik het niet 100% zeker weet  :-\
het viel mij ook op tijdens
de uitzending, dat dat gezegd werd
en vooral dat er totaal geen reactie op was
in elk geval niet laten zien dus
ben benieuwd of het wat is...







« Laatst bewerkt op: 16-04-2003, 18:10:47 door la rosa »

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re:Aflevering 5
« Reactie #74 Gepost op: 16-04-2003, 22:29:36 »
't enige wat Angela tegen de mol zegt, is: 'aan 't einde van de dag komt iedereen weer bij elkaar en jij weet waar'. Tuurlijk weet de mol waar ze bijeen zullen komen. De mol krijgt immers van te voren instructies en te horen wat 't eindpunt van de opdracht is. Deze uitspraak van Angela zegt naar mijn idee verder helemaal niks over of de mol zich bevond onder de kokerzoekende mannen, de kaartlezende vrouwen of afgezonderd werd van de groep en van te voren al naar 't hutje werd gebracht.  :-\Maar wat hadden ze dan gedaan als 'n ander hotel, waar Rene en Elise eerst langsgingen, ook toestemming gaf om gratis te verblijven?
Al die hotels zaten in het complot, Elise nam niet voor niets de leiding!!!!!!







To the batmobile let's go!!

Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 5
« Reactie #75 Gepost op: 17-04-2003, 03:33:43 »
ik heb ze ondertussen ook gezien, en baal nog van dat einde >:( zo'n wordt vervolgd scherm verwacht je in een amerikaanse soap, niet weer in WIDM aub -  de opdrachten waren verder niet bijster origineel, maar kwas al blij dat er geen geruzie was......waarom nu net astrid uitgekozen werd voor dat dilemma, die uitleg zou ik ook nog wel es willen krijgen, kvond het iig niet logisch/eerlijk. het moet wel haast zo zijn dat ze er zelf ging om vragen - of ze nu wel of niet vertrekt, daar lig ik ondanks het late uur niet wakker van -

mvg
vlaming







nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline zoekertje

  • Forumlid
Re:Aflevering 5
« Reactie #76 Gepost op: 17-04-2003, 08:40:20 »
Is het eigenlijk niet vreemd dat Chandrika en ron samen op zoek gingen naar spullen. je zou verwachten dat ze ze zich op zouden splitsen. Op die manier heb je meer kans om de spullen bij elkaar te vinden. Het zou natuurlijk kunnen dat ze elkaar niet vertrouwden, maar dat komt in hun verdenkingen helemaal niet naar voren.
Bij de spullen stond overigens ook een tv, weet iemand wie een tv als ding genoemd heeft?








Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Aflevering 5
« Reactie #77 Gepost op: 17-04-2003, 13:14:04 »
Maar ze hadden ook geen tafel. Terwijl ze in een hotel zaten. Bij de ingang van de kamer stond een tafel, die hadden ze toch ook wel ff mee kunnen slepen? Ik weet het, achteraf had het nix uitgemaakt want ze hadden nog meer dingen niet maar goed, ik zou iig wel die tafel mee hebben genomen.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Aflevering 5
« Reactie #78 Gepost op: 17-04-2003, 13:25:58 »
Maar ze hadden ook geen tafel. Terwijl ze in een hotel zaten. Bij de ingang van de kamer stond een tafel, die hadden ze toch ook wel ff mee kunnen slepen? Ik weet het, achteraf had het nix uitgemaakt want ze hadden nog meer dingen niet maar goed, ik zou iig wel die tafel mee hebben genomen.

Idd dat zeiden ze in de aflevering volgens mij ook al toen ze aankwamen met al die spullen 8)







"I love it when a plan comes together"

Offline Talpa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #79 Gepost op: 18-04-2003, 00:17:15 »
Bovendien hebben we niet gezien wat Astrid tijdens de laatste aflevering allemaal deed. Het kan zijn dat ze via monitors gewoon heeft meegekeken met de opdrachten, die werden gefilmd door de crew. En misschien heeft ze ook wel een half uur met het thuisfront gebeld, alleen is dat natuurlijk niet uitgezonden. Je moet niet alles geloven wat je (niet) ziet. Succes!

Ja, dat wil ik nou ook wel eens weten! Wat heeft Astrid al die tijd uitgevoerd? Dat is allemaal nog niet in beeld gebracht.