Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 24816 keer)

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Aflevering 5
« Reactie #80 Gepost op: 18-04-2003, 11:02:02 »
Is het eigenlijk niet vreemd dat Chandrika en ron samen op zoek gingen naar spullen. je zou verwachten dat ze ze zich op zouden splitsen. Op die manier heb je meer kans om de spullen bij elkaar te vinden. Het zou natuurlijk kunnen dat ze elkaar niet vertrouwden, maar dat komt in hun verdenkingen helemaal niet naar voren.
Bij de spullen stond overigens ook een tv, weet iemand wie een tv als ding genoemd heeft?
Nee, het heeft geen zin te splitsen, denk ik. Tenzij ze van tevoren afspreken wat ze meenemen, maar daar kan je, vanwege de moeilijkheidsgraad, ook niet vanuit gaan...







Thank U

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #81 Gepost op: 18-04-2003, 12:45:39 »
Voor die tafel hadden ze volgens mij iets anders bedacht. De anderen zaten rond zo'n koffietafeltje te wachten. Ze wezen die tafel aan als eettafel. Maar goed het was duidelijk dat ze de opdracht niet gehald hadden, dus het maakte niet echt veel meer uit.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 5
« Reactie #82 Gepost op: 18-04-2003, 17:25:59 »
Er zat wel enige symboliek in deze aflevering. Astrid wordt namelijk via een videoboodschap van Angela op de hoogte gebracht van haar ''dilemma'' in dat chateautje op die berg. In datzelfde chateautje worden de kandi's weer via een videoboodschap geinformeerd door Astrid. In de hele serie wordt de mol geinstrueerd door Angela via videoboodschappen.









Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline simona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #83 Gepost op: 18-04-2003, 17:44:24 »
ik vroeg mij ook af, waarom angela juist astrid kiest. volgens mij heeft het ermee te maken dat zij de koker heeft opengemaakt. Aafke heeft dit ook gedaan, ging uit het spel en zei in die aflevering ergens dat het openen van de koker haar voordeel op zou leveren. wat denken jullie hiervan?








Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Aflevering 5
« Reactie #84 Gepost op: 18-04-2003, 19:05:02 »
Voor die tafel hadden ze volgens mij iets anders bedacht. De anderen zaten rond zo'n koffietafeltje te wachten. Ze wezen die tafel aan als eettafel. Maar goed het was duidelijk dat ze de opdracht niet gehald hadden, dus het maakte niet echt veel meer uit.
Dat had ik ook al eerder gezegd ;D ;) ff naar de vorige pagina :P

Mol ze!







"I love it when a plan comes together"

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #85 Gepost op: 18-04-2003, 19:19:27 »
Ow, dat had ik niet gezien, hoewel ik wel alles had bijgelezen, sorry voor de herhaling! :-*







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Mikey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 5
« Reactie #86 Gepost op: 18-04-2003, 19:22:03 »
ik vroeg mij ook af, waarom angela juist astrid kiest. volgens mij heeft het ermee te maken dat zij de koker heeft opengemaakt. Aafke heeft dit ook gedaan, ging uit het spel en zei in die aflevering ergens dat het openen van de koker haar voordeel op zou leveren. wat denken jullie hiervan?

ik denk dat ze astrid hebben uitgekozen omdat zij heel erg twijfelde en aafke als mol had!