Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 69321 keer)

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #100 Gepost op: 28-04-2003, 14:43:50 »
In de aflevering werd een kaart getoond met de lokaties van de deelnemers. Misschien dat iemand daar een screenshot van kan maken?
Kee...

Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Aflevering 7
« Reactie #101 Gepost op: 28-04-2003, 14:44:45 »
Citaat
Edit: Rons lokatie gevonden! Redelijk ver weg, meer dan 20 minuten lopen. En hij nam de metro, maar er is daar geen metrostation in de buurt!
Het lijkt mij vrij logisch dat je naar een (het dichtsbijzijnde) metrostation gaat als je naar HET metrostation moet gaan. Metro gaat sneller dan lopen :P







"I love it when a plan comes together"

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #102 Gepost op: 28-04-2003, 14:47:40 »
Het lijkt mij vrij logisch dat je naar een (het dichtsbijzijnde) metrostation gaat als je naar HET metrostation moet gaan. Metro gaat sneller dan lopen :P
Nee ik had een fout gemaakt, het lag redelijk binnen loopafstand. Ik heb me post geedit :P







Ma how, zeg!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #103 Gepost op: 28-04-2003, 14:48:41 »
Kee...

Hee dank! Ja het klopt zoals ik ze gevonden heb.

Ff kijken waar Rene dan had moeten zitten hehehe.







Ma how, zeg!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #104 Gepost op: 28-04-2003, 15:08:53 »
Nou ik ben er moe van, maar nog 1 laatste opmerking:

Chandrika staat op de screenshot hierboven niet waar ze zou moeten zitten. Er zit maar 1 Marche in Montreal en die is op de Place Ville-Marie en dat is de lokatie waar Rene op dat kaartje zit. (Wat zou kunnen kloppen, hij poetst schoenen in de Moneysworth & Best waarvan er 1 winkel in de Ville-Marie shopping mall zit. Als hij daar inderdaad zat, is het loopafstand.)







Ma how, zeg!

Offline Roser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ron verwijst naar hint
« Reactie #105 Gepost op: 28-04-2003, 15:26:41 »
Misschien een verwijzing naar een hint.
De tune van WIDM is geschreven door Craig Amstrong en de muziek tijdens de stemronde is geschreven door David Arnold.
De twee stukken zijn dus geschreven door Craig en David.
Zou de cd die Ron laat zien in de camera (van Craig David...) een verwijzing zijn naar een hint in de stemronde en de aftiteling?










Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #106 Gepost op: 28-04-2003, 16:29:49 »
Nou ik ben er moe van, maar nog 1 laatste opmerking:

Chandrika staat op de screenshot hierboven niet waar ze zou moeten zitten. Er zit maar 1 Marche in Montreal en die is op de Place Ville-Marie en dat is de lokatie waar Rene op dat kaartje zit. (Wat zou kunnen kloppen, hij poetst schoenen in de Moneysworth & Best waarvan er 1 winkel in de Ville-Marie shopping mall zit. Als hij daar inderdaad zat, is het loopafstand.)

Euj!
Dat zou betekenen dat René en Chandrika heel dicht bij elkaar zaten?!
Werpt een heel ander licht op het feit dat er 2 kandidaten op tijd waren... wie ook weer?








Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 7
« Reactie #107 Gepost op: 28-04-2003, 16:39:43 »
Rene moest als enige mensen aanspreken tijdens de aparte opdrachten.

Hoe kon hij weten dat hij George aan moest spreken ?







Wij willen WIDM in 2004 !

Offline appie

  • Forumlid
Re:Aflevering 7
« Reactie #108 Gepost op: 28-04-2003, 17:00:17 »
Misschien doordat de crew rene een seintje gaf dat george aan kwam








Offline tuindwerg

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #109 Gepost op: 28-04-2003, 17:11:54 »
Rene moest als enige mensen aanspreken tijdens de aparte opdrachten.

Hoe kon hij weten dat hij George aan moest spreken ?

Zo veel mensen liepen er toen niet. Aangezien hij zo snel mogelijk de opdracht wilde voltooien, was het logisch dat hij George aan zou spreken!  ;)








Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #110 Gepost op: 28-04-2003, 17:13:31 »
Ik denk dat Niet Rene een seintje kreeg, maar george. Ze lieten hem langslopen op een moment dat het rustig was, zo moest Rene hem bijna wel aanspreken. Ik denk dat wanneer Rene George niet had aangesproken, George wel zelf contact had gezocht!







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline tuindwerg

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #111 Gepost op: 28-04-2003, 17:15:53 »
Euj!
Dat zou betekenen dat René en Chandrika heel dicht bij elkaar zaten?!
Werpt een heel ander licht op het feit dat er 2 kandidaten op tijd waren... wie ook weer?

Chandrika en Rene waren op tijd... wel opvallend dan!  :o








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #112 Gepost op: 28-04-2003, 17:17:29 »
Ik denk dat wanneer Rene George niet had aangesproken, George wel zelf contact had gezocht!

Als Rene George niet zelf had aangesproken, dan had George Rene wel de weg gevraagd naar 't metrostation zoals hij dit ook bij de andere kandi's deed. Doordat Rene zelf George vroeg om schoenen te poetsen, kon George de aanwijzing geven door 't station en tijdstip in 't telefoongesprek , waar Rene naar luisterde, te noemen en hoefde zo niet direct aan Rene de weg te vragen.







« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 17:18:11 door Han13 »

Offline tonh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 7
« Reactie #113 Gepost op: 28-04-2003, 17:32:36 »
Wat ik vreemd vond is het volgende:

De kandidaten moesten hun koker openen. Daar haalden ze een opgerold papiertje uit. Dat kon nooit de foto zijn, want die was mooi recht. Waarom?

Verder adviseerde George om de mol het vuur na aan de schenen te leggen. Vervolgens begint Elise allerlei lastige vragen te stellen aan met name René, die haar verdenkt (en dat kan zij weten, want zij is de mol, volgens mij) en aan Ferdi. Niemand anders komt op dat idee... :-\








Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Aflevering 7
« Reactie #114 Gepost op: 28-04-2003, 18:02:24 »
Merkwaardig dat Chandrika tegen die vreemde snuiter (sorry voor de Georges-aanbidsters) in het Nederlands begon te praten: "Ja, kijk, deze man die loopt hierheen".

Het kan natuurlijk ook tegen de cameraman/vrouw en of geluidstechnicus zijn geweest, want die waren er natuurlijk ook.

Het metrostation Bonaventura is een stad op zichzelf, overigens. Het is volgens mij met opzet uitgekozen, om de kandidaten op het laatst nog wat tijd te doen verliezen.








Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Aflevering 7
« Reactie #115 Gepost op: 28-04-2003, 18:06:30 »
Het lijkt mij vrij logisch dat je naar een (het dichtsbijzijnde) metrostation gaat als je naar HET metrostation moet gaan. Metro gaat sneller dan lopen :P
Moet het systeem wel betrouwbaarder zijn gemaakt de laatste tijd, ik heb er slechte ervaringen mee.







« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 18:06:55 door bodejosm43 »

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #116 Gepost op: 28-04-2003, 19:09:56 »
Merkwaardig dat Chandrika tegen die vreemde snuiter (sorry voor de Georges-aanbidsters) in het Nederlands begon te praten: "Ja, kijk, deze man die loopt hierheen".

EN het volgende gebeurde:
George bestelde een sju. Chandrika vroeg naar zijn kaart (kennelijk volgens het systeem: klant krijgt kaart, bartender streept aan en klant rekent ergens anders af) en nét op dat moment ging George's telefoon.
Chandrika: 'Ik moet het wel ff opschrijven'.

Als je in een engelstalig land klanten aan het helpen bent dan praat je niet opeens nederlands tegen je klant, toch?

(niet dat ik hiermee wil zeggen dat Chandrika mijn mol is, ik heb er nl. nog steeds 5   :-\ maar ik vind wel dat we hier met z'n allen onderhand een boel inconsistenties bijelkaar gespaard hebben!)







« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 19:12:08 door pimwiz »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #117 Gepost op: 28-04-2003, 19:12:10 »
Montreal is Franstalig!
Misschien heeft de de ganse dag alleen nog maar Franstalige klanten gehad (geloof me dat Quebequois is niet zo makkelijk als het lijkt!)

Het beste in zo'n geval is... gewoon Nederlands praten.







« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 19:12:47 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #118 Gepost op: 28-04-2003, 19:16:46 »
Montreal is Franstalig!
Misschien heeft de de ganse dag alleen nog maar Franstalige klanten gehad (geloof me dat Quebequois is niet zo makkelijk als het lijkt!)
Het beste in zo'n geval is... gewoon Nederlands praten.

I stand corrected... ligt idd in een franstalig land meer voor de hand!








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 7
« Reactie #119 Gepost op: 28-04-2003, 19:22:31 »
Misschien sprak ze wel een beetje is zichzelf. Ik heb meer dan 2 jaar in la France gewoond en heb mezelf er meer dan eens op betrapt de verkeerde taal uit te slaan tegen de verkeerde persoon.

Ik weet het niet hoor, ik zeg ook maar wat. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat Chandrika doordat ze Nederlands spreekt niet per direct de mol hoeft te zijn.







« Laatst bewerkt op: 28-04-2003, 19:22:49 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"