Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 28960 keer)

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 10-05-2003, 23:49:32 »
omdat het gaat om de hoeveelheid goede vragen en niet om de vraag wie is de mol bij de executie







"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #21 Gepost op: 10-05-2003, 23:50:53 »
t idee om te loten kwam (niet live, maar volgens een intervieuwtje met chandrika,) van haar af







"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline cmeijburg

  • Forumlid
Re:Aflevering 9
« Reactie #22 Gepost op: 10-05-2003, 23:52:58 »
Trouwens, van wie kwam het idee om te loten? Als het niet van de mol kwam of van Angela, had het programma er niks mee kunnen doen.

En nu Rene er uit is vraag ik me af: Wie gaat de pot beheren?

Als de Mol ook de vrijstelling wil, en voorstelt om te gaan loten, kunnen de anderen niets anders doen dan dat goedkeuren.

Wat de pot betreft: het viel mij op dat René de pot niet heeft overgedragen aan iemand anders! Zou hij de pot mee hebben genomen?  :o








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #23 Gepost op: 11-05-2003, 00:12:47 »
Ron had in eerste instantie zoiets van dat degene die nog geen vrijstelling hadden gehad dan maar er voor moesten gaan...

Sinds wanneer is hij zo genereus als Stijn.
Dat viel me wel op.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #24 Gepost op: 11-05-2003, 00:20:41 »
Vreemd is wel dat chandrika overleeft terwijl ze op ron stemt en rene die op elise stemt eruit vliegt. Hoe kan elise dan nog de mol zijn?

Chandrika zei dat ze bij haar mol bleef en vorige week stemde ze op Elise...







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline amelissen

  • Forumlid
Re:Aflevering 9
« Reactie #25 Gepost op: 11-05-2003, 00:26:12 »
Volgens mij liet Angela bij de loting voor de waarheidsopdracht het nummer op het papiertje alleen aan Elise zien en niet aan de rest. Ze vouwde het papiertje direct weer op. Daar kan je dus heel makkelijk mee sjoemelen.








Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #26 Gepost op: 11-05-2003, 01:45:38 »
Rene er uit en ik had gehoopt op Ron of Elise,maar ja.
Een aantal weken geleden heb ik nog gezegd dat ik dacht dat Rene of Ferdi als een na laaste af zou vallen en de ander als laaste.
Heb Rene nooit in de pool neer gezet als afvaller,stom,stom.
Daarna heb ik Rene als Mol neer gezet,maar die is dus nu weg.








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #27 Gepost op: 11-05-2003, 10:08:48 »
Hoeveel 9-ens zitten er in de getallen 1 t/m 100.
09 19 29 39 49 59 69 79 89 99
90 91 92 93 94 95 96 97 98.

20 dus ...








D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 9
« Reactie #28 Gepost op: 11-05-2003, 11:25:03 »
Wat de pot betreft: het viel mij op dat René de pot niet heeft overgedragen aan iemand anders! Zou hij de pot mee hebben genomen?  :o

Daar dacht ik ook aan. Misschien dat ze er volgende afleering achter komen. Is de hele pot weg. ;)








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aflevering 9
« Reactie #29 Gepost op: 11-05-2003, 11:32:58 »
Elise raadde 6, dus 2x kans om het goed te rekenen toch? Als ze 9 zei, had ze het ook geraden... Gewoon een kwestie van het papiertje omdraaien.  :P

Verder vondt ik Elise wel ineens heel erg streng bij de ondervragingen... Elise is vanaf vandaag 100% de mol (was 99,9999%)









Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 9
« Reactie #30 Gepost op: 11-05-2003, 12:01:14 »
Volgens mij stemde iedereen vandaag op Elise. Chandrika zei dat ze 'bij haar mol bleef' en dat was vorige week nog Elise en Ron is waarschijnlijk toch nog op het laatste moment naar Elise geswitcht, maar omdat hij zo twijfelde heeft de redactie alleen 'zijn Chandrika-beschuldigingen' overgenomen.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 9
« Reactie #31 Gepost op: 11-05-2003, 12:03:46 »
Weet niet of het al gezegd is, maar bij de intro van Ron ontbrak het gejuich.. voor mij nu dus 99% zeker de Mol .. en ik dacht dat ik ergens gelezen had dat bij ieman dhet geluid harder of zachter werd( winnar verliezer ???)..








Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline mrs.X

  • Forumlid
Re:Aflevering 9
« Reactie #32 Gepost op: 11-05-2003, 12:05:03 »
Angela zei in het beginstukje van deze aflevering tegen de Mol: je bliksemafleider is weg. En wie was vaak in het gezelschap van Ferdi tijdens een opdracht........Ron dus.








Anonymol2

  • Gast
Re:Aflevering 9
« Reactie #33 Gepost op: 11-05-2003, 12:07:43 »
Elise raadde 6, dus 2x kans om het goed te rekenen toch? Als ze 9 zei, had ze het ook geraden... Gewoon een kwestie van het papiertje omdraaien.  :P

Verder vondt ik Elise wel ineens heel erg streng bij de ondervragingen... Elise is vanaf vandaag 100% de mol (was 99,9999%)

Hieraan dacht ik ook meteen! Als de Angela Elise op de positie van verhoorder wilde hebben dan was deze loting een uitgelezen kans. Het maakte dan niet uit of Elise het laatst een getal mocht noemen, zolang haar voorgangers maar niet 6 en 9 noemden. De vraag alleen is waarom zou Angela Elise de rest graag laten verhoren? Omdat ze een training in verhoren heeft gehad o.i.d.?







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 12:08:29 door Anonymol2 »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 9
« Reactie #34 Gepost op: 11-05-2003, 12:07:49 »
Weet niet of het al gezegd is, maar bij de intro van Ron ontbrak het gejuich.. voor mij nu dus 99% zeker de Mol .. en ik dacht dat ik ergens gelezen had dat bij ieman dhet geluid harder of zachter werd( winnar verliezer ???)..


Tot nu toe, zijn de mensen bij wie 'het gejuich' ontbrak afgevallen. Daardoor denk ik dat Ron de verliezer is.








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 9
« Reactie #35 Gepost op: 11-05-2003, 12:09:38 »
Als iedereen op Elise heeft gestemd(en dat is idd wel mogelijk na het herbekijken van de video) is het wel een beetje gek dat Rene eruit vliegt wanneer Elise idd de mol is . Rene zit al sinds Astrid's vertrek op Elise en weet volgens mij behoorlijk veel over haar. Maar ja misschien weten de anderen wel meer over Elise, een conclusie kunnen we er in elk geval niet uit trekken :(







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #36 Gepost op: 11-05-2003, 12:13:27 »
...De vraag alleen is waarom zou Angela Elise de rest graag laten verhoren? Omdat ze een training in verhoren heeft gehad o.i.d.?

Met Elise als mol kun je haar gewoon zeggen wie waarheen is geweest.







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Anonymol2

  • Gast
Re:Aflevering 9
« Reactie #37 Gepost op: 11-05-2003, 12:15:53 »
Met Elise als mol kun je haar gewoon zeggen wie waarheen is geweest.

Zou kunnen. Maar was dat nodig? Ik zag meteen dat Chandrika zat te liegen (haar ogen gingen steeds naar linksboven). Ron zat ook een potje vaag te doen. Rene viel afgezien van zijn gestotter in het begin minder door de mand.








Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re:Aflevering 9
« Reactie #38 Gepost op: 11-05-2003, 12:16:10 »
Chriz - ja, net ergens anders je antwoord gelezen..dat komt me eigenlijk niet zo goed uit :) LOL.. Maar vind ik wel een overtuigende hint .. dus ga nog maar eens video kijken .







Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Aflevering 9
« Reactie #39 Gepost op: 11-05-2003, 12:19:23 »
Het enige lastige is... dat het idee niet van Elise of Angela kwam, maar van Chandrika (zo doen de beelden ons geloven...)







Life's a riddle, keep answering the questions...