Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 28957 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 9
« Gepost op: 10-05-2003, 21:00:46 »
In dit topic kun je alles kwijt over aflevering 9. :)








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: 10-05-2003, 22:01:24 »
Poe poe poe, dit was een uitzending, zooooooo moeilijk!! Volgens mij zit ie vol met Mollenstreken!!  ::) ::)

Ik ga deze nog ff een paar keer terugkijken, en dan nog is het een zware opgave!!

Mijn MOL is nog steeds Elise!!







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #2 Gepost op: 10-05-2003, 22:03:34 »
Leuke aflevering weer met opdrachten die echt goed in elkaar zaten. Vooral die waarheidsopdracht vond ik erg goed bedacht. Die maakte m'n mol Ron natuurlijk ook superverdacht, aangezien hij gelijk bepaalde dat hij de waarheid zou gaan spreken. Hij probeerde toen natuurlijk 't te erg te laten lijken alsof hij loog, waardoor Elise 'm gelijk doorzag nog voordat ze de anderen had gesproken.

Ik vind 't wel heel erg dat Rene eruit is. Hij was echt m'n favo kandi en ik was de laatste weken echt 'n beetje 'fan' van 'm geworden. Jammer Rene, ik had je de overwinning gegund.  :-[

Ron blijft verdachte nummer 1 na deze aflevering.








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #3 Gepost op: 10-05-2003, 22:06:07 »
Vanmiddag zat ik nog op 90% Ron de Mol, nu op 100%!  ;D

Erg leuke, spannende aflevering, ik had het zweet in mijn handen met de executie, maar het ging toch zoals ik dacht: Rene eruit.

Jammer voor Rene, tis een leuke man en ik had hem zeker een finaleplaats gegund, hoor :)







Ma how, zeg!

Re:Aflevering 9
« Reactie #4 Gepost op: 10-05-2003, 22:09:07 »
Ben ik de enige die opmerkte dat Chandrika het getal "28" in haar mond nam bij het busraadsel? "Welk getal moet er op de plaats van het vraagteken?"

Citaat
Ik dacht zelf aan 28...
Weer die verdómde 28  ???

Mijn Mol is nu echt 100% Elise; die vrijstelling kwam het programma vást goed uit  ;)







« Laatst bewerkt op: 10-05-2003, 22:10:07 door DomienVerschuuren »

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #5 Gepost op: 10-05-2003, 22:13:33 »
Ben ik de enige die opmerkte dat Chandrika het getal "28" in haar mond nam bij het busraadsel? "Welk getal moet er op de plaats van het vraagteken?" Weer die verdómde 28  ???

Mijn Mol is nu echt 100% Elise; die vrijstelling kwam het programma vást goed uit  ;)
Het eerste wat ik riep (zonder te rekenen) toen het rekenraadsel kwam, was ook 28. Wel balen dat de Avro dat niet gebruikt heeft, was wel een giller geweest!

Leuke aflevering. Ik hou er alleen niet zo van om vrijstellingen weg te geven voor de finale. Ik dacht eerst dat Ron er uit moest omdat er bij zijn intro helemaal geen geluid meer zat. Maar dat was gelukkig niet zo...
Jammer voor Rene, maar Ron is de mol!








"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #6 Gepost op: 10-05-2003, 22:17:10 »


Ik hou er alleen niet zo van om vrijstellingen weg te geven voor de finale.

Ze was de enige die nog geen vrijstelling had gehad en ze heeft er nog hard voor moeten werken. Ik gun 'm haar wel.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 9
« Reactie #7 Gepost op: 10-05-2003, 22:17:46 »
Ben ik de enige die opmerkte dat Chandrika het getal "28" in haar mond nam bij het busraadsel? "Welk getal moet er op de plaats van het vraagteken?" Weer die verdómde 28  ???


Dit viel mij ook op. Wel heel toevallig vind ik. Misschien zit er meer achter maar wat weet ik zo snel niet. Misschien dat 28 wel het juiste antwoord was of zo en dat 36 ook goed werd gerekend en Ron dit van te voren wist... Hm slaat niet echt ergens op hč. ::)

In ieder geval een zeer leuke aflevering! Met leuke en spannende opdrachten (vooral de laatste dan) en de Mol is voor mij nog steeds Ron! Zeker nadat hij meteen zei dat hij niet kon liegen. En dat René af is gevallen vermindert de kans dat de Elise de Mol is. Hij zat toch al een flinke tijd op Elise als Mol?








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 9
« Reactie #8 Gepost op: 10-05-2003, 22:26:26 »
Ron stemt Elise, Rene stemt Elise , Chandrika stemt Ron maar moet er niet uit. Dus chandrika of Ron is de mol. Nog even gelet op de hand van de mol tijdens de instructies van angela. Volgens mij een vrouwenhand qua formaat. Ron heeft duidelijk grotere handen . Conclusie:

Chandrika moet de mol zijn , Ongelovelijk maar waar!







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 9
« Reactie #9 Gepost op: 10-05-2003, 22:28:45 »
Je gaat toch geen conclusies verbinden aan het formaat van een hand? Bovendien zou via jouw stem en schrap-methode Chandrika ook afvallen omdat Ferdi en Patricia op haar hebben gestemd (steeds als je de beelden van de test mag geloven) en dan blijft Ron over...








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 9
« Reactie #10 Gepost op: 10-05-2003, 22:36:36 »
Ik neem wel aan dat de mol de banden in de video duwt dus mag je wel naar  het formaat van de handen kijken , het is in ieder geval betrouwbaarder dan naar links of rechtshandig. Het lijkt mij gewoon een vrouwenhand, dus als het de mol is dan is het Elise of Chandrika. In dit stadium is het bijna onmogelijk als je op de verkeerde mol zit en de andere zitten goed dat je dan nog de executie overleeft. Mijn gevoel zegt ook dat het Elise of Ron moet zijn. Maar als je zelf nog eens terug kijkt zie je daar de handen van Ron in?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aflevering 9
« Reactie #11 Gepost op: 10-05-2003, 22:43:48 »
Ik zal het zo nog eens terugkijken. Maar toch denk ik niet dat je zo veel waarde aan die begin filmpjes moet hechten. Ze houden van valkuilen bij de Mol...








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #12 Gepost op: 10-05-2003, 22:46:17 »
Het kan net zo goed Pauki zijn of iemand anders van de redactie.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline cmeijburg

  • Forumlid
Re:Aflevering 9
« Reactie #13 Gepost op: 10-05-2003, 23:15:08 »
Mijn Mol is nu echt 100% Elise; die vrijstelling kwam het programma vást goed uit  ;)

Volgens mij was van tevoren al besloten dat Elise de waarheidsopdracht moest gaan doen en zo de vrijstelling kon gaan verdienen. Ze wist dan al welk getal Angela ging opschrijven en werd zo ingeloot, als Mol zijnde.









Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 9
« Reactie #14 Gepost op: 10-05-2003, 23:25:13 »
Volgens mij was van tevoren al besloten dat Elise de waarheidsopdracht moest gaan doen en zo de vrijstelling kon gaan verdienen. Ze wist dan al welk getal Angela ging opschrijven en werd zo ingeloot, als Mol zijnde.


Maar elise mocht pas als laatste kiezen.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline cmeijburg

  • Forumlid
Re:Aflevering 9
« Reactie #15 Gepost op: 10-05-2003, 23:28:41 »
Maar elise mocht pas als laatste kiezen.

Hadden ze misschien een reservegetal, voor als iemand anders HET getal zou zeggen voordat Elise aan de beurt was?
In dat geval zou Angela twee getallen hebben opgeschreven: 1 op de voorkant en 1 op de achterkant van haar papiertje.








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #16 Gepost op: 10-05-2003, 23:38:03 »
Hadden ze misschien een reservegetal, voor als iemand anders HET getal zou zeggen voordat Elise aan de beurt was?
In dat geval zou Angela twee getallen hebben opgeschreven: 1 op de voorkant en 1 op de achterkant van haar papiertje.

En als iemand het al had geraden, maakt het niet uit!! Er kan altijd gesaboteerd worden, ook al was ze niet de ondervrager!! :) Al was ze de mol, ze ging er dan toch niet uit...







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline cmeijburg

  • Forumlid
Re:Aflevering 9
« Reactie #17 Gepost op: 10-05-2003, 23:41:15 »
En als iemand het al had geraden, maakt het niet uit!! Er kan altijd gesaboteerd worden, ook al was ze niet de ondervrager!! :) Al was ze de mol, ze ging er dan toch niet uit...

Oké, maar t kwam de AVRO natuurlijk beter uit dat Elise ook de vrijstelling kreeg als Mol, want daardoor werd de executie weer spannender (3 niet-Mollen)!








Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Aflevering 9
« Reactie #18 Gepost op: 10-05-2003, 23:44:13 »
Vreemd is wel dat chandrika overleeft terwijl ze op ron stemt en rene die op elise stemt eruit vliegt. Hoe kan elise dan nog de mol zijn?







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Draco

  • Forumlid
Re:Aflevering 9
« Reactie #19 Gepost op: 10-05-2003, 23:47:04 »
Trouwens, van wie kwam het idee om te loten? Als het niet van de mol kwam of van Angela, had het programma er niks mee kunnen doen.

En nu Rene er uit is vraag ik me af: Wie gaat de pot beheren?