Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 28970 keer)

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #40 Gepost op: 11-05-2003, 12:49:14 »
Toen het voorstel kwam dacht ik gelijk... oh, ze willen Elise een vrijstelling geven. Dit omdat zij immers nog nooit een gehad heeft en de rest wel. Toevallig komt door het loten de vrijstelling ook nog bij haar... ik vond het in ieder geval wel wat verdacht. En dan het verhoor... Elise, de flapuit, die veel te spontaan is en volgens haar vriend noooit de mol zou kunnen zijn. Ze zat daar heel koelbloedig, als een strenge meesteres, de kandidaten te verhoren... zo, zagen wij dus even een heel andere kant van het "lieve meisje"... zelfs René was er van onder de indruk. Knap gedaan, meid!
Zou me niets verbazen als het echt doorgestoken kaart is. Het deed me denken aan vorig jaar waar Jantien iedereen moest verhoren, maar daarbij hulp kreeg van een rechercheur. Moet het allemaal nog maar eens even goed terug kijken en tot me door laten dringen.







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Anonymol2

  • Gast
Re:Aflevering 9
« Reactie #41 Gepost op: 11-05-2003, 12:54:41 »
Toen het voorstel kwam dacht ik gelijk... oh, ze willen Elise een vrijstelling geven. Dit omdat zij immers nog nooit een gehad heeft en de rest wel.

Elise had dan nog nooit een vrijstelling gehad, maar ze is volgens mij wel de enige die er 2 kansen voor kreeg.








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #42 Gepost op: 11-05-2003, 13:03:21 »
Ik ben het ff kwijt, maar wanneer hebben Rene en Chandrika dan een vrijstelling gehad?







Ma how, zeg!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 9
« Reactie #43 Gepost op: 11-05-2003, 13:06:59 »
bij de bungeejump








Offline Lauren

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:Aflevering 9
« Reactie #44 Gepost op: 11-05-2003, 13:18:18 »
Ik d8 gelijk dat Elise een oortje in had. Heb het niet gezien omdat haar haar voor haar oren zat. Maar ze was zo direct, dat moet haast ingefluisterd zijn. Ik hoop het niet, want Ron is nog steeds mijn mol!







Koekoek!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 9
« Reactie #45 Gepost op: 11-05-2003, 13:20:28 »
Als iedereen op Elise heeft gestemd(en dat is idd wel mogelijk na het herbekijken van de video) is het wel een beetje gek dat Rene eruit vliegt wanneer Elise idd de mol is . Rene zit al sinds Astrid's vertrek op Elise en weet volgens mij behoorlijk veel over haar. Maar ja misschien weten de anderen wel meer over Elise, een conclusie kunnen we er in elk geval niet uit trekken :(

Volgens mij gaan de vragen in de test altijd over de laatste twee dagen (vanaf het tijdstip van de vorige test). Pas in de finale gaan de vragen over de hele serie. Dus kan iedereen die de laatste twee dagen op Elise heeft gelet de vragen goed maken.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 9
« Reactie #46 Gepost op: 11-05-2003, 13:30:25 »
Ik heb nu echt zoiets van.. het moet nu toch wel Ron zijn..!?

Maar verder..jammer dat René eruit is, dat vond ik wel een stoere vent  8)

En dat parkeren, die 3/4 seconden...OEF..

*verder niks nuttigs te melden*







No Milk today???

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #47 Gepost op: 11-05-2003, 13:35:48 »
Na de aflevering van gister lijkt het me onmogelijk om nog een andere mol dan Ron aan te wijzen. Als je alleen al naar het stemgedrag kijken dan kan je niet anders concluderen dan dat Rene idd op Elise heeft gestemd (al proberen ze dat in het midden te laten). Je hoort bij hem argumenten voor alle drie de kandidaten. Chandrika is volgens mij de eerste die op Ron zit. En Ron stemt ook op Elise... Maar die stem is verder niet interessant aangezien hij de mol is. Chandrika is al lang geleden afgeschreven als mol en maakt een goede kans om te winnen. Al weten we natuurlijk niet of Elise ondertussen ook Ron verdenkt. Tuurlijk weet ik dat het allemaal zo gemonteerd kan zijn waardoor het lijkt alsof Chandrika op Ron stemt, maar ze zegt ik blijf bij de mol die ik in mijn hoofd heb, en dat duidt er voor mij niet op dat ze wederom op Elise stemt. Het kan heel goed zijn dat ze de afgelopen twee dagen gewisseld is van mol en overgestapt is op Ron.

Ik vond ook dat Ron deze hele aflevering veel meer op de voorgrond trad, dan al die afleveringen daarvoor. Hij neemt voor het eerst niet echt een afwachtende houding aan maar neemt overal het voortouw. Kennelijk hoeft hij niet langer subtiel te mollen maar krijgt hij de mogelijkheid om echt zijn stempel te drukken op de opdrachten. Het was iig een andere Ron dan die ik de afgelopen weken heb gezien!










don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Aflevering 9
« Reactie #48 Gepost op: 11-05-2003, 13:52:50 »
Na de aflevering van gister lijkt het me onmogelijk om nog een andere mol dan Ron aan te wijzen. Als je alleen al naar het stemgedrag kijken dan kan je niet anders concluderen dan dat Rene idd op Elise heeft gestemd (al proberen ze dat in het midden te laten). Je hoort bij hem argumenten voor alle drie de kandidaten. Chandrika is volgens mij de eerste die op Ron zit. En Ron stemt ook op Elise... Maar die stem is verder niet interessant aangezien hij de mol is. Chandrika is al lang geleden afgeschreven als mol en maakt een goede kans om te winnen. Al weten we natuurlijk niet of Elise ondertussen ook Ron verdenkt. Tuurlijk weet ik dat het allemaal zo gemonteerd kan zijn waardoor het lijkt alsof Chandrika op Ron stemt, maar ze zegt ik blijf bij de mol die ik in mijn hoofd heb, en dat duidt er voor mij niet op dat ze wederom op Elise stemt. Het kan heel goed zijn dat ze de afgelopen twee dagen gewisseld is van mol en overgestapt is op Ron.

Ik vond ook dat Ron deze hele aflevering veel meer op de voorgrond trad, dan al die afleveringen daarvoor. Hij neemt voor het eerst niet echt een afwachtende houding aan maar neemt overal het voortouw. Kennelijk hoeft hij niet langer subtiel te mollen maar krijgt hij de mogelijkheid om echt zijn stempel te drukken op de opdrachten. Het was iig een andere Ron dan die ik de afgelopen weken heb gezien!




Precies. Ik wilde dit ook neerzetten, maar ik ben te moe om het een beetje leuk te formuleren, so many thanks ;)
Mensen, vorig jaar zaten ook al mensen (of alleen John?) tijdens de laatste executie op George. Das dus niet zo gek. En als ze heel erg gemonteerd hebben bij Chandrika, zou ik het wel jammer vinden..







No Milk today???

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #49 Gepost op: 11-05-2003, 15:37:57 »
Tot nu toe, zijn de mensen bij wie 'het gejuich' ontbrak afgevallen. Daardoor denk ik dat Ron de verliezer is.
Rene had anders nog steeds geluid. Dus die vlieger gaat niet op. Toen ik de intro's hoorde, dacht ik juist door het geluid (het ontbreken ervan dan) dat Ron er uit ging, en toch ging Rene.








"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aflevering 9
« Reactie #50 Gepost op: 11-05-2003, 15:54:56 »
Ja, maar daarvoor was het wel altijd zo. I am confused, maar in ieder geval is er wel iets met het geluid en over het algemeen is degene met het minste geluid ook de afvaller.








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #51 Gepost op: 11-05-2003, 16:08:49 »
Ja, maar daarvoor was het wel altijd zo. I am confused, maar in ieder geval is er wel iets met het geluid en over het algemeen is degene met het minste geluid ook de afvaller.
Maar Ron had nu het minste geluid en viel niet af...
Het is idd confusing







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #52 Gepost op: 11-05-2003, 16:21:09 »
Maar Ron had nu het minste geluid en viel niet af...
Het is idd confusing

Het schijnt dat het gejuich bij Elise steeds luider wordt (topic 'Aanwijzingen').

Elise: winnaar
Ron: verliezer?








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #53 Gepost op: 11-05-2003, 16:25:12 »
Het schijnt dat het gejuich bij Elise steeds luider wordt (topic 'Aanwijzingen').

Elise: winnaar
Ron: verliezer?
Ja maar dan was Ron toch nu exit geweest ipv rene

Ik heb de aanwijzingen ook gelezen, maar het klopt nu gewoon niet meer







« Laatst bewerkt op: 11-05-2003, 16:25:47 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Tetra

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Aangenaam, Petra.
Re:Aflevering 9
« Reactie #54 Gepost op: 11-05-2003, 16:33:49 »

Ik denk dus wel dat Chandrikade mol is. En ik hoop het in ieder geval, want ik heb haar al vanaf het begin in de pool ingevuld (en nu wisselen zou toch al niet meer tot winst kunnen leiden). Ik hoopte eigenlijk dat René zou winnen, want hij is mijn favoriet. En dan mocht Ron er wel uit. En als hij de mol is, vind ik het een slechte mol.



{edit: opmerking verwijderd. - Malcolm}







« Laatst bewerkt op: 12-05-2003, 02:38:50 door Malcolm »

Offline kareltje80

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt......
Re:Aflevering 9
« Reactie #55 Gepost op: 11-05-2003, 16:56:18 »
Ik vraag me trouwens af of Elise, als mol zijnde, al op de hoogte was wie de waarheid sprak bij die opdracht. Zo ja, dan slaat die hele opdracht toch nergens op. Dan ging er sowieso 5 duizend euro van de pot. Wat denken jullie, er van uitgaande natuurlijk dat Elise de mol is







Who's the mole? Ferdi! update (4-5): Niet dus, mijn nieuwe mol is Elise!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:Aflevering 9
« Reactie #56 Gepost op: 11-05-2003, 17:25:49 »

Ik denk dus wel dat Chandrikade mol is. En ik hoop het in ieder geval, want ik heb haar al vanaf het begin in de pool ingevuld (en nu wisselen zou toch al niet meer tot winst kunnen leiden). Ik hoopte eigenlijk dat René zou winnen, want hij is mijn favoriet. En dan mocht Ron er wel uit, ik vind dat echt een nerd. En als hij de mol is, vind ik het een slechte mol.

Chandrika kan het haast niet meer zijn...
En waarom is Ron een nerd???
Ik vind hem wel oké...Leuke mol trouwens  :P

Even iets anders wat ik zag...Wist René dat hij exit ging?? Ik zag duidelijk dat hij het geld van de pot aan Ron gaf, dit gebeurde net voordat hij plaats nam op de stoel bij de executie...Ik heb het drie keer teruggespoeld en hij gaf duidelijk het geld aan Ron. Die het snel wegmoffelde in zijn broekzak...Niet dat we er iets aan hebben maar het viel me wel op.







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #57 Gepost op: 11-05-2003, 17:38:12 »
Was weer een leuke aflevering, maar jammer dat René eruit is :'(. Hoewel ik er nog altijd zeker van ben dat Elise de mol is, vind ik Ron ook weer verdachter worden.
Het lijkt me trouwens leuk als in de finale George nog terugkomt(zal wel niet).







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #58 Gepost op: 11-05-2003, 17:47:26 »
Ik vraag me trouwens af of Elise, als mol zijnde, al op de hoogte was wie de waarheid sprak bij die opdracht. Zo ja, dan slaat die hele opdracht toch nergens op. Dan ging er sowieso 5 duizend euro van de pot. Wat denken jullie, er van uitgaande natuurlijk dat Elise de mol is
Dit is een hele goeie opmerking! Dit was (als Elise de mol is) wel een heel makkelijk makkelijk  bedacht spel als de reden was om geld te verliezen en om de mol een vrijstelling te geven. En dan al die tijd die ze erin gestoken hebben om een heel ijshockeyteam op de been te krijgen.

Ik vind Ron juist een hele gave vent. Heerlijk nuchter. Wat nou nerd!!! En als mol een hele goede omdat niemand van de kandies hem doorheeft (maar wel het halve forum)







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Sophie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 9
« Reactie #59 Gepost op: 11-05-2003, 19:36:42 »
Werd die rode auto voor drie vakjes gerekend?
Anders hadden ze hem gewoon één vakje achteruit kunnen rijden.