Auteur Topic: Aflevering 10: De Finale  (gelezen 39209 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #80 Gepost op: 21-05-2003, 16:09:06 »
Analys Afl. 10

Mooie opsomming Chriz!  :)


Citaat
-Elise verdenkt Chandrika, waarom is ze dan het meest benieuwd naar Rons dagboek?

De vraag was 'naar welk dagboek is Elise het minst nieuwsgierig?' Chandrika en Ron kozen voor Chandrika, maar Elise zat achter de deur van Ron. Ze is dus 't minst nieuwsgierig naar 't dagboek van Ron en 't meest naar 't dagboek van Chandrika. 't klopt dus wel gewoon.








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #81 Gepost op: 21-05-2003, 16:48:29 »
Aan het begin van de aflevering, als de Mol instructies krijgt, is een stuk van de mouw van de jas van de Mol te zien. Ik vind deze jas zeer veel op die van Ron lijken. Zijn er meer mensen die dit is opgevallen?

Is mij inderdaad ook opgevallen. Maar het is zo duidelijk dat ik daardoor juist eigenlijk weer begint te twijfelen... Is het nou een hint of een instinker?







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline thie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenstreek? Nou...
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #82 Gepost op: 21-05-2003, 17:14:00 »
(Andere thread zit op slot, dus ik ga hier maar even verder)
Vreemd dat hierover zoveel geredeneerd wordt; 't is eigenlijk poepsimpel: zolang Ron geen Bim, Bam, Bom zingt, blijft iedereen vastzitten, of Elise dit deuntje nu gespeeld heeft of niet!
Knudde, dit stinkt...  ;)
Da's toch precies wat Lodi zegt: natuurlijk kan Ron (als  hij de mol is) de opdracht na een uur of zo altijd nog redden cq. spannend maken door de juiste woorden in de intercom te toeteren. Sterker nog, aangezien  pas achteraf duidelijk wordt wat hij had moeten zeggen, had het mannetje aan de unlock-knop ook nog wel op andere woorden kunnen reageren.
De vraag is vervolgens wel hoe je dit nog op geloofwaardige wijze naar de andere kandidaten en de kijkers toe kunt rechtbreien. Dat lijkt me toch wel zeer lastig worden. Kortom, Ron zit toch in een afhankelijke positie, zo lang hij niet een geloofwaardige cue krijgt t.a.v. wat hij moet zeggen zijn z'n handen gebonden om zo te zeggen.

Ron. Gewoon Ron. Ik heb trouwens na aflevering 1 geen andere mol meer gezien, maar ik had dan ook een zonnebril op...

Realiseer je wel dat de kans dat Ron de mol is kleiner is als je er al vanaf eerste aflevering op zit dan indien je later naar hem zou zijn geswitched. Dit is elementaire beslis-theorie , het komt erop neer dat je later verkregen informatie niet meer geheel objectief verwerkt door je eerder ingenomen positie. Het klinkt misschien paradoxaal, maar hoe langer je al op Ron zit, hoe kleiner de kans dat hij het is.

hmm... ik ben nog helemaal niet naar Ron geswitched, zou hij dan toch  ???







« Laatst bewerkt op: 21-05-2003, 17:47:30 door thie »
E.Thie Phone Mole

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #83 Gepost op: 21-05-2003, 17:47:07 »
Kunnen we Ron niet even terug sturen naar z'n kindertijd, of hem een spoedcursus 'wat een kind hoort te weten' laten volgen? Het is geen kunst, om vader Jacob, te kennen sterker nog het is bijna een eis, in deze samenleving. Hoe kan Ron nou de tekst vergeten van vader Jacob? En een sprintje trekken zat er ook niet echt bij, misschien mollenacties?










Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #84 Gepost op: 21-05-2003, 17:58:11 »
Het klinkt misschien paradoxaal, maar hoe langer je al op Ron zit, hoe kleiner de kans dat hij het is.

Hmmm... dat betekent dat de uitkomst achteraf telepatisch wordt beinvloed door hoe lang wij als individuen op Ron zitten!! 's Best revolutionair...    ;D








Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #85 Gepost op: 21-05-2003, 18:13:34 »
Ik vind het ook zeer vreemd dat Ron het liedje Vader Jacob niet kende, maar mocht hij de mol zijn, dan vind ik wel dat hij erg opvallend "molt".
Bijvoorbeeld: half 6 ipv half 5, de Hearst Lodge voorbijrennen, Vader Jacob niet kennen, de executie afkopen, op Elise schieten voor een vrijstelling en volgens mij vergeet ik nog iets...
Ik denk dat hij zichzelf verdacht probeert te maken, óf de AVRO wil dat wij hem verdenken.
Ik blijf bij Elise als Mol!!!!!







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #86 Gepost op: 21-05-2003, 18:41:15 »
Ik vind het vreemd dat Ron z`n muts achterstevoren op had...  ;D








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #87 Gepost op: 21-05-2003, 19:22:23 »
Iemand had het al elders gepost, maar ik kan het ff niet meer vinden (wellicht opgeruimd in de grote schoonmaak van malcolm) kan iemand de vragen ff posten aub?

De drie dilemma's

Vragen aan Elise:
- wie niet
- wie niet
- wie minst

Vragen aan chandrika:
- wie van de twee
- wie van de twee
- wie niet

Vragen aan Ron:
- aan wie van de twee
- wie van de twee
- wie van de twee

Wat opvalt is dat Elise tot drie maal een negatief gestelde vraag heeft (verliezer?)

Aan Ron wordt gevraagd wie van de twee het beste in zijn gezicht kunnen liegen. Eigenlijk een rare vraag, want als Elise of Chandrika de mol is, geeft die aan de ander toe dat ze keihard kan liegen. Do I make any sense? Maar waarom wordt Ron zo'n vraag gesteld als een van die twee de mol is. Hij geeft dan of zijn verdenking weg, waardoor die persoon daar gebruik van kan maken als zij de mol niet is.
Een zelfde vraag aan Chandrika naar wiens dagboek ze het meest nieuwsgierig is... ook raar.

Rons vragen waren wel errug gemeen.







« Laatst bewerkt op: 21-05-2003, 19:22:52 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #88 Gepost op: 21-05-2003, 23:46:16 »
Iemand had het al elders gepost, maar ik kan het ff niet meer vinden (wellicht opgeruimd in de grote schoonmaak van malcolm) kan iemand de vragen ff posten aub?



Je hebt dit vanmiddag gelezen onder mijn topic (die sinds kort door moderator  aangepast en opgeschoond is en nu 'spannende televisie' heet). Speciaal voor jou hier dus nogmaals in verkorte vorm.
 
 Analyse van de dilemma vragen:
 
De eerste opdracht van de laatste aflevering lijkt op het eerste gezicht weinig interessant om de mol op te sporen. Toch zijn er een aantal opmerkelijkheden. Hierbij mijn analyse.

Ik bekijk hier de situatie van de afgezonderde kandidaat. Dus wat we niet in beeld gezien hebben en zet zijn/haar antwoorden af tegen de verdenkingen van mol.
Ik heb een heel donkerbruin vermoeden dat de eerste 2 vragen en de antwoorden daarop door Angela altijd zo worden uitgelegd dat ze altijd bij de goede 2 deuren zouden zijn uitgekomen maar ik ga er hier even van uit dat dit toch eerlijk is gegaan.


Als eerste dus Elise.

vraag 1) Aan wie zou je je diepste geheim niet toevertrouwen? = Chandrika.
vraag 2) Met wie wil je de laatste dag op aarde niet doorbrengen? = Ron.
vraag 3) Naar wiens dagboek ben je het minst nieuwschierig? = Ron.

Elise verdenkt Chandrika als mol. Het is dan een beetje vreemd om ervoor te kiezen om de laatste dag op aarde met de mol door te brengen.
Dat ze nieuwschierig is naar het dagboek van de mol kan ik me wel weer voorstellen.

Het meest opvallende van deze 3 vragen is dat ze alle 3 negatieve vragen zijn (wie NIET? , wie het MINST?).

Ron en Chandrika beantwoorden de laatste vraag fout.

Als tweede was Chandrika.

vraag 1) Wie zou ze wel willen zijn? = Ron.
vraag 2) Wie zou er het makkelijkst overspel spelen? = Elise.
vraag 3) Wie zou in een restaurant de rekening niet oppakken? = Elise.

Chandrika verdenkt Ron als mol.
Ze zou dus best graag eens de mol willen zijn?

Meest opvallende aan deze vragen: ze zijn lang niet zo moeilijk als de vragen van Elise en Ron. 1 keer een negatieve vraag.

Als derde Ron.

vraag 1) Wie geef je een spuit tegengif tegen een dodelijke slangenbeet? = Chandrika.
vraag 2) Wie is het meest afgunstig als je een miljoen wint? = Elise.
vraag 3) Wie kan het best recht in je gezicht over iets balangrijks liegen? = Elise.

Ron verdenkt Elise als mol.
Zijn antwoorden komen dus volkomen overeen met zijn verdenking.

Geen enkele negatief gestelde vraag.


Conclusie (een voorzichtige).

Elise krijgt heel vreemde negatief gestelde vragen voorgeschoteld en beantwoord ze niet consequent volgens haar mol theorie.
Chandrika krijgt 2 wat makkelijker vragen en geeft aan best wel mol (of man) te willen zijn.
Ron krijgt moeilijke vragen maar beantwoord ze volledig volgens zijn mol theorie.

Waar was te mollen?

De vragen van Elise waren zo absurd gesteld dat het heel makkelijk in de haast verkeerd beantwoord kan worden. Dit maakt het makkelijker voor een mol en moeilijker voor kandidaten. Omdat er 3 vragen zijn heeft Elise als mol hier het meeste voordeel aan (1 keer fout is al mis).

Ron overtuigd Chandrika en Elise beide bij het beantwoorden van zijn mening en die blijkt uiteindelijk dus ook goed te zijn. Door Ron is er hier geld verdiend (niet echt mollig).
De leugenvraag aan Ron is het meest verdacht volgens mij.
Volgens Elise kan Chandrika beter liegen dan zij. Een dag ervoor zei Elise nog tegen dezelfde Chandrika dat ze nog nooit iemand zo slecht heeft zien liegen!?
Gelukkig is Chandrika slim genoeg om dit ook te bedenken en ze brengt Elise (met lichte tegenzin) op andere gedachten en ze bellen bij het goede huis aan en vinden Ron.

Een lang verhaal weer en weinig harde bewijzen, sorry daarvoor maar,.. it's a dirty job and somebody got to do it.

Okee, ik weet het, ik heb Elise is de mol oogkleppen op maar zelfs bij deze opdracht vind ik haar er het meest verdacht uitkomen.

Game on,

De Zonnekoning
 

 








Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Glow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #89 Gepost op: 22-05-2003, 00:10:18 »
author=Lodewijk14e

 
Ik heb een heel donkerbruin vermoeden dat de eerste 2 vragen en de antwoorden daarop door Angela altijd zo worden uitgelegd dat ze altijd bij de goede 2 deuren zouden zijn uitgekomen maar ik ga er hier even van uit dat dit toch eerlijk is gegaan.


of dat de mol van te voren wist welke kant de juiste kant was, en dus de antwoorden werden afgestemt op die kant.


Als eerste dus Elise.

vraag 1) Aan wie zou je je diepste geheim niet toevertrouwen? = Chandrika.
vraag 2) Met wie wil je de laatste dag op aarde niet doorbrengen? = Ron.
vraag 3) Naar wiens dagboek ben je het minst nieuwschierig? = Ron.

Elise verdenkt Chandrika als mol. Het is dan een beetje vreemd om ervoor te kiezen om de laatste dag op aarde met de mol door te brengen.


Dat is niet zo gek, ze zei al bij het etentje dat ze het zo leuk vond dat ondanks het wantrouwen, het een vriendschap niet in de weg staat.


Dat ze nieuwschierig is naar het dagboek van de mol kan ik me wel weer voorstellen.


Kijk dat vond ik juist interessant van Chandrika. Chandrika wist dat volgens mij. Ze probeert met de meeste kromme redenatie ron te overtuigen dat ze niet benieuwd is naar haar dagboek. Elise zou vragen hebben gesteld aan haar en zou daar geen antwoord op hebben gekregen en DAAROM zou haar interesse zijn gestopt? Ik zou juist zeggen dat je nieuwsgieriger wordt als je geen antwoord op je vragen krijgt.

vraag 3) Wie kan het best recht in je gezicht over iets balangrijks liegen? = Elise.

hele rare montage die heel duidelijk impliceert dat chandrika de boel bedriegt. Het beeld gaat langzamer terwijl chandrika geheimzinnig naar de twee anderen kijkt. de twee anderen (elise en angela) kijken haar daarop vragend aan, om vervolgens weer in normale snelheid door te gaan.


Volgens Elise kan Chandrika beter liegen dan zij. Een dag ervoor zei Elise nog tegen dezelfde Chandrika dat ze nog nooit iemand zo slecht heeft zien liegen!?


momentopname lijkt mij. Plus je ziet hoe chandrika meteen datzelfde argument aanspant om elise van haar gelijk te overtuigen. En elise die zich daardoor laat overtuigen.
Tsja wij blijven rechttegenover elkaar staan wat betreft elise en chandrika als mol. En het is inderdaad achteraf de juiste deur....uis wel verdacht moet ik je ook toegeven. Er zijn wel kleine argumentjes voor te verzinnen. Met de laatste test in haar achterhoofd, en zo weinig geld dat nog maar met deze opdracht verdiend kan worden is het voor de mol misschien nu handiger als ze geloofwaardigheid boven €1000,- stelt. Elise laten geloven dat chandrika echt niet kan liegen.
of het kan een mislukte mollenstreek zijn?

Een lang verhaal weer en weinig harde bewijzen, sorry daarvoor maar,.. it's a dirty job and somebody got to do it.
*knikt* waardige discussietegenstander  ;D

Okee, ik weet het, ik heb Elise is de mol oogkleppen op maar zelfs bij deze opdracht vind ik haar er het meest verdacht uitkomen.
zoals ik al zei: chandrika vs. elise ;)
 









So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #90 Gepost op: 22-05-2003, 00:57:24 »
Ik ga een heel eind met je mee Glow  ;)

Chandrika is namelijk mijn nummer 2.

Om nog wat koren op jouw molen te gooien, wat dacht je van deze:

In de gang waar Chandrika als een kip zonder kop heen en weer loopt te rennen laat ze haar porto (en dus contact met Ron) steeds liggen waar hij ligt. Op dat plankje bij een celdeur.
Zo'n ding neem je toch mee?

Als ze de porto gewoon in haar jaszak had gestopt zou ze zelfs Ron de melodietjes en stem van Elise kunnen laten horen. Maar zelfs als ze naar Elise staat te gebaren ligt de porto weer 50 meter verdererop??????

Heb dit topic net even helemaal vluchtig doorgekeken maar dit stond er nog niet dacht ik (sorry als het wel zo is).
Op het .nl forum is al geopperd dat het te maken kan hebben met bepaalde spelregels die wij niet gehoord of gezien hebben maar waar kandidaten zich wel aan moeten houden. Zo zou het ook bijvoorbeeld verboden kunnen zijn aan Chandrika om met pen en papier naar Elise te communiceren. Ik vermoed echter dat de enige reden dat Chandrika pen en papier had voor dit doel bestemd was.

Elise blijft mijn mol maar niemand (en ik ook niet) weet het zeker voor zaterdagavond.

Groeten,

De  :) Zonnekoning







« Laatst bewerkt op: 22-05-2003, 00:58:46 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Noentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #91 Gepost op: 22-05-2003, 01:31:10 »
wat ik nou zo raar vond is de allerlaatste vraag. Chandrika en Elise weten allebei het antwoord niet zeker. (zo ook in de eerste vraag). Uiteindelijk hebben ze het wel goed gedaan. Als 1 van hen de mol zou zijn, zou het een inkopper zijn voor haar, want de ander twijfelt ook en de mol zou dan heel makkelijk het foute antwoord door kunnen zetten. Hopelijk maakt het enige sense... maar mijn eindconclusie heb ik hierop gebaseerd en deze is dan ook dat Ron wel de mol MOET zijn, aangezien de andere twee door de manier van handelen met deze laatste vraag het niet meer KUNNEN zijn.







"Leven is het meervoud van lef"

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #92 Gepost op: 22-05-2003, 01:39:14 »
Hi Lodewijk.

Ik ben bang dat je iets over het hoofd ziet bij de benadering van de antwoorden. Bij alle drie de setjes hebben de beide kandidaten en de mol ieder hun invloed. Hun belangen zijn geld winnen voor de pot en zichzelf in een zo voordelig mogelijke situatie manouvreren door te pseudo-mollen voor de beide kandidaten en mollen voor de mol.

Derhalve hoeven de antwoorden van de op te zoeken kandidaten niet overeen te komen met de werkelijkheid, bijv. om je niet in je verdenkingen te laten kijken.

Begint een beetje te lijken op op het verhaal van die voetballer die een strafschop moet gaan nemen. Hij weet welke hoek de keeper bijna altijd kiest. Hij weet ook dat de keeper weet dat hij dat weet...







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #93 Gepost op: 22-05-2003, 05:42:26 »
Sorry misschien heb ik een en ander wel niet goed gezien, maar de portofoon van Chandrika die zat toch vast? Daarom moest ze steeds van porto naar raampje lopen. Tenminste zo heb ik het begrepen/gezien.

 







Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline meel4free

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #94 Gepost op: 22-05-2003, 07:56:29 »
Wat betreft de portofoons klopt dat. Die van Chandrika zat vast.

Verder viel mij iets op tijdens het stukje waarin Angela de mol toespreekt.

Op een gegeven moment zie je een video liggen met daarop de tekst 'biechten finalisten'. Vervolgens zie je stukjes van de video met daarop de 3 finalisten. Het stukje van Elise en Chandrika worden op normale snelheid afgespeeld, terwijl die van Ron versneld wordt afgespeeld.

Hint richting mol??????
De mol hoeft immers zijn eigen biechten niet te bekijken.







AJAX4ever

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #95 Gepost op: 22-05-2003, 09:10:41 »
Realiseer je wel dat de kans dat Ron de mol is kleiner is als je er al vanaf eerste aflevering op zit dan indien je later naar hem zou zijn geswitched. Dit is elementaire beslis-theorie , het komt erop neer dat je later verkregen informatie niet meer geheel objectief verwerkt door je eerder ingenomen positie. Het klinkt misschien paradoxaal, maar hoe langer je al op Ron zit, hoe kleiner de kans dat hij het is.


Mijn eerste keuze voor Ron was al zéér objectief hoor.
Ik had vooraf namelijk een eliminatie doorgevoerd:
- Ferdi en Rene, die gingen er duidelijk voor, en hun 'mollenstreken' waren duidelijk gefaked
- Astrid hield alles en iedereen onder controle; dus die mocht ook al geschrapt
- Aafke viel onmiddellijk af na de supermarktproef; daar zou een mol zich nooit in begeven
- Julien was mijn mol voor aanvang maar die mocht al vlug inpakken.
- Elise vond ik te jong en te speels

Dus had ik na aflevering 2 zeg maar nog slechts Ron en Chandrika over. Na het afvallen van Patricia nog enkel Ron, maar toen ontpopte Elise zich plots van een jong, speels studentje tot een doordacht geslepen (mol)kandidate.
Zij is dan ook al een vijftal weken mijn schaduwmol, maar ik zou toch ontgoocheld zijn als zij het werkelijk is omdat ik haar profiel niet echt vind passen. Bovendien heeft Ron al de helft meer uit de pot doen verdwijnen dan Elise.
Wat wel nog een rol kan spelen is het feit dat de makers pas heel laat een mol gevonden hebben, en ze dus hun opdrachten 'een beetje geleid kunnen hebben'. Dat de mol zich een beetje gedeisd kon houden omdat alles toch wel vanzelf in de plooi zou vallen. (zie: lumberjack en paintball)
Maar goed, anderzijds, ik beken: 't zou natuurlijk fijn zijn als achteraf blijkt dat ik al na afl1 op de juiste mol zat  8)








De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline Glow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #96 Gepost op: 22-05-2003, 09:27:07 »
wie zegt dat dat speelse studentje geen act is?

..ik bedoe maar...







So you can make me come, that doesn't make you J.E.S.U.S

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #97 Gepost op: 22-05-2003, 09:57:06 »
Hoewel Ron ook mijn molverdachte nummer 1 is, denk ik toch niet dat je dit zou kunnen afleiden aan de jas die je in het instructiefilmpje ziet. Dat zou toch wel al te makkelijk zijn! Stel dat Elise of Chandrika de mol zou zijn dan zouden ze dat dus wegegeven doordat je in het instructiefilmpje een gele of een rode jas zou zien! Nee dat is te makkelijk. Ik denk dat de mol gewoon 'gestyled' wordt voor het opnemen van zo'n filmpje en dat je dus aan de handschoen of de jas geen conclusies mag verbinden.







De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #98 Gepost op: 22-05-2003, 09:58:25 »
Helaas pas gister de mogelijkheid gehad om aflevering tien te bekijken waardoor ik er een dagtaak aan heb om alles bij te lezen :)
Geweldige aflevering en ben blij dat de mol pas aankomende zaterdag bekend gemaakt wordt! Ik heb het nog niet eerder terug gelezen maar ik vind het werkelijk ongelooflijk dat er op dit moment nog 1 kandidaat is die de verkeerde mol stemt. Voor mij is dat Elise aangezien Ron mijn mol is. Dus Ron heeft het voor mekaar dat er met nog twee overgebleven kandidaten er iig een is die denkt dat hij het niet is. Bijzonder knap en ik denk dat je dan zeker geslaagd bent als mol!! Geldt natuurlijk net zo goed op het moment dat Elise of Chandrika de mol zou zijn...







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline rosa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aflevering 10: De Finale
« Reactie #99 Gepost op: 22-05-2003, 09:59:28 »
Citaat van: Lodewijk14e

Elise blijft mijn mol maar niemand (en ik ook niet) weet het zeker voor zaterdagavond.

[quote


nee nee ..... ;)

ik heb een beetje een raar gevoel bij jou Zonnekoning..... :)
Had ik al voor mijn switch van WIDM.nl naar WIDM.com.
Niet dat ik je niet aardig vind, maar soms denk ik, je weet meer!