Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 56325 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 7
« Reactie #160 Gepost op: 27-02-2005, 22:25:40 »
Misschien is het al gezegd, maar ik wou even zeggen dat het m.i. voor de mol geen zin heeft om zeeziekte voor te wenden, omdat hij/zij zich daarmee buitenspel zet voor die opdracht. Zeker geen mollenstreek dus.

Helemaal mee eens opaweethetbeter, ik kan me wel voorstellen dat je het niet durft (heb zelf ook een duikcursus gehad, maar op de zeebodem met zo'n ding in je bek is het ECHT benauwd) En dan is het echt niet leuk meer, ik kan me de reactie van Yvon helemaal voorstellen (en ik had geen spoedcursus)

Ik denk ook niet dat ze de mol is, en het ziek zijn kwam haar wel goed uit om Yvon en Isabelle in de gate te houden. Als ze echt zo ziek was bleef ze niet bij die opdracht en ging ze naar het strand lijkt me..Toch?
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline molletje20

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #161 Gepost op: 27-02-2005, 22:27:26 »



The rainbow lorikeet is widespread throughout Australia, Papua New Guinea and Indonesia.


Tja, frappant.  ;D ::tandpastasmiley::

Ik weet vrijwel zeker dat een lori niet zo fluit, die schreeuwen wat meer.
Sherlock Moles

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 7
« Reactie #162 Gepost op: 28-02-2005, 01:55:57 »
De filmfragmenten van aflevering 7 staan online ::trots::

Eerste filmpje van de Duik-opdracht
Tweede filmpje van de Duik-opdracht en
Het filmpje van de Fiets-opdracht
 

Uiteraard kan je ook weer het filmpje met de preview voor volgende week bekijken ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Noentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #163 Gepost op: 28-02-2005, 09:52:28 »
Om even terug te komen op die posities waarin de kandidaten zitten... Inderdaad is de positie van Isbelle het beste om in te mollen en het frapante is dat juist bij het bepalen van welke kandi op welke positie mocht spelen, Isabelle voet bij stuk bleef houden en dus op de beste molpositie terecht kwam. Helaas gooide Yvon roet in het eten, doordat ze misselijk werd...
Ik ben er altijd heilig van overtuigd geweest dat Isa NIET de mol KON zijn, maar nu.... En inderdaad ook die fotootjes die vielen, terwijl zij genummerd had... hmmm... ik weet het niet hoor!
"Leven is het meervoud van lef"

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #164 Gepost op: 28-02-2005, 10:05:58 »
Ik zie niet helemaal waar isabelle de beste molpositie zou hebben, als ze alleen boven water geweest zou zijn. Tenslotte was ze afhankelijk van wat met beneden tekende.. Daarnaast schreeuwde ze wel heel hard. Als ze echt de mol geweest zou zijn, hefet ze wel slecht gebruik gemaakt van de mogelijkheden...
Ze had zachter kunnen roepen, minder vaak kunnen schreeuwen, de correctie van het eerste plaatje veel later kunnen doen om MM in de war te brengen....
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline adnil

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #165 Gepost op: 28-02-2005, 10:54:46 »
Ik zie niet helemaal waar isabelle de beste molpositie zou hebben, als ze alleen boven water geweest zou zijn. Tenslotte was ze afhankelijk van wat met beneden tekende.. Daarnaast schreeuwde ze wel heel hard. Als ze echt de mol geweest zou zijn, hefet ze wel slecht gebruik gemaakt van de mogelijkheden...
Ze had zachter kunnen roepen, minder vaak kunnen schreeuwen, de correctie van het eerste plaatje veel later kunnen doen om MM in de war te brengen....

Als ze alleen boven water was geweest has ze naar MM kunnen schreeuwen wat ze wilde  ;)
Maar nu deed ze het inderdaad wel erg goed, zoals altijd....

Offline lisemol

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #166 Gepost op: 28-02-2005, 10:58:56 »

Misschien dat hier al over gesproken is hoor, maar:

Weet iemand waar de pot is gebleven die MM beheerde ??? ???
Ik vond het erg vreemd dat deze er niet bleek te zijn!!
Was de pot er in de vorige aflevering ook al niet?? Ik begrijp er niets meer van >:(
Zit de mol hier achter......?

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #167 Gepost op: 28-02-2005, 11:05:37 »
Misschien dat hier al over gesproken is hoor, maar:

Weet iemand waar de pot is gebleven die MM beheerde ??? ???
Ik vond het erg vreemd dat deze er niet bleek te zijn!!
Was de pot er in de vorige aflevering ook al niet?? Ik begrijp er niets meer van >:(
Zit de mol hier achter......?

Waarschijnlijk zit de pot ergens in zijn koffertje, achter slot en grendel.
Wat ik wel raar vind is dat niemand van de kandidaten er vragen bij stelt.
Of het is zoals Sander zegt: dat ze allemaal op dezelfde mol zitten (lottie??) en hij de minste vragen goed had.

Dan is MM bij de kandidaten kennelijk minder verdacht dan bij ons...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Takkembah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik denk... en twijfel... maar weet het zeker... of
Re: Aflevering 7
« Reactie #168 Gepost op: 28-02-2005, 11:07:18 »
Misschien dat hier al over gesproken is hoor, maar:

Weet iemand waar de pot is gebleven die MM beheerde ??? ???
Ik vond het erg vreemd dat deze er niet bleek te zijn!!
Was de pot er in de vorige aflevering ook al niet?? Ik begrijp er niets meer van >:(
Zit de mol hier achter......?

Ja, want MM is de mol  ::trots::

Ik vond het ook raar dat de andere kandidaten er zo luchtig over deden....
If we knew, what it was we were doing, it would not be called research, would it?

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Aflevering 7
« Reactie #169 Gepost op: 28-02-2005, 11:33:45 »
Is het jullie ook opgevallen dat deze keer een heel duidelijke uitleg wordt gegeven over hoe de test werkt? Vond ik een beetje raar voor de zevende aflevering... Vooral het zinnetje
Citaat
De mol blijft natuurlijk altijd in het spel.

en dat in combinatie met

Citaat
Ik ben Sander niet.
Uit het dagboek van De Mol... maakt me toch wantrouwend...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 7
« Reactie #170 Gepost op: 28-02-2005, 11:45:18 »
Als ze alleen boven water was geweest has ze naar MM kunnen schreeuwen wat ze wilde  ;)
Maar nu deed ze het inderdaad wel erg goed, zoals altijd....
Zelfs nu kon Isabelle door de Megafoon roepen wat ze maar wou roepen.
Yvon kon haar toch niet horen.
Neen Isabelle was wederom zeer plichtsbewust haar taak aan het uitvoeren.
Zij doet zo weinig mislukken, doet zo haar best.
Neen Isabelle is niet de Mol.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #171 Gepost op: 28-02-2005, 12:38:42 »
Ze had ook maar 2X kunnen roepen, de megafoon in het water laten vallen....
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline adnil

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #172 Gepost op: 28-02-2005, 16:02:11 »
Zelfs nu kon Isabelle door de Megafoon roepen wat ze maar wou roepen.
Yvon kon haar toch niet horen.
Neen Isabelle was wederom zeer plichtsbewust haar taak aan het uitvoeren.
Zij doet zo weinig mislukken, doet zo haar best.
Neen Isabelle is niet de Mol.
Het lijkt me sterk dat MM op het strand haar wel kon horen, en Yvon, die veel dichterbij was niet.
Zover zal ze toch niet richting kust zijn geroeid?

edit: maar ik moet zeggen, ze deed inderdaad wel erg haar best te zorgen dat MM haar kon horen, iets zachter en minder vaak was niet verdacht geweest!
« Laatst bewerkt op: 28-02-2005, 16:11:48 door adnil »

Offline ~*Alma*~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #173 Gepost op: 28-02-2005, 16:09:31 »
Ze had ook maar 2X kunnen roepen, de megafoon in het water laten vallen....

hahaha goeie  ;D

*ploep* oeps, wat doe ik nu  :P
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Online tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #174 Gepost op: 28-02-2005, 17:21:13 »
Het lijkt me sterk dat MM op het strand haar wel kon horen, en Yvon, die veel dichterbij was niet.
Zover zal ze toch niet richting kust zijn geroeid?


Volgens mij gaat het er meer om in welke richting je roept met een megafoon. De megafoon versterkt, maar je moet wel naar de megafoon toe luisteren dacht ik. Het geluid verwaait alweer snel daarbuiten.

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #175 Gepost op: 28-02-2005, 18:45:30 »
en yvon is kampioen hints!  ::jaja:: dus lijkt wel of ze expres yvon daarvoor wilden... maar hoe kan je weten dat iemand zeeziek wordt? Als ze dit van te voren zo hebben uitgedacht wil ik dat wel graag zien bij de laatste aflevering  ;)

 ::oink:: bij het bespreken van wie wat wil doen met de duikopdracht zie je lottie gebaren tegen yvon en ze zegt: "Ik wil hints spelen" tegen yvon...


Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #176 Gepost op: 28-02-2005, 19:08:37 »
 ::zwaai:: goedenavond dames en heren, hier zijn we met de telefonische-aanwijzingen-gesprekken-uittyp-service.

Telefoongesprekken tijdens de fietsopdracht.

I: 1 hele duidelijke vogelverschrikker links daarne een beeldentuin rechts
MM: ja 3 vogelverschrikkers links in het veld

I: Linkerhand een tempel, rechterhand ook tempel bakstenen met zo'n dakje - met hele grote rode lamp.

MM (op plek die niet op omschrijving lijkt): JA KOM! dat zijn rode lampions!
L: Oh ok
L (aan telefoon): Wij zijn net de rode lampion voorbij naar rechtsgegaan. Wij willen graag weten wat de volgende clou is.

Y: Je moet rechtdoor bij school ... zien ze niet.. Bamboe.. ook niet gezien.

S: we hebben nu rechts mannen die met bamboe an het slepen zijn (is niet "de" bamboeplek)

MM: (op wat later de goede plek blijkt te zijn) Dat is bamboe toch?
Lottie: maar die mannen hebben net siesta ofzo.
S: Ik weet niet of hier mannen met bamboe in de weer waren.

L: wij zijn net bij dat kruispunt naar rechts gegaan zeg maar he [I: Ja, dus richting de pijlen] dan kom je weer bij een groot kruispunt en daar zijn we rechtdoor gegaan en vlak daarna daar staan wij nu.
I: wachteven wachteven na die pijlen kom je geen groot kruispunt tegen.
L: kom je geen groot kruispunt tegen zegt Isa.

L: wat houdt dat in dan moet je daar naar links zegmaar
I: dan had je daar naar links gemoeten ja. Als je op een gegeven moment een splitsing hebt gehad van ...
MM: (geirriteerd) we komen geen groot kruispunt tegen maar als er wel een kruispunt is moeten we naar links, ja.. ik eh... ik vind het.. [rijdt kwaad weg]
S: ja maar zij weet het ook niet precies zij hebben foto's

11:39

S: maar lottie moesten we op de kruising naar links of naar  [Lottie zegt tussendoor: Bellen!] rechts?
MM: naar links.
L: Bellen! (nadrukkelijk)
[lottie belt en krijgt Yvon]
Y: gefeliciteerd he!
L: [lacht] - Met eh al die eh met die tempel
Y: OK daar ga je rechts
S: recht vóór ons die tempel
L: daar gaan we rechts - recht voor ons is een tempel
Y:ja, en je moet écht op gaan schieten je moet eigenlijk hier over 10 minuten zijn.
L: we moeten er over 10 minuten zijn. maar wat moeten we doennaar rechts en dan?
Y: naar rechts. gewoon rechtdoor. als je die weg inkijkt zie je aan je rechterkant op die kruising een karateachtig houten bord staan.

--

tot zover

tot nu toe zie ik verwarring bij de lampion (enkelvoud van Isabelle) wordt lampions van gemaakt en lottie zegt weer lampion

lottie herhaalt de aanwijzingen van isa zodanig dat het lijkt te slaan op dingen die nog moeten komen, en zegt ook 'kom je geen groot kruispunt tegen zegt isa' - alsof het aan isa ligt - terwijl isa juist bedoelt: jullie zijn naar rechts gegaan ipv links! ga eens terug en dan naar links! (krijg hier een Elise regressie: het is half 6, dat zei ron)

lottie dringt aan op bellen op een plek waar ze al goed zouden rijden - en met het bellen wordt de verwarring weer groter - gaan nu naar rechts ipv links

--

tot zo ver, opvallende dingen in bold, trek uw conclusies. Ondergetekende, als lottie fanaat betrekt uiteraard alles op lottie  ;D










« Laatst bewerkt op: 28-02-2005, 19:11:08 door Quuipo »

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 7
« Reactie #177 Gepost op: 28-02-2005, 21:05:23 »
Hahahah okee bedankt voor dit verhelderende verslag :P
Some light in your eyes...

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #178 Gepost op: 28-02-2005, 22:02:56 »
Heeft iemand dit ook gezien:

bij de 3 min. ongeveer, zitten ze aan tafel te bespreken wie wat is voor de duikopdracht. Dit voorloopt vlot, Yvon maakt een opmerking en daarna MM. MM kijkt richting camera, "wrijft" met 2 vingers langs zijn oog, en dan valt de naam Jim.
Is dit iets ??

Vond dit persoonlijk een opvallende beweging van MM....

Als het niks is sorry.... ook als het al eerder is gezegt  ;)

« Laatst bewerkt op: 28-02-2005, 23:33:13 door Lady C »
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline claiirree

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #179 Gepost op: 28-02-2005, 22:18:24 »
Aflevering 7, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *  
Wie dacht dat ik Sander was komt nu dus bedrogen uit. Ik ben Sander niet. Sander was veel te fanatiek om de mol te zijn.

Als mol moet je zo nu en dan ook een beetje kunnen ontspannen. Even niet met het spel bezig zijn en dat kon Sander niet. Zag je de blik in z’n ogen toen hij het rode scherm kreeg? Hij was zo zeker van zijn zaak. Ik weet trouwens niet of ik hem juist deze twee dagen op het verkeerde been heb gezet. Bij de duikopdracht zat hij in een luxe hotel, deed helemaal niks en was nergens bij. En het fietsten, tja het fietsen… dat is waar ook… Daar had hij misschien toch wat beter moeten opletten.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

DAT BETEKENT TOCH DAT DE MOL IN T FIETSGROEPJE ZAT? :-\\ dus het is marc-marie of lottie... Lijkt me niet dat Isabelle of Yvon zoiets zouden schrijven... Oh aflevering 8 wordt volgens mij echt een vette aflevering! Een keer een opdracht waar de mol geen kant op kan en niet weet wat hem/haar te wachten staat! Isabelle doet trouwens (als enige)niet-molachtig. Zij is ook de enige voor mij dat niet de mol kan zijn... Toch een grote kans dat zij de mol is, was in oude seizoenen ook! ::)