Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88421 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #240 Gepost op: 2-02-2005, 20:42:27 »
Van dat smsje lijkt me niet echt, aangezien ze hun gsm's enzo hebbe moeten afgeven. Als zij dan als enige een gsm heeft (en de anderen horen het sms geluidje ook) dan valt het wel hard op natuurlijk.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #241 Gepost op: 2-02-2005, 21:32:16 »
Ik denk niet dat Victoria de mol is, dan had ze wel er voor gekozen om over haar studie ipv haar baan te vertellen. Dat zou het veeel makkelijker hebben gemaakt.

Ik denk niet dat ze dat zelf te kiezen had. Oke, Angela suggereerde wel zoiets ("En Victoria jij gaat ook vertellen over je werk...of je studie"), maar de kandidaten hadden duidelijk vragen van de productie gekregen over zowel haar werk als haar studie. Dus 't was gewoon duidelijk de bedoeling dat 't over beiden zou kunnen gaan.

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #242 Gepost op: 2-02-2005, 22:18:08 »
Ik kan me niet voorstellen dat Victoria de mol is:

- in aflevering 1 wint ze geld (ze had makkelijk kunnen liegen dat het panel het goed had)
- ze wordt boos als Yvonne in aflevering 2 een ton opent
- ze begint in de hoeken te zoeken (de mol wil in mijn ogen iig de sleutels hebben om de dure tonnen te kunnen openen)
- ze wil loten voor de treinopdracht, ze had kunnen toehappen toen yvon vroeg of zij dan samen met haar de stoker wilde zijn (dan had ze en een mooie plaats gehad en beschikking over de telefoon)
- ze mist haar eigen rugzak

Maar goed, niets schijnt te zijn wat het lijkt...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #243 Gepost op: 3-02-2005, 02:17:44 »
Ik denk niet dat ze dat zelf te kiezen had. Oke, Angela suggereerde wel zoiets ("En Victoria jij gaat ook vertellen over je werk...of je studie"), maar de kandidaten hadden duidelijk vragen van de productie gekregen over zowel haar werk als haar studie. Dus 't was gewoon duidelijk de bedoeling dat 't over beiden zou kunnen gaan.

Ja wrsch idd, maar dat maakt het lastiger weer voor de andere dames om zich voor te doen als. Iets waarop ze duidelijk wel anticipeerden.

Als Mol zou je juist als andere kandidate er dan weer makkelijker afkomen omdat je ongeloofwaardiger overkomt zodra er vragen over politicologie worden gesteld . Bovendien ging Victoria erin mee zoals afgesproken (maar we weten niet wie dat voorstelde), dus dat komt me ip onmols voor.

Lottie maakte zich grote zorgen over de vragen over politicologie (kan zijn dat daarom de afspraak gemaakt is)- maar als mol laat je dit onderwerp dan toch onberoerd? Dat geeft je een excuus om belabberd te improviseren.
Maar goed zoals al eerder gesteld, het lijkt me dat er in deze opdrachten sws weinig molkansen zitten omdat de kans heel klein is dat de jury voor 1 persoon gaat, meestal is het verdeeld- het scheelt dus weinig vwb wat er niet bijkomt.
Lijkt me eerder dat dit een moraal-opbouw en credit opbouw opdracht is (waar opdracht 1 duidelijk bedoeld was om te mollen, en opdracht twee wel kansen geeft zonder al te veel risico's / opvallen echter de winst lijkt me marginaal voor de mol gezien het aantal factoren dat niet in zijn of haar hand ligt.)

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline NacBreda

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #244 Gepost op: 4-02-2005, 21:20:24 »
en de mol victoria heeft weer toegeslagen nu is het yvonne want wat zei ze over of ze zal blijven staan... waarschijnlijk wel en dan die blik erbij
ze doelde niet op de foto maar natuurlijk op de excecutie
haar scherm werd groen en haar gezicht sprak boekdelen
en het werd nog leuker voor haar doordat yvonne eruit is want god straft meteen..!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #245 Gepost op: 4-02-2005, 21:20:36 »
Je zou maar zo arrogant zijn om te denken dat God aan je kant staat.
::zucht::

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #246 Gepost op: 4-02-2005, 21:42:58 »
Ik vind haar echt een van de leukste kandidaten  ::tandpastasmiley::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #247 Gepost op: 4-02-2005, 23:41:14 »
Je zou maar zo arrogant zijn om te denken dat God aan je kant staat.
::zucht::



Dat was een leuk (vals) grapje! Bovendien is God Russisch!  ::trots::

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #248 Gepost op: 5-02-2005, 01:22:11 »
Als Victoria de Mol is, is de deze aflevering wel heel onopvallend bezig geweest. Zat niet in de vrachtwagen en ik heb haar bij de koffers ook nauwelijks gezien.

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #249 Gepost op: 5-02-2005, 01:35:56 »
Ik denk niet dat Victoria de mol is, hoewel ik haar niet helemaal afschrijf. Laten we niet vergeten dat zij haar belegde boterham verdient met acteren, en dat zij ervan geniet om als een lekker gemene b**** over te komen. Maar als je kijkt naar wat ze nou concreet doet om te saboteren, dan kan ik weinig vinden.
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #250 Gepost op: 5-02-2005, 10:32:40 »
Victoria is voor mij nu wel een goede mol! Het stomme is natuurlijk dat ik eerst voor Yvonne ging, en niet zo op de andere heb gelet! Ja en dan ligt ze eruit en ben je nergens :P Maar ik volg GTST ook, en Victoria was verder de enige van het spel die ik een beetje kende, en wat ik nog steeds verdacht vind is:
Waarom vond ze het niet erg dat ze een extra fout kreeg...?
Some light in your eyes...

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #251 Gepost op: 5-02-2005, 12:50:31 »
Waarom vond ze het niet erg dat ze een extra fout kreeg...?
Ik kreeg de indruk (ook nadat ik het interview met Yvonne op de nl site had gezien) dat Victoria en Yvonne elkaar gewoon helemaal niet konden uitstaan. Victoria zal het denk ik wel hebben zien aankomen dat Yvonne haar foto koos en besloot vervolgens om het heel cool te spelen. Ze kon er toch niks meer aan veranderen.

Ze keek iig wel alsof ze van binnen kookte en ik denk dat ze tot de executie alleen maar heeft zitten hopen dat Yvonne eruit vloog.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #252 Gepost op: 5-02-2005, 13:07:58 »
Nouja niet konden uitstaan, ik denkd at het met de leeftijd te maken heeft!!
Some light in your eyes...

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #253 Gepost op: 5-02-2005, 16:55:35 »
Ik vind haar echt een van de leukste kandidaten  ::tandpastasmiley::

Ik ECHT niet   ::tandpastasmiley::
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #254 Gepost op: 5-02-2005, 17:06:55 »
Mee eens, ik ook niet. Ze valt me zwaar tegen!  ::ohno::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #255 Gepost op: 5-02-2005, 20:22:14 »
Ze speelde wel cool inderdaad, maar door die opmerking na de executie bleek inderdaad dat het haar toch wel dwars zat...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #256 Gepost op: 5-02-2005, 23:35:55 »
Ze heeft d'r tas toch ook nog steed niet terug?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #257 Gepost op: 5-02-2005, 23:52:01 »
Als Victoria de Mol is, is de deze aflevering wel heel onopvallend bezig geweest. Zat niet in de vrachtwagen en ik heb haar bij de koffers ook nauwelijks gezien.
die gaat vast heel ver komen, mensen die geen flikker doen kunnen goed op de mol letten, kijk maar naar Chandrika bij de 4e serie, die heeft 10 afleveringen geen nuttig ding gedaan en staat wel mooi in de finale!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #258 Gepost op: 6-02-2005, 00:52:01 »
Dat God straft meteen is eigenlijk wel behoorlijk misplaatst, want Yvonne kon natuurlijk niet van te voren weten dat MM die foto van Victoria onver ging rijden... beetje flauwe opmerking dus.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #259 Gepost op: 6-02-2005, 01:00:29 »
Dat God straft meteen is eigenlijk wel behoorlijk misplaatst, want Yvonne kon natuurlijk niet van te voren weten dat MM die foto van Victoria onver ging rijden... beetje flauwe opmerking dus.

Yeah behoorlijk flauw en onmols, meteen daarna zie je Jim ook nee schudden, wat ik zeer sympathiek van hem vond ::jaja::

Hieruit blijkt dat Victoria superfanatiek bezig is met het spel en m. i. niet de mol is
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos