Poll

Wie deed het meest verdacht deze aflevering?

Yvon
36 (27.5%)
Marc-Marie
63 (48.1%)
Lottie
32 (24.4%)

Totaal aantal stemmen: 130

Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 36275 keer)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #20 Gepost op: 4-03-2005, 21:34:06 »
Opdracht 2 was echt de meest hilarische van de serie. Marc-
Marie die daar als een koelbloedige moordenaar al z'n 'vrienden' 1 voor 1 afslacht  ::rofl::  ::rofl::

Volgens mij was Godzilla trouwens niet zomaar een Godzilla, maar was het een van de afgevallen kandidaten. Sander perhaps??  ;D

En tsja, Isabelle was te verwachten ja. Nu hebben we gewoon een finale met 3 mollen  ::)



Dit staat in het dagboek van Angela: Erik, onze computernerd wordt in het Godzillapak gehesen en wij zitten eerste rang bij het spel dat in het echt nog veel spannender was dan wat jullie te zien krijgen

Offline Zarathustra

  • Forumlid
  • Also.......
Re: Aflevering 8
« Reactie #21 Gepost op: 4-03-2005, 21:34:35 »
Ook voor mij zitten er 3 mollen in de finale:
1. Marc-Marie speelt de mol zoals hij alleen de mol zou spelen. Open en bloot!
2. Yvon deed heel hard haar best om de vrijstelling te halen wat een mol ook zou doen.
3. Het vraaggesprek van MM met Lottie... tsja , wat kun je daar anders van zeggen dat Lottie de  mol is!

Ik hou het maar op de woorden van MM:
"Nu is het Angela en ik tegen jullie!!!". Dat kan alleen de mol zeggen!!! ;D
Iemand is altijd de wijste... Waarom ben ik dat dan nooit?

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #22 Gepost op: 4-03-2005, 21:34:54 »
:D Dat zou wel onwijs cool zijn! ::rofl::

Ook leuk trouwens dat Gijs Staverman nog even langskwam in dat Godzilla pak.  ::ok::


Citaat van: dagboek Angela
Erik, onze computernerd wordt in het Godzillapak gehesen ...

« Laatst bewerkt op: 4-03-2005, 21:37:00 door Grace »
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #23 Gepost op: 4-03-2005, 21:35:28 »
Trouwens waarom heeft niemand vragen gesteld aan MM? Is hij door de kandidaten niet verdacht?

Volgens mij niet nee. Tijdens die Godzilla-opdracht bleek toch wel heel duidelijk dat Marc-Marie en Lottie Yvon verdenken en Yvon Lottie. Isabelle zou op 'm gestemd kunnen hebben, maar dat wordt niet echt duidelijk.

Yvon's keuze om Isabelle te interviewen was trouwens ook heel onlogisch. Ze verdacht Isabelle absoluut niet en wilde haar dus ook niet uitsluiten als mol. Dat had ze immers al gedaan. Ze stelde bovendien maar 2 vragen geloof ik.  :-\\

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Aflevering 8
« Reactie #24 Gepost op: 4-03-2005, 21:36:09 »
Ik vond het een leuke aflevering.
Ik kan nog steed sniet met 100% zekerheid zeggen wie de mol is, hoor...
Mja, wie wel...

Ik weet wel dat ik HOOP dat het MM is, anders Lottie.
Als Yvon de mol zou zijn, zou ik op eoa reden minder leuk vinden.

Gelukkig is Isabelle niet de mol, dat was indd de anti-climax geweest.

Er werd trouwens veel aand8 bestaat aan dat nummer in dat restaurant: How deep is your love - Bee Gee's (Take That).

En ik had indd iets verwacht van Godzilla whaha, op een gegeven moment leek het net alsof hij zijn masker af ging doen en ik dacht: jaaaa daar komt wat leuks, hehe.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2005, 21:39:18 door Sjoois »
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #25 Gepost op: 4-03-2005, 21:39:55 »
Heeft iemand de getallen bij de 1e opdracht bijgehouden? Zit hier iets in verborgen?

Yvon dekte zich wel in bij de vraag "wat zei jij toen ze vroegen of je de mol zou willen zijn..", lijkt me dat je daarop gewoon antwoord "ja, leek me leuk", ipv "nee, ik wilde echt het spel spelen".

Wat zat Isa trouwens te kloten met helemaal niet opladen, en gewoon dood zijn in opdracht 2..
En wat was the point van dat oplaadpunt 'in de buurt van godzilla'.. Godzilla kan je toch niks doen als je nog dood bent?

Offline dingeling

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #26 Gepost op: 4-03-2005, 21:41:07 »
Er werd trouwens veel aand8 bestaat aan dat nummer in dat restaurant: How deep is your love - Bee Gee's (Take That).


Wellicht omdat Yvon haar liefje als antwoord gaf op de vraag van Lottie wat haar het meest dierbaar is
Mollius esse quam videri

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Aflevering 8
« Reactie #27 Gepost op: 4-03-2005, 21:42:38 »
ik vond dit echt een leuke aflevering heb me helemaal doodgelachen om mm :P
winnaar: mm
mol: yvon
verliezer: lottie!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #28 Gepost op: 4-03-2005, 21:43:48 »
Wellicht omdat Yvon haar liefje als antwoord gaf op de vraag van Lottie wat haar het meest dierbaar is

Zou het een hint kunnen zijn, omdat 1 van de muzikale aanwijzingen "I'm not in love" was? Dus dat volgens het stemgedrag we zouden moeten denken dat het Yvon moet zijn, maar hieruit kunnen opmaken dat dit niet kan kloppen?

Offline robster

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #29 Gepost op: 4-03-2005, 21:44:50 »
Er is dit jaar werkelijk geen pijl op te trekken. Vorig jaar wist ik vooral op gevoel al wel zeker 5 afleveringen voor het einde dat Elise de mol was. Nu kom ik geen steek verder. Echt verdraaid lastig. Als je het programma kijkt zou je zeggen Lottie, daarvan komen duidelijk bepaalde dingen in beeld, maar dat wordt zo onderhand TE voor de hand liggend. Yvon speelt soms ook erg dubbel spel als je het kijkt en ze heeft een bepaalde stiekeme kwaliteit over zich heen hangen en kan ontzettend koel doen en Marc-Marie is gewoon niet te pijlen en zou met het oog op kijkend publiek een goede zijn om mol te laten zijn zodat hij tot het eind blijft zitten.

Een paar dingen die me opvielen:

* Lottie stelt 3 vragen aan Yvon, waarvan er eigenlijk geen enkele nuttig is. De eerste omdat ze weet wat voor antwoord ze er op zal krijgen (een waar ze bij voorbaat al niks aan heeft want iemand die de mol is gaat dat nooit toegeven), de tweede eigenlijk idem dito en de derde heeft niet eens echt iets met het programma te maken. Dus waarom gebruikt ze de drie vragen niet nuttig zou je zeggen.

* Yvon wint weliswaar het spel door fanatiek te spelen, en zou dus gezien kunnen worden als potentiele fanatieke kandidaat die die vrijstelling wil omdat ze anders het risico loopt te worden geelimineerd in de test. Aan de andere kant, stel ze is de mol, dan kan ze hier iemand wegwerken door de vrijstelling volkomen nutteloos te maken en hem als mol te bemachtigen. Bovendien is het dan opvallend dat ze als dichtste bij Godzilla zit, zelf niet geraakt wordt en als enige Godzilla keer op keer raakt.

* Waarom was tijdens de test de tafel van Marc-Marie 3 meter verplaatst naar rechts. In het losse zand was duidelijk een afdruk te zien van een zelfde type tafel als waar MM aan zat. Toeval en moest het daar toevallig gelegen terras weggeruimd worden om een alleenstaande tafel te creeeren voor t mooie plaatje, of op een of andere manier een aanwijzing. Opvallend is in deze dat de plek bij MM constant in ieder shot te zien is, en bij de andere kandidaten niet (weet ik niet helemaaaaal zeker, maar dat ga ik morgen checken).

verder kunnen de mensen met die theorie over rode elementen ook weer aan de gang, want MM is tijdens de ontknoping volgende week zo te zien in het rood gekleed met een ROOD hoedje (wat hij tot op heden nog nooit op heeft gehad, naar mijn weten)...

moeilijk, moeilijk, moeilijk...

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Aflevering 8
« Reactie #30 Gepost op: 4-03-2005, 21:46:09 »
Yvon dekte zich wel in bij de vraag "wat zei jij toen ze vroegen of je de mol zou willen zijn..", lijkt me dat je daarop gewoon antwoord "ja, leek me leuk", ipv "nee, ik wilde echt het spel spelen".

Sowieso bij de eerste vraag: "Ik ben de mol niet" als antwoord geven terwijl daar niet echt een aanleiding toe was...
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #31 Gepost op: 4-03-2005, 21:46:47 »
Wie uit het vraaggesprek niet de enige logische conclusie heeft kunnen trekken, zal het spel waarschijnlijk niet winnen. De lichaamstaal van Lottie verraadde alles... zenuwachtig, ontwijkend, en ongeïnteresseerd. Ze ondervroeg Yvon niet omdat ze graag de antwoorden wilde weten, maar omdat het van haar verwacht werd. Vandaar ook die ongelooflijk domme derde vraag "wie zou je het meest missen?". Lottie kon de rol van de mol uiteindelijk toch niet zo goed aan... de mist de subtiliteit van b.v. een George.

Lottie is de mol, Yvon gaat winnen, en Marc-Marie gaat naar huis met... NIETS! :)
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #32 Gepost op: 4-03-2005, 21:49:33 »
verder kunnen de mensen met die theorie over rode elementen ook weer aan de gang, want MM is tijdens de ontknoping volgende week zo te zien in het rood gekleed met een ROOD hoedje (wat hij tot op heden nog nooit op heeft gehad, naar mijn weten)...

moeilijk, moeilijk, moeilijk...

Hoezo? Wist hij dan dat hij eruit vloog? Lijkt me sterk
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #33 Gepost op: 4-03-2005, 21:49:49 »
Leuke aflevering, niet de beste, maar wel leuk! ::jaja::

Ze hadden alleen fictieve afstanden mogen gebruiken bij de eerste opdracht van mij... Bijvoorbeeld: dit touw is 25 eigen verzonnen eenheden lang, ga vervolgens 12 ervan naar het zuid-oosten... dan had je het niet met uitstappen en gokken op kunnen lossen -> meer tactischere oplossing vereist!

Wat Marc-Marie dee bij de tweede opdracht is heul erg tactisch, direct de mensen neermaaien die je dwars zitten zodra de Godzilla dood is... alleen niet goed genoeg toegepast! :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #34 Gepost op: 4-03-2005, 21:51:56 »
gelukkig maar :D wat een ontzettend matenaaier zeg, ghehe en heb je de dames woedend zien zijn ? dat hoofd an yvon !! om je dood te lachen !
btw, isabel heeft helemaal niet op lottie gestemd.
so
yvon of lottie is demol :)
en verderr denk ik idd dat mm zn rooie hoedje er niets mee te maken heeft.
hij weet aan het begin vn die dag nog niet of hij wint of verliest, sow wss vond hij et gewoon een mooi hoedje
dennis for mole !

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Aflevering 8
« Reactie #35 Gepost op: 4-03-2005, 21:52:29 »
Wie uit het vraaggesprek niet de enige logische conclusie heeft kunnen trekken, zal het spel waarschijnlijk niet winnen. De lichaamstaal van Lottie verraadde alles... zenuwachtig, ontwijkend, en ongeïnteresseerd. Ze ondervroeg Yvon niet omdat ze graag de antwoorden wilde weten, maar omdat het van haar verwacht werd. Vandaar ook die ongelooflijk domme derde vraag "wie zou je het meest missen?". Lottie kon de rol van de mol uiteindelijk toch niet zo goed aan... de mist de subtiliteit van b.v. een George.

Lottie is de mol, Yvon gaat winnen, en Marc-Marie gaat naar huis met... NIETS! :)

Je eerste zin is misschien wat ongenuanceerd  ;) maar ik ben met je eens dat de vragen die Lottie stelde echt OERSTOM zouden zijn voor een kandidaat (om ook maar eens even ongenuanceerd uit de hoek te komen  ::tandpastasmiley:: )
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #36 Gepost op: 4-03-2005, 21:54:49 »
I know... best wel ongenuanceerd ja. Maar om eerlijk te zijn was de zin die ik in gedachten had nóg ongenuanceerder ;).

Als Lottie níet de mol is, eet ik m'n muis op.
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline robster

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #37 Gepost op: 4-03-2005, 21:58:19 »
is dit geen aanwijzing, als je de volgorde van de vliegers toe zou passen op het volgende plaatje op de officiele site?



===========================================================
wie                                    is de                                          mol?

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #38 Gepost op: 4-03-2005, 22:01:40 »
Lottie stond in de uitzending met die grote vlieger "mol" voor zich   ::)

Offline SpuriuS

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #39 Gepost op: 4-03-2005, 22:02:19 »
Als Lottie níet de mol is, eet ik m'n muis op.

Eet smakelijk zou ik zeggen
het is nu Marc-Marie, Angela en SpuriuS tegen jullie  ::oink::

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::