Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88432 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 22-01-2005, 22:30:57 »
nog even dat dagboek van victoria.. had iemand al ontcijferd wat daar stond? Bedacht me nl. dat dat heel goed in het Russisch geschreven kan zijn. Als ze dan haar boekje kwijtraakt is er toch geen kip die het kan lezen.
er was eens......

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 22-01-2005, 22:35:32 »
nog even dat dagboek van victoria.. had iemand al ontcijferd wat daar stond? Bedacht me nl. dat dat heel goed in het Russisch geschreven kan zijn. Als ze dan haar boekje kwijtraakt is er toch geen kip die het kan lezen.

wel slim toch?

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 22-01-2005, 22:45:14 »
:-[
Ahjoh, toch alleen maar keileuk! Jij met je Roelandje.. ;) Helemaal leuk als je dan op de fandag met m op de foto kunt ::jaja::!

Wat me wel opviel is dat ze twee maal achter elkaar zei 'A piece of a cake ' (Wat trouwens a piece of cake moet zijn maar dat terzijde ::trots:: )

Ik moest hierbij denken aan de befaamde Australische Pavolova. Dat doet denken aan de naam Pavlov, de befaamde Russische wetenschapper (Ookal komt ze technically speaking uit de Oekraïne) .
Waarom doet je dat aan Pavolova denken, wat is dat, een soort cake ofzo? ??? :-[ Pavlov ken ik wel...

C&P, dat zou cool voor je zijn, als je die opdracht straks goed voorspeld blijkt te hebben! Ik vind m idd wel aannemelijk klinken (sja ik had daar nog nooit van gehoord dusja..).

Ze is keurig door de grot gekropen.
Je gebruikt dit nu als argument voor Victoria's niet-mol-zijn, maar aangezien iedereen (die nog de mol kan zijn ;)) dat heeft gedaan, is iedereen wat betreft het door de grot kruipen even onmols. Remember Deborah die wel 'moest' bungeejumpen omdat iedereen het deed.. (daar deed het mij iig wel aan denken)

nog even dat dagboek van victoria.. had iemand al ontcijferd wat daar stond? Bedacht me nl. dat dat heel goed in het Russisch geschreven kan zijn.
Voor zover ik gelezen heb, zijn er alleen een paar Nederlandse woorden van ontcijferd. Dus het is of helemaal in het Nederlands of halfhalf..

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 22-01-2005, 22:51:49 »
Victoria is te prominent aanwezig elke keer (dit leidt bij mij tot irritatie...).Geen mol denk ik... ::ohno::
back again..

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 23-01-2005, 00:04:10 »
Ahjoh, toch alleen maar keileuk! Jij met je Roelandje.. ;) Helemaal leuk als je dan op de fandag met m op de foto kunt ::jaja::!

Hahaha dan ga ik pas echt met rode wangen staan ->  :-[

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 23-01-2005, 11:17:49 »
Het leuke is in ieder geval dat iedereen de Mol kan zijn, maar de aanwijzingen die er tot nu toe in zitten wijzen ontegenzeggelijk richting Victoria.

-het bier
-de begin-in-de-hoeken-uitspraak
-uitlegoverdracht
-het feit dat ze bij het kampvuur zit
-de verdachtmakingen van anderen
-de grijns in de camera

Ook haar strategie in het allereerste spel van aflevering 1 zit me dwars. Je gaat als eerste, want je kunt er redelijk zeker van uit gaan, dat nummer twee, aan het begin van het spel, niet gaat potten. Bovendien houdt de Mol zich echt wel buiten schot bij het eerste spel.

Zoals ik al eerder zei heb ik de eerste vier seizoenen niet gezien en nu ik het een en ander teruglees, begrijp ik dat sommigen verbaasd zouden zijn als het al vanaf aflevering 1 al zo duidlijk zou zijn, wie de Mol is. Laten we het hopen.
C'est le Fruit!

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 23-01-2005, 12:51:57 »
-de grijns in de camera
In aflevering 1 was ze volgens mij ook de enige die de camera inkeek bij die paparazzi beelden...
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 23-01-2005, 13:23:12 »
Nee, zo'n beetje iedereen keek bij het laatste shot van die papparazzi beelden recht in de camera. ;)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 23-01-2005, 13:33:25 »
Echt waar?  ::tandpastasmiley::
Dan viel alleen Victoria me heel erg op... *gaat aflevering 1 straks nog een keer kijken*  ::tandpastasmiley::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 23-01-2005, 15:46:21 »
Klopt inderdaad.  ::)

Victoria is vanmiddag trouwens te gast bij Life & Cooking:
Citaat
GTST soapie Victoria Koblenko en haar vriend Sparta voetballer Yevgeni Levchenko zijn zondag bij Life & Cooking te gast. Deze tortelduifjes zijn al enige tijd bij elkaar, maar hoe gaat het met ze? Er zijn geruchten dat ze binnenkort in het huwelijksbootje zullen stappen. We zijn benieuwd!
Maar wie weet gaan ze het nog even over WIDM hebben.  ;D
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline afvaller

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 23-01-2005, 16:23:23 »
 ::regenboog::Victoria is de winnaar, Marc-Marie de verliezer en Isabel de Mol.
vr. gr. afvaller

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 23-01-2005, 16:49:45 »
Klopt inderdaad.  ::)

Victoria is vanmiddag trouwens te gast bij Life & Cooking:
Ter aanvulling: 18:05-18:55
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 23-01-2005, 18:54:12 »
Shit gemist!
Maar ik denk dat Victoria een hele goede mol is, omdat ze natuurlijk soapie is! Dus die lijkt me wel goed hierin, alleen denk ik toch niet dat zij de mol is! :P
Some light in your eyes...

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stukje uit het dagboek van Victoria. Kan iemand dit lezen?
« Reactie #153 Gepost op: 23-01-2005, 20:13:22 »
Misschien is het (letterlijk) Russisch?


Victoria begrijpt geen (letterlijk) Russisch, waarschijnlijk alleen cyrillisch Russisch. Dat zei ze net bij Life & Cooking. Er werd trouwens helemaal niks over de Mol gezegd bij L&C, het ging vooral over haar relatie met die Oekraïense voetballer van Sparta.
Nog even niks.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Stukje uit het dagboek van Victoria. Kan iemand dit lezen?
« Reactie #154 Gepost op: 23-01-2005, 20:27:32 »
Victoria begrijpt geen (letterlijk) Russisch, waarschijnlijk alleen cyrillisch Russisch. Dat zei ze net bij Life & Cooking. Er werd trouwens helemaal niks over de Mol gezegd bij L&C, het ging vooral over haar relatie met die Oekraïense voetballer van Sparta.
Gelukkig maar, want ik was het vergeten...  :-[
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 23-01-2005, 20:44:10 »
Nou ik denk dat ze er gewoon niet over mogen praten eerlijk gezegd :P
Some light in your eyes...

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 23-01-2005, 21:05:45 »
de tactiek van de mol bij het graafspel is natuurlijk niet om zo weinig mogelijk sleutels op te halen, liever meer zelfs! Bij het openen van de tonnen was er immers 1000 euro per sleutel op te maken, en de echte mol wist dit, en heeft zoveel mogelijk van dit geld op proberen te maken.
Dat diskwalificeert Victoria dan wel aan de hand van de voorgenoemde argumenten (in de hoek beginnen, metaal detector enz).

Van de andere kant, ze is tot nu toe alleen maar in beeld geweest als iemand die veel kritiek op anderen heeft. Kan van de programmamakers ook een manier zijn om haar niet verdacht te laten lijken. Dat en de hints tot nu toe (Victoria bier, de lach) maakt haar toch mijn mol.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 23-01-2005, 21:42:11 »
Het leuke is in ieder geval dat iedereen de Mol kan zijn, maar de aanwijzingen die er tot nu toe in zitten wijzen ontegenzeggelijk richting Victoria.

-het bier
-de begin-in-de-hoeken-uitspraak
-uitlegoverdracht
-het feit dat ze bij het kampvuur zit
-de verdachtmakingen van anderen
-de grijns in de camera

Ook haar strategie in het allereerste spel van aflevering 1 zit me dwars. Je gaat als eerste, want je kunt er redelijk zeker van uit gaan, dat nummer twee, aan het begin van het spel, niet gaat potten. Bovendien houdt de Mol zich echt wel buiten schot bij het eerste spel.

Zoals ik al eerder zei heb ik de eerste vier seizoenen niet gezien en nu ik het een en ander teruglees, begrijp ik dat sommigen verbaasd zouden zijn als het al vanaf aflevering 1 al zo duidlijk zou zijn, wie de Mol is. Laten we het hopen.

;)
Het zou kunnen maar toch lijkt het me te onwaarschijnlijk.
Ze wordt naar mijn smaak te verdacht neergezet vooralsnog - en die hint in het victoriabier lijkt me echt te voordehandliggend ;)

De hints die ze erin stoppen zijn namelijk vaak erg vergezocht. Vorig jaar bijv was er telkens in allerlei vormen (1144, 28 etc) het getal 28 dat terugkeerde.

Dit bleek de verjaardag (28 jan) van de Mol. Maar hoe hadden we dat moeten weten van een onbekende Leidse studente? (Om maar even een voorbeeld te noemen)

Zeker met de weelde aan informatie die we nu hebben over de huidige kandidaten denk ik dat het onwaarschijnlijk is dat ze de hints zo duidelijk maken ::ohno::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 23-01-2005, 23:38:40 »
Tijdens aflevering 2 zegt ze tot 2 keer toe dat ze eerst een hoek moeten graven, aangezien dit volgens haar het meest logisch is, wat dus niet het geval is. Daarna houdt ze de metaaldetector herhaaldelijk boven de metalen schep, waardoor t ding gaat piepen. Daarna geeft zij uitleg door aan Gijs, die vervolgens de uitleg verkeerd door verteld aan de volgende groep. Dit verteld ze dan tegen Sander als zijnde een streek van hem om hem verdacht te maken, maar wie zegt dat ze het zelf niet fout heeft uitgelegd aan hem en hij het precies naverteld zoals het hem verteld is. Zo had ze er belang bij om met het eerste groepje te gaan graven, om zo de uitleg foutief door te geven. Bij het tweede spel gaat ze als eerste wederom, zodat ze later, mensen kan vertellen en wijzen op het feit dat ze rugzakken van mensen hebben laten liggen die er nog geen hebben en ze zo semi-verdacht kan maken. Allemaal dingen waar zij als ze de mol was baat bij zou kunnen hebben, aangezien als iedereen denkt dat iemand anders de mol is, zij niet verdacht zou worden en dus het percentage goede antwoorden zou dalen en er 2 mensen weg moesten...

allemaal maar theorie natuurlijk. En ik weet zelf niet eens zeker dat ze de mol is. Ik verdenk haar alleen wel enigszins!


Helemaal mee eens  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Ik ben Victoria ernstig gaan verdenken toen ze tweemaal een hoek probeerde uit te graven. Victoria is een heel rationeel ingesteld meisje, kan goede verslagen van dingen geven, en kan zeker ook goed logisch redeneren. Dat laat ze met name steeds uitvoerig in de interviews zien. Ze is ook zeker niet dom, want ze doet twee studies tegelijk.
WÁÁROM roept ze dan tot twee keer toe dat ze in een hoek moeten graven. Dat is echt de meest onlogische redenering, omdat je dan maar dire vlakken in plaats van acht om je heen hebt, waar een aanwijzing in ligt. Dat is echt heel erg dom van haar als het echt is, en dqt geloof ik dus niet. Als zij zo rationeel kan zijn in de interviews, kan zij ook bedenken dat in een hoek beginnen het domste is wat je bij dit spel kan doen.

Victoria IS de mol. Zeker weten.
Mollen in Japan...

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 24-01-2005, 09:15:31 »
Het graven in een hoek is helemaal niet zo dom. Als je in het midden gaat graven en je vindt een frisbee met een 1, dan heb je 8 vakken om te gokken. Stel dat je gaat graven en het 8e vak bevat pas de sleutel, dan heb je dus 9 vakken geopend om een sleutel te vinden. En je mag maar 10 keer graven. Dus dat is dan 10 - 9 + 1 voor de gevonden sleutel = 2 beurten over met 1 sleutel in bezit.

Graaf je echter in een hoek en je vindt een frisbee, dan heb je 3 vakken waar een sleutel kan liggen. Stel dat het pas bij de laatste en 4e graafbeurt lukt om de sleutel te vinden, dan heb je nog 10 - 4 + 1 voor de gevonden sleutel = 7 graafbeurten over.

Bovendien is het graven vanuit een hoek systematisch en praktisch de juiste; als je kriskras gaar graven én je loopt over het speelveld, dan wordt het moeilijk te onthouden welke vlakken je hebt gedaan en welke niet (door het omgewoelde zand). daarmee loop je het risico vlakken 2 x uit te graven.

M.i. legt Victoria later het spel ook goed uit, ook niet echt een mollenactie.