Poll

Wie deed het meest verdacht deze aflevering?

Yvon
36 (27.5%)
Marc-Marie
63 (48.1%)
Lottie
32 (24.4%)

Totaal aantal stemmen: 130

Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 36269 keer)

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 8
« Gepost op: 4-03-2005, 18:34:10 »
Hier kunnen jullie van alles kwijt over afl. 8
« Laatst bewerkt op: 4-03-2005, 20:25:16 door wieisdemol »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2005, 18:35:58 »
't is nog wat vroeg om nu al over de aflevering te gaan discussieren. De aflevering is namelijk pas over 2 uurtjes. Ik sluit dit topic daarom nog effe en open 't net voor de uitzending weer.  :)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2005, 21:16:28 »
Wat een geweldige aflevering weer, hele toffe opdrachten (vooral opdracht 2 had een hele mooie locatie), mooie Lottie was er ook weer ;D, de 3 leukste kandidaten nog in het spel en mijn Mol ook nog steeds!! Lottie is de MOL!! ::ok:: ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2005, 21:19:01 »
Arme Isabelle.

Hmm.. ze lieten stukjes zien bij het gesprek van Lottie, die stukjes waren van afvallers die op Lottie stemden. Isabelle was ook de enige die op Lottie stemde. Is lottie dan toch niet de mol?
Of laten ze die stukjes van de afvallers zien om ons afteleiden?

Ik denk et eerste. Mijn ieuwe frisse, leuke mol is : Yvonn!

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2005, 21:19:24 »
ben blij dat ik de pool nog even gewijzigd heb voor achten. Toch Isa eruit. Leuke uitzending. MM heeft volgens mij flink gemold. Het touwtje had ie niet aan het einde vast en het schieten op de medespelers was ook geen grapje. Ja, ik ben nu echt overgestapt van Lottie naar MM. Hij stelde ook domme vragen bij de ondervraging, waar je niets aan hebt. Nee, MM is de Mol.  ::jaja::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2005, 21:19:42 »
Leuke aflevering weer! Niet de beste, maar toch erg leuk.  ::ok::

Veel gebeurt ook weer. Ik denk niet dat de mol echt actief gesaboteerd heeft. Er mocht namelijk toch wel weer 'ns wat geld in de pot komen. En bij die 2de opdracht wist je natuurlijk dat iedereen voor de vrijstelling ipv 't geld zou gaan. Die was dus al gedoemd te mislukken.

Isabelle eruit had ik niet verwacht. Ik dacht dat zij zou gaan winnen. Gaat me weer veel punten kosten in de pool.  ::niet-ok::

Ben erg benieuwd naar de finale. Ik denk nog steeds dat Lottie de mol is en dan gaat Yvon winnen en Marc-Marie verliezen.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2005, 21:20:00 »
Weer een hele coole aflevering. Tweede opdracht was weer lekker tradioneel. Dat moet je ook wel eens hebben.

Helaas Isa. Het is afgelopen. We zullen je missen.  ::zwaai::  ::zwaai::

Maar nu blijven van uit al die tien, gewoon de meest verdachten over. Maar er is voor mij geen enkele reden om niet aan te nemen dat Yvon de mol is.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline toxicity

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Paul is de mol!
Re: Aflevering 8
« Reactie #7 Gepost op: 4-03-2005, 21:22:12 »
ik word er helemaal knettergek van....ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken...een paar weken geleden dacht ik al wel dat lottie, yvon en marc-marie in de finale zouden komen maar daar ben ik niet blij mee want mijn 3 mollen zitten nu in de finale...!!! EN VONDEN JULLIE HET GEEN GAVE AFLEVERING  ;D ::ok:: :D Het voorstukje van volgende week dat angela zegt: WIE IS DE MOL...alleen jammer dat ze de volgende paar seconden niet lieten zien  ;D :D ::)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #8 Gepost op: 4-03-2005, 21:23:14 »
Opdracht 2 was echt de meest hilarische van de serie. Marc-
Marie die daar als een koelbloedige moordenaar al z'n 'vrienden' 1 voor 1 afslacht  ::rofl::  ::rofl::

Volgens mij was Godzilla trouwens niet zomaar een Godzilla, maar was het een van de afgevallen kandidaten. Sander perhaps??  ;D

En tsja, Isabelle was te verwachten ja. Nu hebben we gewoon een finale met 3 mollen  ::)

That's all

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #9 Gepost op: 4-03-2005, 21:24:20 »
De mollen der mollen zitten er nog in.
Wat zat ik met zweetende handjes,toen Jaspers de vrijstelling won,ik hoopte wel dat ze na de finalen zou gaan,maar dat Lottie de vrijstelling zou winnen om daar op dat moment extra bevesteging te krijgen dat ze niet af zou vallen.


Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #10 Gepost op: 4-03-2005, 21:24:33 »
Nu wordt het echt moeilijk, mijn mol en eventueel reservemollen er nog allemaal in?

Trouwens waarom heeft niemand vragen gesteld aan MM? Is hij door de kandidaten niet verdacht?

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #11 Gepost op: 4-03-2005, 21:25:08 »
johooooow arme isa
ik heb me een breuk gelachen om die godzilla wedstrijd :D geweldig, en wat waren de dames hellig achteraf ! subliem
yvon is de mol
dennis for mole !

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Aflevering 8
« Reactie #12 Gepost op: 4-03-2005, 21:25:23 »
Er was bij de test van Marc-Marie een flash-back van yvon...wéér dat rare lachje!
Vond de tweede opdracht heel leuk om te zien, en yvon had de vrijstelling ook echt verdiend: heeft in haar eentje Mr. Godzilla geMOLD!!  ;D
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Aflevering 8
« Reactie #13 Gepost op: 4-03-2005, 21:27:18 »
Trouwens waarom heeft niemand vragen gesteld aan MM? Is hij door de kandidaten niet verdacht?

Inderdaad, vroeg ik me ook af. Héél jammer, was erg benieuwd geweest naar zijn antwoorden!
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #14 Gepost op: 4-03-2005, 21:27:46 »
ik word er helemaal knettergek van....ik weet nu echt niet meer wat ik moet denken...een paar weken geleden dacht ik al wel dat lottie, yvon en marc-marie in de finale zouden komen maar daar ben ik niet blij mee want mijn 3 mollen zitten nu in de finale...!!! EN VONDEN JULLIE HET GEEN GAVE AFLEVERING  ;D ::ok:: :D Het voorstukje van volgende week dat angela zegt: WIE IS DE MOL...alleen jammer dat ze de volgende paar seconden niet lieten zien  ;D :D ::)

Volgende week,dat had je gedacht...Wordt Vervolgd.. ;)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #15 Gepost op: 4-03-2005, 21:28:23 »
Volgens mij werd deze vragenronde ook vooral door de kandidaten gebruikt om zeker te zijn van wie niet de mol is, zodat anderen ook gaan denken dat jij op haar (er was alleen aan een haar gevraagd) zit.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #16 Gepost op: 4-03-2005, 21:29:06 »
Isabelle is niet de mol  ::tandpastasmiley::

Ik zeg Yvon ::jaja::

Volgende week word het duidelijk:........
Wie is de:
-verliezer
-winnaar

en.....WIE IS DE MOL ;D
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #17 Gepost op: 4-03-2005, 21:30:58 »
Volgens mij was Godzilla trouwens niet zomaar een Godzilla, maar was het een van de afgevallen kandidaten. Sander perhaps??  ;D
:D Dat zou wel onwijs cool zijn! ::rofl::

Idd drie erg verdachte mensjes over... :-\\ Hoewel ik MM eerst helemaal niet verdacht, maar nu denk ik dat ie t nog best zou kunnen zijn ???

Iig spannende afl, en idd dat voorstukje voor volgende week..!! :o oehhhhh...

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #18 Gepost op: 4-03-2005, 21:32:21 »
Ook leuk trouwens dat Gijs Staverman nog even langskwam in dat Godzilla pak.  ::ok::

Offline mollig 1970

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #19 Gepost op: 4-03-2005, 21:32:54 »
Moeilijk moeilijk moeilijk...
Grandioze aflevering....
Opdrachten waren helemaal top !!!
Isabelle eruit....
Nog 3 mollen over....
wie o wie.....

Ze kunnen het alledrie zijn...
Niets plijt 1 van hen vrij...
allemaal hebben ze mollenstreken gehad...

Ik hou het even op Yvon..
alle mol aanwijzingen gaan naar haar (film, achterkant foto, en nu weer de vlieger met Mol...

Maar Lottie, en Marc-Marie ........
Tsja die hebben ook hun mollendingen.....

Nog een week wachten......
deze aflevering nog eens nakijken...

ben benieuwd....





Lekker Mollig