Auteur Topic: Dubbelspel  (gelezen 22235 keer)

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dubbelspel
« Gepost op: 28-01-2005, 19:32:55 »
Quote from: madelief op 24.01.2005, 16:19:29
en dan heb je ook nog de foto waarin je M-M 2 keer ziet (weerspiegeld in het water), en de cijfers op zijn shirt in aflevering 1 (1881 ofzo?), en zijn dubbele naam. er is iets met een verdubbeling aan de hand....


En ik had al opgemerkt: U2, twee keer "digging in a hole", Biecht Marc-Marie: heeft het over dubbelspel en die wordt twee maal ter ore gebracht, Twee mollen of twee verliezers in het dagboek van de mol. En zo zijn er veel meer:

Nu weer MM die twee maal zegt in het voorstukje voor afl. 3. Kamer 2 voor 12, Yvon en Yvonne komen samen en hebben allebei iets met het Klokhuis.

Ik begin langzamerhand te twijfelen of er maar 1 mol aan het werk is.

In ieder geval is er iets met de verdubbelingen: Dubbelspel
Uw betrouwbare tipgever!

Offline MelanieV

  • Forumlid
Re: Dubbelspel
« Reactie #1 Gepost op: 28-01-2005, 20:18:36 »
Lijkt me een hele geniepige ( lees widm) actie..

Laten we dan even kijken of dat speltechnisch wel mogelijk is..

qua aantal afleveringen, de test etc...

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #2 Gepost op: 30-01-2005, 17:30:15 »
Speltechnisch zou dat zeker kunnen. Maar misschien is toch Roeland de mol geweest: moet hij er nu gedwongen uit en is nu iemand anders de Mol. En hebben we dus inderdaad een serie waarin straks twee mollen hebben gezeten. weliswaar niet tegelijkertijd, maar opeenvolgend. Zou ook de reden kunnen zijn waarom in de afgelopen aflevering een aantal mensen de opdracht kregen zelf te moeten gaan mollen. Deze aflevering was de Mol namelijk niet aanwezig: Roeland ziek, gijs nog niet terug. Dan heb je het mooi opgelost als redactie door een aantal mensen deze taak zelf te laten overnemen en te zorgen dat er niet teveel geld verdiend wordt.
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Dubbelspel
« Reactie #3 Gepost op: 30-01-2005, 18:10:38 »
Dubbele Mol sluit ik ook niet uit, vooral omdat dit sowieso al een merkwaardige serie lijkt te worden... na 3 aflevering nog steeds geen Enigeechteafvaller... (Gijs retour en Roeland wegens ziekte weg)

En technisch gesproken: in finale 1 winnaar temidden van 2 mollen dus... kan prima toch?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline narcissus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Enjoy all the little things in life!
Re: Dubbelspel
« Reactie #4 Gepost op: 30-01-2005, 18:19:51 »
Dat dacht ik dus nou ook al...ik heb het hierbij ff mijn theorie toegevoegd.Ik had hem al bij de topic over aflevering 3 geschreven.Maar de dubbele mol zou volgens mij wel kunnen!
Ik heb even een btj aanwijzingen zitten zoeken.En nu ben ik op het volgende gekomen.Helemaal aan het begin van aflevering 3 zie je Angela bij een tram staan met de cijfers 358.Is dat iemand opgevallen.Nu ben ik een btj gaan nadenken.Yvon Jaspers kreeg een telefoontje van die vent die een boodschap van de mol doorgaf.Zij zou als ze dan meedeed met mollen 5 vragen toegefluisterd krijgen.Bij Jim gebeurde er hetzelfde en die zou dan 3 goede antwoorden krijgen.Dan blijft isabelle over,maar die hebben we NIET aan de telefoon gezien.Beteknt dat dus dat zij de mol is?Want 4 april is bij elkaar 8.En omdat zij de mol is weet zij het meest aantal goede vragen omdat het over haar gaat?

En dan nog een klein ander detail.Mocht deze theorie kloppen.Telkens als de aflevering begint komen er toch altijd introductiestukjes.Zo van Gijs in helicopter.Presentator enzo...?Nu heb ik even zitten opletten.Je kan volgens mij al een aantal mollen wegstrepen.
En waarom..?Die introductiestukjes laten een aantal opdrachten zien die volgende week nog niet komen.    1 Lottie is aan het duiken.
              2 Marc Marie zit in een vliegtuig.
              3 Yvon (Jaspers) is krokodillen aan het voeren.
              4 Isabelle rent met een helm bij paintballen of een soort van tikkertje?
Zijn dit dan de 4 die doorgaan?Want bij Victoria zie je dat ze in die coupe zit met die tassen ophengelen.Gijs zie je in de helicopter naar de mijnenveld gaan.Sander zie je in de vrachtwagen (wat waarschijnlijk in aflevering 4 komt gezien het introfilmpje voor volgende week.)Jim zie je op het strand waar die een vuurtje maakt.Roeland kruipt in de grot en die is nu exit door zijn ziekte.En dan hebben we nog YvonNE die met iemand praat op een drukke plaats.En ik meen het te herkennen toen ze naar australie kwamen dat dat op de Schiphol?gebeurde...En dit alles is al geweest.Behalve dan van die 4 waarvan de opdrachten nog niet zijn geweest en die volgende week ook nog niet aan bod komen.Zal het dan, omdat het een hele rare widm is met bekende nederlanders,en omdat er nu ook spontaan iemand weer terug is gekomen en er nu ook ineens 2 mensen kunnen afvallen bij de test.Zal het dan zo zijn adt er 2 MOLLEN zijn 1 verliezer en 1 winnaar?Ik bedoel dit is toch al niet een 'normale'wie is de mol!

Ik spits nog ff verder...Naar mijn wie is de MOL theorie..
Carpe Diem!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #5 Gepost op: 31-01-2005, 09:38:45 »
En dan nog een klein ander detail.Mocht deze theorie kloppen.Telkens als de aflevering begint komen er toch altijd introductiestukjes.Zo van Gijs in helicopter.Presentator enzo...?Nu heb ik even zitten opletten.Je kan volgens mij al een aantal mollen wegstrepen.
En waarom..?Die introductiestukjes laten een aantal opdrachten zien die volgende week nog niet komen.    1 Lottie is aan het duiken.
              2 Marc Marie zit in een vliegtuig.
              3 Yvon (Jaspers) is krokodillen aan het voeren.
              4 Isabelle rent met een helm bij paintballen of een soort van tikkertje?

Hier kun je toch alleen uit opmaken wie er volgende week iig niet hoeven te vertrekken? De opdrachten uit deze voorstukjes lijken nog niet te komen in de volgende aflevering, dus deze kandidaten zullen daarom nog niet afvallen. Maar waarom zou dat betekenen dat deze 4 in de finale komen? Er zijn toch nog 'n hoop afleveringen te gaan hoor, waarin deze opdrachten nog goed kunnen komen.  ::jaja::

En verder acht ik 2 mollen zelf ook niet uitgesloten. Ik denk al jaren, misschien hebben ze er dit jaar 2 ingestopt! En ook leuk zou zijn natuurlijk als deze 2 't niet van elkaar weten!  ;)

Maar 't zou goed kunnen. Vond 't dit jaar trouwens vreemd dat Yvon en Yvonne gelijk aan kwamen lopen in de allereerste aflevering. Misschien hebben ze die wel samen de mol gemaakt?  :-\\

Nou ja, 't zou allemaal kunnen, maar ik ga er voorlopig maar vanuit dat er gewoon maar 1 mol is. Dan is de verrassing straks des te groter mochten er toch 2 mollen zijn!  ;)
« Laatst bewerkt op: 31-01-2005, 09:40:53 door Han13 »

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dubbelspel
« Reactie #6 Gepost op: 31-01-2005, 09:46:25 »
Maar 't zou goed kunnen. Vond 't dit jaar trouwens vreemd dat Yvon en Yvonne gelijk aan kwamen lopen in de allereerste aflevering. Misschien hebben ze die wel samen de mol gemaakt?  :-

Over dubbelspel gesproken; Yvon(ne) en Yvon(ne)...

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Dubbelspel
« Reactie #7 Gepost op: 31-01-2005, 12:09:28 »
ja, idd. ik wou het net zeggen.
It's Student Demonstration Time!!!

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dubbelspel
« Reactie #8 Gepost op: 31-01-2005, 19:20:12 »
en wat dacht je van de dubbele virusinfectie van Roeland dan ??? ;)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Dubbelspel
« Reactie #9 Gepost op: 31-01-2005, 19:22:35 »
Ik denk serieus dat er twee mollen in het spel zijn. MM en Yvon. Het is een heeeeeeeeeeeeeele domme, maar ze dragen allebei hetzelfde petje. (marc marie draagt het meer) maar als Yvon op het strand 'sochtends uit haar tentje komt, wat draagt ze dan op haar hoofd??? ::vergroot::
Mollenvanger#1

Offline TMP

  • Forumlid
Re: Dubbelspel
« Reactie #10 Gepost op: 31-01-2005, 19:28:58 »
De muzikale aanwijzing van vorige week: U2  :)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dubbelspel
« Reactie #11 Gepost op: 31-01-2005, 19:47:07 »
Ik denk serieus dat er twee mollen in het spel zijn. MM en Yvon. Het is een heeeeeeeeeeeeeele domme, maar ze dragen allebei hetzelfde petje. (marc marie draagt het meer) maar als Yvon op het strand 'sochtends uit haar tentje komt, wat draagt ze dan op haar hoofd??? ::vergroot::

Jaah oké, het zou kunnen maar ik denk het niet :-\\
ik heb nog nooit gezien dat ze allebei dat hoedje ophadden......
het zou dus kunnen zijn dat yvon dat hoedje heeft geleend van MM ::)

maar het moet haast wel dat er iets aan de hand is met dubbelspel.....
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #12 Gepost op: 31-01-2005, 20:25:28 »
Ik denk serieus dat er twee mollen in het spel zijn. MM en Yvon. Het is een heeeeeeeeeeeeeele domme, maar ze dragen allebei hetzelfde petje. (marc marie draagt het meer) maar als Yvon op het strand 'sochtends uit haar tentje komt, wat draagt ze dan op haar hoofd??? ::vergroot::

Kan iemand hier een foto'tje van maken.... screenshotje??? ff voor bewijs.... ??? ::)
Keep Watching

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dubbelspel
« Reactie #13 Gepost op: 31-01-2005, 21:41:11 »
Kan iemand hier een foto'tje van maken.... screenshotje??? ff voor bewijs.... ??? ::)

Ik probeerde screenshots te maken maar dan word het beeld zwart dus dat gaat niet lukken. :o
Maar het is niet zo van die hoedjes, want die van MM is wit en die van Yvon is Grijs kijk maar om 23:35 (realstream) van aflevring 2 voor het hoedje van yvon. en voor het hoedje van MM op 24:06 (realstream).

Of heb ik het nou toch fout ::)


Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline afvaller

  • Forumlid
Re: Dubbelspel
« Reactie #14 Gepost op: 31-01-2005, 21:53:58 »


Ja en in de fabeltjeskrant heb je de gebroeders bever.[/i][/b]




(aangepast: stormpie)
« Laatst bewerkt op: 1-02-2005, 08:58:46 door Stormpie »
vr. gr. afvaller

Offline afvaller

  • Forumlid
Re: Dubbelspel
« Reactie #15 Gepost op: 31-01-2005, 21:56:09 »
 :-[sorry is was even iets aan het proberen, maar dat er in de fabeltjeskrant de gebroeders bever zitten, meende ik serieus.
vr. gr. afvaller

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #16 Gepost op: 31-01-2005, 23:04:05 »
Kan iemand hier een foto'tje van maken.... screenshotje??? ff voor bewijs.... ??? ::)

Wisten jullie dat we hier van elke aflevering ontzettend veel screenshots online zetten in de 'Fotovlucht'? Veel shots zijn dus daar te vinden.  ::jaja::

En volgens mij draagt ze geen hoedje:



Trouwens, Marc-Marie verklaart deze aflevering wel dat hij met Yvon 'n soort complot heeft en dat hij 't heerlijk vindt om iemand te kunnen vertrouwen. Is dat omdat ze samen de mol zijn en dus veel kunnen delen?
« Laatst bewerkt op: 31-01-2005, 23:05:51 door Han13 »

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dubbelspel
« Reactie #17 Gepost op: 31-01-2005, 23:37:12 »
Ik begin nu toch wel heel erg naar Jim en Gijs te neigen als twee mollen. Jim wijst Gijs dan nota bene aan als de man in het blauwe vogeltjespak. En alleen Jim kan Gijs voor de kijkers aanwijzen als hij ook een mol is en er dus vanaf weet. Normaal had de mol Angela als een soort hulpje. Nu weet Angela niet wie de Mol is en heeft de Mol dus iemand anders nodig.
Bovendien wijzen de muzikale hints wel erg naar Gijs, maar ook naar Jim. De enige twijfel die ik heb is dat het er voor ons de kijkers wel heel erg dik bovenop ligt.....
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Dubbelspel
« Reactie #18 Gepost op: 1-02-2005, 00:28:11 »
Lees topic over Roeland over hoe daar getwijfeld wordt aan zijn dubbele viria...

Straks komt Roeland idd volgende week terug en blijken zowel Gijs als Roeland vanaf het prille begin DeMollen te zijn...

Of misschien... de afvaller van volgende week komt ook weer terug, etc.... totdat 9 afvallers zijn teruggekomen.. Never Say Goodbye... 9 Mollen, die eigenlijk niet weg zijn geweest, want lekker stiekum op de achtergrond Mollen... en houden we straks in de slotaflevering 1 kandidaat over....


                 



Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re: Dubbelspel
« Reactie #19 Gepost op: 1-02-2005, 03:28:34 »
Ik denk dat ook al een poos, dat ze er eens twee mollen in stoppen. Er zijn twee dingen die mij ervan te weerhouden dat t echt kan:
- Hoe zit t met de excecutie? Je moet vragen invullen over de mol...
- Het programma heet: Wie IS DE MOL? Behoorlijk enkelvoud allemaal...

Tja
de mol, of niet de mol, dat is de vraag