Auteur Topic: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)  (gelezen 9330 keer)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Gepost op: 27-09-2004, 14:03:58 »
Angela schrijft in haar stukje dat er 5 deelnemers zijn afgevallen voor ze naar Bali gaan. Gijs Stijverman versprak zich dat hij naar Bali ging. Dat betekent dus dat Gijs Staverman er de eerste 5 x niet uit ligt.

De eerste aanwijzing is er! Iemand meer?
« Laatst bewerkt op: 27-09-2004, 15:50:21 door lynnlynn »

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Het eerste puzzelstukje!
« Reactie #1 Gepost op: 27-09-2004, 15:04:17 »
Misschien even een
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #2 Gepost op: 27-09-2004, 15:51:05 »
Je hebt gelijjk, meteen gedaan. Excuus aan de mensen die dit inderdaad niet wilden weten!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #3 Gepost op: 27-09-2004, 18:23:16 »
Je hebt gelijjk, meteen gedaan. Excuus aan de mensen die dit inderdaad niet wilden weten!

Misschien nóg leuker als je het nog even voor jezelf had gehouden, :-\\ maar ja,....ik begrijp het wel hoor! :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #4 Gepost op: 29-09-2004, 08:36:26 »
Ehhh, I'm confused. Even ter herinnering, het doel van dit forum is, en ik citeer:

Onder het motto 'voor fans, door fans' brengt deze site de meest recente en complete informatie over de serie en alles wat zich rond de serie afspeelt.

M.i. is het info over de serie. Is het doel niet de Mol te ontmaskeren? Wanneer mag dat dan? Als de serie is begonnen? De inhoud van het bericht blijft dan toch hetzelfde? Waarom mag je wel posten wie de kandidaten zijn maar niet wie niet de eerste 5 ronden er uit ligt? Ik denk niet dat ik dit voor mijzelf had moeten houden want dan doe je het doel van het forum dus geweld aan.

Tuurlijk snap ik wel dat er misschien mensen zijn die het jammer vinden dit nu al te weten maar misschien moet je dan het hele forum vermijden. Zeker de berichten met in de kop 'spoiler' (want de eerste reaktie was wél terecht).

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #5 Gepost op: 30-09-2004, 09:33:16 »
Je hebt groot gelijk hoor LynnLynn, alle info die je mocht vinden, moet je hier kunnen delen. Zeker met de toevoeging 'spoiler'. Het is beschikbaar voor iedereen die op de hoogte wilt blijven, maar het verpest de aanloop naar het programma geenszins.
Lekker blijven posten die 'weetjes'  ::ok::

de (kranten)artikelen zijn toch ergens terug te vinden op het forum? waar is dat ook weer: ik zoek me suf, maar vind het niet meer ???
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #6 Gepost op: 30-09-2004, 10:29:13 »
Is het doel niet de Mol te ontmaskeren? Wanneer mag dat dan? Als de serie is begonnen? De inhoud van het bericht blijft dan toch hetzelfde? Waarom mag je wel posten wie de kandidaten zijn maar niet wie niet de eerste 5 ronden er uit ligt? Ik denk niet dat ik dit voor mijzelf had moeten houden want dan doe je het doel van het forum dus geweld aan.
Tuurlijk is het doel de mol ontmaskeren. Maar ik volg zelf graag de serie, zoekend naar De Mol. Het doel is namelijk de mol ontmaskeren door zijn acties in het spel. En niet door een dj die zich per ongeluk heeft versproken. Maargoed, met een 'spoiler', vind ik dat dit topic recht heeft op een bestaan 8)
Ik vind het niet erg dat je het hier neerzet, ik had het alleen persoonlijk niet hoeven weten :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2004, 14:38:08 »
Ach, dat zegt niks. Dacht je werkelijk dat de BN-ers niet vantevoren wisten waar ze heengingen? En dan nog... mss heeft hij wel weer met een van de andere kandidaten gesproken of wat dan ook. Er zijn 1000en manieren waardoor hij toch die info kon hebben terwijl nooit zover is gekomen.

Offline Migo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #8 Gepost op: 26-12-2004, 12:49:43 »
Bijna iedereen die hier op het forum bezig is, is toch bezig om de mol te vinden. Alle hints en tips zijn welkom dus ook dus onze Gijs er voorlopig niet uit ligt.
Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #9 Gepost op: 29-12-2004, 00:18:05 »
Al eerder aangeven dat Gijs zich versprak.
Ik had het er toen over dat ik ik zelf ook al dacht dat hij in afl 9 (Net voor de finalen.)zou afvallen.
Zodat: Lotte,Yvonne Hurk en Jim de Groot in de laaste 2 afleveringen zitten.
Een andere mogelijk was als 2de zodra ze op bali zijn.
In dit geval zou dat dan ook in de 7de aflevering moeten zijn.
Gijs wekte echt de indruk bij mij dat hij de 2de afvaller op bali is of er net voor de finalenuit vliegt.

Voor mijn gevoel valt Yvonne Jaspers nog steeds in aflevering 8 af en Koblenko in afl 4 of 6.

In het 1ste fragment viel mij wel op dat Roenald een flinke doorzetter is en mij aan Ron doet denken. Ik denk dat het nog wel gezellig met hem kan worden,hoewel nu al zoveel kapsones en ook nog dood leuk aan Victoria vertellen dat hij niet schuwd om teliegen. Is dit onzekerheid,een boekenschrijver truukje om verder tekomen,het bewijs dat hij winaar wil worden of natuurlijk voorkennis dat hij de winaar zal ontmoeten en dat zou er maar 1 kunnen zijn wie daar zeker van is en dat is  :o

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #10 Gepost op: 29-12-2004, 00:47:39 »
Het blijft gewoon gissen tot het einde. ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #11 Gepost op: 29-12-2004, 10:31:09 »
Al eerder aangeven dat Gijs zich versprak.
Ik had het er toen over dat ik ik zelf ook al dacht dat hij in afl 9 (Net voor de finalen.)zou afvallen.
Zodat: Lotte,Yvonne Hurk en Jim de Groot in de laaste 2 afleveringen zitten.
Een andere mogelijk was als 2de zodra ze op bali zijn.
In dit geval zou dat dan ook in de 7de aflevering moeten zijn.
Gijs wekte echt de indruk bij mij dat hij de 2de afvaller op bali is of er net voor de finalenuit vliegt.

Voor mijn gevoel valt Yvonne Jaspers nog steeds in aflevering 8 af en Koblenko in afl 4 of 6.

In het 1ste fragment viel mij wel op dat Roenald een flinke doorzetter is en mij aan Ron doet denken. Ik denk dat het nog wel gezellig met hem kan worden,hoewel nu al zoveel kapsones en ook nog dood leuk aan Victoria vertellen dat hij niet schuwd om teliegen. Is dit onzekerheid,een boekenschrijver truukje om verder tekomen,het bewijs dat hij winaar wil worden of natuurlijk voorkennis dat hij de winaar zal ontmoeten en dat zou er maar 1 kunnen zijn wie daar zeker van is en dat is  :o

 ::oink:: enige wat ik kan uitbrengen; 1ste fragment  ??? Lotte, Yvonne en Jim bij de laatste 2 afleveringen  ??? nu al zoveel kapsones  ??? doodleuk verteld aan Victoria dat hij niet schuwt om te liegen  ??? Mis ik alles ofzo?

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #12 Gepost op: 29-12-2004, 10:45:42 »
Ik denk precies hetzelfde Baron!  :o
Fragmenten? Waar, wanneer en kan ik het ook nog zien?  ???
When God created man, she was only joking!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #13 Gepost op: 29-12-2004, 11:22:40 »
Is het zeker dat iemand van deze BN'ers eerder naar Nederland is teruggekeerd?

Hun normale actviteiten hervatten voor het einde van de opnames valt een grote groep mensen op en het is bekend wanneer de opnames plaatsgevonden hebben.



Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #14 Gepost op: 30-12-2004, 18:12:28 »
::oink:: enige wat ik kan uitbrengen; 1ste fragment  ??? Lotte, Yvonne en Jim bij de laatste 2 afleveringen  ??? nu al zoveel kapsones  ??? doodleuk verteld aan Victoria dat hij niet schuwt om te liegen  ??? Mis ik alles ofzo?

Ik denk precies hetzelfde Baron!  :o
Fragmenten? Waar, wanneer en kan ik het ook nog zien?  ???

Het fragment dat Rtl Boulavard vorige week lid zien,nadat ze vertelde dat Angela Groothuizen is ontslagen hebben julie dus gemist. Helaas hebben ze het niet op hun website gezet.
Meer over het filmpje en het ontslag:
http://www.wieisdemol.com/topic,13460.0.html

Is het zeker dat iemand van deze BN'ers eerder naar Nederland is teruggekeerd?

Hun normale actviteiten hervatten voor het einde van de opnames valt een grote groep mensen op en het is bekend wanneer de opnames plaatsgevonden hebben.

De 7 afvallers gaan gewoon meteen terug naar Nederland toch.
Daarom viel het mij al op dat Victoria sneller terug was in GTST dan verwacht en Gijs niks deed voor de radio & Tv tot Augustus (In Augustus keerde hij dus terug op Radio & Tv en versprak hij zich in z´n eigen Zondag Radio programma op het nieuwe Yorin Fm.),totdat moment,wist ik nog niet dat ze mee deden en viel dat niet op.
De opnames vonden dus in Juni & Juli 2004 plaats.
« Laatst bewerkt op: 30-12-2004, 18:25:42 door Pierce_Brosnan »

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #15 Gepost op: 30-12-2004, 18:33:03 »
De 7 afvallers gaan gewoon meteen terug naar Nederland toch.
Als zeven mensen eerder terugkeren en weer aan het werk gaan is het makkelijk voor een vrij grote groep mensen de drie finalisten te kennen.

Daarom viel het mij al op dat Victoria sneller terug was in GTST dan verwacht
...
versprak hij zich in z´n eigen Zondag Radio programma op het nieuwe Yorin Fm
De opnames waren volgens Angela Groothuizen in Juli.
GTST wordt opgenomen en voorzover ik weet is er een zomerstop.

Wbt Gijs Stavermanj ga je jouw aanname onderbouwen door van je eigen veronderstelling uit te gaan. In het andere geval zou hij zich nl niet versproken hebben.

« Laatst bewerkt op: 30-12-2004, 18:40:18 door Castor_en_Pollux »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #16 Gepost op: 30-12-2004, 22:02:30 »
Daarom viel het mij al op dat Victoria sneller terug was in GTST dan verwacht

Volgens mij is Victoria helemaal niet weggeweest in GTST. Ik heb haar toch wel de hele tijd gezien geloof ik. Bovendien is er idd 'n zomerstop (niet alleen voor de uitzendingen maar ook voor de opnames) van 2 maanden en vielen de opnames van WIDM waarschijnlijk daarin.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #17 Gepost op: 2-01-2005, 01:13:42 »
Ze is 3 weken uit GTST geweest na de Brand,opgesloten gezet door Martine.
Ze mocht geen bezoek ontvangen.
Victoria zou ruim 2 maanden naar Rusland gaan,dat is dus 8/9 weken. Opnames vinden 6 weken voor vertoning plaats. (Ik dat zelf dat dat 2 maanden was,maar Bas Muis zij dat dat ongeveer 6 weken is.)
Dit werd dus in September/Oktober uitgezonden,maar de opnames daarvan vonden als het goed is dan plaat in Juni/Juli.
Maardoor dat ik zelf eerst nog dat dat de opnames 8 weken van tevoren werd opgenomen,dacht ik dat ze 5 weken zou weg blijven. Je moet trouwens ook niet vergeten dat als ze eventueel de mol is,eerder dan Juli voorbereidings werk als Auto rijden heeft gedaan. Het is namelijk verplicht dat de Mol een Rijbewijs heeft lijkt me.

Meschien heb ik wat reken foutjes gemaakt,maar je moet het zoiezo zien als een tip en meer niet. Weneer percies de voorbereding is uitgevoerd is gewoon even wachten op afl 11.
(Ik ga er van uit dat we er gewoon weer 11 krijgen,als het er geen 12 zijn.)

Wat Staverman betreft dat is gewoon een persoonlijke ingeving,wat anderen weer met anderen kanidaten hebben.

Omdat het programma binnenkort al begint,zal het filmje begin volgende week wel te zien zijn bij de publieken omroep en zal rtl boulavard´s kennende het programma nog wel is bespreken.
« Laatst bewerkt op: 2-01-2005, 01:31:03 door Pierce_Brosnan »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #18 Gepost op: 2-01-2005, 11:00:07 »
Je zou natuurlijk ook naar die site kunnen gaan waarop ze sterspotten dan weet je precies wie van de kandidaten in juni/juli/augustus gespot is in Nederland.  ::jaja::


Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het eerste puzzelstukje! (SPOILER!!!)
« Reactie #19 Gepost op: 2-01-2005, 11:57:17 »
Stom ook, dat ze de kandidaten niet via vliegveld Valkenburg in een gesloten doos laten terugkeren. Nu kan iedereen ze zien.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”