Auteur Topic: Lottie is niet de mol, maar de verliezer!  (gelezen 206881 keer)

Offline susu85

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 19-01-2005, 20:14:57 »
Natuurlijk is Lottie de mol...ze was zo ontzettend zenuwachtig bij de lieg opdracht omdat het haar eerste opdracht als mol was en ze heeft ?500 gewonnen om vertrouwen tye winnen bij de medekandidaten! ::trots:: Lottie is de mol!

De laatste plek lijkt me juist geen goede plek voor de mol, zo loop je het risico dat er voor jou een groot bedrag wordt gepot. Ik ga voor yvonne!
I'm totally obsessed, and I will admit it

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 19-01-2005, 20:36:45 »
De laatste plek lijkt me juist geen goede plek voor de mol, zo loop je het risico dat er voor jou een groot bedrag wordt gepot. Ik ga voor yvonne!
Juist wel... stel dat er meerdere (of alle) mensen voor je goed hadden gelogen dan kan jij het mooi verzieken!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

jumol

  • Gast
Lottie =DeMol
« Reactie #62 Gepost op: 20-01-2005, 19:33:03 »
Bij het invullen van de vragen van de test zag je bij Lottie niet wat ze invulde, zij vulde natuurlijk alles goed in om het persentage zo hoog mogenlijk te krijgen en het zal wel erg verdacht zijn om te laten zien dat ze zichzelf verdenkt! ::jaja:: ;)

Offline susu85

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 20-01-2005, 19:55:43 »
Juist wel... stel dat er meerdere (of alle) mensen voor je goed hadden gelogen dan kan jij het mooi verzieken!
Dit is wel erg riskant voor de mol. Mocht nummer 9 potten dan heb je wel een probleem
I'm totally obsessed, and I will admit it

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 20-01-2005, 19:56:28 »
Dit is wel erg riskant voor de mol. Mocht nummer 9 potten dan heb je wel een probleem
Dat risico hou je toch, ongeacht op welke plek je zit...

Dan natuurlijk niet nummer 9, maar diegene voor je.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

jumol

  • Gast
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 20-01-2005, 20:33:09 »
Dat risico hou je toch, ongeacht op welke plek je zit...

Dan natuurlijk niet nummer 9, maar diegene voor je.
mee eens ::jaja::

Offline skimuis

  • Forumlid
Lottie
« Reactie #66 Gepost op: 20-01-2005, 20:55:38 »
Lottie gaat er de eerste drie progams er niet uit! Zo dacht ik over Louise.....


Offline lottie-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie
« Reactie #67 Gepost op: 20-01-2005, 21:56:22 »
waarom niet? skimuis!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 21-01-2005, 10:05:50 »
Lottie zei zoiets van: 'Toen waren Yvon en ik nog over en ik dacht; dat kan niet. Dat is het zonde van het programma.' Er zijn hier meerdere verklaringen voor, maar deze heb ik nog niet gelezen:

Lottie denkt dat Yvon de mol is en als Yvon eruit, dat kan niet, want die is voor Lottie de mol en Lottie zelf eruit is zonde voor het programma, want dat zou betekenen dat iedereen op Yvon zit.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 21-01-2005, 10:52:24 »
Lottie is wel de mol!

Die Lottie doet veel te bangerig (over opdr.1: 'ik vond het zoooo eng, ik was zooo zenuwachtig'), volgens mij heel nep.
Ze staat in het theater toch ook met en voor veel mensen te spelen. Waarom zou ze dan voor opdr.1 zo zenuwachtig zijn (tenzij de mol is)
Beetje flutargument, mi. Er is namelijk een héél groot verschil tussen spelen in een theater en liegen. Op het toneel weet iedereen namelijk dat je staat te liegen. Ooit iemand in het theater horen zeggen: "volgens mij was die zin over die pasta-pesto gelogen"? ;) Dat is heel wat anders dus :)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline lottie-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 21-01-2005, 12:38:51 »
ff terug op dat liegen en zo he!
volg mij heeft ze idd op al twee de ding gelogen!
vliegen doe ze vaker idd maar dat eten koken vraag ik me ook eigelijk wel of of dat zo is!

Offline Kuikentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niets is wat het lijkt
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 21-01-2005, 19:26:50 »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 21-01-2005, 19:39:36 »
*heeft vijfdubbele déjà-vu*

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 22-01-2005, 00:59:39 »
Lottie verklaart achteraf nadrukkelijk dat ze wel geld uit had willen geven om een goede nacht door te brengen (althans bij het tonnen openen  :D). 

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 22-01-2005, 01:16:08 »
Lottie verklaart achteraf nadrukkelijk dat ze wel geld uit had willen geven om een goede nacht door te brengen (althans bij het tonnen openen :D).

Ja dat viel mij idd ook op. En ook haar keuze vwb de rugzakjes was wel vreemd.

Maar daar werd dan wel weer iets te veel de nadruk op gelegd mi ;)

Ook Lottie wordt naar mijn smaak iets te veel als 'onopvallende'/ inconspicuous mol neergezet op sommige momenten. 'De mol gaat wrsch met iemand mee die angst heeft'- niet alleen Roeland deed dat maar zij duidelijk ook (Yvon, en het leek (?) langer te duren bij beide dames dan bij de andere twee teams). Van Roeland geeft Sander duidelijk de 'reden' aan (claustrofobie van Sander? analoog hoogtevrees van George?). Maar waarom ging Lottie met Yvon mee dan, als de mol duidelijk iemand als partner uitkiest die bang is?
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 22-01-2005, 01:20:21 »
Mogelijk had Angela daar invloed op. Die riep zoiets als `Dat zal Marc Marie fijn vinden`.

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 22-01-2005, 08:17:34 »
Ik blijf bij Lottie als mijn mol maar wat me een beetje stoort in die theorie is haar omgang met Yvon.Alle vorige mollen hadden geen maatje en ik heb het idee dat Lottie en Yvon wel close zijn.

Wat ik wel verdacht vond aan Lottie in de eerste aflevering dat ze zei ik drink niet. Drinkt ze echt geen alcohol ? of dekt ze zich zo in om om dat niet te hoeven drinken ? ik ga mezelf maar na als ik de mol zou zijn en ik ga zoals in de 2e aflevering aan de whisky dan vertel ik na twee borrels al dat ik de mol ben.

Offline lottie-fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 22-01-2005, 10:06:43 »


ik kan er nog steets niet over haar top 3 van engen beesten!

1 - haaien - in australie zijn de laast tijd haai beten in het nieuws!
2 - krokodillen - bijten dus ook net zo gevarelijk kan bijten als een haai!
3 - vogelspinnen - bijten dus ook en is net zo gevarelijk als de ander 2!

het zijn allemaal dieren die in het wild leven!
de eerste 2 komen voor in australien en de laaste kom in ballie ook wel voor in de boesboes!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 22-01-2005, 19:27:16 »
Wat ik wel verdacht vond aan Lottie in de eerste aflevering dat ze zei ik drink niet. Drinkt ze echt geen alcohol ? of dekt ze zich zo in om om dat niet te hoeven drinken ? ik ga mezelf maar na als ik de mol zou zijn en ik ga zoals in de 2e aflevering aan de whisky dan vertel ik na twee borrels al dat ik de mol ben.
Is dat zo verdacht dan, ik drink ook geen alcolhol... Maar in het café in de eerste aflevering (waar Victoria zo laat was) zat ze inderdaad aan de thee, Yvon aan de cola en de rest aan bier of wijn.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lottie is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 22-01-2005, 19:34:26 »
probeerde Lottie zichzelf en Yvon nou te laten verdwalen in de grotten?? Volgens mij (als ik even van Lottie als Mol uitga, en dat ga ik voorlopig nog), probeerde ze hier een mollenactie te plegen, die helaas niet lukte.
En dat Lottie niet nadacht bij het meenemen van de tassen, zoals ze tegen Victoria verkondigt, is ook niet waar, want ze staat een paar seconden na te denken. Maar ik zie nog het grote (mol)belang van de tassen niet in. Ik ga ervan uit dat daar later nog iets mee gaat gebeuren.
Verder was Lottie voor het openen van veel tonnen. En zoals een mol betaamt, doet ze dat niet luid en duidelijk, maar valt ze degenen die een stom voorstel doen, zoals Jim, duurste en goedkoopste openen, bij.
Anderen die voor het openen van veel tonnen waren en dus verdacht: Marc-marie, Roeland en Jim.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)