Auteur Topic: Roeland is niet de mol!  (gelezen 84443 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 27-01-2005, 14:18:42 »
In het algemeen geldt nog dat Sander niet concreet aangeeft waar Roeland hem zou hebben belemmerd, maar hem wel verdacht zegt te blijven vinden.

Er effe vanuit gaande dat Sander niet de mol is, dan is wat wij te horen bij 't maken van de test over Roeland waarschijnlijk 1 van meerdere verdachte zaken die Sander heeft uitgesproken. Waarschijnlijk heeft hij over 'n aantal kandidaten verteld waarom die verdacht voor 'm zijn en wordt door de makers alleen dat van Roeland uitgezonden. Zo denken wij dat Sander doordat Roeland met 'm meeging in de grot, helemaal alleen Roeland verdenkt. En dus dat er wel wat moet hebben voorgevallen in de grot. Maar dat komt dus waarschijnlijk alleen door de manier waarop alles gemonteerd is.

Offline Lokalex

  • Forumlid
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 27-01-2005, 21:23:33 »
Zou de tweede muzikale hint er niet op kunnen slaan dat Roeland voor de tweede keer een gat graaft op dezelfde plek?
Iemand digt een hole...De groep van Yvon gooit dat weer dom dicht(klokhuisfragment)... en Roeland graaft de sleutel op (hij zei toch dat de grond losser was op een bepaalde plek)
of nog een stapje verder: Er zijn 2 mollen:
De mol in groep 1 digt een hole (Sander???)... De groep van Yvon gooit het weer dicht... en Roeland graaft het weer op...
Ik ga die twee in ieder geval de derde aflevering eens extra in de gaten houden

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 28-01-2005, 00:18:38 »
Het kan ook nog zijn dat Marc-marie herhaalde wat Jim Zei, met de tonnen openen.

Voor de tweede keer zeggen dat de duurste en goedkoopste ton (hole) open moet 8)


Sorry lijkt off topic maar was reactie op vorige post  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 28-01-2005, 00:27:04 door Anzjie »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Lokalex

  • Forumlid
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 28-01-2005, 08:02:47 »
Ik ben normaal niet zo'n forumganger en hoop dan ook dat mijn vorige post niet tot de "off topic" categorie hoort, maar ik zie door de topics het bos niet meer (2e muzikale hint of Roeland is (niet) de mol). Voorlopig denk ik dat Roeland de mol is (met mogelijk Sander als tweede), vandaar dat ik het bij dit topic gepost heb.

Offline nilsma

  • Forumlid
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 28-01-2005, 08:26:11 »
ik ben het helemaal met mijn voorganger eens.Voor mij is ook Roeland of Sander de mol.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 28-01-2005, 21:08:40 »
Het is nog bezig momenteel... maar ik vrees dat we afscheid zullen moeten nemen van Roelandje...  :\'(

Ofwel vrijwillig eruit omdat ie zo ziek is, ofwel eruit omdat hij niks geen informatie van de opdrachten weet en dus een hoop vragen fout kan hebben...

Maar hopelijk heb ik het helemaal mis!

(en hoe hilarisch is wie van de 3? :) )

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 28-01-2005, 21:29:23 »
Noooooooooooooooooo!  :\'(

Nog nooit zo jammer gevonden om gelijk te krijgen... :(

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 28-01-2005, 21:37:25 »
Ik vind het zo erg!!!
Ik heb de hele week lopen roepen dattie eruit ging, zodat hij er maar NIET uit zou hoeven (ja, zo werk ik) en nu heb ik nog gelijk ook...

Roeland ik ga je zooooo missen! ;)
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline waterveenmos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 28-01-2005, 21:46:48 »
Overigens is het niet uitgesloten dat Roeland de Mol is/was. Iedereen kan immers ziek worden, ook de Mol. Ik ga ervan uit dat het productieteam dan niet opnieuw begint met een nieuwe Mol, maar één van de deelnemers even apart neemt en instueert om de Mol te worden. Al is dat wel een flink karwei, en kan dat natuurlijk in zo'n groep wel opvallen.

Wel jammer dat Roeland eruit ligt, ik vond 'm wel een goeie.

Offline Lokalex

  • Forumlid
Re: Roeland was de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 28-01-2005, 21:54:14 »
Ik sluit mij volledig aan bij de vorige post. Roeland was de mol. Werd ziek, kon echt niet verder en ze hebben Gijs gevraagd door te gaan als mol. Wel heel toevallig dat Sander bij hem op de kamer gaat slapen (zie mijn vorige post).

Offline Aragorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is niet de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 28-01-2005, 22:04:54 »
Idd Lorelei, dat was bij mij ook de eerste gedachte die op kwam. Wat doe je als productie team als de mol ziek wordt.....je tovert plotseling een oude kandidaat terug met wat instructies et voila  8)
Wel erg jammer dat Roeland er uit ligt, ik kon zijn droge humor en zijn relativerende uitingen wel erg waarderen :\'(
« Laatst bewerkt op: 28-01-2005, 22:11:55 door Aragorn »
In de ban van de Mol

Offline minie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is niet de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 28-01-2005, 22:16:44 »
ik denk ook dat roeland de mol was, ziek werd en toen zat t productieteam met een probleem. een nieuwe mol kiezen uit de kandidaten die nog in t spel zitten is te moeilijk, een mol moet voorbereid worden en dat kost tijd. het mag ook niet opvallen, het spel moet door. gijs was daarom de aangewezen persoon om het te worden, deed niet meer mee aan t spel en kon dus in 2 dagen ingewerkt worden.

ik vind het ook raar dat er geen test is gedaan aan t eind van deze aflevering. ook al gaat er niemand uit, dan wordt er normaal toch een test gedaan. maar er kon geen test worden gedaan over de afgelopen 2 dagen omdat er geen mol was!

ik denk dus dat roeland de mol ziek is geworden en dat gijs zijn vervanger is. waarschijnlijk zal gijs de komende afleveringen positief in beeld worden gebracht zodat we hem niet meer verdenken....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is niet de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 28-01-2005, 22:19:59 »
Ik blijf er bij dat noch Roeland noch Gijs de mol is...en waarom dat zou té voor de hand liggen enne Jim is en blijft de mol ;) en profiteert nu mooi van al die nepmollen...want ik heb het idee dat ze allemaal denken dat ze de mol zijn ::)

jammer dat roeland er uit ligt...maar ja zijn we daar wel zo zeker van?? :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline KikiJJ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Isabelle is de mol!
Re: Roeland is niet de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 28-01-2005, 22:44:21 »
Hmm, ik denk dat Roeland gewoonweer terugkomt nadat hij weer beter is :)
Just be yourself and let that be your guide

Offline Silverstorm

  • Forumlid
Re: Roeland is niet de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 28-01-2005, 22:56:52 »
Voor iedereen die denkt dat Roeland de mol was en Gijs hem vervangen heeft:

Citaat
Lastiger wordt het, als je opeens twee ex-mollen tegenover je ziet…..en twee succesvolle mollenvangers natuurlijk. Dan ben je wel even op je hoede.
Dat komt uit het mollendagboek van aflevering 1.

Citaat
En de nacht op het strand was hartstikke leuk.
Uit aflevering 2. Uit beiden blijkt duidelijk dat de mol erbij is geweest.

Maar uit het dagboek van aflevering 3 blijkt helemaal niet dat de mol erbij is geweest. Nergens een opmerking dat ie gesaboteerd had, nergens commentaar over de locatie ofzoiets. De mol kan er net zo goed niet geweest zijn.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is niet de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 28-01-2005, 22:58:55 »
nergens commentaar over de locatie ofzoiets. De mol kan er net zo goed niet geweest zijn.

Citaat
tijdens ons verblijf bij de Hollandse emigranten des te meer
Ma how, zeg!

Offline barbiezusje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mag ik Roeland in een doosje stoppen?
Re: Roeland is niet de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 28-01-2005, 23:00:34 »
Hmm, ik denk dat Roeland gewoonweer terugkomt nadat hij weer beter is :)
Nee, dat denk ik niet. Dan hadden ze namelijk niet zo specifiek gezegd dat het minstens een week zou duren voordat hij weer mee zou kunnen doen, en met die dubbele infectie enzo, blegh. Nee, ik vrees dat Roeland er gewoon echt helemaal uit ligt. Jammer maar helaas.... Nieuwe mol zoeken..
Een wijde blik verruimt het denken --> Loesje

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 28-01-2005, 23:15:17 »
Overigens is het niet uitgesloten dat Roeland de Mol is/was. Iedereen kan immers ziek worden, ook de Mol. Ik ga ervan uit dat het productieteam dan niet opnieuw begint met een nieuwe Mol, maar één van de deelnemers even apart neemt en instueert om de Mol te worden. Al is dat wel een flink karwei, en kan dat natuurlijk in zo'n groep wel opvallen.
Wat ik uit Juliens verhaal heb onthouden is dat ze aan iedere kandidaat vragen of hij/zij de Mol zou willen zijn... misschien is er inderdaad (mocht Roeland de Mol zijn geweest) aan één van deze kandidaten zijn gevraagd om het stokje over te nemen... Maar over die theorie zijn al boeken volgeschreven dus daar ga ik hier niet weer over beginnen... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Roeland is niet de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 28-01-2005, 23:21:28 »
Voor iedereen die denkt dat Roeland de mol was en Gijs hem vervangen heeft:
Uit aflevering 2. Uit beiden blijkt duidelijk dat de mol erbij is geweest.

Maar uit het dagboek van aflevering 3 blijkt helemaal niet dat de mol erbij is geweest. Nergens een opmerking dat ie gesaboteerd had, nergens commentaar over de locatie ofzoiets. De mol kan er net zo goed niet geweest zijn.

Het is idd zo opgebouwd dat je Gijs niet kunt uitsluiten. (Natuurlijk  ;) ) en @Twink: Daar was Gijs ook bij.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Roeland is niet de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 29-01-2005, 00:04:44 »
Volgende week komt Roeland gewoon weer terug :-X

Ik ga afhaken, seizoen 2003 was al zo nep met montage en verdraaiingen van verdenkingen....En het lijkt nu nog erger te worden  :-X
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos