Auteur Topic: Roeland is niet de mol!  (gelezen 84048 keer)

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 20-01-2005, 01:08:00 »
ik weet eigenlijk niet of het al ergens gemeld staat maar als de kandidaten filmpjes mogen bekijken zijn er een aantal die het filmpje van Roeland willen zien..maar voor zover ik me kan herinneren wordt dat geen enkele keer getoond aan ons, we horen/zien Gijs wel een paar keer en ook de anderen wel, maar Roeland wordt meerdere keren 'aangevraagd' maar dat is geloof ik de enige die wij helemaal niet zien

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 20-01-2005, 09:55:59 »
Bij het liegspel geeft Roeland ook tegenstrijdige info:

1) Hij zegt over Victoria dat hij het verdacht vond dat zij steeds nadacht 'over wat zij ook al weer had gezegd'. Hier maak ik uit op dat de antwoorden dus vooraf zijn opgegeven.

2) Later zegt hij dat hij alles gaat liegen omdat het toch niet valt te controleren. Dat is tegenstrijdig met de aanname bij 1.

3) Weer later blijkt dat de wél jury bepaalde lijstjes heeft (top 3 favoriete gerechten bij MM en helden bij Sander) waaruit ik weer zou opmaken dat de antwoorden wél bekend en dus controleerbaar zijn.

1 en 3 corresponderen dus wat Roeland bij 2 zegt lijkt een leugen te zijn.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #62 Gepost op: 20-01-2005, 11:08:43 »
Bij het liegspel geeft Roeland ook tegenstrijdige info:

1) Hij zegt over Victoria dat hij het verdacht vond dat zij steeds nadacht 'over wat zij ook al weer had gezegd'. Hier maak ik uit op dat de antwoorden dus vooraf zijn opgegeven.

2) Later zegt hij dat hij alles gaat liegen omdat het toch niet valt te controleren. Dat is tegenstrijdig met de aanname bij 1.

3) Weer later blijkt dat de wél jury bepaalde lijstjes heeft (top 3 favoriete gerechten bij MM en helden bij Sander) waaruit ik weer zou opmaken dat de antwoorden wél bekend en dus controleerbaar zijn.

1 en 3 corresponderen dus wat Roeland bij 2 zegt lijkt een leugen te zijn.
De antwoorden zijn inderdaad op voorhand gegeven, maar er is op dat moment geen kat die het ook effectief nakijkt. Hij kon dus gewoon alles bij elkaar liegen zoals in puntje 2 staat. En die top 3 die de jury had was enkel nummer 3 en 2. 1 was waarschijnlijk onbekend, anders zou het wel héél makkelijk zijn voor de jury om het te raden.

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #63 Gepost op: 20-01-2005, 13:25:59 »
Wel een beetje duf om het wél te noteren en vervolgens niet te checken. Vermoedelijk is de insteek of je kunt liegen of niet, en niet zozeer of je de waarheid spreekt of niet. Subtiel evrschil.  Ik schrap 'm van mijn lijstje. ::tandpastasmiley::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #64 Gepost op: 20-01-2005, 14:26:47 »
Het op voorhand laten noteren was waarschijnlijk om de jury wat keuzemogelijkheden te geven om vragen over te stellen.

Ik bedoel, als ze aan iemand zouden vragen 'Beschrijf de cursus waaraan je het meest plezier hebt beleefd.' en die heeft nooit een cursus gevolgd ofzo... wordt het al wat moeilijker.


En trouwens, Roeland is toch niet de Mol!  :D (maar moet wel tot het eind blijven)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #65 Gepost op: 20-01-2005, 21:09:43 »
ik vin roeland een erg grappige kandidaat.
Hij is ook een verdachte om de mol te zijn.
Maar daar ben ik nog nie cker van...

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #66 Gepost op: 21-01-2005, 14:47:10 »
Ik vond Roeland niet zo heel erg verdacht, niet verdachter als ik de meeste kandidaten vind dan  ;D
Maar toen ik vanmorgen naar de herhaling keek en ik zijn verhaal zag over de liegopdracht...
Het zou natuurlijk het vertrouwen van de kijker in dat hij níet de mol is winnen, als hij zou zeggen dat hij het zo-en-zo aan zou pakken. Hiermee bedoel ik: dat hij als enige de liegopdracht doorheeft en het op zijn manier het meeste geld zou kunnen verdienen. Staat het verst van saboteren af.

Maar het kan ook heel goed doordacht zijn. Hij ziet wat de kandidaten op dat moment kennelijk allemaal niet zien... omdat hij misschien wel de tijd heeft gehad er lang en goed over na te denken.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #67 Gepost op: 21-01-2005, 16:37:22 »
Maar waarom zou hij het vertrouwen van de kijker moeten hebben? Als hij de mol is, dan heeft hij niet ONS (sorry voor de caps) vertrouwen nodig maar juist dat van de andere kandidaten.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #68 Gepost op: 21-01-2005, 19:52:59 »
De kijkers moeten ook misleid worden natuurlijk. Maar hij is inderdaad niet De Mol. :)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #69 Gepost op: 21-01-2005, 19:56:09 »
Hij is een superleuke kandidaat, kende hem voor de mol eigenlijk niet zo, maar van mij mag hij er wel ff inblijven, al heb ik wel een slecht voorgevoel :-\\

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #70 Gepost op: 21-01-2005, 19:58:01 »
Ik deel dat voorgevoel.  :\'(
En dat andere gevoel dat ie superleuke kandidaat is ook. :)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #71 Gepost op: 21-01-2005, 21:56:16 »

Hij is er nog bij!!



(was echt bang dat ie moest gaan, vooral na het introfilmpje waarin zowat alle kandidaten voorkwamen in toekomstige afleveringen, behalve Roeland)
Ik weet al wie volgende week gaat ook.

Offline Parrot007

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #72 Gepost op: 21-01-2005, 22:51:48 »

Hij is er nog bij!!



Ik weet al wie volgende week gaat ook.

ik ook : Victoria

enne Roeland is de mol
Wij willen WIDM in 2004 !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #73 Gepost op: 21-01-2005, 22:52:56 »
robbie, had je ook op gijs gestemd deze week?  :)

en wie gaat er volgende week volgens jou?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #74 Gepost op: 21-01-2005, 23:18:26 »
Ik weet niet meer wat ik gestemd had, vergeet het altijd.  :-[

En volgende week inderdaad Victoria. Of Roeland, maar hou het maar op Victoria. :)

Offline Aragorn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #75 Gepost op: 21-01-2005, 23:46:58 »
Ik vond dat Roeland wel erg graag meer tonnen wilde openen :-\\
In de ban van de Mol

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #76 Gepost op: 22-01-2005, 11:27:02 »
Is Roeland zo onverdacht dat dit topic onderaan hangt?

Dat lijkt me juist verdacht, dat iemand vrijwel niet verdacht wordt  ;)

Van Roeland hebben we trouwens als enige niet gezien van wie hij tassen meenam.
Ma how, zeg!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #77 Gepost op: 22-01-2005, 12:22:34 »
Ik vind Roeland heel verdacht. Yvon en Lottie lijken erg zeker van hun zaak en die zitten op Roeland.  ::jaja:: Ik heb hem ook molstreken zien uithalen, maar die werden ook door de regie nog eens extra belicht (wat hem weer onverdacht maakt). Hij staat nu in mijn top4  ::jaja::

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #78 Gepost op: 22-01-2005, 12:34:58 »
de aanwijzingen leiden wel steeds naar Roeland.. ::)
Maar kan iemand me iets vertellen over de volgorde van de foto's van de kandidaten op www.wieisdemol.nl...
Het is wel heel opvallend dat de laatste foto van Gijs is en hij er als eerste uit gaat.
Roelands foto is als tweede, het zou wel heel logisch zijn als hij de mol is.. :)...

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roeland is (niet) de mol!
« Reactie #79 Gepost op: 22-01-2005, 17:11:20 »
Eers dacht ik dat hij niet de mol was, hij had in de 1e aflevering 2e gelogen waardoog hij geld won, maar ik vond dat hij in aflevering 2 wel wat mollen streken deed.... Hij ging samen met Sander kruipen terwijl hij wist dat Sander het wel eng vond enz.. hij wilde veel gel uitgeven bij die tonnen enz...
Verder vind ik hemm qua uiterlijk op een mol lijken  ::rofl:: hahah ik weet ook niet precies waarom, maar het zou een mol kunnen zijn (al blijf ik bij Yvon Jaspers)