Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 127522 keer)

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #40 Gepost op: 15-01-2005, 20:13:02 »
Inderdaad. Nadat ik ook voor het eerste de aflevering gezien had stond het me ook bij dat Yvon heel goed had gelogen, maar het blijkt gewoon dat ze én niet gepot heeft én geen geld won. De montage mensen proberen haar niet echt verdacht te maken volgens mij...

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #41 Gepost op: 15-01-2005, 20:19:36 »
Toen Yvon moest gaan liegen, draaiden ze muziek van de soundtrack van Requiem for a Dream, door Clint Mansell & Cronos Quartet.
De muziek vond ik bij haar opvallend anders dan bij de andere kandidaten. Maar dat kan ook komen omdat ik het herkende.

Offline Whacko

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #42 Gepost op: 15-01-2005, 22:20:17 »
Dit viel mij op aan Yvon:

Jim: "Je bent eigenlijk bang voor kwetsbaarheid"
MArc-Marie: "Ja ik zei het zelf al he Jim? Ik ben eigenlijk bang... voor kwetsbaarheid"
Yvon: "En dat komt er op de eerste dag al uit"

Niemand wist dat het spel die dag al zou beginnen, dus OF ze verspreekt zich hier, en is de mol... OF ze is niet de mol en beschouwt de "ontmoeting" als de eerste dag van het mol-avontuur ;)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #43 Gepost op: 15-01-2005, 22:32:07 »
Ik denk dat Yvon de mol is, ik weet niet precies waarom, maar ik ben eens een beetje aan het afstrepen geweest enz... en ik denk dat ze een goede mol kan zijn!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 16-01-2005, 09:45:03 »
Best een opluchting dat ik na aflevering 1 weet wie de mol is. Dan  kan ik de rest van de serie veel relexter bekijken.

- Yvon verspeeld geld;
- Yvon wint geen geld;
- yvon kiest haar maatjes en iemand zonder mensenkennis als juryleden;
- De pot is traditioneel in handen van de mol.
- De executie die 34% aangeeft bij Yvon zou er als hint op kunnen duiden dat 345 van de vragen over haar goed beantwoord waren.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #45 Gepost op: 16-01-2005, 11:28:48 »
Dit viel mij op aan Yvon:

Jim: "Je bent eigenlijk bang voor kwetsbaarheid"
MArc-Marie: "Ja ik zei het zelf al he Jim? Ik ben eigenlijk bang... voor kwetsbaarheid"
Yvon: "En dat komt er op de eerste dag al uit"

Niemand wist dat het spel die dag al zou beginnen, dus OF ze verspreekt zich hier, en is de mol... OF ze is niet de mol en beschouwt de "ontmoeting" als de eerste dag van het mol-avontuur ;)

want ook al waren ze voor de eerste keer met z'n allen bij elkaar, niemand had door dat het al begonnen was.  ??? Wat bedoel je nu precies hiermee?  ???

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #46 Gepost op: 16-01-2005, 11:59:52 »
Ik zou het een heel normale opmerking vinden...ze kwamen toch voor het eerst, als widm-groep bij elkaar, in aanloop naar de serie toe...nou dan zou ik ook zeggen:"goh en dat op de eerste dag!"

kortom ik zoek dus helemaal niks achter de woorden van Yvon...'t is gewoon een lekkere flapuit en heel spontaan ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #47 Gepost op: 16-01-2005, 12:00:50 »
Had Angela daarvoor niet al gezegd "Het spel is begonnen" ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2005, 12:02:05 »
Had Angela daarvoor niet al gezegd "Het spel is begonnen" ?

ik zal dat nog eens nakijken higwaykind :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #49 Gepost op: 16-01-2005, 12:09:06 »
Toch denk ik dat Yvon de mol is  ::jaja:: :P .... Zal bij de volgende afleveringen haar eens in de gaten houden :P

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #50 Gepost op: 16-01-2005, 12:23:28 »
Had Angela daarvoor niet al gezegd "Het spel is begonnen" ?

Angela heeft alleen in haar inleiding gezegd dat het spel is begonnen...maar in de aflevering is ze er nog niet bij wanneer dit ter sprake komt, de kandidaten zijn dan nog gezellig onder elkaar...tenminste Angela is dan nog niet in beeld geweest.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #51 Gepost op: 16-01-2005, 12:40:11 »
Volgens mij heeft Yvon op allebei de vragen de waarheid gezegd.
Toen ze clownerie zei dacht ik meteen 'dat is waar, dat heb ik ooit ergens gelezen' en precies hetzelfde dacht ik toen ze de tweede vraag beantwoordde  ???
Ik heb echt geen idee meer waar ik dat allebei gelezen/gehoord heb, maar ik ben er toch vrij zeker van...
Ze is in elk geval gestegen op mijn mol-lijstje  ;)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 16-01-2005, 13:29:38 »
Ik zou het een heel normale opmerking vinden...ze kwamen toch voor het eerst, als widm-groep bij elkaar, in aanloop naar de serie toe...nou dan zou ik ook zeggen:"goh en dat op de eerste dag!"
Ben ik het helemaal mee eens!

Citaat
kortom ik zoek dus helemaal niks achter de woorden van Yvon...'t is gewoon een lekkere flapuit en heel spontaan ;D
::bravo::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 16-01-2005, 14:26:16 »
Ik weet niet precies hoe of wat, maar ik heb dat filpje waarbij ze een cursus clownerie doet wel eens gezien hoor...!!!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 16-01-2005, 14:37:53 »
Yvon was als 2e. Dus zoveel tijd had ze niet.  ;D
En 2 best wel 'ge-eikte' verhaaltjes. Ze is het.  ::jaja::

Ze weet toch niet wat de vraag precies gaat worden? Voor het zelfde hadden ze gevraagd wat haar favoriete vakantieland is... en als ze de mol zou zijn, had ze als eerste ook geweten wat de vraag zou zijn...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #55 Gepost op: 16-01-2005, 17:42:09 »
Iedere kandidaat koos in zijn of haar jury 1 oud-mol. Yvon koos er 2.

Voorts was de bijdrage in het spel van Yvon erg mollig: geld verspelen en niets winnen.

Door de montagekeuze (Yvon in de luwte) wordt dit idee wel gesterkt.
Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #56 Gepost op: 16-01-2005, 18:03:11 »
Ze weet toch niet wat de vraag precies gaat worden?
Een mol weet natuurlijk meer dan de andere kandidaten.  ;)
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Milano92

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #57 Gepost op: 16-01-2005, 18:16:06 »
valt het jullie niet op dat Yvon heel erg cool blijft en zo'n blik trekt alsof ze al weet dat ze er niet uit zou gaan, ik ga voor Yvon of Jim

Offline pat patat

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #58 Gepost op: 16-01-2005, 18:33:47 »
Ik volg Milano92 als hij gaat voor Jim of Ivon en wel om deze reden.  Als mol zijnde wil je niet geconfronteerd worden met een vroegere winnaar. Zij hebben bij wijze van spreken al eens de mol ontmaskerd.  De huidige mol blijft dus wijselijk uit hun buurt. Bij de leugentest in het kasteel zijn er maar 2 kandidaten die geen winnaar in hun jury hadden.  Jim en Yvon dus.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #59 Gepost op: 16-01-2005, 19:32:06 »
Ik volg Milano92 als hij gaat voor Jim of Ivon en wel om deze reden.  Als mol zijnde wil je niet geconfronteerd worden met een vroegere winnaar. Zij hebben bij wijze van spreken al eens de mol ontmaskerd.  De huidige mol blijft dus wijselijk uit hun buurt. Bij de leugentest in het kasteel zijn er maar 2 kandidaten die geen winnaar in hun jury hadden.  Jim en Yvon dus.

Daar zit natuurlijk wat in! Voor mij is en blijft tot nu toe Yvon de mol :P