Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 56100 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #200 Gepost op: 3-03-2005, 17:57:23 »
wel even realistisch blijven he :)

dat feliciteren nam HOOGUIT 5 minuten in beslag, dat is echt belachelijk weinig. als dat een mollenstreek moet zijn...  ::ohno::


Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #201 Gepost op: 4-03-2005, 00:14:30 »
wel even realistisch blijven he :)

dat feliciteren nam HOOGUIT 5 minuten in beslag, dat is echt belachelijk weinig. als dat een mollenstreek moet zijn...  ::ohno::



Yvon was gewoon een beetje melig denk ik, ik kan er ook niet echt iets achter zoeken.
Daarbij vraagt ze telkens advies aan Isabelle (zal ik daar een foto van nemen?) en de verdwenen werkmannen, die steiger was er toch nog dus mooi herkenningspunt al dan geen werkmannen, een steiger onderscheidt zich makkelijk van een tempel qua aanwijzing.


Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 7
« Reactie #202 Gepost op: 4-03-2005, 01:08:14 »
En dan nog vertrouw ik MM niet met dat hele fietsgedoe, hij hoort het woordje bamboe...En half Bali hangt van bamboe aan elkaar. Hij heeft dus door dat hij daarmee kan saboteren. Hij gaat geïriteerd doen aan de telefoon en geeft de foon aan Lottie, die er al goed doorheen zit..Zo van ik ben niet de mol dus ik wil die foon niet...De opdracht was toch al mislukt..

Het stukje met de Vogelverschrikker.. staat aan de linkerkant 1 vogelverschrikker en recht voor je een beeldenpark.. Daar ging het al mis, ze fietste langs drie vogelverschrikkers en er was geen beeldenpark recht voor ze..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 7
« Reactie #203 Gepost op: 4-03-2005, 03:36:29 »
Yvon had het over twee zwarte foto´s, die ze in het stapeltje hadden moeten laten zitten.

Polaroid zegt hierover±
`A completely black picture indicates that the negative was not exposed to light at all.´

Heeft één van beiden misschien de lens afgedekt?  ;)

Idd zelfde gedachte, lijkt opzet ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Aflevering 7
« Reactie #204 Gepost op: 4-03-2005, 08:56:05 »
Dat zou echt een leuke streek zijn ::trots::
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Online Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #205 Gepost op: 4-03-2005, 09:58:34 »
Ik ben op m'n werk, de video staat scherp, over 3 minuten begint de herhaling!! ::ok::

(vorige week had broertje de videorecorder uitgezet!! :-[ )
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #206 Gepost op: 4-03-2005, 11:55:28 »
wel even realistisch blijven he :)

dat feliciteren nam HOOGUIT 5 minuten in beslag, dat is echt belachelijk weinig. als dat een mollenstreek moet zijn...  ::ohno::


Inderdaad, mollenstreek, want volgens mij waren ze niet te veel te laat, anders wisten Isabelle en Yvon (voornamelijk Isabelle dan) wel dat de opdracht mislukt was.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #207 Gepost op: 4-03-2005, 11:57:28 »
Dat jezus verhaal?

Dat was over Petrus. Daarbij kraaide de haan drie keer, blahblah. Denk niet dat we daar iets mee kunnen.

Ben blij dat ik nog even een keer dit topic na lees, maar ook ik kreeg dit idee heel erg over dat driemaal kraaien van de haan, zou daar toch iets mee bedoeld worden?  ::jaja::

(vindt het eigenlijk een beetje irritant als het niks zou zijn, irritant dus dat gekraai van die haan tussen de gesprekken door)  :( 

Wat me tevens is opgevallen bij de executie, de volgorde hoe ze zitten:
Lottie, Isabelle, Sander, Marc-Marie, Yvon

De volgorde van executie:
Lottie (groen), Marc-Marie (groen), Isabelle (groen), Sander (rood) en Yvon (groen, zou de laatste geweest zijn).

Alleen MM wijkt af de rest is eigenlijk op volgorde van zitten.

   
« Laatst bewerkt op: 4-03-2005, 12:08:52 door muldvarp »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 7
« Reactie #208 Gepost op: 4-03-2005, 12:08:58 »
Zou het niet zo kunnen zijn dat Yvon altijd als laatste is? Iig aflevering 1 en de laatste 2 afleveringen!

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #209 Gepost op: 4-03-2005, 12:17:21 »
Wat me tevens is opgevallen bij de executie, de volgorde hoe ze zitten:
Lottie, Isabelle, Sander, Marc-Marie, Yvon

De volgorde van executie:
Lottie (groen), Marc-Marie (groen), Isabelle (groen), Sander (rood) en Yvon (groen, zou de laatste geweest zijn).

Alleen MM wijkt af de rest is eigenlijk op volgorde van zitten.
 

Ik zou wat betreft alfabetische volgorde van voornamen zeggen Isabelle... Hoe kom jij op MM?

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #210 Gepost op: 4-03-2005, 12:26:03 »
Ik zou wat betreft alfabetische volgorde van voornamen zeggen Isabelle... Hoe kom jij op MM?

Ze zaten dus echt niet op alfabetische volgorde: I(2), L(1), M(4), S(3), Y(5). Dan zat er dus maar 1 op volgorde van naam en dat is Yvon.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #211 Gepost op: 4-03-2005, 19:14:41 »
Goeie, wat zijn er vandaag ineens weer veel (vind ze een beetje nuteloos) topics bijgekomen. Kun je de echte bijna niet meer vinden joh... Han13 is vast druk bezig geweest.

Maar wat ik me afvroeg. (Weet niet waar ik het anders moet zetten)
Volgens m'n vader is er ook weer schaatsen (hartsikke saai natuurlijk). Maar ze gaan hiervoor toch niet ineens het programma verschuiven. Ik bedoel, dit is wel eens vaker gebeurd bij andere programma's. Ik denk het niet, maar zal het wel zeker willen weten.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #212 Gepost op: 4-03-2005, 19:40:45 »

Maar wat ik me afvroeg. (Weet niet waar ik het anders moet zetten)
Volgens m'n vader is er ook weer schaatsen (hartsikke saai natuurlijk). Maar ze gaan hiervoor toch niet ineens het programma verschuiven. Ik bedoel, dit is wel eens vaker gebeurd bij andere programma's. Ik denk het niet, maar zal het wel zeker willen weten.

schaatsen is alleen 's middags (gister en vandaag dan) en is allang afgelopen, WIDM dus gewoon op het normale tijdstip :D