Auteur Topic: Volgende week in Wie is .. de Mol?  (gelezen 56532 keer)

Offline pika

  • Forumlid
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #60 Gepost op: 27-01-2005, 11:21:41 »
Wie van de drie kan je makkelijk spelen down under, die nederlanders wonen daar waarschijnlijk al jaren en jaren. Voor ons zijn het bekende Nederlanders maar voor hen zijn ze net zo bekend als vele bekende Australiers voor ons. Ik ken geen bekende australische cabaratiers en/of presentatoren.
Talpa ..................who are you

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #61 Gepost op: 27-01-2005, 11:36:53 »
Zoiets in die strekking had ik ook al ergens gespost (weet alleen niet meer waar  :-[  :-X) Het kwam er op neer dat je het idd makkelijk in Ausie kunt spelen aangezien die mensen er toch al 100 jaar wonen (overdreven natuurlijk) en onze BN-ers niet kennen.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #62 Gepost op: 27-01-2005, 14:46:02 »
Ja, ik denk dat jij last hebt van achtervolginswaanzin  ;) Als je goed kijkt zie je dat het Roeland niet is. Het haar is anders het baardje is anders en Roeland heeft sowieso al een andere neus. Sorry  ::zwaai::

Sorry, ik heb dus niet alleen last van achtervolgingswaanzin maar ik praat dus ook nog eens wartaal ;D. Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen; deze messenger lijkt enigzins op Roeland, zou dat niet een tip/ hint kunnen zijn richting Roeland De Mol?

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #63 Gepost op: 27-01-2005, 20:54:52 »
Gezien in het derde promotiefilmpje: Victoria (lachend) en Lottie ("Wie zeiden dat het gezellig was?") wandelen een cafe binnen terwijl Jim als portier buiten de deur staat te wachten, Marc-Marie is al binnen; Roeland ("wantrouwen alles!"), Isabelle en Yvonne in het cafe; Victoria loopt langs Yvon ("Ja!"); Lottie close-up in het cafe: "Ik hou dat niet drie weken vol, zo!"; Wie-van-de-driespel: Marc-Marie naast Sander ("Mijn naam is Marc-Marie Huijbregts") en Jim; Jim in een biecht: "En ik zei: Mijn naam is Marc-Marie Huijbregts"; witte auto op rails, toeterend; Yvon en Sander in de auto; Sander in een biecht: "Dan heb je of nergens meer zin in, of je loopt de boel ontzettend te flessen"; vuur in een oude locomotief; beeld bovenkant locomotief die fluit; Marc-Marie hangt links uit de rijdende locomotief ("Hangen, links!"); Lottie ("Nee!") en Marc-Marie ("Twee keer toch?") in de locomotief; rijdende trein met Marc-Marie en Lottie hangend rechts uit de locomotief en iemand hangend uit de enige wagon (met een stok?).

Veel beelden die we niet eerder zagen. Waarschijnlijk moeten de kandidaten in de tweede opdracht zakken verzamelen die langs de rails hangen. Jim en Sander kwamen opvallend in beeld tijdens biechts. Marc-Marie (7 keer) kwam veruit het vaakst in beeld (de nummer twee haalde 4). Isabelle (1), Roeland (1) en Yvonne (1) het minst.

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #64 Gepost op: 27-01-2005, 21:36:18 »
... en iemand hangend uit de enige wagon (met een stok?).
Waarschijnlijk Victoria, opmakend uit volgende week stukje van aflevering 2...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #65 Gepost op: 28-01-2005, 23:32:21 »
Yvonne met haar bord voor haar uit de intro toch niet in aflevering 3, maar een stukje uit aflevering 4. Verder het rijden van een vrachtwagen, die blijkbaar niet te snel mag...

Volgens mij hoor ik Marc-Marie "Je moet een koffer hebben om hem in verwarring te brengen" zeggen... wat dat ook mag betekenen! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #66 Gepost op: 29-01-2005, 00:18:31 »
Het lijkt op een onderhandelingsopdracht. Ze moeten de koffer ruilen met twee andere kandidaten om geld te verdienen, maar in die koffer zitten 2 vrijstellingen die die andere kandidaten dan kunnen bemachtigen.

Lijkt het op...

Maar verder wil i kwel even de makers complimenteren met hun originele opdrachten!! Zijn nog nergens anders geweest!  ::ok::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #67 Gepost op: 29-01-2005, 00:22:34 »
Maar verder wil i kwel even de makers complimenteren met hun originele opdrachten!! Zijn nog nergens anders geweest!  ::ok::
En dat valt absoluut niet mee! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #68 Gepost op: 30-01-2005, 08:38:16 »
Bij deze de trailer voor aflevering 4

Ga maar los.. wat gaat er allemaal gebeuren? :D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Reninho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #69 Gepost op: 30-01-2005, 10:09:39 »
whahahha die marc-marie toch!!!!

Maar goed, ze moeten schijnbaar een opdracht doen met een vrachtwagen dus zoiets als een bepaalde lading (rustig) verplaatsen. Dit doen Jim en Sander. Daarnaast zien we Jim en Marc-Marie met het bord die wie bij yvonne zien in de intro (met naam enzo). Daarna zien we de groep (mn Sander) rennen naar wie weet waar en de groep discussieert een beetje over een opdracht en dan begint mm te zwaaien en roept hij heel verlicht: "ik heb een idee!"

Owja we horen tussendoor Gijs nog lekker veel schelden (go Gijs!!!)

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #70 Gepost op: 30-01-2005, 17:02:22 »
Ik zie ook iemand in een konijnenpak ofzo rennen ???
Toch bedankt!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #71 Gepost op: 30-01-2005, 17:07:37 »
Ja, een roze nog wel ;D

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #72 Gepost op: 30-01-2005, 17:11:22 »
Marc-Marie heeft een idee!!!!!!!!!1  ;D
No Milk today???

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #73 Gepost op: 30-01-2005, 17:35:18 »
bij die bordenopdracht krijg ik een beetje een associatie met een gevangenis. Ook hoe M-M dan kijkt ziet er behoorlijk gedetineerd uit. Misschien een opdracht wie is de gevangene? ::rofl::

Offline lollygirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #74 Gepost op: 30-01-2005, 20:36:18 »
 ;D idd MM heeft een ideee en Gijs snapt het allemaal nie meer  verdorie::rofl::
Keep Watching

Offline Mister Kripple

  • Forumlid
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #75 Gepost op: 30-01-2005, 21:17:30 »
pfffff....heb de trailer voor volgende week nu voor de 64e keer bekeken maar om nou te zeggen van...er gebeurt iets heeel verdachts? nee. Vraag me alleen wel af wie die man/vrouw in dat apenpak...euh....konijnenpak is. Moet er wel mee te maken hebben want welke idioot gaat nu in zo'n pak rondlopen??

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #76 Gepost op: 1-02-2005, 12:28:11 »
Het lijkt wel alsof de volgende aflevering een 'vang het roze  beest' opdracht heeft ;)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Jet

  • Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #77 Gepost op: 2-02-2005, 11:04:36 »
Ik zie ook iemand in een konijnenpak ofzo rennen ???
Ja, een roze nog wel ;D
[offtopic]it ain't me!  ;) :P [/offtopic]
When God created man, she was only joking!

Offline KikiJJ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Isabelle is de mol!
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #78 Gepost op: 2-02-2005, 11:21:40 »
Ik zie op de zijkant van de truck waar Jim in zit ''Bulli's'' staan. En op de voorkant staat ''road train''(naar mi) Kunnen we daar niks mee?:)

''Spreek nou iets af verdorie'' heerlijk gewoon hehe :D

Zegt MM nou..''je moet toch een poging hebben om hem vrij te brengen''???
Zal vast wel met die gevangene foto's te maken hebben.
Just be yourself and let that be your guide

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Volgende week in Wie is .. de Mol?
« Reactie #79 Gepost op: 2-02-2005, 15:52:46 »
Roeland zit in dat roze konijnenpak en alz ze hem vinden dan mag hij weer terug in het spel ;)
Niets is wat het lijkt!!!!