Auteur Topic: Reactie op groen scherm  (gelezen 2852 keer)

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Reactie op groen scherm
« Gepost op: 17-01-2005, 14:27:12 »
Wat ik me altijd afvraag is hoe de mol reageert op een groen scherm, zodat het geloofwaardig overkomt. De mol weet al dat hij/zij een groen scherm krijgt, dus de verrassing is er van af. Toch moet hij/zij blij lijken om door te zijn.

Aan de andere kant geldt dit voor de kandidaten. Als ze te blij zijn, of te oprecht verrast om door te gaan, dan vallen ze door de mand als zijnde niet de mol.

Nu vroeg ik me af of jullie iets opgevallen was bij de executie van afgelopen vrijdag. Volgens mij reageerde Jim het meest enthousiast. Bij sommige zie je alleen in de ogen/lichaamshouding van 'phew, ik ben door' maar laten het verder niet merken. En was de reactie van Yvon (iets in de trend van "dit was gemeen van jullie") op het eind gemeend?

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2005, 14:31:59 »
Jaaa!
Hier wilde ik ook een topic over openen!

Ik vond de reactie van Jim iig echt heel oprecht lijken!
Overigens vond ik dit ook wel van Lottie.
Victoria probeerde 'koel' te houden, maar volgens mij was ze één en al zenuwen.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #2 Gepost op: 17-01-2005, 14:36:40 »
Mij viel meteen bij het live kijken van de aflevering, de reactie van Isabelle op. Ze was als ik me niet vergis als eerste aan de beurt en ik vond haar vrij apart reageren heel eerlijk gezegd. Een beetje gemaakt verrast kwam het op mij over.
Geniet nooit met mate...

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #3 Gepost op: 17-01-2005, 14:40:48 »
Ik heb eigenlijk afgeleerd om conclusies te verbinden aan de reactie van de kandidaten op een groen scherm. Ik weet nog dat George oprecht zat te trillen en te zweten tijdens de executie en op basis daarvan had ik hem al drie keer afgeschreven als mol. Ik vond ook dat hij dat heel knap speelde, hij leek echt doodnerveus. En je kan idd ook de tactiek handhaven door vrij cool te reageren waardoor het lijkt alsof je het scherm al verwachte.. Kortom, zeker in dit veld met acteurs/actrices en mensen die zich erg bewust zijn van de camera's ga ik niemand afschrijven op basis van hun reactie op een groen scherm :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #4 Gepost op: 17-01-2005, 14:44:40 »
Mij viel meteen bij het live kijken van de aflevering, de reactie van Isabelle op. Ze was als ik me niet vergis als eerste aan de beurt en ik vond haar vrij apart reageren heel eerlijk gezegd. Een beetje gemaakt verrast kwam het op mij over.

Ik vond het eerlijk gezegd nogal fake. Daarom heb ik Isabelle nu ook zo hoog staan, ik had echt het idee dat ik naar een slechte acteerprestatie zat te kijken.

Maar ik laat me er nooit meer mee om de tuin leiden heb ik me voor genomen, met George destijds.

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #5 Gepost op: 17-01-2005, 16:13:50 »
Wat me opviel waren de drie zonnebrillen. Als ik mijn gemoedstoestand een beetje zou willen verbergen dan zou ik een hele grote zonnebril opzetten. Yvonne had de grootste en bovendien ook nog een enorme pet. Of haar reactie oprecht is of niet is bijna niet te peilen. Hiermee beweer ik overigens niet dat zij de mol is, misschien juist het tegenovergestelde. Misschien wil ze de verdenking op zich laden?
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #6 Gepost op: 17-01-2005, 16:22:25 »
Aan de reactie merk je niks!!! Ze kunnen allemaal acteren.
Mollenvanger#1

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #7 Gepost op: 17-01-2005, 16:26:47 »
Da's niet waar! Isabelle kan bijv. helemaal niet acteren. Daar heb ik in aflevering 1 al diverse voorbeelden van gezien. Ze probeert het wel, maar het lukt niet! Ook Gijs, Yvon en Sander zijn van huis geen acteurs!
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #8 Gepost op: 17-01-2005, 16:28:00 »
Yvon acteert wel. Ze heeft in Rozengeur en Wodka Lime gespeeld.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #9 Gepost op: 17-01-2005, 16:29:06 »
Ik bedoel 'zijn van huis uit geen acteurs' ! Sorry!
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline madelief

  • Forumlid
Re: Reactie op groen scherm
« Reactie #10 Gepost op: 17-01-2005, 16:51:49 »
Yvon heeft wel degelijk een theateropleiding gedaan.
wat was er eerder, het ei of de betonmortelwagen?