Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 105389 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Aflevering 4
« Gepost op: 4-02-2005, 14:00:28 »
Goed op tijd...
Maar begin almaar vast met de commentaren betreffende aflevering 4.
Ik kan al niet meer wachten tot 20:25u en ga alvast eerst de vorige afleveringen 1-3 eerst nog eens goed bekijken.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2005, 14:04:24 »
Ik ben echt benieuwd en ik heb er ook ontzettend veel zin in :)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2005, 14:09:52 »
Mijn videootje staat ook al geprogrammeerd!
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #3 Gepost op: 4-02-2005, 14:15:10 »
Zou Gijs er nu weer uitgaan...?  ???

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #4 Gepost op: 4-02-2005, 14:27:06 »
Nog maar zes uurtjes te gaan  ::tandpastasmiley::

Ik ben erg benieuwd wie er nu eigenlijk in dat roze konijnenpak (?) zit verstopt .... en vraag me af of die man met dat balkje voor zijn ogen (in afl. 3) ook weer van de partij is, of dat ie in een latere aflevering nog terugkomt.
Verder hoop ik dat er deze aflevering twee mensen afvallen, dat schept wat meer helderheid..hopelijk  :D

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #5 Gepost op: 4-02-2005, 14:32:23 »
Ik zet dit topic nog effe op slot mensen, want anders staan hier vanavond al 40 berichten in zonder inhoud over de echte aflevering. 't is beter om dit topic te gebruiken om echt over de 4de aflevering te discussieren, zodat bezoekers niet eerst 40 berichtjes met 'ik heb er zin' hoeven door te spitten voordat ze echt bij de serieuze discussies belanden.  :)

Voorspellingen over wat gaat gebeuren vanavond kan in dit topic: Volgende week in Wie is...de mol?

Ik gooi 't topic net voor de aflevering vanavond weer open.  :)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #6 Gepost op: 4-02-2005, 21:16:47 »
Ik heb weer ouderwets genoten, heeeeeerlijk!! ::ok::
Opdracht 2 was weer heerlijk ouderwets WIDM, echt super die chaotische bende!! ;D

Na 4 super-afleveringen zit ik nog steeds op Lottie!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #7 Gepost op: 4-02-2005, 21:18:04 »
Nu word het wel heel raar om iemand nog te verdenken :)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 4
« Reactie #8 Gepost op: 4-02-2005, 21:19:07 »
Erg genoten weer ::jaja::

Maar wederom een enorm verwarrende chaotische aflevering idd.. Dat wordt weer een aantal maal bekijken om te zien of ik door het labyrinth van verdenkingen heenkom ;D

Nothing is straightforward with this mole, that much is clear ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline DaMart

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #9 Gepost op: 4-02-2005, 21:19:54 »
Ik denk dat ik nu toch afstap van ISabelle als Mol, en voorlopig Jim verdenk, met name omdat:

1. Hij het goedkoopste koffertje bij die vent neer zette.
2. Later zei dat hij als eerste het goedkoopste koffertje had neergezet, en Isabelle dat met het duurdere had verwisseld.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #10 Gepost op: 4-02-2005, 21:22:12 »
Sander was echt heel verdacht bezig... Yvonne kwam eindelijk een beetje in het beeld, ging ze er meteen uit, haha. Gelukkig wel, ik had haar als liefste eruit gezien. Marc-Marie wordt minder verdacht dan ervoor, denk ik, maar toch denk ik nog steeds dat hij de Mol is. Lottie deed het trouwens wel goed, die truck besturen, MM ook!
Leuke aflevering wel... ik vraag me nu af, is bij elke aflevering zo dat de afvaller bepaald word door die test? (uh ja, ik ben een Newbie, kijk pas sinds dit seizoen :P)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #11 Gepost op: 4-02-2005, 21:23:23 »
Het blijft wel vaag zeg. Yvonne eruit; toevallig dat zij eruit gaat, terwijl ze ook juist het minst in beeld is en het minst interessant is voor de kijker?

Die blik van Victoria sprak ook wel boekdelen trouwens. Bijna verdacht gewoon.

Wie ik verdacht vond vandaag:
-Jim omdat hij bovenaan de lijst kwam te staan op eigen verzoek, en omdat hij dus mocht assisteren terwijl Lottie reed. Hij kon zo - stel dat hij de mol was - met zijn kennis van dit parcours en deze opdracht Lottie er zo goed doorheen lootsen dat Marc-Marie en Sander maar weinig kans maakten om het sneller te doen. Bovendien verwisselde hij de koffer van Isabelle voor die van 500 euro.
-Sander omdat hij niets deed en omdat hij helemaal begint door te draaien.
-Marc-Marie omdat hij zo snel reed (maar verder was hij niet bepaald verdacht vandaag).
-Isabelle omdat ze wel heel vaag bezig is.
-Gijs, omdat ie verdeling zaait.
-Lottie, omdat ze zo goed stuurde.

Ik zit nog steeds bij Sander en Jim.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #12 Gepost op: 4-02-2005, 21:24:07 »
Geweldige aflevering weer! Inclusief erg mooie opdrachten!  ::jaja:: ::ok::

Ben wel 'n beetje kwijt wie de mol is.  ;D Sander was ineens niet zo heel verdacht en Jim kwam als heel verdacht naar voren. Zo verdacht dat ik 'm serieus ga verdenken, maar omdat 't er toch ook weer heel dik bovenop lag, ga ik twijfelen of 't niet té voor de hand ligt.  :-\\  Wat is die mollenjacht toch moeilijk dit jaar.  ;)

Is echt weer 'n aflevering die ik nog 3 keer moet zien voordat ik er echt veel zinnigs over kan zeggen!  :)

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #13 Gepost op: 4-02-2005, 21:24:57 »
Sander is nog steeds mijn mol ::jaja::

Re: Aflevering 4
« Reactie #14 Gepost op: 4-02-2005, 21:26:07 »
Heeft iemand gezien hoe opdracht 1 in elkaar zat?
Lottie en Jim deden er meer dan 5 minuten over en maakten 4 fouten, vervolgens moesten Sander en MM het sneller én met minder fouten doen. Ze deden er 3 minuten over met 2 fouten (erg goed dus), maar haalden de opdracht niet.

Kan iemand dit uitleggen??????

Offline daakhaos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #15 Gepost op: 4-02-2005, 21:26:09 »
Tsja, met die kofferopdracht was het weer zo'n chaos, daar kan ik nog even niks mee. Maar met dat truckrijden:
- een beetje Mol heeft dit natuurlijk geoefend. Dus zou je zeggen, MM of Lottie, sowieso de twee meest verdachte personen imho.

Maar dan natuurlijk altijd weer die verdomde nuance...  >:D  hoe zorgt de mol er dan voor om achter het stuur terecht te komen?

1. Jim --> bijrijder
2. Lottie --> bestuurder

was het daarna ook
3. Sander --> bijrijder
4. MM --> bestuurder?

ik weet het effe niet meer...

Offline Gerrit K

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #16 Gepost op: 4-02-2005, 21:29:02 »
Ik denk dat het Lottie niet is. Waarom zette ze de auto anders een paar keer stil, terwijl ze wist dat de volgende nog sneller moest. Zoals ik het begreep, moest groep 2 en sneller rijden en minder pionnen meenemen. Als je mol en chauffeur in groep 1 bent (Lottie dus) had ze gerust alle pionnen mee kunnen nemen en vol gas kunnen rijden, bij wijze van spreken.

Offline Sin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: Aflevering 4
« Reactie #17 Gepost op: 4-02-2005, 21:31:12 »
mij viel op dat onder de Truck-opdracht plotseling de muziek van "van Helsing" werd afgespeeld. Misschien heeft het er niets mee te maken maar 't viel me wel op. Voor de rest denk ik nog steeds dat Lottie de mol is.

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #18 Gepost op: 4-02-2005, 21:31:37 »
Ik denk dat het Lottie niet is. Waarom zette ze de auto anders een paar keer stil, terwijl ze wist dat de volgende nog sneller moest. Zoals ik het begreep, moest groep 2 en sneller rijden en minder pionnen meenemen. Als je mol en chauffeur in groep 1 bent (Lottie dus) had ze gerust alle pionnen mee kunnen nemen en vol gas kunnen rijden, bij wijze van spreken.
Ze kan ook geprobeerd hebben om geen één pion om te rijden, zodat de volgende het al niet meer kon verbeteren...

Offline daakhaos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #19 Gepost op: 4-02-2005, 21:32:06 »
Heeft iemand gezien hoe opdracht 1 in elkaar zat?
Lottie en Jim deden er meer dan 5 minuten over en maakten 4 fouten, vervolgens moesten Sander en MM het sneller én met minder fouten doen. Ze deden er 3 minuten over met 2 fouten (erg goed dus), maar haalden de opdracht niet.

Kan iemand dit uitleggen??????

Nee, zij hadden 3 pionnen. De volgende moesten er minder dan 3, dus max. 2. En toen ging MM als een idioot al die pionnen omrijden...  ::tandpastasmiley::