Auteur Topic: Hulpmollen.  (gelezen 16708 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Hulpmollen.
« Reactie #60 Gepost op: 4-03-2005, 00:58:46 »
Tis een plan maar het blijft vaag...  ;D ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hulpmollen.
« Reactie #61 Gepost op: 4-03-2005, 07:58:52 »
Lotti krijgt een vrijstelling zowat in haar schoot geworpen of hebben Gijs en Victoria een even grootte kans om een zangopdracht te winnen?

Heb hier verder niet zo over nagedacht, maar nu ik dit zo lees, krijg ik zelfs het gevoel dat het iig Lottie moest zijn die de vrijstelling ging winnen. Jim is idd al als hulpmol ingeschakeld om de opdracht te doen mislukken. Er is geen sprake van dat de opdracht gewonnen moet worden om een vrijstelling te krijgen, maar een verrassing voor degene die het het beste doet. Stel dat Gijs en Victoria de tekst net zo als Lottie foutloos zingen, waar gaat het publiek dan voor. Uiteraard voor diegene waarbij het het mooiste uit de strot komt. Want laten we eerlijk zijn als iemand een leuk keeltje heeft zullen we dat beter onthouden dan van iemand die geen wijs kan houden of vals zingt en dus voor het mooie stemmetje kiezen.

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hulpmollen.
« Reactie #62 Gepost op: 4-03-2005, 08:02:52 »
 Dus zat de mol wel degelijk in het kunstgroepje. MM en Yvon  8)

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hulpmollen.
« Reactie #63 Gepost op: 4-03-2005, 08:09:51 »
Dus zat de mol wel degelijk in het kunstgroepje. MM en Yvon  8)

Ssssst, niet zeggen (even tussendoor) MM is mijn mol.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hulpmollen.
« Reactie #64 Gepost op: 4-03-2005, 14:15:37 »
Heb hier verder niet zo over nagedacht, maar nu ik dit zo lees, krijg ik zelfs het gevoel dat het iig Lottie moest zijn die de vrijstelling ging winnen. Jim is idd al als hulpmol ingeschakeld om de opdracht te doen mislukken. Er is geen sprake van dat de opdracht gewonnen moet worden om een vrijstelling te krijgen, maar een verrassing voor degene die het het beste doet. Stel dat Gijs en Victoria de tekst net zo als Lottie foutloos zingen, waar gaat het publiek dan voor. Uiteraard voor diegene waarbij het het mooiste uit de strot komt. Want laten we eerlijk zijn als iemand een leuk keeltje heeft zullen we dat beter onthouden dan van iemand die geen wijs kan houden of vals zingt en dus voor het mooie stemmetje kiezen.

Ik begrijp niets van deze redenering eik. Want het is toch algemeen bekend dat Lottie het mooist van zingen van deze 4? Dan lag het toch al vast dat Lottie deze vrijstelling kreeg? Je zou bijna denken dat het team Lottie zo leuk vindt dat ze persé naar de volgende ronde moest (en zij dus misschien op een volkomen verkeerd spoor zat).

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Hulpmollen.
« Reactie #65 Gepost op: 4-03-2005, 14:23:36 »
Ik begrijp niets van deze redenering eik. Want het is toch algemeen bekend dat Lottie het mooist van zingen van deze 4? Dan lag het toch al vast dat Lottie deze vrijstelling kreeg? Je zou bijna denken dat het team Lottie zo leuk vindt dat ze persé naar de volgende ronde moest (en zij dus misschien op een volkomen verkeerd spoor zat).
Als je iemand perse naar de volgende ronde wil hebben en het hoeft niet eerlijk te gaan dan zorg je toch simpel voor een groen scherm, voor die persoon. ::)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hulpmollen.
« Reactie #66 Gepost op: 4-03-2005, 14:31:17 »
Ja, maar waarom moest Lottie dat cadeautje dan krijgen? Ze was nog niet eens jarig.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Hulpmollen.
« Reactie #67 Gepost op: 4-03-2005, 14:42:14 »
Als ze willen dat een specifieke persoon doorgaat hebben ze andere middelen, zeker als ze de schijn van bevoordeling willen vermijden.
Als dat dus niet de reden is mag je, lijkt me, aannemen dat het gebeurt omdat er wordt gevonden dat dit het programma aantrekkelijker maakt.
Je zou overigens inderdaad alleen de mol kunnen bevoordelen zodat het eerlijk blijft, maar er zijn al 3 personen bijvoordeeld, waarvan Lottie alleen het meest duidelijk is.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hulpmollen.
« Reactie #68 Gepost op: 4-03-2005, 14:50:09 »
Dus willen ze misschien dat andere kandidaten denken dat Lottie de Mol is?  :-\\

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Hulpmollen.
« Reactie #69 Gepost op: 6-03-2005, 13:40:17 »
Terugkomend op de hulpmollen. Yvon heeft dus toegegeven hulpmol te zijn geweest, Isabelle is de mol niet en heeft dus geen reden om te liegen over haar 'hulpmolschap'.

Toch sprak Angela over 1 hulpmol in aflevering 5.