Auteur Topic: 5de muzikale hint  (gelezen 35176 keer)

Offline Joff

  • Forumlid
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #40 Gepost op: 14-02-2005, 15:24:12 »
Just because I call you up, don't think you've got it made

Jim die 3 vragen goed krijgt bij de executie als hij molt maar later hoort dat hij daardoor een vrijstelling misloopt.

Dat is een goeie

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #41 Gepost op: 14-02-2005, 15:24:22 »
alleen door dat laatste deel (don't think you've got it made) denk ik dat dit over Jim gaat

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #42 Gepost op: 14-02-2005, 15:25:29 »
Just because I call you up, don't think you've got it made

Jim die 3 vragen goed krijgt als hij molt maar daarna te horen krijgt dat hij daardoor een vrijstelling misloopt.

Jim dus geen mol ???

Isabelle en Yvon dan ook niet? Jim kreeg dit keer een brief dus geen telefoontje. (telefoontje was in eerdere afl. evenals Yvon en Isabelle)

Ik houd het nog even op Marc-Marie...Die heeft vaak de telefoon, ook in eerdere afleveringen en steeds gaat het mis met hem en de foon.

En in deze afl. bedacht hij dat het een telefoonnr. was  8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline adnil

  • Forumlid
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #43 Gepost op: 14-02-2005, 15:28:25 »
Achteruit afgespeeld zit er duidelijk een lach in. Vlak voor (dus normaal achter) de rare geluidjes hoor ik duidelijk 'haha'. Of ligt dat aan mij? Iemand?

Offline Smee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #44 Gepost op: 14-02-2005, 15:35:40 »
Ja, want hoe zit dat nu precies? Wordt de laatste aflevering nog opgenomen en waar wordt dat gedaan? En is dat zo bij de vorige mol-seizoenen ook zo gegaan? ???
De mol was van de week op de chat (zie topic enigeechtemol en andere insiders) toen heb ik dat gevraagd (was me nl. bij Gijs ook al opgevallen dat hij zei dat je er niet makkelijk de mol uit kon halen). De mol zei toen dat hij zich nog niet bekend had gemaakt bij de afvallers, en dat ze pas bij een laatste, nog op te nemen uitzending te weten zouden komen wie de mol is.
Ik dacht dus, dan komt Gijs nu vast heel ver want hij wist het al. Maar nu zegt Victoria ook al zoiets ???

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #45 Gepost op: 14-02-2005, 15:39:09 »
Achteruit afgespeeld zit er duidelijk een lach in. Vlak voor (dus normaal achter) de rare geluidjes hoor ik duidelijk 'haha'. Of ligt dat aan mij? Iemand?
hoe werkt dat, achteruitspelen? Kan je dat fragment alsjeblieft hier neerzetten?

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #46 Gepost op: 14-02-2005, 15:44:30 »
Het kan idd op MM slaan... hij kwam er toch achter dat die hints een telefoonnummer vormde? en toen ie de goeie belde was het "in gesprek" --> don't think you've got it made

ofzo  ;D
« Laatst bewerkt op: 14-02-2005, 15:46:03 door chocolat »

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #47 Gepost op: 14-02-2005, 15:47:33 »
hoe werkt dat, achteruitspelen? Kan je dat fragment alsjeblieft hier neerzetten?

ik wil het best posten maar je kan geen muziek als bijlage toevoegen en ik heb geen site wara ik hem op kan zetten zodat je er via een link komt............maar je kan het ook makkelijk zelf doen:

het enige wat je nodig hebt is een microfoon.......

als je windows hebt ga je naar Start--->Alle Programnma's--->Bureau-accesoires-->entertainment--->Geluidsrecorder.......

dan neemje op en dan ga je in de geluidsrecorder naar effecten toen......en dar kan je hem bewerken ::tandpastasmiley::


en dat gekke geluidje...........als je hem vertraagd en achteruitspoeld is het heel vaag (logisch ::rofl:: ) maar een vriendin van me zij dat er best is een tv-tune of een liedje in kon zitten........
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Mollovic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #48 Gepost op: 14-02-2005, 15:49:49 »
alweer?

Offline treble

  • Forumlid
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #49 Gepost op: 14-02-2005, 15:53:47 »
dat rare geluidje na "just because...". Wat moeten we daar mee? Is dat om te draaien, uit te rekken of te vertragen? Taaltechnisch bekeken zou op die plek namelijk de naam passen van de kandidaat die gebeld is...

En verder hoor ik nu ook weer dat er iets raars zit in het stukje Angela. Weet jij ... wie de mol is. Op de plek van de puntjes is iets tussen geplakt. Nu lijkt het alsof ik "jim" hoor. Ik kom er niet uit  ??? , nog maar 100 x luisteren, denk ik ;D

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #50 Gepost op: 14-02-2005, 15:56:00 »
Denk ff logisch na, het kan toch ook gewoon beteken dat de mol niet verliefd is, geen verkering heeft, of niet getrouwd is enz.

...Ik dacht dus, dan komt Gijs nu vast heel ver want hij wist het al. Maar nu zegt Victoria ook al zoiets ???
Wat wist Gijs al?

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #51 Gepost op: 14-02-2005, 16:00:48 »
En verder hoor ik nu ook weer dat er iets raars zit in het stukje Angela. Weet jij ... wie de mol is. Op de plek van de puntjes is iets tussen geplakt. Nu lijkt het alsof ik "jim" hoor. Ik kom er niet uit  ??? , nog maar 100 x luisteren, denk ik ;D

Neh, ik hoor het niet. Je maakt jezelf gek  :P

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #52 Gepost op: 14-02-2005, 16:03:42 »
Kan idd ook op de burgelijke staat van de Mol slaan, aangezien dit een van de vragen in de test was een paar afl terug.

Iig, lijkt mij eerder dat het slaat op de grondtroepen die bellen met de controlroom (hoewel het idd ook op het telefoontje van de Mol zou kunnen slaan maar dan is het vreemd dat het een hint is in deze aflevering).

In dat geval zou het idd op MM kunnen slaan vwb het verbond met Yvon - het verhaal Jim/ Lottie of idd Gijs en Sander met hun verbond.

Heeft iemand al meer inzicht in wat dat jingletje ertussendoor inhoudt, lijkt idd op een tv tune, deed me aan een jingle voor een muziekprogramma denken oid. Kan het miss vertraagd worden oid door iemand?

Overigens 10 cc >> Kunnen we daar nog wat mee? ('10CC, die hun naam ontleenden aan de inhoud van de gemiddelde mannelijke zaadlozing')  ??? (moet meteen weer aan dat maffe fallische shirt van Jim denken  ;D )
« Laatst bewerkt op: 14-02-2005, 16:05:43 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #53 Gepost op: 14-02-2005, 16:08:48 »
Bij nader inzien zie ik de link tussen bellen en jim niet echt. Hij is de enige van de hulpmollen die niet via de telefoon benaderd is. Zou dus wel over Yvon kunnen gan die tijdens de links rechts opdracht verschillende keren de telefoon wegdrukte.
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #54 Gepost op: 14-02-2005, 16:09:09 »
Hmmm,...

Wil er niet gelijk een 18+ praatje van gaan maken hoor maar de bandleden van 10CC hebben de bandnaam gekozen omdat 10CC de gemiddelde hoeveelheid 'vloeistof' is die een man produceert tijdens het 'doktertje spelen' met z'n vrouw.

Dit zou kunnen verwijzen naar die afzichterlijke dildo die Jim op z'n T-shirt heeft staan.

Edit: Hmm,.. zie net na plaatsing dat Lorelei me weer net voor was.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2005, 16:11:42 door Lodewijk14e »
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #55 Gepost op: 14-02-2005, 16:12:12 »
Jim dacht dat hij weer mazzel had door die goede vragen, maar had door zijn medewerking te verlenen een vrijstelling kunnen krijgen...

Dus... just because I called you up, that doens't mean you got it made...
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #56 Gepost op: 14-02-2005, 16:12:52 »
Hmmm,...

Wil er niet gelijk een 18+ praatje van gaan maken hoor maar de bandleden van 10CC hebben de bandnaam gekozen omdat 10CC de gemiddelde hoeveelheid 'vloeistof' is die een man produceert tijdens het 'doktertje spelen' met z'n vrouw.

Hehe, that's basically the same isn't it? ;D Ik bedoel ik nam aan dat de quote daar over ging ;)

Of moet ik mijn woorden kuisen? :-X
Citaat
Dit zou kunnen verwijzen naar die afzichterlijke dildo die Jim op z'n T-shirt heeft staan.


Och afzichtelijk is in the eye of the beholder ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #57 Gepost op: 14-02-2005, 16:14:11 »
Jim dacht dat hij weer mazzel had door die goede vragen, maar had door zijn medewerking te verlenen een vrijstelling kunnen krijgen...

Dus... just because I called you up, that doens't mean you got it made...

Nja maar hij was zelf degene die belde.. Bovendien, werd nu niet gebeld maar kreeg een brief.

Deze hint zou dus moeten slaan op het moltelefoontje in afl 3, lijkt me vreemd want het is de hint horende bij afl 5.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #58 Gepost op: 14-02-2005, 16:20:18 »
Hehe, that's basically the same isn't it? ;D Ik bedoel ik nam aan dat de quote daar over ging ;)

Of moet ik mijn woorden kuisen? :-X

Och afzichtelijk is in the eye of the beholder ::rofl::

Onze berichtenplaatsing kruisten elkaar Lori, terwijl ik nog bezig was om te schrijven en terugluisteren tegelijkertijd heb jij je 10cc bericht geplaatst.Ik kreeg welliswaar zo'n  waarschuwing maar heb het niet gelezen. Ik refereerde dus eigenlijk nergens aan en je woorden hoef je niet te kuisen hoor, ik heb mezelf wel in bedekte termen uitgedrukt om vooral geen risico te nemen want voor je het weet ben je een pervert oid.

Enne,.... ik vind het echt een vreselijk T-shirt dat Jim af en toe aan heeft, how low can you go dat je met zoiets over straat gaat?

Game on.
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Smee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 5de muzikale hint
« Reactie #59 Gepost op: 14-02-2005, 16:23:17 »
Wat wist Gijs al?
Op wie de muzikale hint slaat, oftewel wie de mol is. Schiffers zei: "is het een leuke aanwijzing die we gaan horen nu?" Gijs: "ja, ik denk dat dit een goede aanwijzing is, maar ik denk als je hem nu hoort, dat je nog niets weet"
Hoe kun je weten of mensen uit een aanwijzing de mol halen als je zelf de mol nog niet weet.
Net zo bij Victoria. Schiffer: je hebt ons een muzikale aanwijzing gestuurd, komen we daarmee dichter bij de indentiteit van de mol?" Victoria: "nou, dat weet ik niet, gezien de chaos van de afgelopen afleveringen is dit een hele ingewikkelde, maar voor de echte fanatiekelingen is dit misschien wel een aanwijzing"
Hoe weet je of die ingewikkeld is, als je niet weet op wie die slaat?

Het valt me trouwens ook wel op dat het interview met Gijs in de studio was (tenminste dat idee krijg ik) en met de andere afvallers via de telefoon. Weet iemand hoe dat vorige keer ging? Of heeft dit gewoon te maken met de drukke agenda van BN'ers?

edit: ik heb net het interviews met Roeland en Yvonne nog eens geluisterd en Roeland zegt heel duidelijk nog niet te weten wie de mol is en dat ze dat pas bij een later op te nemen aflevering te horen krijgen. Hem wordt dan ook niets gevraagd over de aanwijzing. Dus hij zegt ook niet of die duidelijk of moeilijk oid is. Yvonne wil niets zeggen over de aanwijzing.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2005, 16:34:16 door Smee »