Auteur Topic: Vragen aan deenigeechtemol.2005  (gelezen 2390 keer)

Offline MariekeK

  • Forumlid
Vragen aan deenigeechtemol.2005
« Gepost op: 13-02-2005, 22:21:18 »
Dit topic is voor vragen bestemd voor de enige echte mol 2005.

(niet iedereen is online als de enige echte dat is en kunnen dus niet rechtstreeks vragen stellen, degenen die wel tegelijkertijd online zijn hebben misschien niet altijd inspiratie genoeg om ter plekke goede vragen te bedenken)
Gebruik dit topic dan als inspiratie bron. ( de mol mag het natuurlijk gebruiken als uitlaatklep  ;))

Vraag 1.)
Hoe is de indeling van de groepen links, rechts en controlroom tot stand gekomen? Wij hebben maar een klein stukje van die discussie gezien. (door wie zijn de knopen doorgehakt en wie wou in welke groep?)

Vraag 2.
Waarom is er zo weinig gezegd toen bleek dat Gijs opeens de pot beheerde en niet meer Yvon? Lijkt mij een goed discussiepunt in een groep en daar is vast meer over gezegd buiten beeld, of niet?

Vraag 3.
Heeft de mol de uitslag van de "wie staat het sterkst in de schoenen" gemanipuleerd om de keuze van de deelnemende te beinvloeden?

Vraag 4
Heeft de mol zich laten inspireren door een andere(tekenfilm)mol? (denk aan gedrag of kleding o.i.d.)











Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragen aan deenigeechtemol.2005
« Reactie #1 Gepost op: 13-02-2005, 23:23:24 »
Op dit moment heb ik 1 vraag aan de mol.

Is het bekend bij de groep dat tijdens de Links/Rechts/Controlefreak-opdracht de verkeerde pleinen zijn aangedaan?

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan deenigeechtemol.2005
« Reactie #2 Gepost op: 14-02-2005, 11:44:22 »
Bij deze een vraag voor deenigeechte  ::zwaai::

Hoe lang van tevoren wist jij al dat jij de mol zou worden en hoe heb je je hierop voorbereid? Krijg je hierbij ook hulp van bijv. ex-mollen?

Voor de rest complimenten, het is een geweldig spel  ::bravo::
to mole or not to mole that's the question

Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan deenigeechtemol.2005
« Reactie #3 Gepost op: 14-02-2005, 14:06:38 »
Alle mollen van voorgaande jaren hebben training gehad in een opdracht waar ze hun voordeel mee konden doen.

Bijvoorbeeld: George leerde waterskieen, Elise leerde de 180 met de auto.

Heb je ook een dergelijke training gehad en zo ja, hebben we je al in actie gezien?

Offline Ricardo3941

  • Forumlid
Re: Vragen aan deenigeechtemol.2005
« Reactie #4 Gepost op: 14-02-2005, 14:51:17 »
Vragen:
 - Heb jij de hulp-mollen gekozen of heeft 'productie' dat gedaan?
 - Heb jij de indeling van zangers/kunstenaars mede bepaald of wist je in ieder geval deze al vantevoren? Ik neem aan dat je in ieder geval wist wat jijzelf zou gaan doen, correct?
 - Weet jij voor de officiele executie-uitslag al wie er uitvliegt?

Offline Saskia23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan deenigeechtemol.2005
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2005, 23:26:07 »
Ik zou eerst willen weten of het hem echt is  ::tandpastasmiley ::jaja::
Look into your imagination. ( Gijs, Yvonne, Jim, Victoria, Sander, Lottie, Roeland, Isabelle, Yvonn en Marc-Marie..Bedankt!)

Offline Saskia23

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen aan deenigeechtemol.2005
« Reactie #6 Gepost op: 16-02-2005, 23:37:02 »
Oh en als ie het wel echt is dan mag ie het me laten weten via een mailtje.... >:D anders slaap ik zo slecht :\'(
Look into your imagination. ( Gijs, Yvonne, Jim, Victoria, Sander, Lottie, Roeland, Isabelle, Yvonn en Marc-Marie..Bedankt!)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Vragen aan deenigeechtemol.2005
« Reactie #7 Gepost op: 17-02-2005, 00:54:21 »
Ha die MOL Teun..

Is dit grappig?
Die mensen uit hun slaap houden en de boel in de war te brengen?? Ze zien nu zelfs een hint in de vogeluhpoep..Ze zijn spontaan sesamstraat gaan volgen in de hoop op een hint.

En die muzicale hints..Mennnn zes generaties boudewijn worden erbij gehaald..Kan je niet iets makkelijkers met prins boudewijn van Belgium doen...Had die niet ooit iets met isabella van het grote berenbos..

Dus dat je met die muz. hints iets meer doet met zag twee beren broodjes smeren twas een GROOT (jim de Groot) wonder dat ze smeren konden..Da's toch veel handiger allemaal..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline majornono

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen aan deenigeechtemol.2005
« Reactie #8 Gepost op: 17-02-2005, 11:21:23 »