Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 52861 keer)

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 18-02-2005, 23:33:23 »
@Quuipo: wat dacht je van 'in het topic Hints' ?
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 18-02-2005, 23:34:34 »
Wat ik heel erg vreemd vond:
Tijdens de executie bleef het beeldscherm zwart. De 38% zag ik niet. De rode en groene schermen ook niet. Nu spreek ik ook iemand op MSN die het wel zag...

Ik weet niet wat ik nu moet denken...
Word ik gek of zo?? Maar ik weet zeker dat dat scherm zwart bleef!

Wel een erg leuke aflevering trouwens!
andere tv kopen of de tv afstoffen misschien?
het was niet zo duidelijk te zien, maar het scherm bleef écht niet zwart hoor!  :P ::) ;D
Mol moet, mol doet je goed!

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 18-02-2005, 23:38:56 »
Lottie is het niet, ligt er deze uitzending weer te dik bovenop!!!!

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 18-02-2005, 23:40:34 »
Heerlijk spannende aflevering, door de schitterende locatie 'Goat Island' en de leuke acties van de kanidaten. De opdracht met het tv kijken was echt erg spannend, ik leefde helemaal mee met die arme kandidaten die het zo eng vonden. :o
Idd, keispannend allemaal! Echt een supergave afl! Ik vond het ook onwijs eng allemaal ook al weet je best dat ze niet opgegeten zullen worden ;D maar het stuntvliegen zou ik persoonlijk nog duizend keer zo erg hebben gevonden... Dat Jim dat leuk kon vinden zeg...

Op zich wel jammer dat er twee uit zijn, want ik vond hen allebei wel erg leuk, vooral Jim dan, maar iedere andere kandi zou ik ook gaan missen en het is wel weer eens iets anders, twee eruit. Het blijft toch maar verrassend! :D ::ok::

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 18-02-2005, 23:41:16 »
Mijn mol, is het blijft, de enige echte, Marc-Marie...  ::love::

Maar.. hij had het over Lourdes, dat is een verwijzing (misschien dan) naar Bert Visscher, die een show had:
"Nee, dan Lourdes"
Marc-Marie had het erover dat hij liever lourdes had, dat is ong. hetzelfde als:
"Nee, dan Lourdes"
Hint?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 18-02-2005, 23:44:12 »
Ik deumde voor 38% zodat er 2 zouden vetrekken,maar dan Sander ipv Jim.

Gijs ze vetrek is wel sneu omdat ik hoopte dat hij de finalen zou halen,maar in ierdergval de in Afvaller af 9 zou wezen. Dit omdat ik bijna zeker wist dat hij de waarheid vertelde de afgelopen weken en behalve de 2de aflvering op lottie zat.
Eventueel op MM,kiest hij toch weer voor Jim.

Het vetrek van Jim hebben we een beetje zien aankomen,domm domm en nog is domm niet gekozen heb.Dit omdat de muziekale aanwijzing naar oa hem leiden. Maar als je 5 daarvoor overtuigd bent dat hij eventueel de Winaar is,dan ben je daar moeilijk af tehouden.

Een andere aanwijzing lijde naar het getal '2' de 2 van ierder een filpje uit aflevering 2.
Gijs en Jim hadden dat alle bij.

Wat ik ook niet zo leuk vond was het volgende week filmje,het gevreesde lottie filmpje.
Maar Sander,MM en Jaspers zitten er ook nog in. In iedergal word de kans groter dat in deze volgorde> Isabell,Lottie,MM,Sander of Jaspers de mol is. Vooral omdat zeker is dat Isabell volgende week niet vetrekt. Dat Lottie,Isabell en MM vandaag ook nog extra aandacht kregen,nee dat maakt het niet makkelijker.

Meschien dat dit mijn lijstje word voor volgende week..

Lottie
Isabell
Yvon (Zat zij op Jim,maar bijt ze terug als een krokodil  ??? en kiest uit eindelijk voor Isabell of Lottie als de Mol en word daarmee de winaar ??? of haalt Sander de finalen en zij net niet. ???)
Sander
MM

Als lottie volgende week vetrekt (Dat hoop ik niet),dan is MM de winaar en koos MM uit eindelijk voor Isabell als de Mol,maar loog dan wel weken lang door de naam Isabell niet in de mond te nemen.  ??? DAn is Dan is Sander of yvon de verliezer of afvaller in afl 9 omdat zij op lottie zaten.

Conclusie> Jaspers,Lottie of MM er uitvliegen en daarkomt Lottie nu nog bij.

En de Avro heeft volgende week of over 2 of 3 weken nog een verassing in petto.
Even terug naar aflevering 3,Ik verwacht dat ik binnen een week weer beter ben.
De terugkeer van Roeland  :o  ::tandpastasmiley::

En Gijs moet nog naar Bali,dus komt nog eventerug in afl 9.  ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 18-02-2005, 23:57:53 door Pierce_Brosnan »

Offline Ismie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #46 Gepost op: 18-02-2005, 23:44:50 »
Mijn  mol is Marc-Marie......

In het dagboek van de mol staat o.a.

"...ik vind wel dat mijn medespelers niet zo goed opletten. En dat terwijl ze er bovenop zitten."

Dit heeft hij ook op t fotootje van Jim gezet.....en toch wel erg toevallig dat het ook nog de foto is waar hijzelf op staat.

Ook is het percentage gedaalt....volgens mij zit niemand meer op MM en daarom zou het percentage best wel eens gedaald kunnen zijn....

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 6
« Reactie #47 Gepost op: 18-02-2005, 23:46:05 »
Marc-Marie zei trouwens letterlijk hetzelfde als de vorige uitzending, dat hij niet verdacht werd (weet ff de exacte woorden niet, maar komt nog wel). Vreemd...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #48 Gepost op: 18-02-2005, 23:46:13 »
Zou het percentage-gedoe nou over zijn, nu er 2 uitgegaan zijn?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Aflevering 6
« Reactie #49 Gepost op: 18-02-2005, 23:46:44 »
"Deze keer speelde de halve aflevering zich af op een heel klein bootje én een heel klein eilandje. En de andere helft van de helft in een piepklein vliegtuigje." (dagboek mol afl 6)

Weer dubbele dingen..ik vind het vreemd. Klein en klein. En de helft van de helft. Iemand een idee?
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #50 Gepost op: 18-02-2005, 23:47:32 »
andere tv kopen of de tv afstoffen misschien?
het was niet zo duidelijk te zien, maar het scherm bleef écht niet zwart hoor!  :P ::) ;D
Hmmm... morgen de stream maar eens kijken... Ik vond het al zo vreemd...
Pfff... ik word helemaal gek door dit programma...

 ::schaam::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #51 Gepost op: 18-02-2005, 23:48:20 »
Is het iemand opgevallen dat er iets niet klopte met de vliegopdracht?
Eerst zei Angela dat Isabella 3 stunts zou krijgen als de andere stunts fout werden geraden, en uiteindelijk kreeg ze er maar 1???

Offline Ismie

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #52 Gepost op: 18-02-2005, 23:49:19 »
Oh ja...zou ik bijna iets vergeten....

Zou de hint van Ten CC ook iets met het fotootje van MM te maken hebben???

Offline DaMart

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #53 Gepost op: 18-02-2005, 23:50:01 »
Is het iemand opgevallen dat er iets niet klopte met de vliegopdracht?
Eerst zei Angela dat Isabella 3 stunts zou krijgen als de andere stunts fout werden geraden, en uiteindelijk kreeg ze er maar 1???

Volgens mij zei Angela dat als geen van de anderen het goed zou raden, ze 3 stunts zou krijgen. Aangezien 2 het wel hadden geraden, bleef er voor haar dus maar 1 stunt over.

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #54 Gepost op: 18-02-2005, 23:52:23 »
ff over dat percentage. voorheen kon je als je op de verkeerde mol zat, toevallig toch wel het goede antwoord hebben. BV: in welke groep zat de mol zangroep of kunstgroep, etc.

nu waren het allemaal vrij individuele dingen. "welke stunt vloog de mol" oid, dan zit je al meteen goed of fout. Als hoeveelste moest de mol tv kijken, etc etc.

is de mol man of vrouw hebben al meer fout. Bovendien: zou de mol zelf het percentage ook kunnen beinvloeden door expres vragen fout te beantwoorden?

en voorheen waren er ook hulpmollen die dan foute antwoorden goed gerekend kregen -> hoger percentage.

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #55 Gepost op: 18-02-2005, 23:54:00 »
Mijn  mol is Marc-Marie......

In het dagboek van de mol staat o.a.

"...ik vind wel dat mijn medespelers niet zo goed opletten. En dat terwijl ze er bovenop zitten."

Dit heeft hij ook op t fotootje van Jim gezet.....en toch wel erg toevallig dat het ook nog de foto is waar hijzelf op staat.

Ook is het percentage gedaalt....volgens mij zit niemand meer op MM en daarom zou het percentage best wel eens gedaald kunnen zijn....


is ook wel verdacht, maar let wel: er zijn ook 1 quote van Jim ( ik zit hier met 9 mollen of zoiets) bijna letterlijk in het dagboek van de mol terecht gekomen....en die ligt er nu uit ( jammergenoeg :\'()

Offline pitta

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #56 Gepost op: 18-02-2005, 23:55:11 »
zijn = is uiteraard

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 6
« Reactie #57 Gepost op: 18-02-2005, 23:59:59 »



Ik dacht niet dat Jim de mol was, maar ik vind het wel jammer dat hij naar huis gaat. Er was iedere week weer een hoop over hem te vertellen. Hij had een heel eigen aanpak.  ::ok::

Gijs had wat mij betreft niet terug hoeven komen. Ik vind dat een kandidaat op zich wel in staat moet zijn om de opdrachten uit te voeren zonder een blok aan het been te zijn. :-\\

En de mol .... die heeft waarschijnlijk liggen ritselen in het struikgewas.  ;D

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Aflevering 6
« Reactie #58 Gepost op: 19-02-2005, 00:05:49 »
Ik sluit me (uiteindelijk  ;) ) helemaal aan bij C&P. Jim was een zeer interessante kandidaat, maar de onmolse zaken waren eruit te pikken. (zangopdracht,koffertje stelen) en Gijs, totaal geen molverdachte meer, dus zijn vertrek maakt het alleen maar spannender.

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #59 Gepost op: 19-02-2005, 00:11:17 »
Mijn mol, is het blijft, de enige echte, Marc-Marie...  ::love::

Maar.. hij had het over Lourdes, dat is een verwijzing (misschien dan) naar Bert Visscher, die een show had:
"Nee, dan Lourdes"
Marc-Marie had het erover dat hij liever lourdes had, dat is ong. hetzelfde als:
"Nee, dan Lourdes"
Hint?
Waarom zou een mogelijke verwijzing naar Bert Visscher een hint zijn? ??? Als ie nou Bert Mol heette ::). Maar bovendien is Lourdes nu eenmaal een populaire bestemming voor bejaardentrips...

En de mol .... die heeft waarschijnlijk liggen ritselen in het struikgewas.  ;D
haha ja, gezellig tussen de krokodillen en spinnen! :P