Auteur Topic: De Mol is (niet) de Mol  (gelezen 1938 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Mol is (niet) de Mol
« Gepost op: 19-02-2005, 00:31:29 »
Wat ik me eigelijk al weken afvraag en toen ook met Elise,is het erg als de Mol nu teveel hulp heeft gehad van het programma. Heeft Elise dat ook niet teveel gehad.

Wat bv als Isabell de Mol blijkt te zijn of Denhurk achter af als ze er nog in gezeten had.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Mol is (niet) de Mol
« Reactie #1 Gepost op: 19-02-2005, 00:32:21 »
Heb jij niet teveel gehad?  ;D

Sorry, ik begrijp er geen fluit van.  ::ohno::

Offline Botje

  • Forumlid
Re: De Mol is (niet) de Mol
« Reactie #2 Gepost op: 19-02-2005, 00:34:44 »
Je bedoelt dat je vindt dat de productie de Mol teveel helpt met het uitvoeren van zijn/haar streken?
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol is (niet) de Mol
« Reactie #3 Gepost op: 19-02-2005, 00:40:21 »
Je bedoelt dat je vindt dat de productie de Mol teveel helpt met het uitvoeren van zijn/haar streken?


Mogelijk..

Is het erg als de Mol nu teveel hulp heeft gehad van het programma/vind je dat of vind je van niet / vind je dat wel of niet erg ? wat denk julie ?

Ik heb Isabell en Denhurk maar even als voorbeeld genomen omdat ik vind dat ze weinig gedaan hebben.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: De Mol is (niet) de Mol
« Reactie #4 Gepost op: 19-02-2005, 00:44:32 »
Ze weten al niet eens meer hoe ze het fatsoenlijk kunnen monteren ::rofl:: ::rofl::

Als de mol zoveel hulp krijgt, en dat geloof ik inmiddels wel het is inmiddels zo complex om de mol geheim te houden..

Ik ga der nu vanuit dat al diegene die zo openlijk verdacht worden gemaakt de mol al niet meer kunnen zijn....

Blijft over als mol : Marc-marie  ::vergroot::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: De Mol is (niet) de Mol
« Reactie #5 Gepost op: 19-02-2005, 01:31:39 »
Ik denk ook dat degen die openlijk verdacht worden gemaakt het niet zijn. Maar het zou voor mij na Elise de 2e domper zijn als Isabelle of Yvon de mol zouden zijn.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol is (niet) de Mol
« Reactie #6 Gepost op: 19-02-2005, 09:21:30 »
Over het geheel bekenen is er wel een hoop mislukt door de chaos in de groep. Als Lottie de mol is (en daar ga ik voorlopig even vanuit), heeft ze maar aan weinig echt een bijdrage geleverd om echt iets te laten mislukken, maar dat geldt in feite ook voor alle andere kandidaten. De mol hoeft niet zoveel te doen, het wordt wel voor hem/haar gedaan. Maakt moeilijker om voor ons de mol te vangen.