Auteur Topic: Wat was nu DE mol actie tot op heden?  (gelezen 14613 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #20 Gepost op: 23-02-2005, 18:02:00 »
(dus niet Lottie gaf tegenstrijdig bericht aan de linksen oid, een echte actie svp).
Tegenstrijdige bericht... OK, misschien geen mol actie. Maar ze gewoon naar de verkeerde pleinen sturen wel (IMHO). Weet alleen niet of Yvon of Lottie dat doet.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #21 Gepost op: 23-02-2005, 18:49:33 »
Vind t moeilijk om te zeggen wat ik denk dat dé mollenactie is, aangezien ik niet zeker weet wie de mol is :-\\. Als MM de mol blijkt te zijn, zou ik zijn 'Mijn naam is Jim' actie erg leuk vinden, alleen heeft t niet het gewenste effect gehad, want slechts 1 persoon haalde hem eruit.

Alle shows bij elkaar gezien vond ik de beste actie die van Nico, toen hij Dan afleidde en die daardoor vergat een streepje te zetten. ::ok:: Die was erg goed ::ok::. En George was gewoon een briljante mol aldoor. Van Deborah weet ik niet zoveel meer, alleen dat ze 1x een boot liet omslaan en Wilmie bijna verzoop :-X

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #22 Gepost op: 23-02-2005, 19:27:47 »
Het stelen van de foto van Jim, er vervolgens opschrijven 'beter opletten, de M.' en dan de foto terug in zijn tas stoppen vind ik wel een hele goede (Mol)actie. ::jaja::

Indien MM de mol is is het meer een ludieke actie, 250 euro is niet bepaald een wereldbedrag, en iemand zijn vrijstelling afnemen is ook niet echt geestig.
Wmb nu niet DE mol-actie van dit seizoen.

Citaat
Als Sander de Mol is vind ik zijn actie bij de kunstwerkopdracht erg goed: eerst naar de schildersmaterialenwinkel gaan, dan er weg gaan en pas terug gaan als ze dicht is. Wel jammer dat dit niet voor geld uit de pot zorgt, maar wel een leuke (Mol)actie.

Het zorgt idd niet voor geld uit de pot (ze mochten immers de materialen daar aanwezig gebruiken), en echt hilarisch vind ik het ook niet, laat staan DE mol actie tot op heden.

Maar zoals sommigen al aangeven, misschien is DE briljante mol-actie gewoon niet uitgezonden en gaan we die zien in aflevering 10.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #23 Gepost op: 23-02-2005, 19:35:05 »

Het lijkt me totaal niet logisch dat je als mol zou wachten tot afl 4 voordat je gaat mollen,

Tot aflevering 5 zelfs volgens het dagboek ;)

Citaat
een mol wordt normaliter tegen het einde juist iets voorzichtiger qua actie omdat veel van de dekking weg is ( hij krijgt het steeds 'benauwder' om met George te spreken). Het lijkt me derhalve niet echt zinnig dat een mol bij dermate molbare opdrachten zoals in afl 2,3 en 4 totaal niet bezig is geweest. En als achteraf blijkt dat dat wel zo zou zijn omdat een hulpmol al het werk heeft gedaan, dan stap ik van dit hele concept (ie widm) af, want dan vraag ik me af waarom ze er ueberhaupt nog een mol instoppen..  ::ohno::

Ik heb zo ook mijn vraagtekens bij deze mol-reeks.

Citaat
Wat mij betreft vwb briljante molactie ik heb er nog niet echt een gezien geloof ik. Misschien moeten we die achteraf kunnen zien om te waarderen.

Misschien vrijdag, en ander idd misschien achteraf.

Had jij ook niet het idee dat Jim en MM in opdracht van de regie de boel wat gingen up-spicen? (wel toevallig nl dat beide in de laatste aflevering ineens met een streek kwamen).

Citaat
Wellicht MM of Lottie in de truck, (maar die opdracht was gewoon ervoor in het leven geroepen beetje analoog de lintjes van vorig jaar dus niet echt de verdienste van de mol zelf, hoewel hij of zij het wel goed uit moet voeren natuurlijk, op zich niet eenvoudig om niet verdacht te worden erna).

Ik denk ook dat de mol daar iets moet hebben geflikt.
Eigenlijk kan de mol geen bijrijder zijn geweest, want zelfs wanneer je wel achteruit kijkt (zoals Jim deed) en er dreigt een pion om te vallen, je kunt toch niet meer bijdraaien met al die opleggers.
Dan dus Lottie of MM.

Citaat
Punt is denk ik dat de mol door al die groepsacties zoveel dekking krijgt dat het moeilijk is nog 1 individuele briljante actie eruit te krijgen (als ik de opdrachten zo in gedachten even naloop). Maar miss zien we die gewoon nu nog niet wie weet ;)

Wie weet, maar misschien komt iemand nog wel met een briljante actie op de proppen die we tot op heden steeds over het hoofd gezien hebben, ik heb hoop hoor :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #24 Gepost op: 23-02-2005, 19:35:31 »
Indien Jim de mol was geweest had ik de omzichtige kofferwissel (hoe deze ook uitgepakt is uiteindelijk), de manier waarop in beeld gebracht en de manier waarop gedaan gezien als DE mol-actie tot op heden in beeld gebracht.


De anti-molactie dus....leverde geld op. Zeer knap gedaan van broeder Jim van -3000 naar 500 euro.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #25 Gepost op: 23-02-2005, 19:43:52 »
nog een toevoeging van het allereerste bericht van dit topic:
de molactie van Deborah was het uit de boot vallen bij het raften.

(en trouwens, dat met die molwissel slaat volgens mij nergens op)

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #26 Gepost op: 24-02-2005, 14:55:48 »
Indien MM de mol is is het meer een ludieke actie, 250 euro is niet bepaald een wereldbedrag, en iemand zijn vrijstelling afnemen is ook niet echt geestig.
Wmb nu niet DE mol-actie van dit seizoen.
Maar dat ze het (als hij idd de mol is geweest) gewoon hebben uitgezonden zou ik het wel een gave actie hebben gevonden ;).
Take a glorious bite out of the whole world

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #27 Gepost op: 24-02-2005, 15:08:58 »
Aangezien het doel van de Mol is om de pot leeg te houden of te krijgen, moet DE actie - maar ik heb hem niet gezien - hebben gezeten in de duurste opdrachten: tonnen openmaken, postzakken, roadtrain, Waltzing Mathilda en de links/rechts opdracht. Aangezien van de zangers alleen nog Lottie in het spel is, moet de actie geweest zijn dat zij een hulpmol de opdracht laat verprutsen en zelf met de vrijstelling ervan doorgaat.

Maar ik vind nog steeds haar zogenaamde angst voor krokodillen een duidelijkere Molactie. ::jaja::

Offline peetie

  • Forumlid
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #28 Gepost op: 24-02-2005, 21:20:47 »
nee hoor ze heeft dat lijstje maar gewoon wat ingevuld zoals de meesten zouden doen waarschijnlijk.............

molle acties waren er niet overduidelijk of t moet al zijn dan Sander bij de verkeerde fontein een aanwijzing ging zoeken op een van de pleinen( wat dus tijd kost en hij vind toch niks en dan ook nog vragen of hij in de buurt zit van t art centre waarom waarom wil hij dat weten??) en toen vervolgens verwarring zaaide of ze allemaal richting control room  moesten of dat erook een mocht omdat Gijs toen nog mee kreupelde...............

Of dat hij bewust met de handen zoveel mogelijk van de telefoons afblijft, hij is ook nog nooit gebeld wat wel opmerkelijk is vind ik

Offline Matt

  • Forumlid
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #29 Gepost op: 25-02-2005, 00:20:52 »
Wat ik ook mooie molacties vond:

Nico met de bibliotheek opdracht....Yvonne die roept een paar keer, als je de bib uit rent, ga dan rechts, rechts, rechts.....zien we nico de bib uitrennen naar links... ;D

en george tijdens de geldwagen opdracht.....gooit veel geld in een prullebak en doet vervolgens of ie hard aan het rennen is, terwijl ie gewoon stil staat.. ;D

en Marc die Shadia om de tuin leidt, omdat zij denkt dat marc de mol is en dus het tegenovergestelde schroefje kiest dan marc aanraadt

dat waren ook mooie acties

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #30 Gepost op: 25-02-2005, 00:34:07 »
Voor mij is de mollenactie misschien niet heel duidelijk, maar absoluut gelegen in de navigeeropdracht. Zij doet er van alles aan om in de controlroom terrecht te komen..

Lottie zaait al gelijk verwarring over links en rechs.
Ze laat de verschillende groepen verder lopen dan nodig is (en dus niet binnen de gestelde tijd binnen kunnen komen=dus geld verliezen).
Ze neemt te weinig tijd voor de kandidaten door zogenaamde wisselgesprekken.
Ze zaait bewust verwarring over Artmuseum en artscool (waar yvon de schuld van krijgt). Als je de aflevering nakijkt zie je hoe geraffineerd het in elkaar zit.

Lottie is aan het mollen geslagen. En dan over de krokodillen nog maar niet te spreken.

Velen van jullie hebben zich verbaast dat zij in Nederland als angst (persoonlijk paspoort) al angst voor Krokodillen opgeeft. Hoeveel hint wil je hebben  ::vergroot:: Zij gedraagt zich vreemd.,,, Hoe reeel zo'n angst ook kan lijken.

allemaal FAKE!!!!
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #31 Gepost op: 25-02-2005, 00:39:41 »

Velen van jullie hebben zich verbaast dat zij in Nederland als angst (persoonlijk paspoort) al angst voor Krokodillen opgeeft.

Dat is inderdaad opmerkelijk, in Nederland stuit je immers zelden op krokodillen, dus erg vreemd dat ze dat heeft ingevuld.

(maar is het ook echt tevoren ingevuld?, if so, erg raar)

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #32 Gepost op: 25-02-2005, 01:02:02 »
Lottie met haar top 3 aan enge dingen: (vanaf afl. 1 bekend)
1. krokodillen
2. haaien
3, vogelspin
« Laatst bewerkt op: 25-02-2005, 01:05:38 door lilith »
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #33 Gepost op: 25-02-2005, 08:29:53 »
Lottie met haar top 3 aan enge dingen: (vanaf afl. 1 bekend)
1. krokodillen
2. haaien
3, vogelspin
Misschien gaan we nu nog haaien en vogelspinnen krijgen (alhoewel, zaten deze laatste niet op Gioat Island ?)
Dus enkel nog de haaien en dan weten we met 100% zekerheid wat de rol van Lottie is.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #34 Gepost op: 25-02-2005, 08:34:49 »
Bali--->vol met haaien---> duiken----> Lottie ::tandpastasmiley:: ::oink::

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #35 Gepost op: 25-02-2005, 10:59:56 »
Ik hoop dat blijkt dat de mol voor al die enge geluidjes heeft gezorgd bij de kijk-tv-en-beantwoord-de-vraag-opdracht.

Dan zou ik dat de beste mol-actie vinden. Heeft de meesten toch zodanig afgeleid dat ze de vraag niet goed hebben  beantwoord.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #36 Gepost op: 25-02-2005, 11:03:57 »
Als M-M de mol zou zijn, niet dat hij het is, maar ALS, dan was het de foto die hij van Jim afpakte. (En Yvon krijgt min of meer de schuld. maar ja, zij is de mol, dus dat pakte voor haar niet goed uit.)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #37 Gepost op: 25-02-2005, 16:23:36 »
Sander, want in afl.3 vroeg Lottie aan de telefoon aan yvon of elke keer aan allebei de kanten een postzak komt, zij zal dit hebben gezegd omdat ze een telefoontje van de mol kreeg, Jim kreeg ook een telefoontje van de mol en is sowieso niet de mol, maar Sander kreeg geen telefoontje van de mol en let normaal wel op en toen corrigeerde hij Yvon niet.

En Yvon die Brad Pitt gaat roepen

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #38 Gepost op: 25-02-2005, 18:25:22 »
Yvon die het cruciale telefoontje wegdrukte..
MM die de foto van Jim verstopte
Jim die het koffertje nog een keer wisselde..

En zo zullen er meer zijn
Some light in your eyes...

jumol

  • Gast
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #39 Gepost op: 25-02-2005, 19:46:59 »
De molactie is natuurlijk de hulpmollen inschakelen, zelf lekker niks doen en anderen voor je laten mollen,
de molactie allertijden is natuurlijk George die zegt tegenover het kerkje te staan maar intussen een vuilnisbak legen ::rofl::