Auteur Topic: Wat was nu DE mol actie tot op heden?  (gelezen 14615 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #40 Gepost op: 25-02-2005, 19:54:41 »
De molactie is natuurlijk de hulpmollen inschakelen, zelf lekker niks doen en anderen voor je laten mollen,

vind ik echt anti-mol-actie. Op zijn milkiaans gezegd: 'Ik wil een relmol'

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #41 Gepost op: 25-02-2005, 22:51:21 »
Yvon die het cruciale telefoontje wegdrukte..
MM die de foto van Jim verstopte
Jim die het koffertje nog een keer wisselde..

En zo zullen er meer zijn
dat van Jim was juist geen mollenactie omdat de groep 500 kreeg in plaats van -3000...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #42 Gepost op: 26-02-2005, 01:52:47 »
Wat MM deze aflevering (7) doet tijden het duik/communicatie spel... beetje erg obvious (als hij de mol blijkt te zijn). Net als vorige aflevering met de foto van Jim.

Offline sabje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • FORZA!
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #43 Gepost op: 26-02-2005, 09:48:16 »
Mee eens,hij haalt zijn Mollestreken onder de neuzen van de rest uit en komt er mee weg ook door "lekker eigenwijs" te doen.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #44 Gepost op: 26-02-2005, 14:37:53 »
vind ik echt anti-mol-actie. Op zijn milkiaans gezegd: 'Ik wil een relmol'

Wow, ik voel me vereerd  :D

Dus in mijn relmoltheorie (tis geen theorie, maar het klinkt leuk  ::) ) is Marc-Marie gister wel lekker bezig geweest... de rest was wat flauwtjes.
No Milk today???

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #45 Gepost op: 26-02-2005, 18:50:22 »
Dé mol-actie tot nu toe is van Isabelle  ;D
Zij heeft de foto's verkeerd genummerd, laat de fot's vervolgens op de grond vallen waardoor alles door elkaar ligt. Terwijl Yvon een beetje paniekerig doet, treedt Isa op als 'held'; zij heeft de foto's immers (verkeerd) genummerd. De foto's komen in de genummerde volgorde te liggen (wat niet de goeie volgorde is) en zo is niet duidelijk waar de fietsers nu zijn geweest of waar ze naartoe moeten. Top-actie Isa!  ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #46 Gepost op: 26-02-2005, 19:21:13 »
Dé mol-actie tot nu toe is van Isabelle  ;D
Zij heeft de foto's verkeerd genummerd, laat de fot's vervolgens op de grond vallen waardoor alles door elkaar ligt. Terwijl Yvon een beetje paniekerig doet, treedt Isa op als 'held'; zij heeft de foto's immers (verkeerd) genummerd. De foto's komen in de genummerde volgorde te liggen (wat niet de goeie volgorde is) en zo is niet duidelijk waar de fietsers nu zijn geweest of waar ze naartoe moeten. Top-actie Isa!  ::ok::

mja en yvon kan dat dus net zo goed gedaan hebben.. dag theorie! ::zwaai::

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #47 Gepost op: 26-02-2005, 19:28:10 »
mja en yvon kan dat dus net zo goed gedaan hebben.. dag theorie! ::zwaai::

Yvon heeft de foto's niet laten vallen. En Isabelle heeft de meeste foto's genummerd, terwijl Yvon niet oplette omdat ze foto's aan het maken was.
Maar als jij dat wilt geloven vind ik 't prima hoor. Dag Lautjuh!  ::zwaai::

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #48 Gepost op: 26-02-2005, 21:41:13 »
ik vind eigenlijk lottie die daar in haar eentje onder water vage tekeningetjes zit te maken errug leuk.  ;D

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #49 Gepost op: 26-02-2005, 22:03:24 »
De anderen vertellen dat het een enorm goede strategie is om zelf hard te mollen zodat je verdacht wordt, en daarna hoef je als mol zelf niks meer te doen.
Hm, eigenlijk niet zo'n leuke  ::ohno::

Dan, als MM de mol is, het foto stelen en op eigen houtje de eigenschappen wisselen. Ik vind dat brutale mollen wel mooi.

Van Lottie, de mol, heb ik DE molactie nog niet gezien. Kom op Lottie, je hebt nog maar een paar afleveringen! (o ja, ik ga donderdag naar de gelukkige mandarijn (in de purmaryn), stop je er een hint voor me in  ;) ::zwaai:: )
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #50 Gepost op: 26-02-2005, 22:16:42 »
Yvon heeft de foto's niet laten vallen. En Isabelle heeft de meeste foto's genummerd, terwijl Yvon niet oplette omdat ze foto's aan het maken was.
Maar als jij dat wilt geloven vind ik 't prima hoor. Dag Lautjuh!  ::zwaai::
Als dit het geval is, zitten er ook een paar foto's onder dat zeil op het tafeltje, op het moment dat Isa de fotos laat vallen. Terwijl ze met links de foto's oppakt, zit ze op een gegeven moment met haar rechter hand ter hoogte van de tafel... dan zou ze dus een paar foto's weg kunnen stoppen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #51 Gepost op: 26-02-2005, 23:31:17 »
Maar zou dat niet opvallen als er nrs opstaan?

Deze aflevering had eindelijk een echte opdracht waar flink gemold kon worden en ook flink gemold is, door iedereen behalve Isabelle. Sander ligt eruit, dus nog 3 potentiele mollen over. Wie van de 3 ... waar kennen we dat van ;D

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #52 Gepost op: 5-03-2005, 11:59:01 »
Eigenlijk is de grootste mollenactie nog steeds van de taxichauffeur die Sander en Marc-Marie de halve stad doorrijdt naar een boekenwinkel, die inmiddels in een snackbar te zijn veranderd.

Offline Molloos

  • Forumlid
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #53 Gepost op: 5-03-2005, 16:07:28 »
Mocht MM de Mol zijn, dan is de actie waarbij hij iedereen dood schiet om zelf de vrijstelling te krijgen (wat jammer genoeg niet lukt) deze aflevering toch wel dé molactie van de hele serie, voor mij.::jaja::
Mol, Mollig, Molst!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #54 Gepost op: 5-03-2005, 16:14:52 »
Yvon heeft de foto's niet laten vallen. En Isabelle heeft de meeste foto's genummerd, terwijl Yvon niet oplette omdat ze foto's aan het maken was.
Maar als jij dat wilt geloven vind ik 't prima hoor. Dag Lautjuh!  ::zwaai::

lol, hoe weet jij dat isabelle de meeste foto's genummerd heeft? was je er bij?  ::zwaai::

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #55 Gepost op: 5-03-2005, 16:31:50 »
Dé actie van deze week: het doodschieten van Yvon door MM, want dat was de enige actie die de pot beïnvloedde (zij had geld verdiend en was het nu kwijt).

Offline Shifting

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #56 Gepost op: 5-03-2005, 16:41:44 »
Dé actie van deze week: het doodschieten van Yvon door MM, want dat was de enige actie die de pot beïnvloedde (zij had geld verdiend en was het nu kwijt).

Volgens mij was ze al een keer geraakt en was ze het geld dus al kwijt (harakiri gepleegt misschien?)

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #57 Gepost op: 5-03-2005, 16:45:10 »
Dat de mol juist niets deed met de vliegeropdracht, die is gewoon gelukt.

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #58 Gepost op: 5-03-2005, 16:48:28 »
Waar ik nog aan toe wil voegen dat de Avro er nu voor heeft gezorgd dat 1. de pot ietsjes is aangevuld, 2. zij een verliezer hebben die nu toch op de verkeerde mol zit, en blijft zitten!!! en 3 een winnaar hebben die absoluut de goede mol heeft. Dus de laatste aflevering was een wik en weeg spelletje van de Avro, er zit niks in waar wij als mollenvangers iets aan hebben. De laatste aflevering (de finale) klopt als een bus, de winnaar was/is al bekend en ze hoeven t alleen nog maar te filmen.

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Wat was nu DE mol actie tot op heden?
« Reactie #59 Gepost op: 5-03-2005, 20:17:03 »
Ik ga voor die actie van Marc-Marie in afl. 7, waar hij alle karaktereigenschappen door elkaar gooide. Dat kon zoooo lekker, terwijl NIEMAND het zag! Meesterlijk!
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!