Auteur Topic: Alle muzikale hints en Yvon  (gelezen 8227 keer)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Alle muzikale hints en Yvon
« Reactie #20 Gepost op: 19-03-2005, 11:30:36 »
Ik vind het zo ver gezocht dat 'Never say goodbye' in aflevering 1 op Gijs zou slaan, terwijl Yvon als laatst bij de executie was... dat vindt ik veel logischer... en de meeste muzikale hints slaan op de mol en niet op kandies.
Dat het naar Gijs getrokken wordt komt alleen maar door de 'When i say goodbye' hint. Die misschien wel wat met Gijs te maken heeft... maar alleen omdat de 'never say goodbye' hint al bestond...

Offline Yellow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle muzikale hints en Yvon
« Reactie #21 Gepost op: 19-03-2005, 13:37:16 »
Het nummer Elevation: "A mole, diggin' in a hole". Yvon was wel héél erg aan het graven in de gaten op het strand, en daardoor verloor haar groepje zoveel kostbare tijd. :)
Watseggie?! Milouska is te dol?!?!

Offline Smee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle muzikale hints en Yvon
« Reactie #22 Gepost op: 21-03-2005, 14:13:00 »
Nog 5 minuutjes en we weten hoe we die hints hadden moeten interpreteren. Ik ben eigenlijk bang dat het juist heel simpel en voor de hand liggend is, als je kijkt hoe de hints van WIDM verder waren. Maar we weten het zo. ::joehoe::


Edit: volgens mij kan Schiffers geen klok kijken
« Laatst bewerkt op: 21-03-2005, 14:32:50 door Smee »

Offline Andreh6

  • Forumlid
Re: Alle muzikale hints en Yvon
« Reactie #23 Gepost op: 21-03-2005, 14:29:20 »
lange 5 minuutjes..... zit maar te wachten...gelukkig heb ik niks te doen op het werk... ::jaja:: ::tandpastasmiley::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle muzikale hints en Yvon
« Reactie #24 Gepost op: 21-03-2005, 14:41:02 »
Nog 5 minuutjes en we weten hoe we die hints hadden moeten interpreteren. Ik ben eigenlijk bang dat het juist heel simpel en voor de hand liggend is, als je kijkt hoe de hints van WIDM verder waren. Maar we weten het zo. ::joehoe::


Edit: volgens mij kan Schiffers geen klok kijken

Pas over 5 minuten is 't zover. Altijd om 14.45 uur. Ik heb effe 'n nieuw topic voor de daadwerkelijke uitleg aangemaakt, zodat we die gescheiden houden van de speculaties hier.  :)