Auteur Topic: Wat zien wij over het hoofd?  (gelezen 26963 keer)

Offline aless039

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vergeet mij niet voor MFD uitnodiging!!!
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #60 Gepost op: 8-03-2005, 20:03:58 »
Iemand had t daarover, heb t zelf niet gezien, ik dacht dat ik dat had gemist. ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #61 Gepost op: 8-03-2005, 20:13:46 »
ik geloof dat we over t hoofd horen dat er in een nummer van hillsongs een hint naar de mol zit, ik hoor namelijk allemaal wazig gepiep uit mijn koptelefoon, het klinkt als marc-marie met een verdraaide stem :P

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #62 Gepost op: 8-03-2005, 21:41:11 »
Iemand had t daarover, heb t zelf niet gezien, ik dacht dat ik dat had gemist. ;)

Nee dus. Ik heb ergens opgemerkt dat als MM de Mol is, ik dan Mozartmuziek zou verwachten, maar niemand heeft die tot nu toe gehoord.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #63 Gepost op: 8-03-2005, 22:05:50 »
Ik volg die hints niet zo erg... dus dit zou allang besproken kunnen zijn...
Yvon is mijn mol, maar deze hints slaan beide op MM.

1. Is al over gesproken... Tijdens het praatje wat Angela met Victoria heeft als ze af is gevallen, zie je MM er achter lang lopen (of iemand die heel erg op hem lijkt.) Meerdere keren. (Ze ziten waarschijnlijk in de lobby van een hotel dus dat kan ook een verklaring zijn... maar ja, niets is wat het lijkt.)

2. In aflevering 8 zitten ze op een gegeven moment in een busje, waar achter op het logo van IDTV geplakt is. Later (van binnen uit) wordt dit in eens afgedekt met een waas (die er later over is gezet.) Misschien was hierin een hint verwerkt... (Misschien stond ipv het echte IDTV logo wel het logo dat MM op zijn jogging sweater had in de trein opdracht er op... en omdat we er toen al diep op in zijn gegaan, ze ons nu die hint niet meer willen geven.)

Maar ja... MM is niet mijn mol.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #64 Gepost op: 8-03-2005, 23:00:39 »
wel een goeie btw,dat MM zei absoluut niet meer met isabella te willen zijn en dan opeens voila in de laser game kiest hij bewust voor de pasieve ? isabella??/
Makkelijk prooi,slachtoffer om op te schieten?want let op in mijn  mening heeft Yvonn haar maar 1 keer neer geschoten ,en bij de laatste sprint waarin MM iedereen afknalt doet hij wederom net of hij niet weet dat ze al 2 levens kwijt was dus op dat moment dat MM schiet dat ze af is,hij was het dichtst bij haar in de buurt ,en dat zog vallen bij die ton was ook niet nodig in mijn ogen ::vergroot::
Om het met de woorden van MM te zeggen: "Hij wou ze omleggen::rofl:: ;D ::rofl::
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #65 Gepost op: 9-03-2005, 01:14:35 »
wel een goeie btw,dat MM zei absoluut niet meer met isabella te willen zijn en dan opeens voila in de laser game kiest hij bewust voor de pasieve ? isabella??/
Makkelijk prooi,slachtoffer om op te schieten?want let op in mijn  mening heeft Yvonn haar maar 1 keer neer geschoten ,en bij de laatste sprint waarin MM iedereen afknalt doet hij wederom net of hij niet weet dat ze al 2 levens kwijt was dus op dat moment dat MM schiet dat ze af is,hij was het dichtst bij haar in de buurt ,en dat zog vallen bij die ton was ook niet nodig in mijn ogen ::vergroot::

Hij wilde volgens mij bij Isabelle in de groep om haar eruit te knallen..Hij schoot niet voor niets op haar..Isa noemde hem nog "matennaaier" Hij wilde bij Isa in de groep om haar af te knallen, zodat hij met zijn eigen groepje door kon gaan. Ik denk hier dus aan een 'pact' tussen MM, Yvon en Lottie..Vandaar ook dat Lottie Yvon die vrijstelling gunde, zij had immers al ooit een vrijstelling gewonnen..

Ook de blijdschap van de drie overgeblevene..Nog voordat Isa weg was deed MM al heel blij tegen Lottie, Isa was toen nog haar spullen aan het pakken, achter haar rug deed hij al zo blij, zo van het is gelukt...Ik denk dus dat ze bewust Isa eruit gewerkt hebben.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #66 Gepost op: 9-03-2005, 07:16:20 »
In het begin van elke aflevering zien we een nieuwe groepsfoto, Lottie staat meestal naast of dichtbij de afvaller van die aflevering. Toeval?

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #67 Gepost op: 9-03-2005, 08:22:28 »
In het begin van elke aflevering zien we een nieuwe groepsfoto, Lottie staat meestal naast of dichtbij de afvaller van die aflevering. Toeval?

Ja! ::jaja::


M-M is de mol ::trots::

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #68 Gepost op: 9-03-2005, 10:17:31 »
Nee dus. Ik heb ergens opgemerkt dat als MM de Mol is, ik dan Mozartmuziek zou verwachten, maar niemand heeft die tot nu toe gehoord.

Wel dus!!  ::jaja:: Er komt een productie over Mozart en Marc-Marie gaat Mozart spelen! Alessandra heeft het wel goed gehoord hoor!! (werd verteld in Boulevard).
I got that tunnel vision going through my  head

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #69 Gepost op: 9-03-2005, 10:59:07 »
Wel dus!!  ::jaja:: Er komt een productie over Mozart en Marc-Marie gaat Mozart spelen! Alessandra heeft het wel goed gehoord hoor!! (werd verteld in Boulevard).

Ja, dat is zo, maar daar gaat mijn antwoord niet over. ;) Ik zei dat we ongetwijfeld Mozartmuziek als hint zouden hebben gekregen als MM de Mol is, juist vanwege deze productie. En niemand heeft in WIDM nog Mozart gehoord. 

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #70 Gepost op: 9-03-2005, 10:59:31 »
"Amadeus" samen met Jeroen Krabbé. Is al even bekent. Maar ik denk dat Ceetje bedoeld dat we nog geen Mozart muziek hebben gehoort als hint  ;)
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #71 Gepost op: 9-03-2005, 11:13:20 »
Ja, dat is zo, maar daar gaat mijn antwoord niet over. ;) Ik zei dat we ongetwijfeld Mozartmuziek als hint zouden hebben gekregen als MM de Mol is, juist vanwege deze productie. En niemand heeft in WIDM nog Mozart gehoord. 

Oke, ik had het denk ik dan niet goed gelezen. Sorry de snorry  :)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline magicalme2

  • Forumlid
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #72 Gepost op: 9-03-2005, 12:26:44 »
Maar ja in 1 afl in de auto was er wel klassieke muziek,het zou natuurlijk super opvallen als het daad werkelijk Mozart zou zijn lijkt me,het moet toch een beetje raden blijven.
Want idd MM zit inde productie Mozart en helaas kan ik er zelf niet heen,snik is mijn bevallingsdatum,maar mijn zusje gaat,en dus is het een algemeen bekend iets en om dat opeens steeds mozart te draaien,verpest in mijn ogen wel deze leuke gesprekken want dan is alles zo klaar als een klontje ;)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #73 Gepost op: 9-03-2005, 19:35:43 »
Maar ja in 1 afl in de auto was er wel klassieke muziek,het zou natuurlijk super opvallen als het daad werkelijk Mozart zou zijn lijkt me,het moet toch een beetje raden blijven.
Want idd MM zit inde productie Mozart en helaas kan ik er zelf niet heen,snik is mijn bevallingsdatum,maar mijn zusje gaat,en dus is het een algemeen bekend iets en om dat opeens steeds mozart te draaien,verpest in mijn ogen wel deze leuke gesprekken want dan is alles zo klaar als een klontje ;)

ach, een paar noten in de begintune zou al genoeg zijn...

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #74 Gepost op: 9-03-2005, 19:44:37 »
of als achtergrond muziek in isabelles inteview bij schiffers  ;)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #75 Gepost op: 10-03-2005, 19:31:46 »
In aflevering 1, bij het introductiegesprek met lottie is er achter de ruit heel kort een man te zien die op George(?) lijkt. (Ik heb zelf die mol serie niet gezien, dus ik ben er niet heel zeker van...)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #76 Gepost op: 10-03-2005, 19:42:05 »
In aflevering 1, bij het introductiegesprek met lottie is er achter de ruit heel kort een man te zien die op George(?) lijkt. (Ik heb zelf die mol serie niet gezien, dus ik ben er niet heel zeker van...)

Dat is George niet. :D

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #77 Gepost op: 10-03-2005, 20:32:04 »
Met het oog op dingen die TE makkelijk zijn.
Er was een SANDERgrove
Ik zag net op een plaatje dat er ook iets in bali was dat JIMboree of iets dergelijks heet.
VICTORIA bier

Het zou toch niet zoooo makkelijk zijn?

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #78 Gepost op: 11-03-2005, 10:56:43 »
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is iets zoals die kerving in de boom bij George.

Aangezien ik nog steeds MMH verdacht zou het ook de vorm kunnen hebben van een T-shirt van een toevallige passant, of strandgast of zo. ::vergroot::
(t-shirt van een voorstelling van MMH of iets dergelijks)
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat zien wij over het hoofd?
« Reactie #79 Gepost op: 11-03-2005, 12:13:08 »
Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is iets zoals die kerving in de boom bij George.

oh jaaa, how zat dat ook alweer?
"Only thing to do is jump over the moon"