Poll

Wie deed het meest verdacht deze aflevering?

Yvon
36 (27.5%)
Marc-Marie
63 (48.1%)
Lottie
32 (24.4%)

Totaal aantal stemmen: 130

Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 36299 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #120 Gepost op: 6-03-2005, 14:40:49 »
<zucht>

Het wordt idd eens tijd dat niemand van de kandi's door heeft wie de mol is. Als we de montage moeten geloven, stemt niemand op Marc-Marie. Dat zou een mooie grap zijn (Zelfs George kreeg dat niet voor mekaar!)
Ik mag hopen dat MM het is, want ik heb weddenschapjes afgesloten...

trouwens, wat me al weken opvalt, waarom kijken de kandidaten (maar vooral Marc-Marie) tijdens de biechten niet in de camera? Elke keer gaan die ogen een andere kant op. Dat is een kenmerk van leugenaars.

Nog eentje: Waarom beantwoort Yvon de vragen die haar gesteld worden zo eerlijk? Ze vertelt zelfs dat MM zijn eigen foto gestolen had!
Tell me what your telescope says

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Aflevering 8
« Reactie #121 Gepost op: 6-03-2005, 14:46:28 »
<zucht>

Het wordt idd eens tijd dat niemand van de kandi's door heeft wie de mol is. Als we de montage moeten geloven, stemt niemand op Marc-Marie. Dat zou een mooie grap zijn (Zelfs George kreeg dat niet voor mekaar!)
Ik mag hopen dat MM het is, want ik heb weddenschapjes afgesloten...

trouwens, wat me al weken opvalt, waarom kijken de kandidaten (maar vooral Marc-Marie) tijdens de biechten niet in de camera? Elke keer gaan die ogen een andere kant op. Dat is een kenmerk van leugenaars.

Nog eentje: Waarom beantwoort Yvon de vragen die haar gesteld worden zo eerlijk? Ze vertelt zelfs dat MM zijn eigen foto gestolen had!

om vertrouwen te winnen ? btw vond ik haar heel overtuigend klinken toen ze zei dat ze niet de verantwoordelijkheid wilde dragen voor zo een grote productie !!
als mm de mol is ( en ik begin steeds meer te denken dat hij het mss toch is )
vind ik de eigenschappen opdracht ontzettend raar gedaan. ten eerste heeft hij openlijk de boel verpest ( achteraf liet hij weten de opdracht verkeerd begrepen te hebben. dan is het wel begrijpelijk dat hij de opdracht fout deed. als hij de mol is KAN hij de opdracht niet verkeerd hebben begrepen omdat hij dan WEET hoe alle spellen werken )
ook vind ik ( als hij de mol is ) het ontzettend raar dat ze laten zien hebben dat hij de foto van jim jatte.
als hij de mol is, was dit toch een perfecte molactie, die ze dan beter tot de terugblik aflevering hadden kunnen bewaren ?
ik ben echt in de war, dat zijn redenen voor mij om mm niet te verdenken. zo heb ik er ook een paar voor yvon, en dan .... ja dan blijft lottie over
dennis for mole !

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #122 Gepost op: 6-03-2005, 15:34:17 »
als mm de mol is ( en ik begin steeds meer te denken dat hij het mss toch is )

haha toch een beetje van je geloof af gevallen??

ik zit vanaf het begin op mm maar twijfels zijn er zeker naar iedereen toe.. slapeloze nachten krijg ik er van
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline smoesje

  • Forumlid
  • whacka whacka!
Re: Aflevering 8
« Reactie #123 Gepost op: 6-03-2005, 15:40:12 »
slapeloze nachten krijg ik er van

jij niet alleen, ik heb nu (vooral na deze aflevering) echt geen idee meer wie de mol is...

yvon zou het opzich wel kunnen zijn, maar ze was met godzilla er veel te fanatiek voor, en mm ook. miss lottie?
Het zou hier Brussel moeten heten, was ik eindelijk is weg

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Aflevering 8
« Reactie #124 Gepost op: 6-03-2005, 15:48:52 »
Ik denk dat Godzilla de mol is... Godzilla zou in principe natuurlijk altijd Roeland kunnen zijn! :P  ::tandpastasmiley::
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #125 Gepost op: 6-03-2005, 15:51:37 »
roeland wordt de winnaar van de reunie aflevering tenminste ik denk dat ze ook een soort test af hebben moeten leggen wie nu de mol is en dat roeland daar de winnaar van wordt
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #126 Gepost op: 6-03-2005, 15:56:07 »
Ik vond t eerder Sander ;D maar t was iemand van de productie. Roeland was allang naar huis, die was de mol niet, nooit geweest ook. Daar zet ik m'n pantoffels voor in (deed ik eerst al toen ik zei dat Isabelle de mol niet was, en dat bleek vrijdag helaas ook).

Maar over aflevering 8, alles wees daarin naar Yvon, MM en Lottie stemmen op haar, Isabelle, who knowes. In de vorige series zat er altijd wel iemand op de mol (Petra op Deborah, Sigrid Yvonne Doortje én Dan op Nico, John en Jantien pas heel laat op George en ook de laatste 4 op Elise), zou wel erg knap gedaan zijn als MM iedereen om de tuin zou weten te leiden en dat ze dat ook dmv de montage zouden willen doen. Maar als ik alles op een rijtje zet vind ik alle 3 de finalisten verdacht en toch saboteert er maar 1tje met opzet. Ik ga vrijdag waarschijnlijk anders in dan normaal, of er moet plots een monsterhint ontdekt worden, maar da's eigenlijk ook wel leuk. Iig hulde voor de AVRO voor deze geweldige serie! ::ok::

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spel klopt.
« Reactie #127 Gepost op: 6-03-2005, 15:58:52 »

De finale klopt (ziet er dus uit zoals elk jaar, de echte winnaar en een verliezer die dus op de verkeerde stemt en niet ook opdezelfde maar door het 'verkeerd' invullen ( minder goed dan de winnaar maar wel opdezelfde mol stemmende) van de vragen toch 2e wordt). Dat toch op de zelfde mol stemmen en 2e worden is zuur om zo te verliezen.


Volgens mij was dat in het geval van de "george finale" niet zo, Ik weet nog dat toen ze met z'n drieen in het bootje zaten dat Jan10 duidelijk niet wilde dat george een fles ging halen, ze wist immers zeker dat hij de mol was.....Zij was wel de verliezer. De winnaar zat ook op george, dus zaten de twee finalisten op de mol.
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #128 Gepost op: 6-03-2005, 16:40:14 »
Volgens Angela had Godzilla 8 levens maar hij heeft er maar 7. Gewoon een foutje of een hint? 1 leven te veel, 1+8=9 zullen de liefhebbers van de 9-theorie wel zeggen. :P

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Aflevering 8
« Reactie #129 Gepost op: 6-03-2005, 16:42:32 »
Volgens Angela had Godzilla 8 levens maar hij heeft er maar 7. Gewoon een foutje of een hint? 1 leven te veel, 1+8=9 zullen de liefhebbers van de 9-theorie wel zeggen. :P

Maar dan is het toch juist één leven te weinig?
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Het spel klopt.
« Reactie #130 Gepost op: 6-03-2005, 19:05:19 »
Volgens mij was dat in het geval van de "george finale" niet zo, Ik weet nog dat toen ze met z'n drieen in het bootje zaten dat Jan10 duidelijk niet wilde dat george een fles ging halen, ze wist immers zeker dat hij de mol was.....Zij was wel de verliezer. De winnaar zat ook op george, dus zaten de twee finalisten op de mol.

Ja klopt, en ook in de vorige serie zaten zowel verliezer als winnaar op Elise, hoewel dat in de uitzendingen nooit naar voren is gekomen, heeft Chandrika later toch gezegd dat ze al een hele tijd op Elise zat.
Voor de spanning is het natuurlijk veel leuker de kijker te laten denken dat ze op een verschillende mol zitten, want alleen dán kunnen alle 3 ook nog mol zijn. Als ze het eerlijk zouden laten zien zoals het is, wordt het voor de kijker veel gemakkelijker de mol te vinden. Ik denk dat we ook dit jaar om precies die reden weer om de tuin geleid worden.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #131 Gepost op: 6-03-2005, 20:29:30 »
wat dus zou betekenen dat yvon iig de mol niet is.........????
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #132 Gepost op: 6-03-2005, 20:32:22 »
Eigenlijk zijn de opdrachten nu wel overbodig.  :P We willen gewoon weten wie het nu uiteindelijk is! ;)

Offline Noentje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #133 Gepost op: 7-03-2005, 10:26:55 »
Yvon zegt dat ze niet in haar eentje verantwoordelijk wil zijn. In mijn ogen is dit een reden voor het feit dat er deze aflevering zoveel met hulpmollen is gewerkt. Op deze manier hoefde Yvon niet bang te zijn dat zij alleen verantwoordelijk is voor zo'n grote productie. Een soort voorwaarde die ze stelt om akkoord te gaan met het molspelen, zeg maar.
"Leven is het meervoud van lef"

Offline magicalme2

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #134 Gepost op: 7-03-2005, 11:52:15 »
Sorry voor het verkeerd schrijven van Yvonn  ::regenboog::
Ik denk niet dat MM ervoor kan zorgen dat de 2 dames op elkaar gaan stemmen ,ik denk echt dat Yvonn zal winnen,ze probeerde Isabella van gedachten te veranderen tijdens de gesprekkken en dat is haar gelukt dus 1 weg en 1 stap dichter bij de overwinning,nu Lotti nog zover krijgen,ik denk echt dat Yvonn weet dat het MM is.

dus Yvonn zal proberen flink op te vallen volgende week en dat lijkt me super,om Lotti op haar te laten stemmen. :P

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #135 Gepost op: 7-03-2005, 12:30:21 »
wat dus zou betekenen dat yvon iig de mol niet is.........????

Nou dat nog niet direkt, want Lottie hield het behoorlijk vaag op wie ze nu precies stemde.
Maar van alle 3 vind ik haar n.a.v. het stemgedrag zoals de regie dat aan ons laat zien wel de minst waarschijnlijke.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Aflevering 8
« Reactie #136 Gepost op: 7-03-2005, 15:52:05 »
Yvon zegt dat ze niet in haar eentje verantwoordelijk wil zijn. In mijn ogen is dit een reden voor het feit dat er deze aflevering zoveel met hulpmollen is gewerkt. Op deze manier hoefde Yvon niet bang te zijn dat zij alleen verantwoordelijk is voor zo'n grote productie. Een soort voorwaarde die ze stelt om akkoord te gaan met het molspelen, zeg maar.

goh als je het zo bekijkt... heel intressant, ik zit al een hele tijd op MM maar dit vind ik toch wel een hele dikke hint in de goeie richting verklaard toch wel heel goed waarom die rare hulpmollen zijn gebruikt  ::ok::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline ~*Alma*~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #137 Gepost op: 7-03-2005, 16:16:30 »
Yvon zegt dat ze niet in haar eentje verantwoordelijk wil zijn. In mijn ogen is dit een reden voor het feit dat er deze aflevering zoveel met hulpmollen is gewerkt. Op deze manier hoefde Yvon niet bang te zijn dat zij alleen verantwoordelijk is voor zo'n grote productie. Een soort voorwaarde die ze stelt om akkoord te gaan met het molspelen, zeg maar.

Vind ik inderdaad een goeie  ::ok::
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 8
« Reactie #138 Gepost op: 8-03-2005, 04:08:07 »
Volgens mij niet nee. Tijdens die Godzilla-opdracht bleek toch wel heel duidelijk dat Marc-Marie en Lottie Yvon verdenken en Yvon Lottie. Isabelle zou op 'm gestemd kunnen hebben, maar dat wordt niet echt duidelijk.

Yvon's keuze om Isabelle te interviewen was trouwens ook heel onlogisch. Ze verdacht Isabelle absoluut niet en wilde haar dus ook niet uitsluiten als mol. Dat had ze immers al gedaan. Ze stelde bovendien maar 2 vragen geloof ik.  :-\\

Niemand koos zijn of haar Mol (behalve Lottie en die stelde nou niet echt 'logische'vragen ;))

Misschien wilde niemand de anderen laten weten op wie ze echt zaten.. of een laatste poging om echt zeker te zijn dat ze die persoon weg konden strepen.
 Yvon zegt idd Isabelle niet te verdenken maar miss wilde ze wel gewoon nog even opheldering over die hulpmol actie als confirmatie.
Marc=Marie verdenkt Lottie ook niet (behalve voor het oog) maar stelt toch een aantal interessante vragen aan haar desalniettemin. Isa wil misschien Yvon wegstrepen van haar lijstje door haar vragen.
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Aflevering 8
« Reactie #139 Gepost op: 8-03-2005, 04:20:13 »
Ik ben het volledig eens met Lorelei.

MM, Yvon en Isabelle kozen hun te ondervragen kandi zuiver en alleen om er zeker van te zijn dat ze die kandi zouden kunnen wegstrepen. uiteindelijk als je met 4 overblijft, je bent zelf de Mol niet en je kan er 1 met zekerheid wegstrepen, dan blijven er nog slechts 2 over en is de kans groot dat je op de juiste Mol zit in de finale. Goeie takiek zou ik zeggen, want de Mol zal wel goed voorbereid zijn op de ondervraging en dus is het onwaarschijnlijk dat hij (oeps) door de mand kan vallen.

Wat betreft Lottie: zij stelt heel rare vragen aan Yvon.
Van Lottie weten we ook niet echt wie ze nu wel verdenkt. Bij elke biecht heb ik de indruk dat ze steeds van Mol wisselt en zomaar in het wilde weg een naam noemt zonder gegronde redenen. In normale omstandigheden lig je er met een dergelijk taktiek al lang uit, of je moet echt super-geluk hebben.

Neen, op Lottie krijg ik het minste vat van allemaal, de meeste van de opdrachten waarbij ze (voor afl. 8) betrokken was, mislukken. Maar je kan ahv. de totnutoe uitgezonden beelden nooit echt zeggen dat het effectief aan Lottie te wijten was. Neem nu bv. de stuntvliegtuig-opdracht. Ik kan me niet voorstellen dat dit moeilijk was, noch dat de oorzaak van de mislukking bij Sander lag.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen