Auteur Topic: 8e muzikale hint  (gelezen 30021 keer)

Offline zjatti

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • vrouw holle is de mol!
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #80 Gepost op: 9-03-2005, 23:07:08 »
wat een theorien zeg! heb ik nog 1:
eerste zin van de musicale hint zou ook kunnen gaan over onvoldoende nachtrust hebben gehad. hoe kan je de dag beginnen zonder nacht? heeft 1 van de kandidaten misschien genoemd slecht geslapen te hebben?
leven is meervoud van lef

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #81 Gepost op: 9-03-2005, 23:52:45 »
wat een theorien zeg! heb ik nog 1:
eerste zin van de musicale hint zou ook kunnen gaan over onvoldoende nachtrust hebben gehad. hoe kan je de dag beginnen zonder nacht? heeft 1 van de kandidaten misschien genoemd slecht geslapen te hebben?

Nee, voor zover ik weet tenminste, maar Lottie heeft wel in een biecht gezegd dat ze alle tonnen wel open wilde maken in ruil voor een goede nachtrust.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #82 Gepost op: 9-03-2005, 23:56:13 »
Yvon zei dat ze de hele nacht had lopen piekeren over de mol en geen oog had dichtgedaan.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #83 Gepost op: 10-03-2005, 00:14:19 »
Yvon zegt in de eerste aflevering (op Schiphol) dat zij niet te genieten is als zij slecht heeft geslapen....
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline magicalme2

  • Forumlid
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #84 Gepost op: 10-03-2005, 11:57:47 »
ja maar ja dan weet ik er ook nog 1 om de verwarring groter te maken ::trots::
Tijdens de video kijk opdracht met de krokodillen wilde MM lekker gaan slapen,ik vond hem er niet echt uit geslapen uitzien maar ja.
Als hij nou de kandidaten steeds afleidde tijdens het kijken(in de bosjes ) dan heeft hij ook niet echt geslapen,hier hou ik echt nog rekening mee hoor ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #85 Gepost op: 10-03-2005, 12:27:59 »
Ik denk dat de mensen bij 't huisje dan wel gemist zouden hebben ::)

Offline magicalme2

  • Forumlid
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #86 Gepost op: 10-03-2005, 13:47:14 »
dat denk ik juist niet,hij was de enige die binnen was,de rest zat nog lekker op het balkon,hij kan zo heen en weer . ;)

Offline ~*Alma*~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #87 Gepost op: 10-03-2005, 16:11:21 »
En dan komt er iemand binnen om een trui te pakken...
Hey MM is weg!
(of hij heeft kussens onder de dekens gelegd zeker  :P)
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline magicalme2

  • Forumlid
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #88 Gepost op: 11-03-2005, 12:20:17 »
nou waarom niet?ik rol mezelf ook altijd geheel in en wie weet zijn er wel aparte gedeeltes om te slapen,ik denk echt wel dat het mogelijk is :)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #89 Gepost op: 11-03-2005, 12:44:52 »
ik denk het niet.
ten eerste zou hij als hij de mol is volgens mij nooit zon groot risico nemen. want word je wel ontdekt dan ben je goed de sjaak !
en .... wat heeft hij eraan als hij de kandidaten af gaat leiden ? .... de kandidaten zijn van zichzelf al bang genoeg
dennis for mole !

Offline daakhaos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #90 Gepost op: 11-03-2005, 16:22:37 »
Het stukje begint inderdaad met "a day without a night". Volgens mij moet dat slaan op het slapen in tentjes op het strand, waar bijna iedereen slecht geslapen had. En daar lag Yvon bij MM in de tent. Misschien heeft ze toen letterlijk MM's boekje opengedaan? Of anders, gewoon figuurlijk, kent ze hem zo goed dat ze vanaf toen toch e.e.a. meer te weten is gekomen... Vandaar dat ze nu veel meer weet, nml. wie de mol is: MM!  ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 11-03-2005, 17:37:37 door daakhaos »

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 8e muzikale hint
« Reactie #91 Gepost op: 11-03-2005, 16:28:10 »
Het was YvonNE die bij marc-marie in de tent lag.. Helaas anders had Yvon het idd geweten en had ze MM's systeem kunnen lezen....
Niets is wat het lijkt!!!!