Auteur Topic: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!  (gelezen 14914 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #40 Gepost op: 21-03-2005, 19:36:49 »
Heel erg off-topic in middels, maar het klopt dat veel hints te veel weggeven, maar sommige hints zijn zo ver gezocht dat ze lang niet eens altijd serieus genomen worden als ze al door iemand worden opgemerkt... :P
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #41 Gepost op: 21-03-2005, 21:22:34 »
Eerst Yvon:

Citaat
Hier dan eindelijk een berichtje van mij.
Enorm genoten heb ik, van jullie zoektocht. Sommige van jullie hadden het al heel snel bij het rechte eind en anderen weer niet. Dat kan ik ze niet kwalijk nemen, want het leek wel of er 10 mollen waren. Bijna iedereen gedroeg zich als mol, maakte het voor mij natuurlijk wel een stuk eenvoudiger, viel ik niet zo op.
Ik heb in ieder geval genoten van het spel en dagelijks van jullie op het forum.
Bedankt.

Liefs,
Yvon Jaspers


en nu Angela:

Citaat
Hallo Molletjes van me,

Ik zou graag namens de crew en de BNN'ers jullie hartelijk bedanken voor jullie inzet en speurvermogen op www.wieisdemol.nl. Ik hoop dat jullie genoten hebben en het was leuk om te zien hoe jullie allemaal bezig waren om de Mol te ontmaskeren. Zelfs met nieuwe feiten zoals; het getal 9.....erg leuk.

Ook bedankt voor al jullie steunbetuigingen op mijn site, en hoop dat jullie ook volgend jaar weer naar Wie is de Mol? gaan kijken.

Kus en een dikke knuffel..

Angela Groothuizen


Beide briefjes staan op het .nl forum. Dames, en dit forum dan?  ::joehoe::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #42 Gepost op: 21-03-2005, 21:27:11 »
Volgens mij werd deze site door zowel de mol als angela helemaal links laten liggen( zou het dan toch niet deze chat zijn waarnaar angela verwijst?)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #43 Gepost op: 21-03-2005, 21:42:22 »
Een prangende vraag voor de fandag:

Was DEE hier wel echt DEE?

En zo niet wie was het dan wel?

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #44 Gepost op: 21-03-2005, 21:45:48 »
Kep nog eens zitten lezen op .nl, als het daadwerkelijk de echten zijn vind ik het dus echt niet leuk, yvon kwam dagelijks op die site, en niet dagelijks hier, dnek ik dan, wat is nou de leukste mol site .nl of .com, lijkt mij wel duidelijk iig, majah
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #45 Gepost op: 21-03-2005, 22:10:48 »
De statistiek van widm.nl

Citaat
3035 Geregistreerde bezoekers hebben 90108 berichten in 15 forums geplaatst. Op dit moment zijn er 3147 onderwerpen.

En daar moet je dus bij bedenken dat dat forum pas in de lucht ging na de tweede aflevering van deze serie.

Hoe dan ook dus een ongekend populair forum met zooveel leden en bezoekers.

Citaat
Het grootste aantal gebruikers was 2344 op 11/3/2005 9:37:59 PM

Maar ik vond er geen doorkomen aan om daar serieuze discussies te volgen of er aan mee te doen dit jaar.
Tussen elke 2 serieuze reacties zitten er daar altijd een stuk of 20 met alleen maar 'ja', 'OK', 'vind ik ook' enzovoort, voorzien van zeer vele smileys en profielen die 80 keer zo groot zijn als de berichten.

Alsof je een volwassen gesprek probeert te voeren in een kinderspeelparadijs en alle kindjes tegelijkertijd een ijsje van je willen.

Maar goed, ik denk dat Angela en ook de andere deelnemers inclusief mol wel contractueel verplicht zijn geweest of zo om zich daar af te melden en niet hier.

 

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #46 Gepost op: 21-03-2005, 22:41:46 »
't is toch niet zeker dat 't ze ook echt zijn of wel?  ???  En ook al is dat zo, ik denk weet eik wel zeker dat ze heus hier ook regelmatig 'n kijkje hebben genomen!  ::jaja::  En Gijs geeft niet zomaar complimenten voor widm.com.  ::tandpastasmiley::

Offline Botje

  • Forumlid
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #47 Gepost op: 22-03-2005, 01:36:10 »
De statistiek van widm.nl

3035 Geregistreerde bezoekers hebben 90108 berichten in 15 forums geplaatst. Op dit moment zijn er 3147 onderwerpen.


Heb je dat laatste goed gelezen? 3147 onderwerpen??!?!?!?!?!!!  ::oink::
Vind je het héél raar dat er geen doorkomen aan is daar? (retorische vraag) Nog knap dat Angela en Yvon er dan wèl een touw aan vast hebben kunnen knopen...

Ik sluit me geheel bij je aan Lodewijk en ik ben blij dat we hier een stelletje uitstekende moderatoren hebben, die er elke keer toch maar weer voor zorgen dat het hier overzichtelijk en ontopic blijft.  ::ok::

Nu ik het dan toch over ontopic heb, waar is iedereen die hier langs zou moeten komen (de ex-kandidaten)? Ik kan me voorstellen dat ze er minder op zitten te wachten om hier te kletsen dan alle 'onbekende' Nederlanders die voorgaande jaren uit eigen interesse deelnemer waren aan WIDM (onze BN'ers zijn per slot van rekening gevraagd). Toch zou het leuk zijn als er, al was het er maar ééntje, iemand een berichtje voor iedereen hier achterliet.
Maar goed, de fandag is ook leuk. Daar zullen we het voorlopig even mee moeten doen...
Ik zit voor het computerscherm, mijn zinnen te verzetten. Ik wou dat ik twee nicknames had, dan kon ik samen chatten.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #48 Gepost op: 22-03-2005, 14:58:31 »
Ik vind .nl maar een zooitje, .com is echt 1000000000x beter!! ::oink:: ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline xki

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #49 Gepost op: 23-03-2005, 09:20:58 »
daar sluit ik me helemaal bij aan...
kheb een paar x wat gepostop .nl maar als je ziet wat voor antwoorden je daarop krijgt  :o

Zijn er misschien ook andere bn'ers die niet aan widm hebben meegedaan en die hier wel eens rondhangen???
to mole or not to mole that's the question

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mol, winnaars, verliezers en anderen: meld je hier!!
« Reactie #50 Gepost op: 2-04-2005, 19:11:49 »
hoi allemaal, ik denk dat we morgen op de MFD maar even flink moeten zeuren met de kandi's, dat ze blijven nachatten op dit topic. Ook leuk voor degenen die morgen net niet kunnen ofzo... groetjes, vveerraak
Tell me what your telescope says