Auteur Topic: Theorie: de jokertheorie  (gelezen 7456 keer)

Offline de buurvrouw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: de jokertheorie
« Reactie #20 Gepost op: 6-04-2006, 10:22:04 »
Dit vraag ik me dus af. Hoeveel voordeel heeft iemand met jokers die op het verkeerde spoor zit boven iemand die wel op het goede spoor zit.
Omdat er maar één iemand afvalt is dat volgens mij vrij minimaal. De jokers houden je misschien 1 ronde langer in het spel. (zolang er iemand slechter is dan jij val je niet af, dat was altijd al zo) Zolang je niet compleet iets anders gaat kiezen met de test heb je alleen verwarring maar blijven de mensen die daadwerkelijk de mol weten langer in het spel (maar ook die twijfelen door de jokers natuurlijk aan de juistheid van hun keuze)
diepgravend onderzoek naar de mol

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Theorie: de jokertheorie
« Reactie #21 Gepost op: 6-04-2006, 10:45:34 »
Daar komt bij dat je de jokers maar een keer kan inzetten (bij slechts een test dus) en je kennis bij elke test gebruikt. M.a.w. die jokers zijn ook een keer op.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline de buurvrouw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: de jokertheorie
« Reactie #22 Gepost op: 6-04-2006, 12:01:40 »
heb je ook een punt!

blijft de vraag staan: waar zijn de (in ieder geval) 4 jokers die wel zijn meegepakt maar niet door de productie zijn genoemd?
wie heeft tijd en kans gehad om jokers in de fabriek te verstoppen? Volgens mij iemand die aan het einde zit. anders was de kans ook weer aanwezig dat iemand je weggemoffelde jokers toch weer vind....
diepgravend onderzoek naar de mol

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Theorie: de jokertheorie
« Reactie #23 Gepost op: 7-04-2006, 09:37:44 »
heb je ook een punt!

blijft de vraag staan: waar zijn de (in ieder geval) 4 jokers die wel zijn meegepakt maar niet door de productie zijn genoemd?
wie heeft tijd en kans gehad om jokers in de fabriek te verstoppen? Volgens mij iemand die aan het einde zit. anders was de kans ook weer aanwezig dat iemand je weggemoffelde jokers toch weer vind....

Er was ook iemand die had "twee jokers gevonden". Dat was al te zien in het Volgendeweekfilmpje na aflevering drie, dat aflevering vier aankondigde. Was dat op zo'n stapel, want ik dacht dat dat op de grond gevallen jokers waren. Heeft misschien de Mol die laten vallen?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline de buurvrouw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theorie: de jokertheorie
« Reactie #24 Gepost op: 7-04-2006, 09:42:12 »
Nee, dat was Roderick. En die heb ik het in aflevering 4 ook weer horen zeggen in de biecht. Dus die beelden hebbe we terug gezien.
Geen idee wie dat nou voor elkaar heeft gekregen  ;)
diepgravend onderzoek naar de mol