Auteur Topic: Frédérique is niet de mol!  (gelezen 139948 keer)

Offline Ron Dabe

  • Forumlid
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 18-03-2006, 11:36:17 »
Het molletje zat daar vast wel lekker onder de grond :)

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 18-03-2006, 12:27:13 »
ik ben nog nooit zo snel zo zeker geweest dat iemand de mol was, en dat heb ik bij fre.. een gevoel speelt daarbij ook een rol in mee.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 18-03-2006, 12:43:52 »
Ik verdenkt Frédérique zeker er wel van Mol te zijn. Maar tot dusver zal niemand de eerste plaats afnemen van Roderick, want die staat nog net 1 plekje hoger, namelijk op nummer 1. Nummer 2 is Frédérique, vooral met nu het dagboek van de mol bij aflevering 2.

Slecht coordinatiegevoel wat natuurlijk overkomt, kan slaan op 2 dingen:

1) Tangodans
2) Mensen begeleiden tijdens een zoektocht

ad 1: In de taxi hebben Roderick en Liz het erover en dan zegt Liz: "Je moet wat meer leiden" waarna Roderick antwoord: "maar jij bent ook zo eigenwijs" waar Liz dan op knikt. Roderick heeft naar voren laten komen dat ie niet de beste leider in het dansen is, en dat ie daardoor twijfelt of ze de vrijstelling wel zullen halen.

ad 2: Frédérique zegt in een heel kort shot tijdens de zoekopdracht op paarden recht in de camera: "Ik moet ze leiden en dat terwijl ik absoluut geen kaart kan lezen!" Ook dit kan weer slaan op coordinatiegevoel, maar dan over mensen begeleiden via kaartlezen.

Dus tja, Roderick of Frédérique, that's the question to me!  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 18-03-2006, 22:57:26 »
Ik ben van gedachten veranderd: Frederique is gewoon de mol... ze deed me zo denken aan Yvon met het rondleiden van de andere deelnemers, met die 'slechte' verbindingen, volgens mij lag het stiekem toch aan Fred  ::jaja::  ::)
I'm a real big goblin..

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 18-03-2006, 22:59:30 »
Frédérique gaat volgende week naar huis. :(
🜃

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 18-03-2006, 23:07:01 »
Frédérique gaat volgende week naar huis. :(
Vul dat maar vooral in bij de poll, dan weet ik dat jij geen punten krijgt deze keer  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 18-03-2006, 23:22:13 »
Ik vond Frederique idd behoorlijk verdacht met dat aanwijzingen geven. Het deed me allemaal denken aan eerdere mollen. Een walky talky die het 'niet goed deed'. Niet goed kunnen kaartlezen etc. Frédérique is zeker gestegen in mijn lijstje met mollen, maar ze staat nog niet op één, dat is Peggy bij mij.

Offline Lady C

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 19-03-2006, 11:31:59 »
Toen ik hoorde dat wie is de mol weer kwam, en wie er mee deden zapte ik toevallig net naar dream travel en zei meteen:
Fredje is de mol  ;D
Maar goed, ik wil ook nog steeds niet geloven dat Marc-Marie de mol niet is... dus laat mijn gevoel me weer in de steek  ::rofl::
*·._.·* Wie niet in wonderen en dromen gelooft, is geen realist *·._.·*

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 19-03-2006, 12:57:01 »
Frédérique gaat volgende week naar huis. :(
Gaan ze volgende week fietsen ??? ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 19-03-2006, 13:07:08 »
Gaan ze volgende week fietsen ??? ;)

Nee, volgende week gaan ze abseilen wat hoort bij het kennismakingsfragment van Richard.
Plus natuurlijk de tango dansen, wat hoort bij het kennismakingsgfragment van Liz.

En eventueel ook die ene zoektocht in de auto met kaart erbij, wat hoort bij de kennismakingsfragment van Milouska. Want je ziet het groepje wel in een auto fel discussieren en je ziet Richard met een notitieboekje en Milouska komt hierin naar voren toe.

Fietsen komt dus later aanbod. ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 19-03-2006, 15:05:51 »
Nee, volgende week gaan ze abseilen wat hoort bij het kennismakingsfragment van Richard.
Plus natuurlijk de tango dansen, wat hoort bij het kennismakingsgfragment van Liz.

En eventueel ook die ene zoektocht in de auto met kaart erbij, wat hoort bij de kennismakingsfragment van Milouska. Want je ziet het groepje wel in een auto fel discussieren en je ziet Richard met een notitieboekje en Milouska komt hierin naar voren toe.

Fietsen komt dus later aanbod. ;)
Dus Frederique blijft erin.. dat wilde ik ook duidelijk maken ;)

Offline Nic0le

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Frédérique!
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 19-03-2006, 17:18:12 »
Tuurlijk blijft Fré erin..
Zij is de.. MOL!

xx CO!!
Rust in Vrede, lieve Frédérique!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 19-03-2006, 17:23:06 »
Ik heb de aflevering nog es gezien en als Richard bv. verbinding probeert te maken met Fred en het lukt niet, licht het volgens mij gewoon stiekem aan Frederique en diegene die het minst luisterde naar Fred hadden hun geld als eerste...
I'm a real big goblin..

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 20-03-2006, 11:01:27 »
Ik begin Frederique toch ook langzaam te verdenken. In de tweede aflevering vond ik het verdacht van haar om de Toine en Mary-Lou twee jokers af te troggelen. Misschien is dat ook wel een mollenstreek...Zou wel heel gemeen zijn!
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 20-03-2006, 19:24:18 »
Fred zat in aflevering 2 natuurlijk in de beste positie om te mollen. Gewoon beetje de walkie talkie's dichthouden en weinig en verspreid informatie geven.
Alleen de manier waarop ze die plek verkreeg.... het had natuurlijk gekunt dat diegen na haar dichte rbij het aantal palen zat. Ze had naar mijn mening dichter op het juiste getal kunnen zitten, maar ja ik weet, te dicht is ook weer opvallend.

Ze is wel een kandidaatje mol voor mij maar zeker weten doe ik het niet. Maar ach, wie wel..  ::rofl::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #95 Gepost op: 21-03-2006, 12:39:16 »
Frederique is wel een beetje door de mand gevallen deze week wat mij betreft. Ze komt in het algemeen over als een hele aardige sociale sterke vrouw. Tegen Mary-Lou is ze heel aardig om haar over te halen de brug over te steken en in haar biechts lacht ze om zichzelf als een verlegen schoolmeisje.
Vervolgens zien we deze week opeens een heel andere Frederique. Eéntje die genadeloos meewerkt om iemand (Milouska) in de maling te nemen en in de regen naar buiten te sturen. Als Milouska vraag of het niet een grap is van hunzelf zegt ze: "nee hoor, zo ziek zijn we niet". Vervolgens zie je haar, als Milouska buiten loopt, haar heel hard uitlachen. Dan denk ik: wat een rotstreek!

Vervolgens denk ik: valt ze hier misschien een beetje uit haar rol? Zien we hier de echte Frederique? Of reageert ze zo omdat wij gewoon een heleboel informatie en groepssfeer missen, en Milouska gewoon écht rete-irritant was?
Om één of andere manier vind ik haar opeens een stuk minder geloof waardig, en ze is behoorlijk gestegen in mijn mol-verdenkingen. En dan daarbij ook nog het feit dat ze onder de grond (in een kuil) zit deze aflevering, en dat de kandidaten het geld maar moeten afleveren bij DNB, aan het Frederique's-plein.......

Hoog mol-percentage!  ::jaja::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Roek

  • Forumlid
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 21-03-2006, 13:11:53 »
Ik kan je verhaal volgen, Tweety, en het lijkt ook logisch. Probleem is alleen dat Frédérique bij toeval in die kuil is beland. Bovendien is er geld weg en dat kan ze gewoon niet gedaan hebben.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 21-03-2006, 16:17:27 »
Zoals reeds vermeld in het "muzikale hints" topic: Amsterdam van Coldplay.
Duidelijker verwijzingen kan een tekst niet bevatten. Amsterdam was bovendien de rode draad tijdens opdracht 2.
Verder wordt ze zeer weinig, en dan vooral onopvallend, in beeld gebracht.
Idd, zeer hoog Mol-gehalte. Frédérique is wat mij betreft de "Talpa Argentina".
« Laatst bewerkt op: 21-03-2006, 16:19:33 door Gotcha »
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #98 Gepost op: 21-03-2006, 18:50:49 »
Zoals reeds vermeld in het "muzikale hints" topic: Amsterdam van Coldplay.
Duidelijker verwijzingen kan een tekst niet bevatten. Amsterdam was bovendien de rode draad tijdens opdracht 2.
Verder wordt ze zeer weinig, en dan vooral onopvallend, in beeld gebracht.
Idd, zeer hoog Mol-gehalte. Frédérique is wat mij betreft de "Talpa Argentina".
Het is opzich een goede theorie. Ze hebben die hint er achteraf dan mooi bij gezocht.
Maar ik wil wel even kwijt dat frederique niet bewust de 'controller' van deze opdracht was. Ze kwam als één na laatste bij het noemen van het aantal palen onder het palijs op de Dam en had dus nog 'ingehaalt' kunnen worden.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Frédérique is (niet) de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 22-03-2006, 06:55:26 »
Het is opzich een goede theorie. Ze hebben die hint er achteraf dan mooi bij gezocht.
Maar ik wil wel even kwijt dat frederique niet bewust de 'controller' van deze opdracht was. Ze kwam als één na laatste bij het noemen van het aantal palen onder het palijs op de Dam en had dus nog 'ingehaalt' kunnen worden.
De hint is idd waarschijnlijk achteraf gezocht. Maar als voorlaatste de vraag beantwoorden is minder opvallend dan als laatste de vraag beantwoorden en bovendien zou het ook geen "ramp" zijn indien Frédérique gewoon een andere rol zou krijgen in deze opdracht. Nu was het uiteraard ideaal.
Ik loop vanaf nu persoonlijk het risico dat ik alles van Frédérique onbewust ga uitvergroten. Ik ga iig afl. 1 en 2 opnieuw bekijken en vooral op Frédérique letten. Misschien ontdek ik wel iets raar.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen