Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 259658 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #420 Gepost op: 15-04-2006, 09:48:27 »
Citaat van: Ikbenjorg
- Haar taak als teller heeft ze niet goed uitgevoerd.
Ik denk dat je je niet realiseert hoe moeilijk het is om zo precies een minuut te tellen. Ze mochten er één minuut naast zitten, op 24. Dat is ongeveer vier procent afwijking, of ongeveer twee en een halve seconde per minuut. Tel jij maar eens zonder op je horloge te kijken zestig wat-jij-denkt-dat-seconden-zijn en meet hoelang dat duurde.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #421 Gepost op: 15-04-2006, 10:16:57 »
Ik dacht gezien te hebben dat Milouska zowat als enige een joker heeft ingezet. Ik moet nog eens terugkijken denk ik.

Roderick zette als enige 1 joker in.

En tja, Milouska... zoals anderen voor mij hier al vertelden gebeurde weer in het begin van deze aflevering:

Frederique: "Als Milouska de mol is, krijgt ze een Gouden Kalf"
Peggy: "...een staande ovatie..."
Roderick: "en een optocht..."
Richard: "...met een stad naar keuze!"

Milouska werd wederom in de hoek gezet onder het mom van: "Die kan de mol niet zijn, ik bedoel, hoe kan je nu zo naief zijn?" [/Frederique quote]Maar het begin van deze aflevering sloeg alle opmerkingen naar Milouska toe.

Maar deze aflevering bevatte enkele fragmenten waarbij ik gewoon me echt niet meer kon inhouden. Ten eerste al een badkamerwinkel binnen sjokken en je vraagt om een boekenkast. Sorry hoor, maar dan ben je wel zo eigenwijs, tegen de stroom in, hypocriet als geen ander. En daarbij ook nog eens die mop van haar tijdens het dineren met die belangrijke Argentijnse persoon. Je kan alle moppen erbij halen maar laat deze mop thuis!

Ik vind het echt not done  ::niet-ok:: >:( om eventueel straks te horen: "Milouska is de mol" In mijn mening is er nog nooit een slechtere mol geweest dan Milouska die daar een serieuze gooi naar doet. Maarja, ondertussen heeft nog geen enkele kandidaat ooit op haar gestemd, dus in dat geval zou je haar moeten complimenteren mocht ze de mol zijn wat betreft in de groepmassa opgaan en er niet overduidelijk uitgekozen te worden.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #422 Gepost op: 15-04-2006, 10:23:24 »
ik vind milouska inmiddels stukken beter mollen dan in het begin

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #423 Gepost op: 15-04-2006, 13:29:48 »
Ik denk dat je je niet realiseert hoe moeilijk het is om zo precies een minuut te tellen. Ze mochten er één minuut naast zitten, op 24. Dat is ongeveer vier procent afwijking, of ongeveer twee en een halve seconde per minuut. Tel jij maar eens zonder op je horloge te kijken zestig wat-jij-denkt-dat-seconden-zijn en meet hoelang dat duurde.
Lijkt mij ook heel moeilijk... maar Karel gaf halverwege wel aan dat ze halverwege waren, dus ze toen konden ze hun telling corrigeren. Maar dan blijft het lastig.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #424 Gepost op: 15-04-2006, 14:52:53 »
Lijkt mij ook heel moeilijk... maar Karel gaf halverwege wel aan dat ze halverwege waren, dus ze toen konden ze hun telling corrigeren. Maar dan blijft het lastig.
jah oke, klopt helemaal, maar haar tellen was gewoon fout bedoelde ik, ze telde 2 secondes in 1 seconde, veel te snel
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline morrigan

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #425 Gepost op: 15-04-2006, 16:06:02 »
Ik zit sinds afl 2 helemaal op Miloushka, en daar wijk ik niet snel meer vanaf!

Offline mooneyeslinda

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • fan van expeditie robinson en kijk wie is de mol.
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #426 Gepost op: 15-04-2006, 17:30:49 »
milousaka is ook mijn mol, en frederique en peggy ook..  ::jaja:: het blijft moeilijk.

maar milouskla blijft toch mijn nummer een, helemaal naar dei muzikale hint
robinson is weer geweldig dit jaar

Offline Roek

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #427 Gepost op: 15-04-2006, 19:20:04 »
Ik zat vanaf het begin op Richard en Milouska, maar koos steeds toch weer voor Richard (damn!). Als je nu eens andersom naar de rol van kandidaat Milouska kijkt... Wat heeft ze dan wel goed gedaan?

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #428 Gepost op: 15-04-2006, 19:28:09 »
Terwijl ik neig naar Frederique blijf k toch ff nog bij Milouska, ik heb wel eens vaker gehad dat ik geswitcht ben van goed naar fout op t laatste moment :P

Offline abc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #429 Gepost op: 15-04-2006, 19:50:20 »
Terwijl ik neig naar Frederique blijf k toch ff nog bij Milouska, ik heb wel eens vaker gehad dat ik geswitcht ben van goed naar fout op t laatste moment :P
De laatste aflevering was Frederique nogal op de mollentoer. Maar veel te overduidelijk (langzaam autorijden).
Ik denk dat ze van Karel de opdracht heeft gehad om voor mol te spelen in ruil voor dit of dat. Apart ook dat ze (Frederique dus) tegen Toine begon te praten terwijl zijn opdracht was: mond houden. Overduidelijk probeerde ze hem aan het praten te krijgen. Toen Karel kwam, vertelde hij bij iedereen wat de opdracht was, maar niet bij Toine, anders had iedereen gesnapt dat Frederique verdacht bezig was.
Hoe duiden jullie dit allemaal?

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #430 Gepost op: 15-04-2006, 19:56:31 »
De laatste aflevering was Frederique nogal op de mollentoer. Maar veel te overduidelijk (langzaam autorijden).
Ik denk dat ze van Karel de opdracht heeft gehad om voor mol te spelen in ruil voor dit of dat. Apart ook dat ze (Frederique dus) tegen Toine begon te praten terwijl zijn opdracht was: mond houden. Overduidelijk probeerde ze hem aan het praten te krijgen. Toen Karel kwam, vertelde hij bij iedereen wat de opdracht was, maar niet bij Toine, anders had iedereen gesnapt dat Frederique verdacht bezig was.
Hoe duiden jullie dit allemaal?
T zou kunnen! ::jaja:: ::ok::

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #431 Gepost op: 15-04-2006, 20:00:57 »
Toen Karel kwam, vertelde hij bij iedereen wat de opdracht was, maar niet bij Toine, anders had iedereen gesnapt dat Frederique verdacht bezig was.
Hoe duiden jullie dit allemaal?

Volgens mij in dat laatste heel veel geknipt en zal er vast wel bij iedereen gezegd zijn wat haar/zijn opdracht was. En ookal zou Karel het niet aan tafel vertellen. Later in de bus ga je wel vragen aan elkaar welke opdrachten iedereen had.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #432 Gepost op: 15-04-2006, 20:20:35 »
Ik denk/hoop dat ze volgende week weg moet

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #433 Gepost op: 16-04-2006, 00:33:06 »
Ik denk/hoop dat ze volgende week weg moet
Denk het niet, hoop het wel

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #434 Gepost op: 16-04-2006, 10:59:15 »

Maar deze aflevering bevatte enkele fragmenten waarbij ik gewoon me echt niet meer kon inhouden. Ten eerste al een badkamerwinkel binnen sjokken en je vraagt om een boekenkast. Sorry hoor, maar dan ben je wel zo eigenwijs, tegen de stroom in, hypocriet als geen ander. En daarbij ook nog eens die mop van haar tijdens het dineren met die belangrijke Argentijnse persoon. Je kan alle moppen erbij halen maar laat deze mop thuis!

Ik vind het echt not done  ::niet-ok:: >:( om eventueel straks te horen: "Milouska is de mol" In mijn mening is er nog nooit een slechtere mol geweest dan Milouska die daar een serieuze gooi naar doet. Maarja, ondertussen heeft nog geen enkele kandidaat ooit op haar gestemd, dus in dat geval zou je haar moeten complimenteren mocht ze de mol zijn wat betreft in de groepmassa opgaan en er niet overduidelijk uitgekozen te worden.
Ja die zogenaamde mop vond ik ook echt heel dom...ik heb alleen de laatste regel gehoord, de rest weet ik al niet meer, maar dan nog klonk 't heel ziek. Ok then you're gay. En ze vond m zelf ook niet grappig, volgens mij niemand. Maargoed die opdracht was ook niet te doen, ze had beter gewoon niks kunnen doen :-X
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #435 Gepost op: 16-04-2006, 11:31:51 »

Ik vind het echt not done  ::niet-ok:: >:( om eventueel straks te horen: "Milouska is de mol" In mijn mening is er nog nooit een slechtere mol geweest dan Milouska die daar een serieuze gooi naar doet.

Ik denk/hoop dat ze volgende week weg moet

Ik weet niet of jullie weten dat de kandidaten ook vast en zeker meekijken op dit widm forum.Ik denk niet dat Milouskha het leuk vind om allemaal negatief commetaar te krijgen, ik vind het echt stom dat jullie zo doen! Het is een spel, en dan moet je niet mensen belachelijk maken maar respect hebben voor elkaar, dus ook voor Milouska.
En als je echt een hekel hebt aan haar moet je dat maar voor je houden. Ik vind dit erg kinderachtig ::ohno::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #436 Gepost op: 16-04-2006, 12:33:27 »
Ik weet niet of jullie weten dat de kandidaten ook vast en zeker meekijken op dit widm forum.Ik denk niet dat Milouskha het leuk vind om allemaal negatief commetaar te krijgen, ik vind het echt stom dat jullie zo doen! Het is een spel, en dan moet je niet mensen belachelijk maken maar respect hebben voor elkaar, dus ook voor Milouska.
En als je echt een hekel hebt aan haar moet je dat maar voor je houden. Ik vind dit erg kinderachtig ::ohno::
Je mag toch wel zeggen dat je iemand niet leuk vindt?! Dat is iets heel anders dan schelden een geen respect hebben voor Milouska hoor...

First you go backwards, but then forwards again

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #437 Gepost op: 16-04-2006, 13:07:52 »
Ik heb het volgens mij in deze topic eerder al gezegd dat de manier van in beeld brengen heel veel doet aan meningvormen over een persoon. De opmerkingen die door de produktie eruit worden gepikt tijdens de biechten van de andere kandidaten, manier van monteren, enz. Of Milouska is gewoon echt zo, wat ik best kan indenken, omdat al die meiden van het jeugdjournaal een beetje naief zijn, worden ze op aangenomen, denk ik zo. haha. Zo gelukkig generaliseer ik niet... Ja en verder kan het ook best zijn dat ze zo doet om goed te kunnen mollen, dom doen, maar het niet zijn. Ze zei ook in haar biecht over Richard: Je denkt toch niet dat we achterlijk zijn. Nou dat denk iedereen vreemd genoeg wel over haar.

En verder moet het niet te hatelijk worden op het forum t.o.v milouska idd. Want ik kan me ook herinneren dat ik bij het spel in het oude dorp helemaal niet vond dat ze kinderlijk deed, door haar armen voor haar bordje te houden. Zo is het spel nou eenmaal + plus dat je ook op een andere manier naar Frederique kijkt en door hetgeen wat gebeurt is, onbewust het sneller met haar eens bent.

Het  lijkt alsof van iedere kandidaat een eigenschap wordt uitvergroot en weergegeven.
Peggy ==> beetje kattig
Fred ==> fanatiek
Milouska ==> naief
Roderick ==> extreem rustig.. enz 

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #438 Gepost op: 16-04-2006, 13:31:24 »
Ik weet niet of jullie weten dat de kandidaten ook vast en zeker meekijken op dit widm forum.Ik denk niet dat Milouskha het leuk vind om allemaal negatief commetaar te krijgen, ik vind het echt stom dat jullie zo doen! Het is een spel, en dan moet je niet mensen belachelijk maken maar respect hebben voor elkaar, dus ook voor Milouska.
En als je echt een hekel hebt aan haar moet je dat maar voor je houden. Ik vind dit erg kinderachtig ::ohno::
Ik kan begrijpen dat je zo denkt... maar hier horen de kandidaten overnagedacht te hebben voor dat ze aan WIDM meedoen naar mijn mening. Als je een kandidaat bent wordt je nou eenmaal gescrutinized en mag je blij zijn als ze het alleen je acties in het programma hebben, want bij sommigen wordt er ook nog wel eens in het leven/verleden van de kandidaten gedoken om aan aanwijzingen te komen te komen. (Dat gaat wel te ver en is zinloos.) Ik vindt dat mensen best mogen zeggen dat ze Milouska irritant vinden. De manier waarop het programma gemonteerd is benadrukt dit gevoel ook nog eens.
Zelf vindt ik Milouska één van de leukste kandidaten omdat ze niet zo glad is als de rest, maar dat zegt niet dat ik het niet grappig vindt als ze iets knulligs doet. (EDIT> Ik denk ook dat de aflevering een stuk saaier zouden zijn zonder Milouska.)
Ik vind Milouska ook wel een goede mol, alleen heeft zij zich gericht op de kandidaten (en terecht, dat is het spel) en niemand lijkt haar nog door te hebben, dat is heel goed. Dat het voor ons misschien obvious over komt, ligt niet alleen aan Milouska, maar ook aan de programmamakers (voorbereiding, opnames én montage...). Milouska's taak is om de opdrachten te saboteren en haar mede-kandidaten te misleiden en dat doet ze.

 ::ok::

Maar goed, ik vind dat mensen die er anders over denken ook gewoon hun mening mogen geven.
« Laatst bewerkt op: 16-04-2006, 13:33:55 door Rat »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #439 Gepost op: 16-04-2006, 14:16:01 »
ik vind ook dat er regelmatig over de scheef gegaan wordt, met opmerkingen over milouska.

is er hier iemand, die milouska haar daden kan verantwoorden?