Auteur Topic: Chris is niet de mol!  (gelezen 14411 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2006, 23:44:16 »
Chris zal in ieder geval ver komen

Offline gonniejj

  • Forumlid
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #21 Gepost op: 11-03-2006, 09:53:28 »
misschien is hij wel de mol..
Hij heeft gezegd dat hij 2x gelogen had.
Dit kon dienen Om de anderen te misleiden verder was hij wel stil

(mrjaah.. dit zal wel niet kloppen maar het viel me op)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #22 Gepost op: 11-03-2006, 10:48:14 »
Ik denk niet dat Chris de mol is.
Waarom ik dat denk weet ik ook niet :P

Offline Nachtjapon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Can a heart still break once it stopped beating?
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #23 Gepost op: 11-03-2006, 18:14:28 »
Ik denk dat dat liegen meer was om verdacht te doen...
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #24 Gepost op: 12-03-2006, 11:50:05 »
Ik denk dat dat liegen meer was om verdacht te doen...

Dat denk ik ook. Om de aandacht een beetje op zich te vestigen.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #25 Gepost op: 13-03-2006, 13:34:50 »
Volgens mijn theorie gaat Chris komende week afvallen. Weten we gelijk hoe waterdicht mijn theorie is  ::rofl::

FF wat anders; hebben de kandis geld tot hun beschikking? Chris heeft een Bariloche muts op dus die heeft 'ie daar ter plekke gekocht. Hoe kan dat als hij zijn persoonlijke bezittingen heeft moeten inleveren?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #26 Gepost op: 13-03-2006, 13:36:48 »
Ik denk dat de kandi's niet wisten dat het zo koud zou zijn en dat ze dus warme dingen, mutsen en zo, van productie hebben gekregen.
The British are not impressed.

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #27 Gepost op: 13-03-2006, 13:41:56 »
zou ook wel té opvallende hint zijn...  ::zwaai::

Offline Jona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #28 Gepost op: 13-03-2006, 14:41:24 »
Ik vind het erg opvallend dat er zo weinig gepost is over Chris. Dan vind ik de opmerking in het dagboek: "Ik ben de mol en niemand die dat te weten komt…voorlopig tenminste." hier wel erg bij passen.
Ik verdacht hem niet, maar nu....  ::vergroot::

Offline Bemoeial

  • Forumlid
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #29 Gepost op: 13-03-2006, 15:37:27 »
ik verdenk hem lekker toch! Hij zei iets van "Ja,ik ben niet zo"'n iemand die dingen in de hand wil houden!" Volgens mij is dat een leugen, want zo is hij wel. Hij was ooit op mijn feestje een kampvuurtje aan het stoken, en als je zoiets leuk vind om te doen dan ben je toch al een beetje controlfreak. Maar misschien doet hij alleen maar verdacht  ::vergroot::ik wou het gewoon even melden, niet dat het belangrijk is

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #30 Gepost op: 13-03-2006, 15:59:52 »
ik vind chris opeens ook vrij verdacht
het lijkt in zijn ogen alsof hij constant liegt

Offline stefje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #31 Gepost op: 13-03-2006, 21:51:47 »
Ik heb chris gezien in Cabaret vorige week en hij is veel te lief dus is vast geen mol ::trots::
Naja dat kan ook weer een muur zijn waarachter hij zich verschuilt....je weet het neit
Mollie mol, k ga je vinden!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #32 Gepost op: 16-03-2006, 16:55:38 »
Volgens mij valt Chris af de volgende aflevering, want zijn introfilmpje is ook van aflevering 2 (samen met die van Toine) en hij zette volgens mij 0 jokers in tijdens de test, wat hij misschien in aflevering 2 ook gaat doen ???

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #33 Gepost op: 16-03-2006, 17:53:01 »
Chris zette al z'n 5 jokers in, dus hij heeft nu niks meer. Misschien valt er in 1 van de opdrachten nog wat te winnen, maar anders ben ik inderdaad ook bang dat Chris af gaat vallen  :\'(

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #34 Gepost op: 17-03-2006, 15:30:57 »
Chris zette al z'n 5 jokers in, dus hij heeft nu niks meer. Misschien valt er in 1 van de opdrachten nog wat te winnen, maar anders ben ik inderdaad ook bang dat Chris af gaat vallen  :\'(

Ik denk dat Chris ook gedag gaat zeggen ja, even van de introfilm theorie uitgaande.
Kan ook Toine zijn, maar ik denk niet dat die dezelfde fout zal gaan maken als Geert  ::tandpastasmiley::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Tessiejj..

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #35 Gepost op: 17-03-2006, 15:32:19 »
Ik denk ook dat Chris er iig eerder uitgaat dan Toine, maar je weet het maar nooit
......

Offline FalconMatrix

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #36 Gepost op: 17-03-2006, 15:38:32 »
Chris zal het zwaarder krijgen dan de rest, zeker als de Mol niet in hun groep zit. Dan wordt alles wéér op basis van de Jokers gedaan, dan loopt Toine weer voorop en Chris achteraan. Ook al is het wel een goed tactiek van de Mol om alle Jokers in te zetten om niet verdacht te raken ;)
Roderick: "Mijn eigen karakter; bij tijd en wijle introvert, af en toe achterbaks en...stiekem!"

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #37 Gepost op: 17-03-2006, 15:40:32 »
Ik neem aan dat er vanavond weer nieuwe jokers verdiend kunnen worden. Dan heeft Chris toch nog een kansje...
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #38 Gepost op: 17-03-2006, 16:12:08 »
Chris zal het zwaarder krijgen dan de rest, zeker als de Mol niet in hun groep zit. Dan wordt alles wéér op basis van de Jokers gedaan, dan loopt Toine weer voorop en Chris achteraan. Ook al is het wel een goed tactiek van de Mol om alle Jokers in te zetten om niet verdacht te raken ;)

Maar het is wel weer verdacht als de Mol alles heeft ingezet en de rest heeft nog over, zodat zij bij de volgende test nog wat in kunnen zetten en de Mol niets, maar dat de Mol toch steeds doorgaat.

Toch wel raar dan, iemand zonder jokers die wel in het spel blijft, terwijl de met jokers mensen naar huis gaan....
Kortom, beetje dubbel  ::vergroot::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Ambla

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chris is (niet) de mol!
« Reactie #39 Gepost op: 17-03-2006, 16:33:19 »
Ik heb het nog nergens gelezen op het forum, maar toen Chris de test aan het doen was, werd er ingezoomd op een rood knopje op het toetsenbord van de laptop. En even later (hij deed nog steeds de test) reed er een trein voorbij. Chris zorgt ervoor dat andere kandidaten een rood scherm krijgen? Hij zorgt ervoor de anderen "op de trein worden gezet"? Oftewel hij is de mol? Geert werd afgezet op het station. Al dacht ik eerst dat Chris eruit zou gaan de 1e afl. vanwege die beelden tijdens zijn test. Nouja, ik weet het niet, er is nog zoveel mogelijk na 1 afl. Er zijn nog geen conclusies te trekken. Maar het viel me wel op.
MSI : Mole Scene Investigation