Auteur Topic: De theorieën  (gelezen 6726 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
De theorieën
« Gepost op: 27-01-2006, 08:16:10 »
Ook dit jaar zullen er weer velen quasi-wetenschappelijk kunnen onderbouwen waarom iemand wel of niet de Mol is.
Persoonlijk ben ik door sommigen nogal geliefd en door anderen erg gehaat (jaja enkel huurmoordenaars wilden mij, zoals Marc-Marie het zoud uitdrukken, zelfs omleggen ;) ) vanwege mijn "gelijke kansen" theorie.

Bedoeling van dit topic is dat de achtergrond en details van elke onderbouwde theorie wordt uitgelegd. Per theorie kan er vervolgens een topic worden geopend (liefst als onderwerp "theorie:...") waarin er naar hartelust kan gepalaverd worden betreffende die bepaalde theorie.

Ach ja, voor ik dit vergeet: het is voor mij de volgende maanden erg druk (veel in buitenland, studies....) zodat ik niet echt veel tijd zal hebben om mijn "gelijke kansen" theorie elke week tijdig klaar te hebben.
Daarom zoek ik naar een vrijwilliger die deze theorie voor mij zou willen overnemen voor deze molreeks.

... en was het al maar 10 maart!!!
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: De theorieën
« Reactie #1 Gepost op: 9-02-2006, 17:06:00 »
ik snap het niet helemaal ???
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: De theorieën
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2006, 07:10:04 »
Tijdens elke Mol-serie zijn er steeds een aantal, oude en nieuwe, minder of meer onderbouwde theorieën die aanwijzen wie de Mol is.
bedoeling is om deze theorïeën hier op te sommen met telkens een link naar het overeenstemmende theorie-topic.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: De theorieën
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2006, 12:51:32 »
OK...dat snap ik nog wel...maar is het daar nog neit iets te vroeg voor... ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De theorieën
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2006, 00:35:30 »
OK...dat snap ik nog wel...maar is het daar nog neit iets te vroeg voor... ;)

Jah, maar dan weet je al wat de bedoeling is voor later. ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: De theorieën
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2006, 12:24:29 »
ok.... :)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: De theorieën
« Reactie #6 Gepost op: 9-03-2006, 08:10:02 »
Weinig beweging...
Begint het nog bij niemand bovenaan te pruttelen?
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: De theorieën
« Reactie #7 Gepost op: 9-03-2006, 09:55:53 »
Lijkt mij goed idee.
Alleen 1 aanvulling die ik zelf wel handig zou vinden:

hier dus alleen linkjes naar verschillende theoriën, dus geen reacties plaatsen, want dan wordt het nog onoverzichtelijk.

Dus 1 iemand plaats hier 1 bericht die telkens veranderd kan worden middels de functie Veranderen  ;).
Heb je dus 1 blokje tekst waar alleen maar linkjes inhangen, hoef je ook niet steeds alle berichten door te scrollen.

Misschien een idee om de forum-onderhouders/administrators dit te laten doen? Zij zijn er standaard dagelijks mee bezig en kunnen vast wel rechten aan een topic geven dat niemand er verder op kan reageren  ::trots::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De theorieën
« Reactie #8 Gepost op: 9-03-2006, 12:42:40 »
Dus 1 iemand plaats hier 1 bericht die telkens veranderd kan worden middels de functie Veranderen  ;).
Heb je dus 1 blokje tekst waar alleen maar linkjes inhangen, hoef je ook niet steeds alle berichten door te scrollen.

Misschien een idee om de forum-onderhouders/administrators dit te laten doen? Zij zijn er standaard dagelijks mee bezig en kunnen vast wel rechten aan een topic geven dat niemand er verder op kan reageren  ::trots::

Als jullie met linkjes gaan werken, lijkt het mij idd handig om ze in 1 post te zetten: dat schilt veel scrollwerk. ;)
Ik gooi dit topic even op slot (zoals voorgesteld) en stel voor dat jullie me op de hoogte brengen als er een nieuw linkje aan toegevoegd moet worden.

Dit is een voorlopige regeling, mss dat mijn mede-crew er een andere mening op nahoudt.


- volgens Jutta zijn de afvallers uit de kennismaking te halen, geef je mening!
- volgens Mol_en_co zijn de meest bekende Nederlanders eerder mol, geef je mening!
- volgens KD houdt de mol zich stil, geef je mening!
- De mol's hoop ziet wel iets in een Letter-theorie, geef je mening!
- volgens Ron Dabe is de mol een held, geef je mening!
- volgens Enigma zijn de winnaar, de verliezer en de mol te bepalen via de introfilmpjes, geef je mening!
« Laatst bewerkt op: 23-04-2006, 22:23:23 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?