Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 102394 keer)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #60 Gepost op: 31-03-2006, 21:55:57 »
Ik dacht al dat er een vrijstelling in de envelop zou zitten, alleen dacht ik dat die voor Roderick zou zijn :)

Wel echt een spannende aflevering, wat kiezen ze? Wat doen ze? Veel beter als de vorige afleveringen. De spanning was gewoon beter gebracht, vooral door dat Richard gedoe. Ik kwam er echter pas laat achter dat er sporen op de grond te zien waren..

Eerst had Roderick het stickertje ook niet op de koffer geplakt; hij hielt hem vast. Waarom?


Ik vond het jammer dat de vrijstelling voor Richard was (okee, logisch.. maar ze hadden er toch ook iets anders bij kunnen doen?) En waarom geeft Mary-Lou haar jokers aan Peggy?

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #61 Gepost op: 31-03-2006, 21:56:05 »
Heeft er trouwens nog iemand zijn horloge verzet? ;D

Ja ;D

Offline pinogirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • What's in a name....!
Re: Aflevering 4
« Reactie #62 Gepost op: 31-03-2006, 22:01:31 »
Als ik het goed gezien heb pakte Milouska twee keer TWEE jokers in plaats van eentje in de fabriekopdracht....

Of heb ik dat niet goed gezien???

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #63 Gepost op: 31-03-2006, 22:04:06 »
Ja ze pakte er 2 en volgens mij daarna ook nog eens 2, maar dat weet ik niet zeker....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Achternaam Mary Lou verkeerd geschreven?
« Reactie #64 Gepost op: 31-03-2006, 22:04:47 »
Zag ik dat goed? Was Mary Lou's achternaam verkeerd gespeld in de leader? Stond daar van Stenis? In plaats van van Steenis?
Ze wordt beide genoemd. Stenis is het officieel, maar bij credits in films enzo is het vaak Steenis (of juist andersom, weet het niet meer precies).
Wordt wel vaker gedaan in de (Hollywood) filmwereld.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 4
« Reactie #65 Gepost op: 31-03-2006, 22:05:05 »
Roderick pakte er overigens toch ook twee?

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #66 Gepost op: 31-03-2006, 22:05:06 »
Als ik het goed gezien heb pakte Milouska twee keer TWEE jokers in plaats van eentje in de fabriekopdracht....

Of heb ik dat niet goed gezien???


Ja klopt.  ::jaja:: Vreemd genoeg bleken ook alle andere kandidaten na haar nog een joker te kunnen pakken. Ik dacht dat er nu tekort zouden zijn. Maar dan zullen de makers het stapeltje wel aangevuld hebben, omdat anders kandidaten benadeeld waren omdat Milouska er meer had meegenomen.

Offline bigmol1965

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #67 Gepost op: 31-03-2006, 22:05:14 »
Als ik het goed gezien heb pakte Milouska twee keer TWEE jokers in plaats van eentje in de fabriekopdracht....

Of heb ik dat niet goed gezien???
Volgens mij ook. Ze heeft er 4 ingezet volgens mij.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 4
« Reactie #68 Gepost op: 31-03-2006, 22:05:21 »
Als ik het goed gezien heb pakte Milouska twee keer TWEE jokers in plaats van eentje in de fabriekopdracht....

Of heb ik dat niet goed gezien???

Volgens mij heb ik dat ook gezien. Dus ik denk het.

Volgens mij heeft ze er in totaal zes gepakt (ook nog twee bij richard), en vier ingezet.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #69 Gepost op: 31-03-2006, 22:05:31 »
Eindelijk, eindelijk weer een grandioze aflevering, ik heb werkelijk genoten, dit is hoe WIDM moet zijn!! ::ok:: ::bravo:: ::oink::

Toffe opdrachten, lekker sfeertje, Richard terug, gestolen jokers, alles zat erin wat het tot een toppie aflevering maakt. Hopelijk blijft het zo doorgaan, de trailer van aflevering 5 zag er in ieder geval weer hoopvol uit!! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #70 Gepost op: 31-03-2006, 22:05:31 »
Ja idd, ze heeft 2 x 2 jokers gepakt i.p.v. 2 x 1 joker;)

En ik  heb ook niet mijn horloge verzet, maar het was idd om (zoals als eerder werd gezegd ) 20:40 uur en sydney zat in de koffer van toine..

Offline robster

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #71 Gepost op: 31-03-2006, 22:05:35 »
over mijn cover-up techniek.

ALS Richard de mol zou zijn, hypothetisch gezien. Dan zouden de kandidaten zich een aflevering lang richten op iedereen behalve Richard en dus bij voorbaat veel vragen in de test mogelijk fout maken. Dus zou het combineren van het tweede spel samen met de test, die afhankelijk werd van de snelheid waarmee het parcours werd afgerond en het aantal jokers, een nieuwe graadmeter om te bepalen wie er uit moest, ervan uitgaande dat iedereen de test verkeerd zou maken, aangezien niemand op Richard zou gokken (uitgezonderd misschien Toine, Milouska en Roderick) die Richard voor t maken van de test WEL gezien hadden. Tis allemaal hypothetisch natuurlijk, maar n mogelijkheid...

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Aflevering 4
« Reactie #72 Gepost op: 31-03-2006, 22:05:47 »
Als ik een van hun was had ik echt alle jokers gepakt die ik pakken kon... ::jaja:: en dan gelijk dat briefje meenemen of kwijtraken met Je mag één joker pakken. Haha! Niemand die iets merkt...
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline jem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #73 Gepost op: 31-03-2006, 22:06:09 »
Trouwens wat ik opvallend vond bij die testopdracht. Zou de mol daar geld meepakken? Ik denk 't eik niet, want niemand zou 't opmerken als je niets pakt. Toine, Frédérique, Liz en Peggy namen wel geld mee. Kunnen we door die namen dan voorzichtig 'n streep trekken?  ???
[/quote]

Als ik mol zou zijn zou ik wel het geld mee pakken,
maar het vervolgens niet inleveren.
Dan kunnen degene die erna nog komen het in ieder geval niet mee nemen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #74 Gepost op: 31-03-2006, 22:08:51 »
nog iets: hoe weet die camera man nou precies waar zij die joker heeft gestopt? en hoe weet hijdaar precies op dat moment te filmen?
Peggy heeft het in dat interview buiten verteld. Dat zal gebeurd zijn voordat ze later aan tafel gefilmd werd en dan weet de cameraman dus natuurlijk dat zij het gestolen heeft en waar het zit.
Bovendien filmt hij niet "toevallig" op het moment dat zij zegt dat het in haar schoen zit natuurlijk. Zij vertelt dat niet daar aan tafel naast Milouska. Je hoort de stem uit haar interview en dat plaken ze dan over de beelden waar de cameraman haar schoen filmt.

Offline Partyjess

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #75 Gepost op: 31-03-2006, 22:10:22 »
Heeft er nog iemand de tijden welke op de klokken te zien waren genoteerd? En er wellicht al mee zitten puzzelen? Zat 2 jaar geleden ook een secret tip in. (Remember Elise?)
Voor Frederique... rust zacht

Offline pinogirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • What's in a name....!
Re: Aflevering 4
« Reactie #76 Gepost op: 31-03-2006, 22:11:36 »
Dat van dat geld pakken of niet pakken is niet goed in beeld gebracht. Het is (mij) ook niet duidelijk hoeveel er nu uiteindelijk is opgehaald en wie dat dan ingeleverd heeft.

Over die jokers: waarom heeft alleen Milouska er meer gepakt???? Dat vind ik echt vreemd hoor! Zeker Peggy (die nogal jokerg**l is).............

Offline Sjarrel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
Re: Aflevering 4
« Reactie #77 Gepost op: 31-03-2006, 22:14:11 »
jokergeil  ::rofl::
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #78 Gepost op: 31-03-2006, 22:14:30 »
Theorie he:

Wat nou, als die tweede test slechts een cover-up was om te verbloemen dat DE MOL tijdelijk niet in het spel zat. Er werd gezegd dat de tijd ook een graadmeter was bij het maken van de test, plus het aantal ingezette jokers. De test zelf moet een aantal vragen hebben bevat die zinloos waren, als we er van uit gaan dat Richard de mol zou kunnen zijn. Een vraag als bijvoorbeeld "heeft de mol jokers gejat", daarbij denkt niemand aan Richard, dus zou als Richard de mol was, die vraag nutteloos zijn, dus zou de tijd en het aantal jokers een soort cover-up kunnen zijn om kijkers en publiek extra te verwarren tijdelijk...
Bij zo'n vraag is er ook altijd een optie als 'De Mol zat niet in die opdracht' ofzo. Die zal er voor Richard ook geweest zijn.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #79 Gepost op: 31-03-2006, 22:15:20 »
Wat zijn de tijdsverschillen (met NL) met de plaatsen die in de koffers van de kandidaten zaten?
Laten we jabberen.