Auteur Topic: Wie is de kandidaat in 2006?  (gelezen 39758 keer)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #60 Gepost op: 21-10-2005, 13:18:51 »
Gordon is ook al een poos niet geweest bij Thuis... maar ze zeggen dat ie op vakantie is in Zuid-Afrika.  ;)
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #61 Gepost op: 21-10-2005, 13:21:09 »
Gordon is ook al een poos niet geweest bij Thuis... maar ze zeggen dat ie op vakantie is in Zuid-Afrika.  ;)

Nee ik heb teveel vertrouwen in Sr Antón Ido Jongstra en zijn liefde voor het programma om dat te kunnen geloven ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #62 Gepost op: 21-10-2005, 13:28:23 »
Albert was in Boulevard altijd wel erg positief over WIDM. En ik denk dat je pas kan oordelen of het leuke kandidaten zijn als je de afleveringen op TV ziet. Ik vond voorafgaand aan De Mol Isabelle ook heel irritant, maar in de mol vond ik d'r hardstikke leuk ::ok:: En nu hoor ik d'r nog steeds, als stem van m'n voicemail ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #63 Gepost op: 21-10-2005, 13:33:34 »
Ik las ergens dat een van de Winstonnen (Gerstanovitz of Post....) deelnemer zou zijn, maar kan niet meer vinden waar het stond. Google-tovenaars, wie helpt?

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #64 Gepost op: 21-10-2005, 13:34:52 »
Albert was in Boulevard altijd wel erg positief over WIDM. En ik denk dat je pas kan oordelen of het leuke kandidaten zijn als je de afleveringen op TV ziet. Ik vond voorafgaand aan De Mol Isabelle ook heel irritant, maar in de mol vond ik d'r hardstikke leuk ::ok:: En nu hoor ik d'r nog steeds, als stem van m'n voicemail ::rofl::


Hehe ik heb dat niet zo vrees ik.. ik vond de meeste mensen die ik vooraf irri vond in widm ook irri.. (hoewel Gijs en Isabelle iets minder dan ik verwachtte :-X )

Ok goed je kan het nooit zeker weten maar ik vind het niet echt een interessant figuur ervoor op het eerste gezicht..mja da's mijn mening ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #65 Gepost op: 21-10-2005, 13:49:21 »
Voor degenen die daar behoefte aan mochten hebben. Je kunt via internet vrij makkelijk de aktiviteiten van veel eventuele kandidaten traceren in een bepaalde periode.

Als voorbeeld hier even Albert Verlinde. Deze heeft op 19 oktober nog een radioprogramma gepresenteerd op radio10gold, waarin hij over de bigbrotherbaby praat. Het lijkt me niet dat hij dat vanuit Argentinië doet. ;D

http://www.radio10gold.nl/page/jocklog/Albert%20Verlinde/
(pagina met geluidsopname van de uitzending)

Anderen hebben bv. theateroptredens of radiointerviews etc.
« Laatst bewerkt op: 21-10-2005, 13:59:14 door Castor_en_Pollux »

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #66 Gepost op: 21-10-2005, 14:00:59 »
Als voorbeeld hier even Albert Verlinde. Deze heeft op 19 oktober nog een radioprogramma gepresenteerd op radio10gold, waarin hij over de bigbrotherbaby praat. Het lijkt me niet dat hij dat vanuit Argentinië doet. ;D

Anderen hebben bv. theateroptredens of radiointerviews etc.

 ::rofl:: phewww

Nou ja je weet het niet he miss wel een satellietverbinding nadat hij alles keurig via de BB stream gevolgd had  ::) >:D  ::pinokkio::

 ::bravo:: ::bravo::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #67 Gepost op: 21-10-2005, 14:42:11 »
Ik las ergens dat een van de Winstonnen (Gerstanovitz of Post....) deelnemer zou zijn, maar kan niet meer vinden waar het stond. Google-tovenaars, wie helpt?
Gerstanovitz is het sowieso niet, die zat van de week nog bij Thuis. Winston Post gaat geloof ik een oneman show in het theater doen/is daar mee bezig. Dus die zal er niet echt tijd voor hebben. Welke Winstonnen zijn er nog meer dan?
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #68 Gepost op: 21-10-2005, 15:05:32 »
Albert Verlinde is er ook al een tijdje niet bij RTL Boulevard, en aangezien er nu opnamens zijn in Argentinië...

hope so, hij kan heel leuk zijn als ie los is  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #69 Gepost op: 21-10-2005, 16:09:16 »

 Welke Winstonnen zijn er nog meer dan?
Churchill, maar die had ook al verplichtingen ::rofl:: Ik las het ergens op een weblog, maar die zijn haast niet te ''googlen''. En kennelijk ook niet erg betrouwbaar.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #70 Gepost op: 21-10-2005, 18:42:32 »
heeft iemand Geert Hoes al angetrokken?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #71 Gepost op: 21-10-2005, 23:25:38 »
Nee ik heb teveel vertrouwen in Sr Antón Ido Jongstra en zijn liefde voor het programma om dat te kunnen geloven ;D
Nou zie ik de afgelopen dagen regelmatig een reclamespotje waarin Gordon en Joling een Argentijnse villa roze schilderen.
Dit alles om let op firefoot de argentijnse

aan te prijzen.

Zou dit een hint zijn? >:D ::rofl::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #72 Gepost op: 21-10-2005, 23:35:49 »
I sincerely hope not...  ;D 8)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #73 Gepost op: 21-10-2005, 23:50:07 »
let op firefoot
;D Ik had hem ook gezien ja. ;)

Maar Albert Verlinde lijkt me best leuk, maar Joling en Gordon... nee, liever niet. :-X
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #74 Gepost op: 22-10-2005, 14:14:43 »
Voor degenen die daar behoefte aan mochten hebben. Je kunt via internet vrij makkelijk de aktiviteiten van veel eventuele kandidaten traceren in een bepaalde periode.

Als voorbeeld hier even Albert Verlinde. Deze heeft op 19 oktober nog een radioprogramma gepresenteerd op radio10gold, waarin hij over de bigbrotherbaby praat. Het lijkt me niet dat hij dat vanuit Argentinië doet. ;D

http://www.radio10gold.nl/page/jocklog/Albert%20Verlinde/
(pagina met geluidsopname van de uitzending)

Anderen hebben bv. theateroptredens of radiointerviews etc.

Oeh, leuk! Process of elimination!  ::ok::
Dan kunnen we in ieder geval al mogelijke kandidaten zoeken die er zeker NIET bij zijn.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #75 Gepost op: 22-10-2005, 15:04:20 »
Oeh, leuk! Process of elimination!  ::ok::
Dan kunnen we in ieder geval al mogelijke kandidaten zoeken die er zeker NIET bij zijn.

::rofl:: >:D

Sr Antón Ido Jongstra gaat nog eens wanhopen met ons ;D ::trots::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #76 Gepost op: 22-10-2005, 19:09:52 »
Leuke klus voor de beroepsspeurders: er zijn 500 meer of minder bekende Nederlanders, misschien wel meer. Hoeveel users zouden er dan nodig zijn om te gaan elimineren tot je er 10 overhoudt?

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #77 Gepost op: 22-10-2005, 19:19:00 »
Nou laat ik het zo stellen, ik heb misschien een minuut of 20 nodig gehad om bijna alle op het forum genoemde cabaretiers 'af te werken' ;D en weg te strepen, maar ja, ik ben ook beroeps natuurlijk.  8) :P
So, don't try this at home. ::rofl::

Als jij nou even de presentatoren en presentatrices doet, ruilen we. ::vergroot:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 22-10-2005, 22:00:43 door Castor_en_Pollux »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #78 Gepost op: 22-10-2005, 19:24:14 »
Wilde net al beginnen met de leden van het Koninklijk Huis, maar die zaten vandaag allemaal in Naarden. Je kan per categorie afstrepen, alsmede 10 ex-deelnemers, dan kom je al in de richting.  ::rofl:: ::rofl::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Wie is de kandidaat in 2006?
« Reactie #79 Gepost op: 22-10-2005, 19:28:31 »
Wilde net al beginnen met de leden van het Koninklijk Huis, maar die zaten vandaag allemaal in Naarden. Je kan per categorie afstrepen, alsmede 10 ex-deelnemers, dan kom je al in de richting.  ::rofl:: ::rofl::
Wanneer heb je nou een keer resultaat? >:D