Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 258521 keer)

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #340 Gepost op: 4-04-2006, 13:07:02 »
::ohno:: Waarom zit Milouska er nog in?
Ze heeft de spelregels gebroken door meer jokers te pakken dan was toegestaan.
Of ze is een hele duidelijke mol, of ze had er uit moeten vliegen voor het breken van de regels. >:( Ik ben errug boos en niet alleen omdat "mijn mol" eruit is...

Zo duidelijk is een mol toch niet? Ze is al de hele tijd verdacht bezig.



Net als Roeland zeker, die vorig jaar tijdens de eerste aflevering gewoon twee leugens vertelde en vervolgens gewoon het geld cashte?

Ik vind het juist wel ok als kandidaten niet klakkeloos doen wat er op papiertjes staat.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #341 Gepost op: 4-04-2006, 13:42:25 »
ik vind dat ook wel leuk
ik zou ook niet de spelregels volgen
ik had denk ik bij de fabrieksopdracht de zwaailichten gesabotteerd!

ik zat trouwens in afl. 1 al te hopen dat milouska eruit zou gaan
ik vond haar de minst boeiende en inspirerende kandidaat
helaas is ze gewoon de mol

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #342 Gepost op: 4-04-2006, 14:16:53 »
leuk joff, een 'milouska is de mol avater' en  daaronder: liz snoijink is de mol!  ;D

Citaat
Dan nog het kopen van de info van de eerste dagen van Liz en Roderick voor jokers. Volgens mijn broertje staat er een dagboek van de mol op internet en die verwijst erg naar de eerste dagen over het tangodansen. Nou is mijn theorie dat Milouska de info heeft gekocht om een misleidend dagboek te schrijven.

nou, niet bepaald. de mol krijgt alzo al alles te horen wat er gebeurd.

Citaat
Telkens als ze de test maakt, heeft ze geen idee wie de mol is. Maar toch heeft ze geen jokers nodig...

hoe weet jij dat ze geen idee heeft? er wordt genoeg geknoeit met biechts.

maar ik heb madame door hoor, achter het domme zwartje (blondje?) gaat een heus molletje schuil.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #343 Gepost op: 4-04-2006, 14:27:43 »
Ik begin Milouska (en haar rol?) steeds meer te verdenken ook. Ze staat wat hoger op mijn lijstje iig! En hoewel het soms een hinderlijke tactiek (?) is... zou haar tactiek gewoon ook kunnen werken, denk ik!
Laten we jabberen.

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #344 Gepost op: 4-04-2006, 14:38:09 »
hoe weet jij dat ze geen idee heeft? er wordt genoeg geknoeit met biechts.

Nou ja als zij dat zegt dan ga ik daar vanuit. Ik kan me niet voorstellen dat als je in een groep zit dat je dan nog geen vermoedens richting een persoon hebt. En als je dat niet hebt, dan speel je toch met heel veel jokers...

Tenzij je de mol bent en het er toch niet toe doet, hoeveel vragen je goed hebt.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #345 Gepost op: 4-04-2006, 14:45:41 »
Nou ja als zij dat zegt dan ga ik daar vanuit. Ik kan me niet voorstellen dat als je in een groep zit dat je dan nog geen vermoedens richting een persoon hebt. En als je dat niet hebt, dan speel je toch met heel veel jokers...

Tenzij je de mol bent en het er toch niet toe doet, hoeveel vragen je goed hebt.

nuja, als je de mol bent ga je sowieso wel met jokers spelen, want je hebt ze niet nodig, en het staat wel lekker kandidaterig.
het is juist niet-mol imho als ze jokers houd, omdat ze denkt dat ze goed zit en dit voor de finale wil bewaren (of verdere afleveringen iig)

Citaat
Nou ja als zij dat zegt dan ga ik daar vanuit.

en als ik het zeg, dan is het onzin?  ;D

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #346 Gepost op: 4-04-2006, 16:01:07 »
afgelopen test zette ze er opeens vier in
ik denk dat de productie haar heeft opgedragen de deal met liz en roderick te sluiten en dus ook de jokers te bewaren

ik vind het trouwens opvallend dat ik nog maar één kandidaat heb horen zeggen dat hij/zij milouska verdenkt: richard
zie een biecht in afl. 2

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #347 Gepost op: 5-04-2006, 11:27:30 »
nuja, als je de mol bent ga je sowieso wel met jokers spelen, want je hebt ze niet nodig, en het staat wel lekker kandidaterig.
het is juist niet-mol imho als ze jokers houd, omdat ze denkt dat ze goed zit en dit voor de finale wil bewaren (of verdere afleveringen iig)

Ik ga er vanuit dat iedereen die mee doet, het spel graag wil spelen en erin wil blijven. Om verder te komen, moet je vragen goed beantwoorden. Als je naar eigen zeggen geen idee hebt, wie de mol is, moet je dus veel jokers spelen om erin te blijven. Dat doet zij dus niet. Als zij de mol is, is zij er gewoon minder mee bezig om in het spel te blijven.

en als ik het zeg, dan is het onzin?  ;D

zo had ik het niet bedoeld ::schaam::

We zullen pas over een aantal weken/maanden weten wie er gelijk had en wie er onzin praatte....

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #348 Gepost op: 5-04-2006, 12:49:26 »
en als ik het zeg, dan is het onzin?  ;D
::jaja::   ::jaja::


 :P  ;)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ca

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Je was een geweldig mens...
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #349 Gepost op: 5-04-2006, 15:21:56 »
Ik vind het niet leuk om te zeggen, maar ik denk nu echt dat Milouska de mol is.. :o
In een interview las ik iets waarvan ik dacht; 'ja, jij bent het gewoon.'
Ze maakte onderscheid tussen haarzelf en de rest van 'de kandidaten'. Zag ze zichzelf dan niet als kandidaat, maar als mol?  ???

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #350 Gepost op: 5-04-2006, 15:37:04 »
ik verdenk der ook   al vanaf dat richard er uit ging   maar daarvoor stond ze op een gedeelde nummer 2 met fred

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #351 Gepost op: 6-04-2006, 19:54:52 »
ik vermoed trouwens dat milouska met geert ook gemold heeft
ze toonden in de uitzending namelijk haar drankencombinatie die ze aan chris had gezegd
misschien had ze bij geert wel iets anders gezegd...(omgedraaid)
gewaagde mollenstreek maar leuk!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #352 Gepost op: 7-04-2006, 12:54:38 »
Ga eens van iedereen na wat voor mollenstreken ze hebben uitgevoerd en wie heeft dat t meeste gedaan? Juist ::)
-1000 Euro uit de pot bij t memoryspel, als mol weet je sommige dingen dus misschien wist ze de plaatsen van de blokken.
-Bij de vlotopdracht alleen maar geklungeld bij t vlottenbouwen.
-Bij de Amsterdam-opdracht had ze de hele tijd conflicten met Richard, wat dus tijd kostte en ze zal ook wel de plaatsen voor geld hebben geweten.
-Bij de boomtop-opdracht deed ze niet echt veel, en als ze iets deed was t de verkeerde namen doorgeven om Frederique te misleiden, en ze had ook de foute naam.
-Bij de tango-opdracht niet veel mols, maar ze zei bijna niks dus ze overtuigde ook niet dat t paar 2 moest zijn.
-Bij de metro-opdracht was ze wel heel erg naief, ze weet niet eens dat de wereld rond is ze had de platte kaart in haar hoofd zitten! Daardoor is er ook t verkeerde koffertje aangekomen!
-Ze gaf jokers aan Liz en Roderick, tja, de mol heeft tog geen jokers nodig ::)

Daarom ga ik voor Milouska als mol! ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 7-04-2006, 13:24:57 door -ikke- »

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #353 Gepost op: 7-04-2006, 13:52:01 »
Ga eens van iedereen na wat voor mollenstreken ze hebben uitgevoerd en wie heeft dat t meeste gedaan? Juist ::)
-1000 Euro uit de pot bij t memoryspel, als mol weet je sommige dingen dus misschien wist ze de plaatsen van de blokken.
-Bij de vlotopdracht alleen maar geklungeld bij t vlottenbouwen.
-Bij de Amsterdam-opdracht had ze de hele tijd conflicten met Richard, wat dus tijd kostte en ze zal ook wel de plaatsen voor geld hebben geweten.
-Bij de boomtop-opdracht deed ze niet echt veel, en als ze iets deed was t de verkeerde namen doorgeven om Frederique te misleiden, en ze had ook de foute naam.
-Bij de tango-opdracht niet veel mols, maar ze zei bijna niks dus ze overtuigde ook niet dat t paar 2 moest zijn.
-Bij de metro-opdracht was ze wel heel erg naief, ze weet niet eens dat de wereld rond is ze had de platte kaart in haar hoofd zitten! Daardoor is er ook t verkeerde koffertje aangekomen!
-Ze gaf jokers aan Liz en Roderick, tja, de mol heeft tog geen jokers nodig ::)

Daarom ga ik voor Milouska als mol! ::vergroot::

Of tis allemaal om zichzelf verdacht te maken. De echte mol-acties zijn hopelijk niet zo opzichtig maar beetje ondergronds  ;)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #354 Gepost op: 7-04-2006, 14:55:10 »
Ga eens van iedereen na wat voor mollenstreken ze hebben uitgevoerd en wie heeft dat t meeste gedaan? Juist ::)
-1000 Euro uit de pot bij t memoryspel, als mol weet je sommige dingen dus misschien wist ze de plaatsen van de blokken.
-Bij de vlotopdracht alleen maar geklungeld bij t vlottenbouwen.
-Bij de Amsterdam-opdracht had ze de hele tijd conflicten met Richard, wat dus tijd kostte en ze zal ook wel de plaatsen voor geld hebben geweten.
-Bij de boomtop-opdracht deed ze niet echt veel, en als ze iets deed was t de verkeerde namen doorgeven om Frederique te misleiden, en ze had ook de foute naam.
-Bij de tango-opdracht niet veel mols, maar ze zei bijna niks dus ze overtuigde ook niet dat t paar 2 moest zijn.
-Bij de metro-opdracht was ze wel heel erg naief, ze weet niet eens dat de wereld rond is ze had de platte kaart in haar hoofd zitten! Daardoor is er ook t verkeerde koffertje aangekomen!
-Ze gaf jokers aan Liz en Roderick, tja, de mol heeft tog geen jokers nodig ::)

Daarom ga ik voor Milouska als mol! ::vergroot::

Ik wil daaraan nog toevoegen:
-Getreuzeld op de brug, en zelfs de bange Mary-Lou nog eerst laten gaan voor de goede positie bij het memory-spel!
-Misschien bij Geert de favoriete dranken omgedraaid zodat hij het fout zou zeggen
-Wilde níet de zwaarste nemen bij het wegen
-Zat achteraan op het vlot (goeie positie om verkeerd te roeien)
-Had langzaamste paard bij Amsterdam-opdracht en er miste misschien geld uit de kist (zij was er als laatste bij)
-Low-profile bij tango-opdracht maar ging op het laatst met Richard mee die voor groep 4 wilde gaan

bij elke opdracht heeft ze zich nog mols gedragen!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #355 Gepost op: 7-04-2006, 16:04:13 »
Of tis allemaal om zichzelf verdacht te maken. De echte mol-acties zijn hopelijk niet zo opzichtig maar beetje ondergronds  ;)
Jaja, net als bij George en Yvon, die waren ook helemaal niet opzichtig, maar juist heel ondergronds..... NOT!  ::rofl::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #356 Gepost op: 7-04-2006, 16:18:17 »
Jaja, net als bij George en Yvon, die waren ook helemaal niet opzichtig, maar juist heel ondergronds..... NOT!  ::rofl::

 ::oink:: Ja das waar! Je hebt helemaal gelijk!
Die George toen ook. Je zag duidelijk in de reguliere afleveringen dat ie achteloss geld in de prullenbak gooide. En dat ie gewoon tegen een doodlopende staart aankeek terwijl hij vertelde tegen een kerk aan te kijken! En ook nog zo mooi heel hijgend door de telefoon alsof ie heel veel gerend had, terwijl hij alleen op zijn plaats bleef staan.
Echt heel duidelijk in de reguliere afleveringen ja.......

NOT
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #357 Gepost op: 7-04-2006, 16:19:56 »
Ja, dat is slechts één voorbeeld, MolMark... ;)

Een mol is net een kandidaat. Soms heel duidelijk aan het mollen, soms lijkt hij/zij totaal niet te mollen. Daarom is het zo'n lastig spel!
Laten we jabberen.

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #358 Gepost op: 7-04-2006, 16:23:37 »
Dat snap ik ook.
Maar ik bedoel maar te zeggen dat de mooiste en beste mol-acties nooit in de reguliere uitzendingen zitten, want dan weet je gelijk wie het is. En dan is het hele spel weg.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #359 Gepost op: 7-04-2006, 16:25:34 »
Ja of de hele subtiele... Hahaha, er is toch niet echt een touw aan vast te knopen, hahaha!
Overigens is Milouska nog steeds een potentieele mol voor mij en ik ga haar vanavond eens extra scherp in de gaten houden!
Laten we jabberen.