Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 258543 keer)

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #380 Gepost op: 8-04-2006, 13:31:30 »
Milouska stom? Beetje onaardig lijkt me, sowieso mocht ze meelezen. Oke het is een mening, maar laten we oordelen over de mol, na de laatste aflevering, als we echt weten wat ze heeft uitgehaald(ervanuitgaande dat ze de mol is)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #381 Gepost op: 8-04-2006, 13:45:42 »
ze verneukt iig wel flink veel geld en niemand van de kandi's heeft haar door
wat dat betreft een goede mol
De enige mensen die haar verdachten waren Geert (afl. 1), Liz (afl. 4) en Mary-Lou (afl. 1 en 4)

Geert heeft waarschijnlijk op Toine gestemd, net als Mary-Lou en Liz.

Toine zelf zie ik Milouska ook nog niet snel doorhebben. Als Toine er een keertje uitgaat, zullen er velen een nieuwe tweede mol moeten kiezen maar hetzelfde geldt voor Peggy. Toine lijkt me kansloos voor de overwinning tenzij hij een change of heart krijgt, want hij zei deze week dat hij Milouska verdacht vond, maar dat hij haar geen mol-type vond.

Frédérique en Peggy lijken Milouska ook niet echt te verdenken; allebei hebben ze haar nog niet genoemd. Alleen dat ze irritant en onverstandig is, maar dat is nou juist de tactiek. Lijken me momenteel ook kansloos.

Richard en Roderick komen dan nog het meest in de buurt.

Peggy wordt verdacht door Richard, Roderick en door Frédérique.
Frédérique vooral door Peggy en nu Liz weg is waarschijnlijk ook door Toine.
Toine wordt nog verdacht door Milouska.

Omdat Milouska de mol is, en Peggy nog één joker heeft denk ik dat Toine volgende week de volgende afvaller is.

Richard en Roderick zie ik Milouska nog wel verdenken, maar Richard verdenkt ook Roderick, en Roderick vindt Richard misschien ook wel verdacht. Ik ben benieuwd wat er in de finale gaat gebeuren. Het zou het mooist zijn mochten de winnaar en de verliezer op elkaar stemmen.

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #382 Gepost op: 8-04-2006, 14:04:33 »
verborgen hint milouska
kijk eens op haar t-shirt de volgende aflevering
M van mol
??
 ::trots::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #383 Gepost op: 8-04-2006, 14:58:52 »
(...) je hoort dan toch een toon dat de verbinding verbroken is ..
Niet bij een mobiele telefoon, je hoort dan hooguit een piepje, maar als je in een drukke stad in een rijdende bus zit, is dat moeilijk te horen.
The British are not impressed.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #384 Gepost op: 8-04-2006, 16:09:31 »
de reden dat ze in een bus zat was volgens mij überhaupt dat de verbinding dan slecht zou zijn
toch vond ik de opbouw van de opdracht raar
de kandidaten leken zichzelf in groepen te verdelen en er was niet echt een echte opdracht, meer een aanwijzing
toch waren er drie (+1) telefoons, en ging Milouska in een bus

Offline morrigan

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #385 Gepost op: 8-04-2006, 17:57:15 »
Ze is nog steeds mijn hoofdverdachte... Gisteren vond ik het verdacht dat tot 2 keer toe deelnemers Voicemail kregen toen ze naar haar belde..???(voicemail krijg je als de tel. uitstaat..)
Verder probeerde ze wel heel erg om voor de Vrijstelling te spelen (waardoor Richard en Roderick het dus niet wilde..:D)en zo geld UIT de pot te krijgen...
Er zijn nog veel meer dingen waarom ik haar verdenk..maar ik maak het niet te lang ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #386 Gepost op: 8-04-2006, 18:10:49 »
Ze is nog steeds mijn hoofdverdachte... Gisteren vond ik het verdacht dat tot 2 keer toe deelnemers Voicemail kregen toen ze naar haar belde..???(voicemail krijg je als de tel. uitstaat..)
Verder probeerde ze wel heel erg om voor de Vrijstelling te spelen (waardoor Richard en Roderick het dus niet wilde..:D)en zo geld UIT de pot te krijgen...
Er zijn nog veel meer dingen waarom ik haar verdenk..maar ik maak het niet te lang ;)

Voicemail krijg je ook als je het wegdrukt ::vergroot::

Offline GEA

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #387 Gepost op: 8-04-2006, 18:26:23 »
Voicemail krijg je ook als je het wegdrukt ::vergroot::

Je kunt de telefoon ook zo instellen dat je de voicemail krijgt als je in gesprek bent. Kunnen de makers best gedaan hebben.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #388 Gepost op: 8-04-2006, 18:35:59 »
Je kunt de telefoon ook zo instellen dat je de voicemail krijgt als je in gesprek bent. Kunnen de makers best gedaan hebben.
Ja dat kan ook wel

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #389 Gepost op: 8-04-2006, 18:51:25 »
Verdacht van Milouska vond ik dat ze het bericht dat de groep kreeg, voorlas zonder de anderen het bericht zelf te laten zien. Ze kan ook verkeerd voorlezen. Nou heeft ze dat niet gedaan, dus dat was geen probleem maar ik vond 't wel verdacht.

Ik denk toch dat ik voor Milouska als mol ga. Nu de koffer hint geen L I Z was, was het misschien toch een soort M M ofzo. De eerder gemaakte opmerking dat we nog geen "irritante mol" hebben gehad, vind ik wel wat, en sowieso gedraagt ze zich wel apart zo af en toe.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #390 Gepost op: 9-04-2006, 15:16:44 »
Viel mij iets op bij het 1e spel. Op een gegeven moment zegt Richard dat er 1 iemand als spin in het web moet worden aangesteld. Je ziet direct die ogen van Milouska kijken en ze kan haast niet wachten om te reageren: ik wil dat wel doen. Tis natuurlijk wel de beste plek in dit spel voor de mol. Kan alles regelen.
Als Peggy later zegt dat zij bij de Obelisk uitkomt met het trekken van lijnen, zegt Milouska dat ze eigenlijk nergens op uitkomt. Jaja....

Milouska, je stijgt naar nr. als molverdachte bij mij, maar nog altijd achter die geheimzinnige Roderick. ::jaja::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #391 Gepost op: 9-04-2006, 15:53:18 »
Ja, als ze de verbinding met Roderick verliest eerst zegt ze dat ze al een lijn heeft getrokken en dan uitkomt bij een theater of iets (moeilijk verstaanbaar) en dat ze daar naar toe gaat. Later komt ze zogenaamd nergens uit.
Dan als Karel gevonden wordt bij de obelisk, wordt dit meteen doorgebeld naar Milouska, die reageert met: "Ja, iedereen is onderweg." Wat dus impliceert dat zij al van iedereen weet dat ze naar de obelisk toe aan het gaan zijn. Als zij dat weet, moet ze toch als spin dat bericht aan iedereen doorbellen?
The British are not impressed.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #392 Gepost op: 9-04-2006, 17:07:32 »
Citaat van: Daedalus
Milouska, die reageert met: "Ja, iedereen is onderweg."
Ja, die vond ik ook raar.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #393 Gepost op: 9-04-2006, 17:52:14 »
misschien was dat [niet in beeld] doorgebeld omdat de groepen al afzonderlijk van elkaar tot de conclusie waren gekomen dat ze daarnaartoe moesten
aan de andere kant, dan had milouska dat wel even kunnen melden

Offline bingo44

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #394 Gepost op: 9-04-2006, 19:11:36 »
of ze zegt iedereen is onderweg
zo van dat zeg ik gelijk dat zou heel goed kunnen veel mensen zouden zoiets zeggen , sommige mensen zeggen zoiets op die manier

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #395 Gepost op: 10-04-2006, 10:02:31 »
Dat de anderen zo negatief over haar doen is nog tot daar aan toe.
Dat de AVRO met het editen het allemaal er nog dikker oplegt vind ik raar.
Ze zou best de mol wel eens kunnen zijn, want als ze maar een gewone kandidaat is, vind ik dat ze wel erg negatief over haar uitzenden. (Of de eindredacteur mag haar niet, maar dat zou erg onprofessioneel zijn)

Tot nu toe verdenk ik Roderick, maar Milouska is een goede tweede.
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline IDM

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #396 Gepost op: 10-04-2006, 12:53:28 »
Hm ik vond Milouska toch ook wel een beetje verdacht. Ze had ook kunnen controleren of iedereen de roos heeft meegenomen, toch? "Heb je de tekst? Heb je de roos?"
Laten we jabberen.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #397 Gepost op: 10-04-2006, 14:07:28 »
Dat de AVRO met het editen het allemaal er nog dikker oplegt vind ik raar.
Ze zou best de mol wel eens kunnen zijn, want als ze maar een gewone kandidaat is, vind ik dat ze wel erg negatief over haar uitzenden. (Of de eindredacteur mag haar niet, maar dat zou erg onprofessioneel zijn)
Ook reality-tv is een verhaal vertellen met beelden. Alles wordt dus uitvergroot om het verhaal beter uit te laten komen. Het is alleen maar logisch dat ze het doen, omdat het daar spannend van wordt. Of het goed is valt over te discussieren, maar je kunt niet ontkennen dat het best logisch is, toch?

Ik hoop overigens nog steeds dat ze niet de mol is, want dan is ze wel Ms. Obvious herself :-\\
Take a glorious bite out of the whole world

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #398 Gepost op: 10-04-2006, 14:54:57 »
Ook reality-tv is een verhaal vertellen met beelden. Alles wordt dus uitvergroot om het verhaal beter uit te laten komen. Het is alleen maar logisch dat ze het doen, omdat het daar spannend van wordt. Of het goed is valt over te discussieren, maar je kunt niet ontkennen dat het best logisch is, toch?

Ik hoop overigens nog steeds dat ze niet de mol is, want dan is ze wel Ms. Obvious herself :-\\

idd, ik hoop ook niet dat ze de mol is, want dan vind ik het niet leuk...

ze is een beetje als marc-marie vorig jaar (alleen dan ABSOLUUT NIET GRAPPIG), maar wel gewoon alles te duidelijk waardoor het niet meer kan...

Toine ook, maar die is wel weer wat grappiger...
Triomf!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #399 Gepost op: 10-04-2006, 15:06:12 »
Ook reality-tv is een verhaal vertellen met beelden. Alles wordt dus uitvergroot om het verhaal beter uit te laten komen. Het is alleen maar logisch dat ze het doen, omdat het daar spannend van wordt. Of het goed is valt over te discussieren, maar je kunt niet ontkennen dat het best logisch is, toch?

Ik had de mol altijd buiten het rijtje "reality TV" geplaatst.
Juist omdat de mol al die tijd daar juist NIET aan mee deed.En dat ook helemaal niet nodig heeft! Spannend? Ik vind het storend.
Als dit de mol nieuwe stijl is vind ik dat erg jammer.

Ik hoop dat ze het is!
(ik denk het niet, maar ik hoop het wel)
"Only thing to do is jump over the moon"