Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 258541 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #560 Gepost op: 28-04-2006, 23:22:16 »
Ze zaten Milouska idd aan te kijken wat je op twee manieren kunt intrepeteren:

Óf:
- Ha, jij gaat lekker verliezen

Óf
- Jij bent dus zooo de Mol
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #561 Gepost op: 29-04-2006, 00:08:34 »
Heb nog iets 'nieuws' gevonden in aflevering 4, wat richting Milouska kan wijzen (alhoewel ik zelf niet eens in deze wazige aanwijzing geloof, maar het viel me nu eenmaal op  ;))

Bij de metro-koffertjes-opdracht zijn Mary-Lou en Milouska de enigen die het over 'topografie' hebben. Kweet niet wie het woord als eerst heeft gebruikt, maar topo betekent MOL in het spaans....  :D

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #562 Gepost op: 29-04-2006, 00:15:40 »
Heb nog iets 'nieuws' gevonden in aflevering 4, wat richting Milouska kan wijzen (alhoewel ik zelf niet eens in deze wazige aanwijzing geloof, maar het viel me nu eenmaal op  ;))

Bij de metro-koffertjes-opdracht zijn Mary-Lou en Milouska de enigen die het over 'topografie' hebben. Kweet niet wie het woord als eerst heeft gebruikt, maar topo betekent MOL in het spaans....  :D

Milouska zegt topografie als eerste: net nagekeken. :) Dus weer een hint dit verwijst naar Milouska 8)
WIDM addicted....

Offline roelc

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #563 Gepost op: 29-04-2006, 00:37:09 »
de enige reden waarom ik milouska verdenk is aflevering 1: het onmiddellijk omdraaien van 2 -1000's
toeval bestaat niet?
maar voor de rest lag het er altijd zo ongelofelijk vingerdik op dat ik het jammer zou vinden moest zij de mol zijn.
maar de mol is dus roderick

Offline abc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #564 Gepost op: 29-04-2006, 02:11:30 »
Er is al vaker een fietsopdracht in Wie Is De Mol geweest, en altijd zat de mol te klungelen met versnellingen en deed alsof hij/zij doodmoe was.
Milouska zat in de tweede versnelling en zou toch beter moeten weten als je steil omhoog moet, en ze ging zo langzaam dat Peggy geïrriteerd raakte en zei dat langzamer niet kon.


Offline dutchtea

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #565 Gepost op: 29-04-2006, 08:22:56 »
Na de aflevering van afgelopen vrijdag denk ik ook dat Miloeska de mol is..... ;D  Maar zeker weten ho maar, want achtereenvolgens waren Mary Lou, Richard, Toine en Peggy mijn mollen.  ::) ::) ::)
thea

Offline Coen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #566 Gepost op: 29-04-2006, 08:44:10 »
Haha, ik roep al sinds aflevering 1 tegen iedereen die het maar horen wil dat ik zeker weet dat Milouska de mol is. Als ze het nu niet blijkt te zijn, dan ga ik echt hard op mijn bek en word ik nog een half jaar uitgelachen. Dat overkwam me al eens toen ik er stellig van overtuigd was dat Ron de mol was en dat proces wil ik niet nog eens doorgaan. Dus alsjeblieft Milouska, ben de Mol en bespaar me die vernedering. :D

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #567 Gepost op: 29-04-2006, 09:08:07 »
Milouska zegt topografie als eerste: net nagekeken. :) Dus weer een hint dit verwijst naar Milouska 8)
Dat kan geen hint zijn omdat de programmamakers niet in de hand hebben wie het woord wel en niet gebruikt.

Verder ben ik trouwens van mening dat Milouska de Mol is. Ze wilde ook in de fietsopdracht niet voor het geld gaan. Verder kon er in de vragen-opdracht niet echt gemold worden.

En, de Mol wist natuurlijk vanaf het begin dat zijn/haar mollenboekje gelezen kon worden in deze opdracht en moest 't dus daarop aanpassen. Waarom staat in Milouska's boekje zoveel vage informatie? Omdat ze zich niet druk hoefde te maken over wie de mol is, dat is ze namelijk zelf, maar ze moet toch iets opschrijven zodat lijkt alsof ze hard op zoek is.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline abc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #568 Gepost op: 29-04-2006, 11:51:26 »
Dat kan geen hint zijn omdat de programmamakers niet in de hand hebben wie het woord wel en niet gebruikt.

Verder ben ik trouwens van mening dat Milouska de Mol is. Ze wilde ook in de fietsopdracht niet voor het geld gaan. Verder kon er in de vragen-opdracht niet echt gemold worden.

En, de Mol wist natuurlijk vanaf het begin dat zijn/haar mollenboekje gelezen kon worden in deze opdracht en moest 't dus daarop aanpassen. Waarom staat in Milouska's boekje zoveel vage informatie? Omdat ze zich niet druk hoefde te maken over wie de mol is, dat is ze namelijk zelf, maar ze moet toch iets opschrijven zodat lijkt alsof ze hard op zoek is.

Vragenopdracht: de ik-ben-dom-spelende Milouska kreeg de vraag of zij vijf domme, voorgekauwde vragen zou gaan stellen aan Madonna als dat haar enige kans zou zijn om Madonna ooit te interviewen. Jaaaaahhhhh, zei domme Milouska, ik wel hoor!!! Daarmee ligt het er toch wel erg dik bovenop dat de programmamakers van Milouska een dom wezen maken en dat benadrukken. Dat zou de anderen toch achterdochtig moeten maken.
In het echt gaat de intelligente Milouska echt geen domme vragen aan haar superster stellen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #569 Gepost op: 29-04-2006, 14:16:11 »
Molouska in de dilemma-opdracht:

Het eerste dilemma dat Milouska krijgt is: je mag Madonna interviewen. Je mag alleen maar vijf, door de platenmaatschappij voorgekauwde, slechte vragen stellen. Als je het niet doet krijg je nooit meer een tweede kans. Doe je het interview? Milouska antwoordt ja. De meerderheid van de andere kandidaten schatten dit antwoord fout in.

Het tweede dilemma dat Milouska krijgt is: wie van de afvallers mag jouw plaats in het spel innemen? Milouska antwoordt Geert. De andere kandidaten denken dat ze Liz heeft gezegd.

Milouska denkt dat Frédérique op haar tweede dilemma 'Liz' heeft geantwoord en gaat daarna mee met Peggy in het verkeerde antwoord 'Mary-Lou'.

Milouska  en Frédérique gaan mee met het antwoord van Peggy die goed inschat wat Roderick op zijn eerste dilemma beantwoordde. (Goed zo!)

Milouska twijfelt als enige over het antwoord van Roderick op zijn tweede dilemma (Toine). Ze denkt dat hij misschien voor Liz heeft gekozen als kandidaat die mag terugkeren.

Milouska twijfelt ook als enige over het antwoord van Peggy op haar tweede dilemma.

Milouska en Roderick twijfelen over Peggy's antwoord op haar tweede dilemma (Chris). Roderick stelt voor dat ze misschien 'Toine' gezegd heeft, Milouska gaat mee in deze twijfel.

Frederique (vooral) en Roderick presteren een stuk beter. 8)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #570 Gepost op: 29-04-2006, 14:19:25 »
Dat ben ik niet met je eens. Ik stel liever domme vragen dan helemaal geen, dan zeg ik er wel bij dat 't mijn vragen niet zijn en dan verzin ik wel dat ik gevraagd was om 't te doen en dat de vragen me tegenvielen. (als ik zo iemand mocht interviewen met domme vragen). Ik geef Milouska wel gelijk.

Roderick had trouwens ook best voor Richard kunnen gaan in zijn tweede dilemma, ik dacht dat die goede vriendjes waren :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #571 Gepost op: 29-04-2006, 14:30:52 »
Milouska's molacties van deze aflevering:

- Doen alsof je twijfelt welke kandidaat je t meer gunt en dan de minst voor de hand liggende nemen, en dan vervolgens de hele tijd roepen dat iedereen Liz het 't meest gunt.
- Willen stoppen met de fietsopdracht

Zijn niet zoveel molacties dit keer maar met alle afleveringen samen heb je toch wel wat ::jaja::

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #572 Gepost op: 29-04-2006, 14:34:04 »
Zijn niet zoveel molacties dit keer maar met alle afleveringen samen heb je toch wel wat ::jaja::

Maar ja, ze heeft haar best wel weer gedaan ;). Ze heeft bij die houten-latjes-omdraai-opdracht (ben de naam daarvan even kwijt) volgens mij ook nog eens een keer voor -1000 gezorgd.

Offline Gurpegi

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #573 Gepost op: 29-04-2006, 14:53:11 »


Een M op Milouska's shirt, toch wel opvallend. De M van Milouska of toch de M van Mol?

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #574 Gepost op: 29-04-2006, 15:01:01 »
ik vraag me toch af dat milouska toch zeer ver is gekomen dat kom ik tot de conclusie ze moet de mol wel zijn
want er waren toch wel slimmere spelers zoals toine
en milouska doet vaak domme dingen zoals toen voor die boekenkast in een keuken of badkamer winkel
en dan toch nog zo ver komen als de mol niet is?
daarom kan ik maar aan één ding denken ze is de mol
als ze de mol is nou dan verdiend ze zeker een prijs
net wat toen toine ook zei
dan heb ze het zeer goed gespeeld
want er zijn maar weinig spelers die op haar gestemd hebben of hebben verdacht

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #575 Gepost op: 29-04-2006, 17:30:58 »
Toen met die vragenronde dat antwoord ook eh, van Milouska; Geert. Eerst by iedereen roepen dat ze Liz een finaleplaats verdient en dan zelf voor Geerts gaan, pff..(zoiets zei Peggy ook)

Offline Stephan1989

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #576 Gepost op: 29-04-2006, 17:31:48 »
Dat kan geen hint zijn omdat de programmamakers niet in de hand hebben wie het woord wel en niet gebruikt.

Mssn, maar ze zouden het wel zo kunnen monteren dat het net goed uitkomt... Maar ik denk dat het te ver gezocht is: wilde het alleen even controleren...
WIDM addicted....

Offline abc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #577 Gepost op: 29-04-2006, 18:54:47 »
Toen met die vragenronde dat antwoord ook eh, van Milouska; Geert. Eerst by iedereen roepen dat ze Liz een finaleplaats verdient en dan zelf voor Geerts gaan, pff..(zoiets zei Peggy ook)

Inderdaad een uitgekookte molactie. Toen de anderen nadachten over wat Milouska zou hebben gezegd, zat ze met het hoofd naar beneden, niks prijsgevend qua mimiek. En als dat al wat prijsgaf dan zou het zijn: ik stel geen domme vragen aan Madonna, kijk maar hoe sip ik erbij zit. Toen Karel haar antwoord vroeg, sprong ze als een duveltje uit een doosje op: "Natúúrlijk doe ik het!!!" En blijkbaar was ze heel blij dat de kandidaten het verkeerde antwoord hadden gegeven.
« Laatst bewerkt op: 29-04-2006, 21:57:21 door abc »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #578 Gepost op: 29-04-2006, 19:44:18 »
Milouska was zó overduidelijk de mol vrijdag. Peggy uit haar ritme halen, beetje raar doen bij het kamertje verhuren (al viel daar niet super te mollen) en vrij onlogische antwoorden geven op haar dillema's. Nee ze is het, ik weet het zeker. ::jaja::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #579 Gepost op: 30-04-2006, 10:39:05 »
Milouska was zó overduidelijk de mol vrijdag. Peggy uit haar ritme halen, beetje raar doen bij het kamertje verhuren (al viel daar niet super te mollen)

Je hebt helemaal gelijk Daisy, dit was een aflevering waarin ze enorm molde, vandaar ook mijn angst dat iedereen dat nu wel ziet (wat ik een beetje jammer vind voor Milous). Zelfs de houtje touwtje, zij was 1 van de 2 die de -1000 pakten, en dat was NA dat Toine Fre ervan weerhield dit te doen. Dan nog liever de bom! Vervolgens laat die arme Fre het liggen maar later doet Milous het wel. Anders was er toch geld verdiend voor de pot.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)